Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-04-2006, 15:19
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Ik ben uitgeslapen wakker geworden en heb ontbijt gemaakt voor mn vriendje. toen moest ie weg en nu ga ik n filmpie kijken ofzo en dan bij n vriendin langs denk ik. of niet. boeiend
Oud 12-04-2006, 16:00
*oma*
*oma* is offline
Straks een verjaardag en morgen ga ik leren bier tappen.
Oud 12-04-2006, 16:38
Verwijderd
Ik heb kankerherrie gemaakt in het teken van de enerverende Gewoon een dikke bass en een melodietje en t is goe compilatie.
Verder wat phpbombshizzle uitgevoerd in Dreamweaver voor mijn nieuwe label.
Oud 12-04-2006, 16:49
Verwijderd
xxx says:
oohhhh mash
xxx says:
zal ik vragen of we samen film gaan kijken?
xxx says:
wan thij heeft een film die hij wil kijken
xxx says:
en ik ook
xxx says:
en beide hebben we niet gekenen
xxx says:
en nu
xxx says:
nou ja
xxx says:
zal ik?
Paranoide - [00111100 00110011] says:
welke film?

Hehe. Je moet geen verliefdheidsraad halen bij een filmnerd.

Ik heb ook mijn toetsenbord gesloopt en straks ga ik eten maken en shizzle zoeken voor morgen want ik ga op avontuurreis maar ik geloof dat het eerst tijd is voor nicotine en bier en gnn.
Oud 12-04-2006, 16:50
Gadje
Gadje is offline
Ik heb heel slecht geslapen vannacht en daardoor val ik steeds in slaap en ik moet tentamen leren dus dat schiet niet op en daardoor ben ik helemaal gestresst. Grrr, dat tentamen haal ik nooit
Oud 12-04-2006, 17:07
Drez
Drez is offline
Ik val ook steeds in slaap
Oud 12-04-2006, 17:10
Eurotrashgirl
Eurotrashgirl is offline
Ik had vandaag een kksaaie dag gevuld met leren en colleges.
Oud 12-04-2006, 19:03
Verwijderd
ik ging naar groningen met m'n mama, want ik moest nieuwe kleren, en zij heeft geld. en toen kocht ik ook maar een kast en een prikbord bij de ikea. oja, ik spotte teun, hihii.
Oud 12-04-2006, 21:37
655321
655321 is offline
Ik ging gister een beetje ruzie maken met mn joch omdat hij wel eerder had kunnen bedenken geen geld te hebben om naar Londen te gaan. Bluh.
Vanochtend gingen we in het dakraam zitten en muffinstukjes naar mensen gooien. Het was een mooie dag met ook cappucino drinken met vrienden.
En we hebben ook nog eens dezelfde schoenen.
Zelfgemaakte muffins, samen koffie drinken in het dakraam en dan ook nog eens dezelfde schoenen.
Shoot me.
Oud 12-04-2006, 22:15
Verwijderd
ik heb gewerkt en we mogen nog een week langer blijven hiephoi ofzoiets.
en nu ben ik fckn chaggo want want ja eh.
Oud 12-04-2006, 22:16
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Ik ging kijken naar een appartement met een vriendinnetje en toen vroeg die jongen "willen jullie hier wonen" "ja graag" "oke volgende week mogen jullie erin" toen gingen we ijs eten en moest ik werken en nu ben ik Blij.
Oud 12-04-2006, 22:37
woezel
woezel is offline
ik ging pizza eten en biertjes drinken en toen kwam ik een gast tegen die niet zo ver van mn ouders vandaan woont en hij zocht een slaapplaats en ik heb beloofd dat als ie niets vond bij mij mocht aanbellen ( tot middernacht) want ik moet er morgen vroeg uit..hij heeft nog 25 minuten en ik hoop stiekem dat ie niet komt.
maar mn kamer is nu wel half opgeruimd en de afwas is gedaan (anders zou ik me weer schamen)
Oud 12-04-2006, 22:59
woezel
woezel is offline
nog een paar minuten.. dan doe ik het licht uit en doe ik alsof ik slaap, hihi.
ik voel me evil, maar! ik heb hem tenminste het idee gegeven..
Oud 12-04-2006, 23:09
Verwijderd
Foei, misschien was het wel een forummer.
Oud 12-04-2006, 23:11
woezel
woezel is offline
nah het is een italiaan die bijna geen engels spreekt
Oud 13-04-2006, 05:48
Dreams
Dreams is offline
mijn dag is te vroeg maar het is wel leuk hierin roemenie
Oud 13-04-2006, 07:43
kuik
kuik is offline
Citaat:
schimmel schreef op 12-04-2006 @ 14:36 :
heh ja, bij mij op mn werk gaat dat ook ongeveer zo, dan denken ze dat ik een vakantiekracht ben of nog maar net werk omdat ik zo jong ben.
waar werk jij dan? haha bij mij denken ze ook altijd dat ik een vakantiekracht ben idd
Oud 13-04-2006, 07:59
kuik
kuik is offline
ik moet zo naar de ggd voor een hepatitis B vaccinatie en ik vind het een beetje eng, want ik ben bang dat ik bijverschijnselen krijg en ik weet niet hoe laat ik de bus zal nemen want ik kom of veel te vroeg of iets te laat, kutbussen in kudelstaart
Oud 13-04-2006, 10:04
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Heerlijk, mijn presentatie ging goed. Ik heb vast een 9.
Oud 13-04-2006, 11:27
snoodaard
snoodaard is offline
Aangedikt?! Mijn leven is een wervelwind! Aandikken, daar is geen tijd voor.

Op het moment niets dan smart, het verlies van m'n telefoon raakt me. Ik moet dus alwéér drinken. Soms is het leven hard voor zij die dat niet verdienen.
Oud 13-04-2006, 13:16
Eurotrashgirl
Eurotrashgirl is offline
Er zit een uil op m'n balkon en ik vind 'm een beetje eng want hij draait z'n nek zo ver dat ie me steeds recht aankijkt .
Oud 13-04-2006, 13:20
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Eurotrashgirl schreef op 13-04-2006 @ 14:16 :
Er zit een uil op m'n balkon en ik vind 'm een beetje eng want hij draait z'n nek zo ver dat ie me steeds recht aankijkt .
op dit tijdstip?
Oud 13-04-2006, 13:24
Eurotrashgirl
Eurotrashgirl is offline
Oud 13-04-2006, 13:29
snoodaard
snoodaard is offline
OMFG

cool

Ga eens naakt voor het raam staan en maak daar en foto van, misschien gaat ie of weg of blijkt het een geest te zijn van een voormalig leven persoon die jou gewoon naakt wil zien.

Uh... ik bedoel gewoon 'wat een leuke foto en gebeurtenis zeg'.
Oud 13-04-2006, 13:31
Eurotrashgirl
Eurotrashgirl is offline
Ja, ik vind het ook reuze spannend .
Oud 13-04-2006, 13:33
snoodaard
snoodaard is offline
Ben ik de enige die siked is ? een uil op je hekje, hoevaak gebeurt dat nou ?
Oud 13-04-2006, 13:38
Eurotrashgirl
Eurotrashgirl is offline
Ik probeer mijn enige belevenis van vandaag ook maar gewoon een beetje AAN TE DIKKEN hoor .
Oud 13-04-2006, 13:39
Eurotrashgirl
Eurotrashgirl is offline
Ow ja, m'n buurman kwam net ook nog aan de deur een blikopener lenen .
Oud 13-04-2006, 13:50
snoodaard
snoodaard is offline
Het was enorm spannend met flakes, maar jaap is er nu dus ik heb live interactie
Oud 13-04-2006, 14:00
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Ik luister het nummer 'Why people look uglier the closer you get' van Botulismfmfmf en zag net in het eeuwenoude topic waarin dat liedje werd gepost dat ik er destijds kritiek op had.
Terwijl ik hem nog bijna elke dag luister. Als dit geen geweldige belevenis is, dan weet ik het ook niet meer.

Oja, Mean Girls en Spongebob the Movie zijn allebei TOPFILMS.

Laatst gewijzigd op 13-04-2006 om 14:05.
Oud 13-04-2006, 14:03
Broeder
Broeder is offline
Werdt is nimmer correct.
Oud 13-04-2006, 14:04
Broeder
Broeder is offline
Ik heb gezellig in een kring gezeten, al was het eigenlijk geen kring maar een vierkant .
Oud 13-04-2006, 14:13
Verwijderd
Ik heb een toets filosofie gemaakt en toen ben ik een broek gaan kopen en een shirt.
Oud 13-04-2006, 15:28
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Kid Morbid schreef op 13-04-2006 @ 15:00 :
Ik luister het nummer 'Why people look uglier the closer you get' van Botulismfmfmf en zag net in het eeuwenoude topic waarin dat liedje werd gepost dat ik er destijds kritiek op had.
Terwijl ik hem nog bijna elke dag luister. Als dit geen geweldige belevenis is, dan weet ik het ook niet meer.
Gheh gaaf.

Ik gaf vandaag mijn eerste les in mijn nieuwe stageklas en het was een muziekles en we zongen 'I like the flowers' in vierstemmige kanon en ik begeleidde de boel op gitaar. Het was wel gaaf. Verder hebben we ook paaseieren gezocht want dat schijnt er bij te horen.

En nu is het weekend en daar ben ik wel GANZ blij om want ik wil uitslapen!
Oud 13-04-2006, 15:44
Verwijderd
gisteren ging ik naar mn vriendin,vandaag weer terug en ik heb een half uur in de bus stilgezeten omdat iemand zn strippenkaart niet wilde laten zien en toen moesten we wachten op een BEVEILIGINGSBUSJE en toen kwam er een man die zei: zeg u moet wel een strippenkaart hebben en oen liet hij hem toch maar zien.de stakker.
straks ga ik naar rotterdam mijn motel mozaique gedoe regelen en mischien nog even dansen OFZO
Oud 13-04-2006, 16:49
ZerO
ZerO is offline
Gisteren had ik een presentatie en die ging kut want we hadden op het eind een grapje bedacht maar niemand vond het grappig behalve wij daarna ging ik werken en dat was ook KUT en toen naar mijn vriendje en daar viel ik als een blok in slaap zzz. Oh en vanochtend keek ik naar een proefzender van UPC ofzo het heet STAR en ik ben verslaafd
nou ben ik emoooo en heel erg moe
Oud 13-04-2006, 20:07
botulismf
botulismf is offline
Ik was vergeten dat het best heel fijn is om R.E.M. te beluisteren.
Oud 13-04-2006, 20:13
grandmommy
grandmommy is offline
ik heb vandaag stage gelopen en ik ben kapot maaarrrr morgen kan ik uitslapen want dan ben ik vrij en verder doe ik vanavond NIKS meer, behalve loos zijn.
Oud 13-04-2006, 22:12
kuik
kuik is offline
wow ik heb mn hepatitis B prik gehaald en ik was precies op tijd zonder bijverschijnselen, alleen ik was wel vergeten dat ik werkgroep had dus nu krijg ik puntenaftrek, zzz en toen ging ik naar een college statistiek maar euh ja statistiek is echt het saaiste vak ooit, dus toen ging ik maar naar de h&m met my little joany pony en toen kocht ik een (L) jasje van het geld dat ik van mn vader gehad had om keukenspullen te kopen daarna ging ik alweer eten in het containerdorp in a'dam oost en naar mensen zwaaien.
Oud 13-04-2006, 22:50
Metal
Metal is offline
Ik hoorde vanavond rage against the machine in een cafe. Achtereenvolgens bombtrack, wederom bombtrack, en daarna BULLET IN YA HEAD. Ik voelde me even weer 15<3
Oud 13-04-2006, 22:51
Metal
Metal is offline
En nu geniet ik van Bars en ga ik tapas maken. Hoezee!
Oud 13-04-2006, 23:04
*oma*
*oma* is offline
Gewerkt vanavond en nu ben ik moe. Morgen weer werken en ik moest vandaag iets inleveren, maar dat heb ik niet gedaan
Oud 13-04-2006, 23:06
Verwijderd
Ik heb gewerkt en het was zo strontvervelend dat ik met een collega maar de stad in ben gegaan.
Daarna moest ik helaas wel door naar mijn supahtolle supermarktbaantje, maar ach.

Vier dagen vrij. <3
Oud 14-04-2006, 03:44
*oma*
*oma* is offline
Uitgegaan met een lege maag en bier. Nu voel ik mijn blauwe plekken van de roltrap wel
Oud 14-04-2006, 09:16
terror koekjes
terror koekjes is offline
Nou ik ging absinth drinken met mijn buurjongen en een of andere zestienjarige jongen in trainingspak En toen gingen we kijken of ene KELLY thuis was want die is blond en heeft dikke tieten Ik verkeer in puik gezelschap Maar oei, er stond een 'te koop'-bord in haar tuin en ons trainingspak beviel dat niet erg! Toen heeft hij het op mijn jolige aanraden een paar tuinen verder geplaatst Dat vond ik niet bijzonder lollig Daarna gingen we terug naar huize buurknul en dronken we wat meer absinth want ze geloofden niet dat ik meer kon hebben dan zij Toen gingen hun tere keeltjes branden Vervolgens ging ik naar huis om een lekker dutje te slapen tot wel half tien. Nu ga ik naar mijn exhomie om te kijken of er nog spannende brieven zijn gearriveerd die aan mij gericht zijn en daarna naar het puike peperklippandje van mijn favoriete forummers
Oud 14-04-2006, 09:16
Broeder
Broeder is offline
Ik ben het aan het besterven en straks ga ik op een DRAFJE naar de platenwinkel en als ze de plaat niet hebben die ik wil - en die hebben ze zeker niet - dan sta ik niet voor mezelf in .
Oud 14-04-2006, 10:18
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Ik ben als een sloeber aan het rondzoeken naar meubels en een tv voor in mijn nieuwe kamer, en ik moet eigenlijk leren maar mijn boek ligt nog bij mn vriend en ik heb geen zin om weer 8km te fietsen want ik ben net thuis. aargh.
Oud 14-04-2006, 10:18
SugarCoatedSour
SugarCoatedSour is offline
Ik ga zo weer lekker in mn prive studio'tje zitten en een zooi drumtracks opnemen, eindelijk de geclikte guidetracks gekregen.
Oud 14-04-2006, 10:31
idontcare
idontcare is offline
ik stond gister bar en het was heel gezellig, iets teveel bier op, dat wel. de kas tellen ging ook iets moeilijker maar het is goed afgelopen . zometeen ga ik met een vriend mee want die heeft net z'n rijbewijs en dat gaan we vieren dmv een soort van roadtrip naar de mac ofzo wordt wel gaaf.
Oud 14-04-2006, 10:38
nps
nps is offline
Citaat:
*oma* schreef op 14-04-2006 @ 04:44 :
Uitgegaan met een lege maag en bier. Nu voel ik mijn blauwe plekken van de roltrap wel
roltrap

verder ga ik vandaag paardje rijden en vnaavond weet ik nog niet waarschijnlijk weer filmpje kijken bij iemand want geen geld.

Regels voor berichten