Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-03-2006, 10:11
Li
Li is offline
Hij kwam gisteravond onverwachts bij me slapen
Advertentie
Oud 28-03-2006, 10:17
Verwijderd
Morgan, ik doe met je mee
Oud 28-03-2006, 10:55
Silvie
Silvie is offline
Goed! Vandaag hebben we 1 maand iets met elkaar. En ik denk dat het nog heel lang gaat duren. Het voelt gewoon echt goed.
Oud 28-03-2006, 12:05
Verwijderd
Hij is lieeef en leuk!

En ik zat er gister even doorheen en toen ging ik hem bellen. Ik wilde even gewoon mn verhaal kwijt, maar hij ging heel optimistisch doen en zeggen wat ik allemaal moest doen. Ja dahag daar had ik geen zin.

maar eigenlijk wist ik dat ie zo ging doen, en daarom had ik hem ook gebeld omdat ik dat eigenlijk wel nodig had

En om mensen jaloers te maken:

Ik heb een abonnement op de dierentuin! en mijn meneer vindt het ook leuk

maar hij heeft wel de gewoonte om alle duitse dierennamen hardop te zeggen, of ze zogenaamd geil in mn oor te fluisteren. Niet opwindend hoor, als iemand kettenatter in je oor kreunt
Oud 28-03-2006, 12:09
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 28-03-2006 @ 11:17 :
Morgan, ik doe met je mee
Wat, flirten met mooie jongens in de trein of weer leren genieten van het vrijgezel zijn? Want die mooie jongen uit de trein is dus van mij, hè
Oud 28-03-2006, 12:22
JJ13
JJ13 is offline
over iets meer dan 2 weken hebben we gewoon al een jaar wat gaat de tijd toch snel! en het is ook zo leuk, hij is leuk en we hebben het samen leuk
Oud 28-03-2006, 12:24
cagie
cagie is offline
Gister met mijn ex afgesproken. Was voor het eerst sinds het uit is dat we elkaar zouden zien. Zag er van te voren best wel tegen op omdat ik bang was dat ik na 7 maanden nog steeds niet echt over hem heen zou zijn en me vervolgens weer dagen slecht zou voelen. Maar het was een hele gezellige avond en heb enorm gelachen. De dingen die zijn nieuwe vriendin hem had gegeven en in zijn woonkamer stonden deden me niks. Alleen toen ik weg ging was het afscheid nemen een beetje raar. Maar achteraf gezien is het een goede beslissing geweest om weer eens bij hem langs te gaan.
Oud 28-03-2006, 12:46
Verwijderd
Ik mis hem.

Heb m gisteren nog gezien, maar het was zo grappig, hij moest 's ochtends weg omdat hij op iemands kat moest passen, maar ik wilde niet dat hij ging.. Dus had m overgehaald nog een half uur langer te blijven, maar toen hij weg wilde gaan was hij zijn schoen kwijt, dus hij al helemaal chaggerijnig, omdat hij de bus dus weer ging missen daardoor... Uiteindelijk zn schoen gevonden, onder het matras op de grond, helemaal geplet, hij chaggo, ik moest zo lachen..

Ahum, you had to be there.

Anyway, ik wil bij hem kruipen.
Oud 28-03-2006, 13:10
Verwijderd
Stiller dan stil.
Oud 28-03-2006, 14:02
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 28-03-2006 @ 13:09 :
Wat, flirten met mooie jongens in de trein of weer leren genieten van het vrijgezel zijn? Want die mooie jongen uit de trein is dus van mij, hè
Leren genieten van het vrijgezel zijn (en volgens mij ben ik een snelle leerling ) en flirten etc Die jongen mag je hebben hoor Ik spot wel weer een ander hahahaha... Er loopt genoeg leuks rond
Oud 28-03-2006, 14:20
I C U
I C U is offline
HA! Het is me alweer duidelijk geworden: de dierentuin roeleert gewoon!

@ Spekkie: Oeh, een eerste date in de dierentuin! Netjes!

Op school is het nu ff flink stressen, maar ach, daar wordt je hard van. Mijn beste vriendinnetje was vandaag weer op school, en dat was best wel weer gezellig! Verder is een andere vriendin van me verliefd op een jongen met een naam die klinkt als de mijne Ook best grappig.

Mijn hartjespyjamabroek schijnt kinky te zijn Muhahaha.
Oud 28-03-2006, 14:27
Roos
Roos is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 27-03-2006 @ 20:49 :
Ik wil ook naar de dierentuin.

Jongens zijn op dat gebied echt gevoelloos. De dierentuin is toch leuk..?
Ik ben al met 3 verschillende jongens naar de dierentuin gegaan, altijd op hun initiatief. Inderdaad leuk als het zonnetje schijnt
Oud 28-03-2006, 14:36
Verwijderd
het is wel een schattige spierbundel. Hoewel het liedje 'you're so vain' in mijn hoofd blijft zitten..
Oud 28-03-2006, 15:02
I C U
I C U is offline
Citaat:
Roos schreef op 28-03-2006 @ 15:27 :
Ik ben al met 3 verschillende jongens naar de dierentuin gegaan, altijd op hun initiatief. Inderdaad leuk als het zonnetje schijnt
Waar haal je die jongens vandaan?
Oud 28-03-2006, 15:24
Bente Nerwanen
Bente Nerwanen is offline
Godsamme
Oud 28-03-2006, 15:28
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Het gaat kkgoed. Ik ga hem alleen tot zaterdag niet zien en dat vind ik niet leuk.
Maar voor de rest is het zo kkleuk en alles
Oud 28-03-2006, 15:58
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
ik ben echt tevreden met mezelf! Ik weet me prima in mn eentje te reden en te vermaken...
en dat terwijl ik toch wel erg afhankelijk was van mijn ex vriend.
Oud 28-03-2006, 16:29
Verwijderd
Het is toch wel gewoon aan en hij is zo lief en ahh (L)(L)(L)
Oud 28-03-2006, 16:34
Roos
Roos is offline
Citaat:
I C U schreef op 28-03-2006 @ 16:02 :
Waar haal je die jongens vandaan?
Hehe van mijn studie of via-via, geneeskunde studenten en vooral artsen zijn toch wel populair bij me
Oud 28-03-2006, 16:59
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Roos schreef op 28-03-2006 @ 17:34 :
Hehe van mijn studie of via-via, geneeskunde studenten en vooral artsen zijn toch wel populair bij me
Stuur mij eens een paar leuke dan ...
Oud 28-03-2006, 17:40
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 27-03-2006 @ 20:49 :
Ik wil ook naar de dierentuin.

Jongens zijn op dat gebied echt gevoelloos. De dierentuin is toch leuk..?
Ik vind van wel

Mar ik vind shoppen enzo ook leuk, dus volgens mij voldoe ik niet aan het algemene beeld
Oud 28-03-2006, 17:58
I C U
I C U is offline
Citaat:
Schuif maar door, zou ik zeggen
Oud 28-03-2006, 18:10
Verwijderd
Gisteren waren we alweer 27 maanden bij elkaar. Time flies! Hij is verliefd op me zegt ie
Oud 28-03-2006, 18:24
Verwijderd
ik ben verliefd, yay.
Oud 28-03-2006, 18:54
zoef de haas
zoef de haas is offline
zaterdagnacht zei hij ineens 'hoe moet het nou met ons als een van ons een nieuwe vriend/vriendin krijgt...' en ik was zo gaar dat ik iets zei in de trant van 'zullen we dat niet gewoon dan zien' en gisteravond schoot me dat ineens weer tebinnen en nu ben ik me al de godgansetijd aan het afvragen wat hij er nou precies mee bedoelde....
Oud 28-03-2006, 19:02
Li
Li is offline
Citaat:
WolterB schreef op 28-03-2006 @ 18:40 :
Ik vind van wel

Mar ik vind shoppen enzo ook leuk, dus volgens mij voldoe ik niet aan het algemene beeld
Mijn vriend vindt shoppen ook leuk, zolang het maar voor mij is en ik truitjes aandoe waarin ik harde tepels krijg. Mannen...
Mja verder is ie wel lief
Oud 28-03-2006, 19:56
Verwijderd
Citaat:
Als je er nog meer over hebt... *steekt hand op*
Oud 28-03-2006, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Li schreef op 28-03-2006 @ 20:02 :
Mijn vriend vindt shoppen ook leuk, zolang het maar voor mij is en ik truitjes aandoe waarin ik harde tepels krijg. Mannen...
omg...
Oud 28-03-2006, 20:12
SkYRyDEr
SkYRyDEr is offline
Ze zoende met een ander
Oud 28-03-2006, 20:13
I C U
I C U is offline
Citaat:
Li schreef op 28-03-2006 @ 20:02 :
Oud 28-03-2006, 20:22
Aurora
Aurora is offline
Jeej, morgen lekker weer samen tango-en.
Oud 28-03-2006, 20:52
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Ik vind van wel

Dat is gaaf.

Veel jongens denken vast dat dierentuinen voor watjes zijn. Hpmf, echt niet. Het is lief.
Oud 28-03-2006, 21:03
Verwijderd
Voel me de laatste paar dagen echt zo goed... Maar toen mn zusje eea vertelde voelde ik me stiekem toch een beetje alleen enzo en blaaa
Oud 28-03-2006, 21:21
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Haligh schreef op 27-03-2006 @ 18:04 :
foto.
Word je alleen maar jaloers van...
Oud 28-03-2006, 21:37
Estar
Estar is offline
Dit weekend ga ik met hem serieus over samenwonen praten
We hebben het er al een paar keer over gehad, min of meer van gaan we dat doen? Ja is goed hoor.

Maar nu wil ik het echt serieus met hem gaan bespreken en eventueel dingen een beetje op de rails zetten.
Oud 28-03-2006, 21:40
Metal
Metal is offline
Citaat:
ZerO schreef op 27-03-2006 @ 23:55 :
kk verliefd
Oud 28-03-2006, 22:07
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Morgan schreef op 28-03-2006 @ 00:48 :
*doet het al af en toe* Ik leer het wel weer, uiteindelijk Hoef nu natuurlijk niet meer mee naar (familie/vrienden)feestjes waar ik geen zin in heb (en dan vergeten we even dat ik zijn familie en vrienden wel leuk vond). Enne, ik kan flikflooien met wie ik maar wil (en dan vergeten we ook even dat ik (nog) helemaal niemand anders wil). Ofzo. De helft van de gedachte is er...
Mooi. Dat gaat dus de goede kant op.
Oud 28-03-2006, 22:50
Roos
Roos is offline
Citaat:
Gothic schreef op 28-03-2006 @ 17:59 :
Stuur mij eens een paar leuke dan ...
Haha nee, want die ene woont nu samen met een vriendin van mij. En met die andere twee heb ik nog een date staan binnenkort
Oud 28-03-2006, 23:38
Rob
Rob is offline
Citaat:
Ik vind van wel

Haha, ik vind de dierentuin ook leuk, hoor.
En window-shoppen. Echt winkelen boeit mij iets minder, maar gelukkig hebben zij en ik dezelfde smaak. Dus ik weet wat ik moet verwachten als wij gaan winkelen.

On topic: WHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEE! *rent en stuitert door thread*
Oud 29-03-2006, 00:14
Verwijderd
Ik heb gewoon een superlieve man, een heel lief zusje, een lieve vriendin en een lieve schoonzus! Ja, ik ben erg happy op het moment ja
Oud 29-03-2006, 07:22
Bente Nerwanen
Bente Nerwanen is offline
Voor de boodschappers van meneer James: GOED!
Oud 29-03-2006, 08:39
Verwijderd
Ik ben eruit. Ik wil wel een relatie, niet met de eerste, wel met de beste.
Dat krijg je als Cristina en Burke lief zijn in Grey's Anatomy.. dan ga je je dingen beseffen.

Maar dat is ook echt alles wat ik op dit moment zeker weet, wat moet ik met de rest
Oud 29-03-2006, 08:43
Verwijderd
Alleen... 't Is erg wennen om 's morgens vroeg alleen op te staan en niemand te hebben om tegenaan te praten of te knuffelen. Meh.
Oud 29-03-2006, 09:10
Verwijderd
Citaat:
JJ13 schreef op 28-03-2006 @ 10:58 :
ja, dat heb ik ook we hebben er gisteren eens goed over gepraat en hij heeft het af en toe ook. we hebben afgesproken om niet te veel over zoiets na te denken, we houden van elkaar en hebben het zo goed samen
Goed hoor.. Wij hebben er nog niet over gepraat.. Liet gisteren wel het een en ander vallen over waar ik mee zit, maar weet niet of hij doorhad dat ik het echt meende..

OT: Behalve bovenstaande gaat het echt geweldig. Iedere keer als we afscheid nemen staat het huilen me nader dan het lachen
Oud 29-03-2006, 09:16
the exploding boy
the exploding boy is offline
Hebben nu meer dan 3 jaar en zijn vorige maand gaan samenwonen niet dat ik verschil merk, want ik was al bijna altijd daar, maar toch wel leuk
Oud 29-03-2006, 10:27
Verwijderd
Waardeloos. Zowel in de liefde als vriendschappelijk
Oud 29-03-2006, 11:38
Verwijderd
God, wat een randdebiel is het toch Waarom verspil ik mijn tijd zelfs maar aan hem?
Oud 29-03-2006, 11:59
Qimm
Qimm is offline
Oeh 2.5 jaar vandaag Geen mijlpaal, maar mentionable. En natuurlijk nog steeds happy
Oud 29-03-2006, 12:44
ExVaal
ExVaal is offline
Ik ben nog steeds vrijgezel, ik heb weer leuk contact met mijn ex, ik heb leuk contact met andere meisjes, ik flirt veel, ik voel me geweldig.
Oud 29-03-2006, 12:57
Thee Muts
Thee Muts is offline
Woehoe gister alweer 22 maanden samen Nog 2 maandjes en dan zitten we alweer op de 2 jaar! Wat gaat dat snel zeg, 2 jaar klinkt echt al eindeloos lang

Regels voor berichten