Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En (}), een kutklas hebben is kut, mijn klasgenoten hebben niet eens door dat ik besta geloof ik, maar je hoeft er in ieder geval niet de rest van je leven mee, godzijdank. Ontopic M'n moeder was weggelopen. ![]() ![]() Verder had ik een gaaf weekend, jammer was dat de eerste woorden die ik hoorde toen ik thuiskwam neerkwamen op dat ik best dood mocht neervallen hoor, als ik dat wou, en ook als ik dat niet wou. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
op welke manier zijn ze bij jou gestoord? beetje meer OT: heb een heleboel live-nummers van evanescene gekregen en ze zijn zooohooo mooi... Sofie, hebben? ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 14-02-2006 om 11:09. |
![]() |
||
Citaat:
En ik heb daarnet op de meest geniale manier ooit geld uitgegeven. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar natuurlijk denk ik er wel aan. Eigenlijk ben ik alleen benieuwd of ie vandaag moeite voor d'r gedaan heeft. Want zo is ie eigenlijk helemaal niet. Maar ik weet eigenlijk al wel dat ie waarschijnlijk toch wel moeite heeft gedaan. Want alles met haar tot nu toe is in niks hoe ie eerst was. En verder kijk ik lekker de Olympische Spelen en doe ik of de wereld even niet bestaat vandaag ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |