Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-02-2006, 14:19
Vice
Vice is offline
Citaat:
Roosje schreef op 25-02-2006 @ 12:01 :
Ik niet, de populaire en mooie mensen die ik ken zijn vaak het vervelendst van allemaal.
Maar je hebt ook heel aardige mooie en populaire mensen.
Oud 25-02-2006, 14:23
T!ne
T!ne is offline
Hij is skiën nu. Ik ben hem gisteren gaan "uitwuiven" (~ afscheid nemen) en heb hem dan nog gestuurd dat ik hem wel ging missen. Hij mij ook zei hij. Nu ja goed, gisteren voelde ik me wat , maar nu is alles wel cv.
Ik vind het alleen stom dat een goeie vriend van mij ook skiën is Ik mis onze gesprekken
Oud 25-02-2006, 14:40
Lady Jane
Lady Jane is offline
Hij doet zo afstandelijk en ik snap niet waarom. En ik zie hem dinsdag pas.
Oud 25-02-2006, 16:02
morango
morango is offline
het gaat goed, heel goed!
afgelopen woensdag hadden we een half jaar wat met elkaar <3
echt een heerlijke en ontzettend gezellige avond gehad.
ik ben blij met 'm.
en ik hoop dat we nog heel lang met elkaar blijven als het zo leuk blijft als dat we het nu hebben.
Oud 25-02-2006, 17:46
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Oud 25-02-2006, 18:54
duivelaartje
duivelaartje is offline
Omg, ik word nog steeds achtervolgt met mijn "haat" voor Valentijn.

Kom op jongens, het is mijn mening. Hebben jullie er last van?
Oud 25-02-2006, 19:04
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 25-02-2006 @ 19:54 :
Omg, ik word nog steeds achtervolgt met mijn "haat" voor Valentijn.

Kom op jongens, het is mijn mening. Hebben jullie er last van?
i SO agree. valentijn is voor mij met kerst de enige dag in t jaar dat ik me letterlijk in mn kamer opsluit met een fles whisky, een gitaar, en een family-pack snickers, 4 pakjes snaren, en ontelbaar plectra. ik vind t echt een crime. het is ten eerste commercieel, en dat zoetsappige gedoe...je kan niet door den haag rondhobbelen, of je ziet dan wel weer een een paartje dat vacuum aan elkaar vast zit. verschrikkelijk.
Oud 25-02-2006, 19:22
Verwijderd
Citaat:
Orpheo schreef op 25-02-2006 @ 20:04 :
i SO agree. valentijn is voor mij met kerst de enige dag in t jaar dat ik me letterlijk in mn kamer opsluit met een fles whisky, een gitaar, en een family-pack snickers, 4 pakjes snaren, en ontelbaar plectra. ik vind t echt een crime. het is ten eerste commercieel, en dat zoetsappige gedoe...je kan niet door den haag rondhobbelen, of je ziet dan wel weer een een paartje dat vacuum aan elkaar vast zit. verschrikkelijk.
beetje een wereldhatertje?
Oud 25-02-2006, 19:34
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
THEOBSESSIVE schreef op 25-02-2006 @ 20:22 :
beetje een wereldhatertje?
valt echt heel erg mee. veel mensen (ook op n ander forum) denken dat, maar dat is niet zo. ik haat alleen alles dat gezellig en leuk is. valentijn, kerst, carnaval, verjaardagen, bruiloften... pff, verschrikkelijk. dat zoete gedoe, ik krijg daar moordneigingen van (spreekwoordelijke).

ja, hoe luguber ook, ik prefereer een begrafenis. al was t alleen maar omdat daar de emoties ECHT en OPRECHT zijn, en er niet gelogen word. althans. op de begravenissen waar ik kom. als het een hond was, degene die dood is, wordt dat gewoon gezegd.

het feit dat ik ober ben, en vaak de feestjes moet lopen die ik net opsomde, draagt er ook niet echt toe bij, dat ik die dingen minder "onaangenaam" vind.

als je van huis uit al niet meekrijgt wat echte gezelligheid is, behalve gemaakte, en als je al van huis uit al niet meekrijgt wat het is om te KUNNEN lachen als je vrolijk bent, en te KUNNEN janken als je droevig bent, dan krijg je na verloop van tijd een diepgewortelde haat jegens die bovengenoemde dingen. ik moet wel zeggen, op bruiloften en valentijn na, zakt het niveau van mijn apathie toch enigszins.

