Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-06-2006, 14:14
Suey
Suey is offline
De dag dat mijn moeder zei dat ze wegging bij mijn vader. Totaal onverwacht
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-06-2006, 00:33
thunder110
thunder110 is offline
Citaat:
Prodigy__<3 schreef op 07-05-2006 @ 19:59 :
Is dat een leuke, of minder leuke dag?
(Vat het alsjeblieft niet verkeerd op, maar als JIJ die vriend niet leuk vind, kan jullie vriendschap nog wel eens kapot gaan)
Eigenlijk was het vooral verwarrend, natuurlijk had ik destijds al op die wijze naar hem gekeken en afgevraagd of hij, misschien, toch wel, maar toen ik achter zijn verlangen kwam wist ik dat het niet wederzijds was . Onze vriendschap is nog aanwezig, ook al zie ik hem niet veel meer.
Oud 06-06-2006, 12:25
Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Ergens begin september, toen hij me bekende dat hij misschien toch verliefd was en ik de hele avond dolgelukkig in zijn armen weg ben gekropen.

Een paar weken later, toen bleek dat 'zij' met hem aan het rotzooien was en ze mij allebei behoorlijk voor de gek hadden gehouden. Dat was een beslist dieptepunt, ik had ze wat aan kunnen doen.

Avond voor de kerstvakantie, ik werd 'koningin van het bal' en iedereen ging voor me zingen. Wat een ongelofelijk stel lieve mensen heb ik leren kennen dat jaar, dat te beseffen na echt een rottijd te hebben gehad, deed me heel goed.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2006, 14:48
Verwijderd
Ergens in augustus, toen ik flauwviel. Negatief dus, omdat ik daardoor nu al bijna een jaar met hyperventilatie zit.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2006, 11:07
GirlOnTheMove
GirlOnTheMove is offline
topic vol emo's
Met citaat reageren
Oud 14-06-2006, 15:08
Debbelien
Debbelien is offline
Dat ik te horen kreeg dat ik ruim geslaagd was voor mijn VWO examen. Dat was echt een opluchting!
Met citaat reageren
Oud 15-06-2006, 18:22
Verwijderd
Citaat:
GirlOnTheMove schreef op 13-06-2006 @ 12:07 :
topic vol emo's
berichtje vol nutteloze info.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2006, 21:44
DvoorA
DvoorA is offline
15 juni vorig jaar, toen ik hoorde dat ik geslaagd was en mn vader op zn knietjes met 2 theedoeken eromheen gebonden rond het perkje van onze tuin ging omdat ie zo blij was:-)
Oud 17-06-2006, 10:53
Dott
Dott is offline
29 december...

toen dumpte mn vriendje me, na bijna 14 maanden
Oud 19-06-2006, 10:49
Appeltje
Appeltje is offline
De dag waarop mijn mentor (die zooo veel van mij wist) een hersenbloeding kreeg.
Nu heb k gelukkig weer les van haar!!
Met citaat reageren
Oud 25-06-2006, 10:04
U*NiQ
U*NiQ is offline
De dag dat ik T. leerde kennen en om zijn telefoonnummer vroeg en de dag dat het balletje ging rollen wat mijn thuissituatie betreft.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2006, 11:48
-SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
dat ik perongeluk een verkeerd meisje vol op de bek pakte, was toch niet die 'ene bekende' die nog vrijgezel was en ik een uurtje geleden op msn sprak
Oud 11-07-2006, 09:45
girl-in-trouble
girl-in-trouble is offline
~ Net na de derde proefwerkweek in de vijfde (begin april 2005): M'n lerares gym zei me recht in het gezicht dat ze dacht dat ik iets mankeerde, terwijl het toen juist goed met me ging.

~ De nacht van 30 apil op 1 mei 2005: Ik was vijf dagen ziek geweest en moest de gevolgen daarvan onder ogen zien. Ik had er goed de balen van dat ik in vijf dagen tijd mezelf zo diep in de problemen kon helpen.

~ Begin juni 2005, puntenteruggave laatste proefwerkweek: Ik mocht voor biologie 1,2 een 3,6 halen en had een 3,3... Toen kwam alles op Engels aan (dat mocht geen 2 tekorten worden), het waren een paar zenuwslopende minuten. Uiteindelijk ging ik over met 3 tekorten (Engels, biologie 1,2 en Duits) en was ontzettend blij.

~ 16 augustus 2005: In raakte in een depressie omdat m'n beste vriendin haar verjaardagsfeest zou geven op de dag dat ik mijn verjaardag voor familie vierde en dus niet mocht komen.

~ Oktober 2005: Net voor de eerste proefwerkweek werd mijn boekverslag Engels afgekeurd (wat betekende dat ik geen Engels mondeling zou mogen doen) omdat het 'te perfect' was. Mijn lerares verdacht me van fraude, ze meende zeker te weten dat ik het van internet had gehaald. (Zelf ging ze niet kijken of dat wel klopte, omdat ze naar eigen zeggen niet genoeg internet-vaardig was.) Terwijl dat hele boek niet eens op internet te vinden was . Uiteindelijk kreeg ik, na een hele discussie mijn gelijk, wegens gebrek aan bewijs dat ik het van internet gehaald had.

~ Kerstmis 2005: Hier was ik als de dood voor, maar het werden uiteindelijk mijn twee beste dagen van de kerstvakantie.

Laatst gewijzigd op 11-07-2006 om 09:51.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2006, 10:26
Verwijderd
Valentijnsdag 2005 en 7 december 2005

oh en verklaring:1e: prille liefde in mijne eerste relatie, maar zo ontzettend echt en mooi.
2e : Hij maakte het uit, eerste (/laatste) keer dat ik me zo rot heb gevoeld om iemand anders. Het ergste was dat ik het voelde aankomen maar tot 5 op school zat. De echte schok kwam later pas, maar deze dag zal ik niet vergeten.

De rest van het jaar zit vol herinneringen, maar zonder data. Chronologische volgorde is zo overrated.

Laatst gewijzigd op 11-07-2006 om 10:33.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2006, 17:03
Roadrunner
Roadrunner is offline
26 juli de geweldigste dag van de geweldigste vakantie tot nu toe
Oud 11-07-2006, 17:05
Verwijderd
de dag dat mn mama eindelijk kreeg wat ze al lang wilde: een nieuwe auto en geld
Met citaat reageren
Oud 12-07-2006, 10:37
martina1991
martina1991 is offline
5 januari.
Oud 17-07-2006, 21:58
TheForgotten
TheForgotten is offline
12 april

toen werd een vriendinv an em opgenomen op een gesloten unit in de psychiatrie
Oud 18-07-2006, 12:33
Nyawa
3 december, toen ik eindelijk een relatie met hem kreeg, het beste wat me in jaren is overkomen .
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten