Hehehe, ik en een vriendin fietsten laatst met bier in den hand door de stad en toen werden we aangehouden... omdat m'n licht niet aanstond.

Toen kreeg ik overigens niet eens een boete, maar mocht ik het aanzetten, en toen gaf ik mijn bier even aan m'n chick en toen het aanzetten na vijf minuten klooien gelukt was en bleek dat m'n voorlicht het niet deed kreeg ik alsnog geen boete maar een waarschuwing mochten we doorrijden.
Verder, ja, openbare dronkenschap en toen zeiden die agenten van 'heeaaa ga even daar om de hoek zitten ok, dan zitten jullie niet op onze route en doen we wel alsof we jullie niet gezien hebben.'
Wel een andere keer, waarschuwingen voor openbare dronkenschap en belediging van ambtenaren in functie, maar dat laatste was echt onzin, want volgens mij zei ik gewoon van 'haha kut' tegen iemand die daar was. En niet tegen die lui. Dus.
Ik heb ook nog nooit een boete gehad, behalve toen ik twaalf was en dat was voor zwartrijden. Politielui vinden mij altijd aardig en ik heb ook, behalve toen die ene keer met dat ze zich beledigd voelden in hun ambtenaar-zijn. Maar dat waren ook twee vrouwen en ze waren echt chagrijnig en vervelend.