edit: al was het alleen maar voor de schijn; levert me aanzienlijk meer fooi op.
Oud 25-02-2006, 19:38
Verwijderd
Citaat:
Vice schreef op 25-02-2006 @ 15:19 :
Maar je hebt ook heel aardige mooie en populaire mensen.
Het woord 'populair' impliceert ook dat veel mensen ze aardig vinden, want iemand die alleen maar mooi is en niet aardig is niet populair. Dat is een mooi maar arrogant kreng, ofzoiets.

Mensen worden niet zomaar populair, dus als je niet met populaire mensen overweg kunt is de kans groter dat de incompatibiliteit bij jou ligt.
Oud 25-02-2006, 19:49
Verwijderd
Citaat:
Orpheo schreef op 25-02-2006 @ 20:34 :
ja, hoe luguber ook, ik prefereer een begrafenis. al was t alleen maar omdat daar de emoties ECHT en OPRECHT zijn, en er niet gelogen word.
Onzin om te vinden dat op bv een bruiloft de emoties niet oprecht en echt zijn. Ik zie geen reden waarom dat minder zou zijn bij een begrafenis. Maarja, misschien kom jij wel de verkeerde mensen tegen, woon je de verkeerde bruiloften bij etc
Oud 25-02-2006, 19:52
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 25-02-2006 @ 20:49 :
Onzin om te vinden dat op bv een bruiloft de emoties niet oprecht en echt zijn. Ik zie geen reden waarom dat minder zou zijn bij een begrafenis. Maarja, misschien kom jij wel de verkeerde mensen tegen, woon je de verkeerde bruiloften bij etc
ik heb allerhande bruiloften meegemaakt. van "tokkie'bruiloften, tot bruiloften van dudes die in de 2e kamer zitten (ja, ik ken een aantal mensen uit onze grandioze regering, shame shame shame). t was allemaal hetzelfde.

ik vraag me dan af, waarom nemen ze nog de moeite om te trouwen? binnen no time gaan ze toch scheiden (lang leve statistiek).
Oud 25-02-2006, 19:57
T!ne
T!ne is offline
Hij is een klootzak.. Echt een verdomde klootzak! Juist stuurde hij, maar ik vertik het van te sturen.. Mss dat ik straks zo emotioneel afhankelijk weer van hem ben, dat ik uiteindelijk toch terug stuur. Maar ik moet me sterk houden. HIJ zit te rotzooien met een ander en HIJ weet niet welke beslissing te nemen en HIJ wil niet praten en HIJ ontwijkt mij als ik eens serieus wil doen en HIJ kan maar geen antwoord geven na zo een 3 maand dus moet hij de gevolgen maar dragen dat als ik hem volgende keer zie hem de huid ga volschelden
Oud 25-02-2006, 20:03
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Nou, kerst niet zo erg. Ik doe er ook niet echt aan; iig niet het verhaal van de kerstman. Allemaal maar een beetje. Maar dat is tenminste nog een echte feestdag, dus beschouw ik het ook zo.

Maar Valentijn.. Kom op. En dan zeggen: "Ja, maar anders komen sommige mensne nooit aan hun liefde."
Omg, ja natuurlijk.
Hoe goed ze ook vriendin mogen zijn; op dit gebied haat ik ze echt. Ze zeggen dat mijn tijd nog komt. NEE, die is al geweest en nu je smoel houden. Dat is ongeveer het enige waar ik me over op kan fokken, als mensen denken dat ze het beter weten als ik, als het over mijzelf gaat.

Zo..
Oud 25-02-2006, 20:46
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 25-02-2006 @ 21:03 :
Nou, kerst niet zo erg. Ik doe er ook niet echt aan; iig niet het verhaal van de kerstman. Allemaal maar een beetje. Maar dat is tenminste nog een echte feestdag, dus beschouw ik het ook zo.

Maar Valentijn.. Kom op. En dan zeggen: "Ja, maar anders komen sommige mensne nooit aan hun liefde."
Omg, ja natuurlijk.
Hoe goed ze ook vriendin mogen zijn; op dit gebied haat ik ze echt. Ze zeggen dat mijn tijd nog komt. NEE, die is al geweest en nu je smoel houden. Dat is ongeveer het enige waar ik me over op kan fokken, als mensen denken dat ze het beter weten als ik, als het over mijzelf gaat.

Zo..
kerst is toch dat feest die je doorbrengt met familie en vrienden? in ieder geval familie.. de laatste, nou, zeker 8 keer kerst, had ik vlammende ruzie thuis, zonder enig overheersend gevoel van 'vrede op aarde'.

aangaande het cursieve deel: herkenbaar...herkenbaar.....
Oud 25-02-2006, 20:50
Verwijderd
Citaat:
valt echt heel erg mee. veel mensen (ook op n ander forum) denken dat, maar dat is niet zo. ik haat alleen alles dat gezellig en leuk is. valentijn, kerst, carnaval, verjaardagen, bruiloften... pff, verschrikkelijk. dat zoete gedoe, ik krijg daar moordneigingen van (spreekwoordelijke).

ja, hoe luguber ook, ik prefereer een begrafenis. al was t alleen maar omdat daar de emoties ECHT en OPRECHT zijn, en er niet gelogen word. althans. op de begravenissen waar ik kom. als het een hond was, degene die dood is, wordt dat gewoon gezegd.

het feit dat ik ober ben, en vaak de feestjes moet lopen die ik net opsomde, draagt er ook niet echt toe bij, dat ik die dingen minder "onaangenaam" vind.

als je van huis uit al niet meekrijgt wat echte gezelligheid is, behalve gemaakte, en als je al van huis uit al niet meekrijgt wat het is om te KUNNEN lachen als je vrolijk bent, en te KUNNEN janken als je droevig bent, dan krijg je na verloop van tijd een diepgewortelde haat jegens die bovengenoemde dingen. ik moet wel zeggen, op bruiloften en valentijn na, zakt het niveau van mijn apathie toch enigszins.

edit: al was het alleen maar voor de schijn; levert me aanzienlijk meer fooi op.
Noujaaaaaaa ben je nou helemaal ontspoord ..

Als je tegen alles wat leuk en gezellig is, wat blijft er dan nog over in t leven??

En gezellige/blije uitingen (om het zo te zeggen) zijn net zo echt als dikke tranen op een begrafenis. Zijn gewoon twee totaal tegenovergestelde dingen, maar ze zijn wel allebei real. Is een beetje bull als je zegt dat alleen emoties op een begrafenis wel oprecht zijn.

De één is gewoon positief en de ander negatief. Als de één niet bestaat, bestaat de ander ook niet. Is gewoon een soort ying-yang ofzo? Nah ik draaf een beetje te ver door, i guess .

Maarja still.. vraag me nu wel af hoe jouw leven eruit ziet en of je er blij mee bent, als je anti gezellige en leuke activiteiten bent.
Oud 25-02-2006, 20:55
Verwijderd
Citaat:
Orpheo schreef op 25-02-2006 @ 20:52 :
ik heb allerhande bruiloften meegemaakt. van "tokkie'bruiloften, tot bruiloften van dudes die in de 2e kamer zitten (ja, ik ken een aantal mensen uit onze grandioze regering, shame shame shame). t was allemaal hetzelfde.

ik vraag me dan af, waarom nemen ze nog de moeite om te trouwen? binnen no time gaan ze toch scheiden (lang leve statistiek).
Jammer dat je zo'n negatieve kijk op alles hebt
Your loss

Gelukkig weet ik (en veel anderen ook) dat het ook anders kan
Oud 25-02-2006, 21:19
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
THEOBSESSIVE schreef op 25-02-2006 @ 21:50 :
Noujaaaaaaa ben je nou helemaal ontspoord ..

Als je tegen alles wat leuk en gezellig is, wat blijft er dan nog over in t leven??

En gezellige/blije uitingen (om het zo te zeggen) zijn net zo echt als dikke tranen op een begrafenis. Zijn gewoon twee totaal tegenovergestelde dingen, maar ze zijn wel allebei real. Is een beetje bull als je zegt dat alleen emoties op een begrafenis wel oprecht zijn.

De één is gewoon positief en de ander negatief. Als de één niet bestaat, bestaat de ander ook niet. Is gewoon een soort ying-yang ofzo? Nah ik draaf een beetje te ver door, i guess .

Maarja still.. vraag me nu wel af hoe jouw leven eruit ziet en of je er blij mee bent, als je anti gezellige en leuke activiteiten bent.
ik zeg ook niet dat uitingen van blije emoties per definitie fake zijn, maar het doet mij meer fake aan dan sad emotions.

ja, het is wel ying en yang, dat is de waarheid als een koe. maar voor mij is dit een goeie balans. ik zit zo lekker in mijn vel, alles tot het extreme door relativeren. vb; verliefdheid is voor mij niet een warm fuzzy gevoel in de onderbuik, en dat ik constant aan 'haar' denk, maar eerder een chemische disbalans. denk ik letterlijk. en het werkt.

maar heo mijn leven eruit ziet? studeren voor school. eten. gitaarspelen, zingen. piano spelen. eten. muziek weer maken/schrijven. studeren, slapen. en dan de hele riedel van voren af aan. soms wordt school vervangen door werk. en tussendoor wat trainen.

ik ben er zeer blij mee. het werkt ideaal voor me. en over gezellige en leuke activiteiten....

laat ik t hierop houden. je hebt mensen die het ondergaan (uitgaansmensen zeg maar) en anderen die ervoor zorgen dat die eerste groep uit KAN gaan. daartoe behoor ik,tot die laatste categorie. en het bevalt uitstekend! ff een gig tussendoor is imo lekkerder dan dronken worden, stoned worden en sex bij elkaar.
Oud 25-02-2006, 21:25
CSN
CSN is offline
ik ben de wanhopgiste persoon die ik ken.
Oud 25-02-2006, 21:27
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
CSN schreef op 25-02-2006 @ 22:25 :
ik ben de wanhopgiste persoon die ik ken.
well girlie, meet me, than you'll scream otherwise
Oud 25-02-2006, 21:35
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
nare man schreef op 25-02-2006 @ 02:39 :
Iedereen houdt van populaire en mooie mensen
Van mooie mensen: oké. Maar waarom zou je houden van populaire mensen? Die zijn beter ofzo? De popi-jopi's zijn meestal echt vreselijk.

Citaat:
nare man schreef op 25-02-2006 @ 20:38 :
Het woord 'populair' impliceert ook dat veel mensen ze aardig vinden, want iemand die alleen maar mooi is en niet aardig is niet populair. Dat is een mooi maar arrogant kreng, ofzoiets.

Mensen worden niet zomaar populair, dus als je niet met populaire mensen overweg kunt is de kans groter dat de incompatibiliteit bij jou ligt.
Veel mensen worden populair over de ruggen van anderen. Nooit middelbare school gedaan? Je praat onzin.

Laatst gewijzigd op 25-02-2006 om 21:47.
Oud 25-02-2006, 21:37
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 25-02-2006 @ 14:40 :
zou jij het geen probleem vinden om met iemand te daten die 23 is?
en er zit natuurlijk een groter verschil tussen 20 en 23 en 17 en 20..
Ik zou niet uit mezelf een ouder iemand uitzoeken, maar als ik nou toevallig zo iemand tref en ik word er verliefd op, tja, waarom niet? Waarom mag de vrouw wel jonger zijn in een relatie maar de man niet?
Oud 25-02-2006, 21:37
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:

Citaat:
als je van huis uit al niet meekrijgt wat echte gezelligheid is, behalve gemaakte, dan krijg je na verloop van tijd een diepgewortelde haat jegens die bovengenoemde dingen.
So true en herkenbaar.

Laatst gewijzigd op 25-02-2006 om 21:49.
Oud 25-02-2006, 22:52
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 25-02-2006 @ 22:37 :
Ik zou niet uit mezelf een ouder iemand uitzoeken, maar als ik nou toevallig zo iemand tref en ik word er verliefd op, tja, waarom niet? Waarom mag de vrouw wel jonger zijn in een relatie maar de man niet?
tja ik weet niet, maar het is nog steeds een soort van taboo ofzo.
misschien moet ik idd minder nadenken over wat anderen vinden/denken.
Oud 25-02-2006, 23:16
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 25-02-2006 @ 23:52 :
Als je je bij je partnerkeuze ook laat leiden door de mening van anderen ben je ook niet handig bezig imo.
Oud 25-02-2006, 23:22
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Mja, ik zou er ook wel even over nadenken als ik iemand van 17 leuk vond, maarja het is nou ook weer niet zo problematisch dat ik me er echt van zou laten weerhouden denk ik. En anderen zullen misschien wat raar opkijken, maar ik geloof niet dat veel mensen er echt iets op tegen zullen hebben.

Ontopic: goeeeeed want hij is nog steeds lief en leuk en lekker en mn ouders zijn allebei op hun eigen vreemde manier heel blij voor me
Oud 25-02-2006, 23:28
CSN
CSN is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 25-02-2006 @ 22:27 :
well girlie, meet me, than you'll scream otherwise
zo makkelijk gaat het helaas niet.
Oud 25-02-2006, 23:52
Vice
Vice is offline
Citaat:
Lijkt me erg verstandig.
Oud 26-02-2006, 08:34
farai
farai is offline
oh god ik mis 'm

langeafstandsrelaties de gexte.
Oud 26-02-2006, 08:58
Verwijderd
Citaat:

ja, en al die krokodille tranen, en al dat schaamteloze ophemelen van de dode, en ondertussen gruwelijk manipuleren voor een beetje erfenis.

begrafenis kan even zo goed een ellende zijn.
Oud 26-02-2006, 10:19
snoopy
snoopy is offline
heb zo'n lief kaartje gekregen van m!
Oud 26-02-2006, 11:09
Nyawa
I feel good lalalalalalala
Oud 26-02-2006, 12:44
Roosje
Roosje is offline
Lieve vriendjes zijn leuk. <3
Oud 26-02-2006, 13:04
Verwijderd
Ik heb me maar een heel klein beetje misdragen vannacht (maar niet heel erg, want ik blijf kieskeurig)

En mijn haar schijnt lekker te ruiken
Oud 26-02-2006, 13:20
Verwijderd
Citaat:
Louis Armstrong schreef op 26-02-2006 @ 09:58 :
ja, en al die krokodille tranen, en al dat schaamteloze ophemelen van de dode, en ondertussen gruwelijk manipuleren voor een beetje erfenis.

mee eens
Oud 26-02-2006, 13:35
Verwijderd
Citaat:
Louis Armstrong schreef op 26-02-2006 @ 09:58 :

Op een begrafenis huilt bijna iedereen (behalve directe naasten) om zijn eigen sores. Hypocriet gedoe altijd. Hoe vaak hoor je niet dat mensen later zeggen: 'het deed me denken aan... ' Ze komen natuurlijk in de eerste plaats wel voor de (naasten van de ) dode, maar huilen doen ze vaak om zichzelf.
Oud 26-02-2006, 13:53
George
George is offline
Wat een ongelooflijke klootzak.
Oud 26-02-2006, 13:54
*** is offline
confused...
Vrijdag een date gehad, hele avond gekletst, wat nu...?
Oud 26-02-2006, 14:05
George
George is offline
En dan staat hij opeens voor de deur. Het liefst zou ik hem meteen wegsturen.
Oud 26-02-2006, 14:32
Verwijderd
Citaat:
Cytherea schreef op 26-02-2006 @ 14:35 :
Op een begrafenis huilt bijna iedereen (behalve directe naasten) om zijn eigen sores. Hypocriet gedoe altijd. Hoe vaak hoor je niet dat mensen later zeggen: 'het deed me denken aan... ' Ze komen natuurlijk in de eerste plaats wel voor de (naasten van de ) dode, maar huilen doen ze vaak om zichzelf.
Gedeeltelijk ben ik het met je eens. Maar vergeet niet dat een begrafenis een bepaalde sfeer met zich meebrengt die mensen soms terugsleurt in een diep weggestopt gevoel.
Er zijn inderdaad mensen die een potje staan te janken voor een stukje aandacht. Toch zijn er ook mensen die oprecht ter herdenking en afsluiting van wat ze ook hadden met diegene komen.

Wanneer ik op een begrafenis kom vind ik het heel erg moeilijk om mijn oude gevoel en het verlies van mijn vader uit te sluiten en vaak lukt me dat ook niet. Toch vind ik dat niet hypocriet.
Daarnaast kun je ook om andere redenen naar een begrafenis komen. Ter ondersteuning van de naasten bijvoorbeeld. Een vriendinnetje van mij heeft haar vader verloren vorig jaar. Ik heb de man maar één keer gezien, een week voordat hij overleed. Toch ben ik naar de begrafenis gegaan, terwijl ik het zelf ook wel eng vond en niet wist hoe ik ging reageren. Uiteindelijk heb ik daar ook heel erg moeten huilen, maar daarom vind ik mezelf nog niet hypocriet. Ik kwam daar niet om er zelf beter van te worden, maar om mijn steun te betuigen aan die vriendin, haar moeder en haar broer. Dat daardoor gevoelens naar boven komen, daar kan ik niets aan doen.

Oftewel: jij zegt zelf ook dat je vaak wel voor de naasten, dan wel de overledene komt, maar dat het dan hypocriet is om te huilen als het dichtbij jezelf komt en er bijvoorbeeld een oud gevoel weer opgerakeld wordt. Persoonlijk vind ik dat wat kort door de bocht (trouwens, dit persoonlijke gedeelte is niet om zielig te zijn ofzo, want zo zie ik mezelf niet, maar om even een voorbeeld ter hand te nemen)
Oud 26-02-2006, 15:38
Verwijderd
Tuurlijk is het prima om naar een begrafenis te gaan om iemand te steunen. En het is ook niet erg om te huilen op een begrafenis, maar ik ken mensen die bij iedere begrafenis weer aan hetzelfde moeten denken en dan gaan huilen. Ik word daar altijd een beetje kriegel van. Ze doen maar wat ze willen, maar je bent daar voor die mensen, die naasten die denken dat je hetzelfde verdriet hebt. Als je toch om je eigen sores wilt huilen, kun je dat thuis ook doen.

Ik geef eerlijk toe dat ik op de laatste begrafenis moest huilen om mezelf. Er werden teveel toepasselijke dingen gezegd. Ik vond het ook hypocriet van mezelf.
Oud 26-02-2006, 15:53
YellowLight
YellowLight is offline
omg ik houd zo veel van mn vrienden

en ik heb blijkbaar een vriendje
Oud 26-02-2006, 16:14
I C U
I C U is offline
Aii, waarom zie ik echt alleen maar leuke jongens op wintersport, en kan ik ze hier niet vinden? Verdomme! Maar goed! I'm back! En ik heb een aantal dingen op een rij, wat ook wel es handig is...
Oud 26-02-2006, 17:00
Verwijderd
Citaat:
Cytherea schreef op 26-02-2006 @ 16:38 :

Ik geef eerlijk toe dat ik op de laatste begrafenis moest huilen om mezelf. Er werden teveel toepasselijke dingen gezegd. Ik vond het ook hypocriet van mezelf.
Ik vind dat niet hypocriet. Het lijkt mij alleen maar menselijk
Oud 26-02-2006, 17:01
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Af en toe ben ik nog steeds verliefd. Krijg ik weer kriebeltjes

En hij is lief. Vanochtend moest hij vroeg uit bed en dan gaat ie mij pesten omdat ik nog lig te slapen (Gelukkig kan ik het wel hebben 's ochtends). En toen was ie weg en bleef ie me constant smsjes sturen
Oud 26-02-2006, 17:10
Ruby
Ruby is offline
*verliefd* morgen zie ik hem weer.. de schat, terwijl we elkaar donderdag pas zouden zien.. Jeuj!
Oud 26-02-2006, 17:15
Lilium
Lilium is offline
En toen was 'ie op vakantie.
Saai hoor, alleen zijn.
Oud 26-02-2006, 17:30
Yolcu
Yolcu is offline
Wauw
Oud 26-02-2006, 17:51
luchtballon
luchtballon is offline
Ik heb nu wat met m <3! En het gaat echt relaxed bij hem thuis. Gewoon chillen, hoeven niet per se te praten, we hoeven niet per se iets samen te doen, hoeven niks.

Maar als hij mijn smsjes leest uit mijn mobiel die ik vergeten ben leest hij een smsje van mijn ex waarin staat "dat ik hem toch irritant vond". Dat was niet zo, maar dat moet hij toch niet lezen
Oud 26-02-2006, 17:53
Verwijderd
Het gaat. En daar is ook wel alles mee gezegd.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten