![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik vind het alleen niet zo'n goed idee dat Laura nu zwaargewond naar het ziekenhuis moet (nog afgezien van hoe nep het was). Alle focus komt nu daarop te liggen ipv op het feit dat Robert en Dennis de nieuwe feiten moeten verwerken. Ik vind Robert tot nu toe opvallend helder voor iemand die zoiets te horen heeft gekregen. Mag ik nog even zeggen dat Morris en Nina samen absoluut nergens op slaat? Een 22-jarige succesvolle talentvolle reclame-jongen met een arrogant en kinderachtig 16-jarig breezahtje? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Mooi, Dennis weet het nu ook, zijn we daar ook weer van af. Of ja van af... krijg je natuurlijk weer dat ze aan elkaar moeten wennen en zo... maar deze verhaallijn is op zijn eind (maja nu weer een nieuwe verhaallijn: Laura in het ziekenhuis ![]() Ik viel trouwens bijna in slaap bij dat gedicht van Nick. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik kijk een paar dagen niet en opeens weten iedereen alles, waarom gaat die verhaallijn nu ineens zo snel? Ik houd trouwens wel van Dorothea's visioenen. <3 |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dadelijk horen ze dat Morris die gebruikt heeft eerder op de dag, en dan zie ik zie in staat dat ze zelfs op hem gaan flippen ("Ruim verdomme eens een keer je spullen op!" ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat kan ik er nog meer over zeggen.. Ow ja, Nick met z'n saaie gedicht, alsof Charlie daar echt wat van begrijpt ook ![]() ![]() |
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Nee. Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Nina is echt wel slim. Ze gedraagt zich als een dom pubertje en een puber is ze ook, maar dom niet volgens mij. Morris daarentegen...
||
Citaat:
![]() ![]() En Nina is inderdaad een stuk slimmer dan ze zich voordoet. ![]()
||
Citaat:
En ze spijbelt constant van school. Nina slimmer dan Morris? Ha, no way. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mja, misschien is Nina niet dom wat betreft haar karakter, maar wel zo ontzettend irritant. ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() oke oke moest ff wijs doen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als je je irriteert aan zulk soort vragen, reageer dan niet. Dit stond over de aflevering van vandaag in de tv-gids: Augusta laat merken dat ze Jack doorziet en hij confronteert haar met haar ware identiteit. Sjors bekent aan Hans dat ze weet dat hij een bedrieger is. Jef vindt dat Robert zijn bezorgdheid om Laura met Dennis moet delen, maar Robert wil niets met Dennis te maken hebben.
||
Citaat:
Laen: dank je |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Wel aardige scènes tussen Augusta en Jack, ze zijn nu écht open kaart aan het spelen. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar wat gebeurde er tussen Augusta en Jack? Ik heb het door carnaval niet kunnen zien. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En je hoeft mij niet te vertellen hoe carnaval in Maastricht is, daar vier ik het zelf ook al jaren. ![]() (maar er zijn plaatsen in Brabant waar het niet zo mooi en feestelijk is als in Maatricht.. ik zal de stad Tilburg niet noemen) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Haar accent. Ik weet niet meer bij welk woord het vandaag het ergst was (dat ik echt even naar een andere zender switchte), maar het is juist ordinair zoals zij praat. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |