![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ja, hoe luguber ook, ik prefereer een begrafenis. al was t alleen maar omdat daar de emoties ECHT en OPRECHT zijn, en er niet gelogen word. althans. op de begravenissen waar ik kom. als het een hond was, degene die dood is, wordt dat gewoon gezegd. het feit dat ik ober ben, en vaak de feestjes moet lopen die ik net opsomde, draagt er ook niet echt toe bij, dat ik die dingen minder "onaangenaam" vind. als je van huis uit al niet meekrijgt wat echte gezelligheid is, behalve gemaakte, en als je al van huis uit al niet meekrijgt wat het is om te KUNNEN lachen als je vrolijk bent, en te KUNNEN janken als je droevig bent, dan krijg je na verloop van tijd een diepgewortelde haat jegens die bovengenoemde dingen. ik moet wel zeggen, op bruiloften en valentijn na, zakt het niveau van mijn apathie toch enigszins. edit: al was het alleen maar voor de schijn; levert me aanzienlijk meer fooi op.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mensen worden niet zomaar populair, dus als je niet met populaire mensen overweg kunt is de kans groter dat de incompatibiliteit bij jou ligt. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik vraag me dan af, waarom nemen ze nog de moeite om te trouwen? binnen no time gaan ze toch scheiden (lang leve statistiek).
||
Citaat:
Maar Valentijn.. Kom op. En dan zeggen: "Ja, maar anders komen sommige mensne nooit aan hun liefde." Omg, ja natuurlijk. ![]() Hoe goed ze ook vriendin mogen zijn; op dit gebied haat ik ze echt. Ze zeggen dat mijn tijd nog komt. NEE, die is al geweest en nu je smoel houden. Dat is ongeveer het enige waar ik me over op kan fokken, als mensen denken dat ze het beter weten als ik, als het over mijzelf gaat. ![]() Zo.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() aangaande het cursieve deel: herkenbaar...herkenbaar..... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als je tegen alles wat leuk en gezellig is, wat blijft er dan nog over in t leven?? En gezellige/blije uitingen (om het zo te zeggen) zijn net zo echt als dikke tranen op een begrafenis. Zijn gewoon twee totaal tegenovergestelde dingen, maar ze zijn wel allebei real. Is een beetje bull als je zegt dat alleen emoties op een begrafenis wel oprecht zijn. De één is gewoon positief en de ander negatief. Als de één niet bestaat, bestaat de ander ook niet. Is gewoon een soort ying-yang ofzo? Nah ik draaf een beetje te ver door, i guess ![]() Maarja still.. vraag me nu wel af hoe jouw leven eruit ziet en of je er blij mee bent, als je anti gezellige en leuke activiteiten bent. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Your loss ![]() Gelukkig weet ik (en veel anderen ook) dat het ook anders kan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ja, het is wel ying en yang, dat is de waarheid als een koe. maar voor mij is dit een goeie balans. ik zit zo lekker in mijn vel, alles tot het extreme door relativeren. vb; verliefdheid is voor mij niet een warm fuzzy gevoel in de onderbuik, en dat ik constant aan 'haar' denk, maar eerder een chemische disbalans. denk ik letterlijk. en het werkt. maar heo mijn leven eruit ziet? studeren voor school. eten. gitaarspelen, zingen. piano spelen. eten. muziek weer maken/schrijven. studeren, slapen. en dan de hele riedel van voren af aan. soms wordt school vervangen door werk. en tussendoor wat trainen. ik ben er zeer blij mee. het werkt ideaal voor me. en over gezellige en leuke activiteiten.... laat ik t hierop houden. je hebt mensen die het ondergaan (uitgaansmensen zeg maar) en anderen die ervoor zorgen dat die eerste groep uit KAN gaan. daartoe behoor ik,tot die laatste categorie. en het bevalt uitstekend! ff een gig tussendoor is imo lekkerder dan dronken worden, stoned worden en sex bij elkaar.
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 25-02-2006 om 21:47. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd op 25-02-2006 om 21:49. |
![]() |
||
Citaat:
misschien moet ik idd minder nadenken over wat anderen vinden/denken.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ontopic: goeeeeed want hij is nog steeds lief en leuk en lekker en mn ouders zijn allebei op hun eigen vreemde manier heel blij voor me ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
begrafenis kan even zo goed een ellende zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
mee eens ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er zijn inderdaad mensen die een potje staan te janken voor een stukje aandacht. Toch zijn er ook mensen die oprecht ter herdenking en afsluiting van wat ze ook hadden met diegene komen. Wanneer ik op een begrafenis kom vind ik het heel erg moeilijk om mijn oude gevoel en het verlies van mijn vader uit te sluiten en vaak lukt me dat ook niet. Toch vind ik dat niet hypocriet. Daarnaast kun je ook om andere redenen naar een begrafenis komen. Ter ondersteuning van de naasten bijvoorbeeld. Een vriendinnetje van mij heeft haar vader verloren vorig jaar. Ik heb de man maar één keer gezien, een week voordat hij overleed. Toch ben ik naar de begrafenis gegaan, terwijl ik het zelf ook wel eng vond en niet wist hoe ik ging reageren. Uiteindelijk heb ik daar ook heel erg moeten huilen, maar daarom vind ik mezelf nog niet hypocriet. Ik kwam daar niet om er zelf beter van te worden, maar om mijn steun te betuigen aan die vriendin, haar moeder en haar broer. Dat daardoor gevoelens naar boven komen, daar kan ik niets aan doen. Oftewel: jij zegt zelf ook dat je vaak wel voor de naasten, dan wel de overledene komt, maar dat het dan hypocriet is om te huilen als het dichtbij jezelf komt en er bijvoorbeeld een oud gevoel weer opgerakeld wordt. Persoonlijk vind ik dat wat kort door de bocht ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |