Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-02-2006, 16:08
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 24-02-2006 @ 16:56 :
Geen idee. Dat is waar, waarschijnlijk zou ik het ook niet geloven.
Maar het lijkt een beetje Roberts standaard-reactie te zijn; Laura vertelt hem iets en hij gelooft het niet.
Ik zou Laura ook niet geloven hoor. Zo'n gek mens.
Advertentie
Oud 24-02-2006, 16:16
Balance
Balance is offline
Citaat:
M@rco schreef op 23-02-2006 @ 16:32 :
Ja, dat vond ik ook al vreemd. Iedereen gaat ineens in sneltreinvaart met elkaar naar bed Al leek het erop dat Nina dat alleen deed omdat Florien het ook had gedaan, ze kon natuurlijk niet achterblijven.
Inderdaad, daarom zette ze er zo'n vaart achter volgens mij. Toen ze er achter kwam dat Florien met Bing naar bed geweest was keek ze echt op een manier van 'oh, nu moet ik ook!' en vlug daarna ging ze naar Morris. Volgens mij puur om niet achter te lopen idd.
Oud 24-02-2006, 19:35
Hanneke
Hanneke is offline
Dood!
Oud 24-02-2006, 19:36
Balance
Balance is offline
whaha omg wat nep. ik hoop dat ze d'r aan is. tijd dat ze uit de serie gaat. Maar dat zal wel weer niet
Oud 24-02-2006, 19:37
DanielC
DanielC is offline
Ik zag de cliffhanger! Wie waren die twee mensen in het stukje "volgende keer in GTST"?
Oud 24-02-2006, 19:38
George
George is offline
Hahahaha dat was echt meesterlijk. Ze mag inderdaad best een keer oprotten, ze begint echt irritant te worden.
Oud 24-02-2006, 19:44
George
George is offline
Citaat:
Balance schreef op 24-02-2006 @ 17:16 :
Inderdaad, daarom zette ze er zo'n vaart achter volgens mij. Toen ze er achter kwam dat Florien met Bing naar bed geweest was keek ze echt op een manier van 'oh, nu moet ik ook!' en vlug daarna ging ze naar Morris. Volgens mij puur om niet achter te lopen idd.
Het leek er dit keer anders verdomd veel op dat ze wél echt verliefd is.
Oud 24-02-2006, 22:57
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Balance schreef op 24-02-2006 @ 20:36 :
whaha omg wat nep. ik hoop dat ze d'r aan is. tijd dat ze uit de serie gaat. Maar dat zal wel weer niet
Nee natuurlijk mag ze er niet uit. Er zijn een paar constante factoren in GTST die er gewoon in moeten blijven. De pijlers onder de serie zeg maar. Harmsen is al weg, laten we dan in Godsnaam Laura en Robert (en Jef) erin houden.

Ik vind het alleen niet zo'n goed idee dat Laura nu zwaargewond naar het ziekenhuis moet (nog afgezien van hoe nep het was). Alle focus komt nu daarop te liggen ipv op het feit dat Robert en Dennis de nieuwe feiten moeten verwerken. Ik vind Robert tot nu toe opvallend helder voor iemand die zoiets te horen heeft gekregen.

Mag ik nog even zeggen dat Morris en Nina samen absoluut nergens op slaat? Een 22-jarige succesvolle talentvolle reclame-jongen met een arrogant en kinderachtig 16-jarig breezahtje?
Oud 24-02-2006, 23:49
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Balance schreef op 24-02-2006 @ 17:16 :
Toen ze er achter kwam dat Florien met Bing naar bed geweest was keek ze echt op een manier van 'oh, nu moet ik ook!' en vlug daarna ging ze naar Morris. Volgens mij puur om niet achter te lopen idd.
Tja, inderdaad, typisch Breezah ja.

Mooi, Dennis weet het nu ook, zijn we daar ook weer van af. Of ja van af... krijg je natuurlijk weer dat ze aan elkaar moeten wennen en zo... maar deze verhaallijn is op zijn eind (maja nu weer een nieuwe verhaallijn: Laura in het ziekenhuis ), de verhaallijn Fos-Janine is op zijn eind, het amuletverhaal zit in het einde denk ik... wordt weer eens tijd voor iets nieuws. De Charlie-Nick verhaallijn vind ik ook maar niet veel.

Ik viel trouwens bijna in slaap bij dat gedicht van Nick.
Oud 24-02-2006, 23:53
Verwijderd
Wat is er precies gebeurd?
Laura in het ziekenhuis?
(ik heb het niet gezien nee)
Oud 25-02-2006, 00:12
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Robert en Laura hebben Dennis verteld dat hij hun zoon is. Dennis werd kwaad en duwde Laura en zij viel met haar gezicht in een of andere scherpe ding dacht ik (weet al niet meer wat het precies was ), en in het stukje "Volgende keer in GTST" zag je ze in het ziekenhuis zitten, dus ja...
Oud 25-02-2006, 00:42
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 25-02-2006 @ 01:12 :
Robert en Laura hebben Dennis verteld dat hij hun zoon is. Dennis werd kwaad en duwde Laura en zij viel met haar gezicht in een of andere scherpe ding dacht ik (weet al niet meer wat het precies was ),
Kaarsenstandaard zonder kaarsen. Morris had die gebruikt bij het ontwerpen van een reclamecampagne.
Oud 25-02-2006, 09:38
Balance
Balance is offline
Citaat:
George schreef op 24-02-2006 @ 20:44 :
Ja, dat denk ik ook. Maar als Florien niet met Bing naar bed was geweest had Nina er bij Morris ook niet zo'n vaart achter gezet, volgens mij.
Oud 25-02-2006, 12:02
nochtans
nochtans is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 25-02-2006 @ 01:42 :
Kaarsenstandaard zonder kaarsen. Morris had die gebruikt bij het ontwerpen van een reclamecampagne.
Oja dat verband had ik nog niet eens gezien
Oud 25-02-2006, 12:45
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 24-02-2006 @ 23:57 :
Mag ik nog even zeggen dat Morris en Nina samen absoluut nergens op slaat? Een 22-jarige succesvolle talentvolle reclame-jongen met een arrogant en kinderachtig 16-jarig breezahtje?
Bedoel je hiermee nou dat Morris geweldig is of in ieder geval dat hij te 'goed' (en misschien een beetje te oud) is voor Nina? Hij mag dan toevallig talentvol zijn, maar dat is dan ook alles, verder is het zelf een arrogant en irritant mannetje, zelfs Nina heeft nog meer common sense en dat weet ze zelf ook wel. Kinderachtig is ze in ieder geval niet in vergelijking met hem. Ik begrijp niet wat ze in hem ziet hoor Maar verder vind ik het júist wel een leuke combinatie.

Ik kijk een paar dagen niet en opeens weten iedereen alles, waarom gaat die verhaallijn nu ineens zo snel? Ik houd trouwens wel van Dorothea's visioenen. <3
Oud 25-02-2006, 16:22
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
nochtans schreef op 25-02-2006 @ 13:02 :
Oja dat verband had ik nog niet eens gezien
Haha dat maakt niets uit want ik had zelfs nog niet echt goed gezien waar ze in viel.
Dadelijk horen ze dat Morris die gebruikt heeft eerder op de dag, en dan zie ik zie in staat dat ze zelfs op hem gaan flippen ("Ruim verdomme eens een keer je spullen op!" ) terwijl hij er niets aan kan doen.
Oud 25-02-2006, 18:25
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 25-02-2006 @ 17:22 :
Haha dat maakt niets uit want ik had zelfs nog niet echt goed gezien waar ze in viel.
Dadelijk horen ze dat Morris die gebruikt heeft eerder op de dag, en dan zie ik zie in staat dat ze zelfs op hem gaan flippen ("Ruim verdomme eens een keer je spullen op!" ) terwijl hij er niets aan kan doen.
Ja hoogstwaarschijnlijk. Dat shot van Morris dat hij met die kaarsen bezig was, was al zo opvallend zinloos. Die verkering met Nina is overigens ook zo... weird.. Nina is zo vreselijk! Ook hoe ze de hele tijd tegen dr moeder doet, overdreven kattig.

Wat kan ik er nog meer over zeggen.. Ow ja, Nick met z'n saaie gedicht, alsof Charlie daar echt wat van begrijpt ook En kan die amulet niet uit Frits' hand worden gehaald zonder hem helemaal te ontdooien?
Oud 25-02-2006, 18:32
Hongaar
Hongaar is offline
Ik denk dat het amuletverhaal naar een spannende fase gaat, nu alles dreigt uit te komen. Waarschijnlijk zal Hans, door de band die hij inmiddels toch met Jack en Sjors heeft opgebouwd, nu achter hen gaan staan. Kan nog spannend worden met Augusta.
Oud 25-02-2006, 21:26
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 25-02-2006 @ 13:45 :
Bedoel je hiermee nou dat Morris geweldig is of in ieder geval dat hij te 'goed' (en misschien een beetje te oud) is voor Nina?
Inderdaad te goed en veel te oud voor Nina.

Citaat:
zelfs Nina heeft nog meer common sense en dat weet ze zelf ook wel.
Haha.

Nee.

Citaat:
Kinderachtig is ze in ieder geval niet in vergelijking met hem.
Kijken wij dezelfde soap of begrijp jij de karakters nou niet?

Citaat:
mmmarieke schreef op 25-02-2006 @ 19:25 :
En kan die amulet niet uit Frits' hand worden gehaald zonder hem helemaal te ontdooien?
Zat ik ook al aan te denken. Als de vrieskist opnieuw ingeschakeld kan worden, wat is dan de big deal?
Oud 25-02-2006, 21:30
Balance
Balance is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 25-02-2006 @ 22:26 :
Inderdaad te goed en veel te oud voor Nina.

Haha.

Nee.

Ik ben het helemaal met d'r eens.
Nina is echt wel slim. Ze gedraagt zich als een dom pubertje en een puber is ze ook, maar dom niet volgens mij.
Morris daarentegen...
Oud 25-02-2006, 22:17
George
George is offline
Citaat:
Balance schreef op 25-02-2006 @ 10:38 :
Ja, dat denk ik ook. Maar als Florien niet met Bing naar bed was geweest had Nina er bij Morris ook niet zo'n vaart achter gezet, volgens mij.
Daar ben ik het inderdaad wel mee eens. Ach, neuken zouden ze sowieso wel, nu is dat gedeelte in ieder geval achter de rug.
En Nina is inderdaad een stuk slimmer dan ze zich voordoet.
Oud 25-02-2006, 22:23
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
George schreef op 25-02-2006 @ 23:17 :
Daar ben ik het inderdaad wel mee eens. Ach, neuken zouden ze sowieso wel, nu is dat gedeelte in ieder geval achter de rug.
En Nina is inderdaad een stuk slimmer dan ze zich voordoet.
Nina: "We hebben een proefwerk over Napoleon. Ik weet niet eens z'n voornaam!"

En ze spijbelt constant van school.

Nina slimmer dan Morris? Ha, no way.
Oud 26-02-2006, 09:29
Balance
Balance is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 25-02-2006 @ 23:23 :
Nina: "We hebben een proefwerk over Napoleon. Ik weet niet eens z'n voornaam!"

En ze spijbelt constant van school.

Nina slimmer dan Morris? Ha, no way.
Heeft Morris uberhaupt ooit op school gezeten dan?
Oud 26-02-2006, 12:24
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 25-02-2006 @ 22:26 :
Vertel mij dan eens hoe het de bedoeling is dat ik de karakters van Nina en Morris zie? Nina is dan wel een meisje van 16 en mag misschien daarom een beetje puberig en 'dom' (als je spijbelt ben je meteen maar dom? ) op je overkomen, daaronder schuilt best een hoop verstand hoor. En dat kun je van Morris niet echt zeggen, die maakt overal een zootje van.
Oud 26-02-2006, 15:12
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Balance schreef op 26-02-2006 @ 10:29 :
Heeft Morris uberhaupt ooit op school gezeten dan?
Ja, in Zuid-Afrika toch? Maar die had hij niet afgemaakt dacht ik...

Mja, misschien is Nina niet dom wat betreft haar karakter, maar wel zo ontzettend irritant. Maja, dat vind ik. Gewoon een soort Breezah'tje, en ik irriteer me nogal snel aan dat soort mensen.
Oud 26-02-2006, 19:48
Verwijderd
waar gaat dit over wie d'r slimmer is?
het is allemaal gespeelt dus je zal het nooit weten.
maar ik denk dat laura niet dood is, helaas wordt dat wijf echt zat..................
Oud 26-02-2006, 19:49
Verwijderd
Citaat:
George schreef op 24-02-2006 @ 20:44 :
hoe kun je dat nou zien? ze speelt alles

oke oke moest ff wijs doen
Oud 27-02-2006, 10:52
Verwijderd
heeft iem een smvt van vorige week in één zin?
Oud 27-02-2006, 13:03
Verwijderd
Citaat:
Mr Soija schreef op 27-02-2006 @ 11:52 :
heeft iem een smvt van vorige week in één zin?
florien heeft met bing genoikt, en dennis weet dat ie de zoon van laura is en vloog haar toen aan.
Oud 27-02-2006, 13:15
Verwijderd
Citaat:
_Mosquito_ schreef op 27-02-2006 @ 14:03 :
florien heeft met bing genoikt, en dennis weet dat ie de zoon van laura is en vloog haar toen aan.
OMG, hadden ze toch gelijk over dennis dat hij zoits zou doen,wat een looooser
Oud 27-02-2006, 20:28
Bell
Bell is offline
wat is er vandaag gebeurd?
Oud 27-02-2006, 20:29
Verwijderd
Citaat:
Bell schreef op 27-02-2006 @ 21:28 :
Oud 27-02-2006, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Bell schreef op 27-02-2006 @ 21:28 :
kijk zelf dan eens een keer.
Oud 27-02-2006, 21:59
Laen
Laen is offline
Citaat:
_Mosquito_ schreef op 27-02-2006 @ 21:56 :
Dat slaat echt nergens op. Je kan het toch een keer missen.
Als je je irriteert aan zulk soort vragen, reageer dan niet.

Dit stond over de aflevering van vandaag in de tv-gids:
Augusta laat merken dat ze Jack doorziet en hij confronteert haar met haar ware identiteit. Sjors bekent aan Hans dat ze weet dat hij een bedrieger is. Jef vindt dat Robert zijn bezorgdheid om Laura met Dennis moet delen, maar Robert wil niets met Dennis te maken hebben.
Oud 27-02-2006, 22:00
Verwijderd
Meerdijk ligt waarschijnlijk in Brabant of Limburg; er werd carnaval gevierd
(je wil alleen niet wéten hoe )
Oud 28-02-2006, 08:25
Bell
Bell is offline
Citaat:
_Mosquito_ schreef op 27-02-2006 @ 21:56 :
Helaas kan er bij een werkbespreking geen tv aan....

Laen: dank je
Oud 28-02-2006, 10:01
Verwijderd
Citaat:
Bell schreef op 28-02-2006 @ 09:25 :
Oud 28-02-2006, 12:28
Verwijderd
Citaat:
Laen schreef op 27-02-2006 @ 22:59 :
Dat slaat echt nergens op. Je kan het toch een keer missen.
Als je je irriteert aan zulk soort vragen, reageer dan niet.

Dit stond over de aflevering van vandaag in de tv-gids:
Augusta laat merken dat ze Jack doorziet en hij confronteert haar met haar ware identiteit. Sjors bekent aan Hans dat ze weet dat hij een bedrieger is. Jef vindt dat Robert zijn bezorgdheid om Laura met Dennis moet delen, maar Robert wil niets met Dennis te maken hebben.
nou als het DE HELE TIJD wordt gevraagd word ik daar wel gek van ja.
Oud 28-02-2006, 12:29
Verwijderd
Citaat:
Bell schreef op 28-02-2006 @ 09:25 :
Helaas kan er bij een werkbespreking geen tv aan....

ok
Oud 28-02-2006, 12:49
Verwijderd
Goh, ik dacht altijd dat je een jongen was . En je avater is angstaanjagend
Oud 28-02-2006, 13:30
Verwijderd
Citaat:
Mr Soija schreef op 28-02-2006 @ 13:49 :
Goh, ik dacht altijd dat je een jongen was . En je avater is angstaanjagend
me?
Oud 28-02-2006, 13:50
Verwijderd
ja

door die enge ava d8 ik dat ge een manneke was
Oud 28-02-2006, 16:44
Verwijderd
ok dat kan maar zo lelek ben ik ok weer niet, dacht jedat ik dat was

btw ik liet wel een grinnik toen ik dit op teletext las

Spoiler

voor de geintreseerden.

Laatst gewijzigd op 28-02-2006 om 21:33.
Oud 28-02-2006, 16:51
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 27-02-2006 @ 23:00 :
Meerdijk ligt waarschijnlijk in Brabant of Limburg; er werd carnaval gevierd
Haha, echt niet. En dit zeg ik nu als een echte Maastrichtenaar (de stad van het carnaval): IRL loopt hier iedereen gewoon verkleed, uitgedost overal waar je komt en gister in GTST zag je 10 half-verklede mensen alleen in Scala de polonaise lopen en dat was het. Het leek meer iets van boven de rivieren die proberen het carnaval na te bootsen, maar het was verre van het echte carnaval dat IRL gevierd wordt. Natuurlijk het is soap en het komt nooit helemaal overheen met de werkelijkheid, maar op de manier hoe ik die scène zag, vond ik het totaal niet op Brabant/Limburg lijken.

Wel aardige scènes tussen Augusta en Jack, ze zijn nu écht open kaart aan het spelen.
Oud 28-02-2006, 18:10
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 28-02-2006 @ 17:51 :
Haha, echt niet. En dit zeg ik nu als een echte Maastrichtenaar (de stad van het carnaval): IRL loopt hier iedereen gewoon verkleed, uitgedost overal waar je komt en gister in GTST zag je 10 half-verklede mensen alleen in Scala de polonaise lopen en dat was het. Het leek meer iets van boven de rivieren die proberen het carnaval na te bootsen, maar het was verre van het echte carnaval dat IRL gevierd wordt. Natuurlijk het is soap en het komt nooit helemaal overheen met de werkelijkheid, maar op de manier hoe ik die scène zag, vond ik het totaal niet op Brabant/Limburg lijken.

Wel aardige scènes tussen Augusta en Jack, ze zijn nu écht open kaart aan het spelen.
Haha ja precies. Carnaval in Maastricht is echt tof!

Maar wat gebeurde er tussen Augusta en Jack? Ik heb het door carnaval niet kunnen zien.
Oud 28-02-2006, 20:33
Hongaar
Hongaar is offline
Er gebeurt nu heel wat met het amuletverhaal, maar waar was Dian vandaag?
Oud 28-02-2006, 20:37
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 28-02-2006 @ 17:51 :

Het ZIJN mensen van boven die rivieren die proberen carnaval na te bootsen (aan hun accent te horen.... dat accent van Nina is trouwens echt níet aan te horen)

En je hoeft mij niet te vertellen hoe carnaval in Maastricht is, daar vier ik het zelf ook al jaren.
(maar er zijn plaatsen in Brabant waar het niet zo mooi en feestelijk is als in Maatricht.. ik zal de stad Tilburg niet noemen)
Oud 28-02-2006, 21:32
Verwijderd
je bedoelt ninas kakstem of niet?
Oud 28-02-2006, 21:35
Verwijderd
Citaat:
_Mosquito_ schreef op 28-02-2006 @ 22:32 :
je bedoelt ninas kakstem of niet?
Nee.
Haar accent.
Ik weet niet meer bij welk woord het vandaag het ergst was (dat ik echt even naar een andere zender switchte), maar het is juist ordinair zoals zij praat.
Oud 28-02-2006, 21:36
Verwijderd
Citaat:
MadameMinke schreef op 28-02-2006 @ 22:35 :
Nee.
Haar accent.
Ik weet niet meer bij welk woord het vandaag het ergst was (dat ik echt even naar een andere zender switchte), maar het is juist ordinair zoals zij praat.
uit welke streek komt ze dan volgens jou?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten