Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-12-2002, 23:09
MissEvil
MissEvil is offline
ja dat zat ik pas ook te denken
het is eigenlijk wel zo...want er zijn gewoon veel meer "mooie" vrouwen dan mannen...
mannen lijken ook alemaal meer op elkaar...
Oud 14-12-2002, 09:29
Verwijderd
Citaat:
Reptile schreef:
*knip*
Wie had dat gedacht, een stukje geschiedenisles op seksualiteit!
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 19:44
Verwijderd
Ik vindt vrouwen ook vaak mooier dan mannen, gewoon mooiere vorm enzo. Kweeniej
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 19:52
McCaine
McCaine is offline
Wat een flauwekul, wat is er nu leuk aan vrouwen qua lichaam? Het is dat vrouwen vaak intelligenter zijn, want anders was er al helemaal geen point aan
Oud 14-12-2002, 21:13
Verwijderd
ik vind vrouwen over t algemeen ook mooier dan mannen
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 00:45
Leintje
Leintje is offline
Stelling is:

Ooit wel es de "Armani-man" gezien???
Don't think so...
Oud 15-12-2002, 01:13
eeh...?
eeh...? is offline
wat heeft iedereen toch tegen die penis? Dat is juist een van de mooiste dingen aan een mannen lichaam....
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 03:11
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
*-MissEvil-* schreef:
www.eyewish.nl
Oud 17-12-2002, 13:19
Apeklit
Apeklit is offline
Ik zie ook het liefst een lekkere meid, maarja, ook vrouwen kunnen lelijk zijn. Kijk maar op www.uglypeople.com
Oud 17-12-2002, 15:40
MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline
Als je gemiddeld kijkt en vergelijkt wie knapper is zullen de dames toch beter scoren.

Wij mannen zijn gewoon ugly.
Maar de vrouwen weten ook wel dat ze niet zonder ons kunnen leven.Want wat is een wereld zonder mannen???
Oud 17-12-2002, 16:30
JCI
JCI is offline
Citaat:
cestmoi schreef:
Nja, spreekt voor zich. Vrouwelijke rondingen zijn veel mooier, vrouwen hebben niet zo'n raar dingen bungelen etc etc etc etc etc
nee jullie hebben er 2 bungelen
niet dat ik het erg vind
Oud 17-12-2002, 16:34
Verwijderd
Citaat:
MoHaMeDJaLaL schreef:
Wij mannen zijn gewoon ugly.
Maar de vrouwen weten ook wel dat ze niet zonder ons kunnen leven.Want wat is een wereld zonder mannen???
Perfect?

Meisjes zijn mooier, liever, en over het algemeen intelligenter dan mannen. Het is dat we ons zonder jullie niet kunnen voortplanten, anders waren jullie al lang weggewerkt door de evolutie. Maar goed, als we nu niet met jullie in bed liggen kunnen jullie je nog altijd nuttig maken door te stofzuigen en af te wassen en zo..
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 16:47
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
Perfect?

Meisjes zijn mooier, liever, en over het algemeen intelligenter dan mannen. Het is dat we ons zonder jullie niet kunnen voortplanten, anders waren jullie al lang weggewerkt door de evolutie. Maar goed, als we nu niet met jullie in bed liggen kunnen jullie je nog altijd nuttig maken door te stofzuigen en af te wassen en zo..
oeh.. ik moet gewoon reageren nu (jeukende handjes )

Meisjes zijn niet over 't algemeen intelligenter, jullie wanen jezelf slimmer
Meisjes/vrouwen zijn slecht in planning, ruimtelijk inzicht, technische dingen, teamwork, rantsoenenverdeling, etc, etc...
Het is dat mannen jullie (over 't algemeen) aantrekkelijk vinden en sex met jullie willen hebben, anders waren jullie allang uitgestorven
Oud 17-12-2002, 19:56
Verwijderd
ik kijk liever naar een man dan naar een vrouw, maar vrouwen zijn wel mooier in de zin van fotogenieker... kijk maar eens naar advertenties voor kleding, parfum, ed, bij alle mannen die daar in voor komen is het enige mannelijke aan ze, hun stoppels en hun bovenarmen....
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 20:32
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
sarahbressers schreef:
ik kijk liever naar een man dan naar een vrouw, maar vrouwen zijn wel mooier in de zin van fotogenieker... kijk maar eens naar advertenties voor kleding, parfum, ed, bij alle mannen die daar in voor komen is het enige mannelijke aan ze, hun stoppels en hun bovenarmen....
niet geheel waar, die mannen zijn meestal toch wel van die hoekige spierbonken enzo...
Oud 17-12-2002, 20:44
Verwijderd
Citaat:
cHa0s schreef:
oeh.. ik moet gewoon reageren nu (jeukende handjes )

Meisjes zijn niet over 't algemeen intelligenter, jullie wanen jezelf slimmer
Meisjes/vrouwen zijn slecht in planning, ruimtelijk inzicht, technische dingen, teamwork, rantsoenenverdeling, etc, etc...
Het is dat mannen jullie (over 't algemeen) aantrekkelijk vinden en sex met jullie willen hebben, anders waren jullie allang uitgestorven
Vrouwen zijn wel slimmer, ze willen gewoon niet dat jullie het door hebben *wijst naar je sig*
Anders zou het zo zielig zijn, allemaal mannen met een minderwaardigheidscomplex..

En niet alle meisjes/vrouwen zijn slecht in planning, ruimtelijk inzicht, enz.. En al helemaal niet in teamwork, het is algemeen bekend dat vrouwen groepsmensen zijn en mannen liever in hun eentje werken. Maar ergens heb je wel gelijk, je hebt wel van die manwijven die slecht zijn in planning ed.

Stiekem ben ik niet zo feministisch ingesteld als het nu lijkt, maar ik ben kwaad op m'n broertje, en dus ook op de rest van de mannelijke bevolking.

En als jullie geen sex met ons zouden willen hebben, zouden jullie ook uitsterven. Hah! *kijkt triomfantelijk*
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 21:03
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
Vrouwen zijn wel slimmer, ze willen gewoon niet dat jullie het door hebben *wijst naar je sig*
Anders zou het zo zielig zijn, allemaal mannen met een minderwaardigheidscomplex..
die sig werkt andersom
(en als dat zo is, waarom kunnen jullie dan nog steeds niet logisch nadenken )

Citaat:
En niet alle meisjes/vrouwen zijn slecht in planning, ruimtelijk inzicht, enz.. En al helemaal niet in teamwork, het is algemeen bekend dat vrouwen groepsmensen zijn en mannen liever in hun eentje werken. Maar ergens heb je wel gelijk, je hebt wel van die manwijven die slecht zijn in planning ed.
verwijst naar Expeditie Robinson
(vrouwenkamp is altijd een tyfuszooi en ze vreten alles te snel op, terwijl 't mannenkamp goed schoon en onderhouden is en er zorgvuldig met de rantsoenen omgegaan wordt.)

Citaat:
Stiekem ben ik niet zo feministisch ingesteld als het nu lijkt, maar ik ben kwaad op m'n broertje, en dus ook op de rest van de mannelijke bevolking.
feministen zijn imo dom.

Citaat:
En als jullie geen sex met ons zouden willen hebben, zouden jullie ook uitsterven. Hah! *kijkt triomfantelijk*
wat een triomf zeg dat is omgekeerd net zo, dus eh..

Laatst gewijzigd op 17-12-2002 om 21:08.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 22:09
zzzzzzzzzzzz
zzzzzzzzzzzz is offline
ik ben het wel met de meerderheid eens dat mannen lelijker zijn dan vrouwen.

gelukkig is uit onderzoek gebleken dat vrouwen uiterlijk veel minder belangrijk vinden dan mannen.

Ik denk dat het een overlevevingsstrategie van de vrouwen is. (als ik maar mooi gebnoeg ben dan krijg ik veel kindertjes)
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 16:30
a new noise
a new noise is offline
Met die schoonheid bereiken vrouwen tenminste nog IETS...
men still make the world go round.

*plaag*
Oud 18-12-2002, 16:44
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Hah, nog een punt voor de mannen: Al die vrouwen die zeggen dat vrouwen beter pijn kunnen verdragen? ONZIN!

http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=24709

"Vroeger dacht men nog dat vrouwen beter tegen pijn konden, zij moesten immers intense pijnen verdragen tijdens de geboorte van hun kinderen. Onderzoek wees echter het tegendeel uit."

Vrouwen zijn helemaal niet intilligenter dan mannen, want als ze dat wel waren, waren ze allang aan de macht. Ik denk dat mannen en vrouwen ongeveer even intilligent zijn.

Vrouwen zijn lekker en mooi (o.a)
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 17:05
Verwijderd
Vrouwen mooier dan mannen?
Ik vind vrouwen mooier dan mannen, ja. Niet dat ik me meer tot vrouwen aangetrokken voel ofzo.. Maar, ok, stel.. ik zet mijn twee idealen naast elkaar, de perfecte man en de perfecte vrouw.. dan dénk ik dat ik de vrouw mooier vind. Gek eigenlijk, maar dat denk ik wel. Bij een man hou ik van mannelijk, maar mis ik snel het elegante.. een mannelijke man is in mijn ogen weinig elegant. Maar goed, ik vind vrouwen sneller mysterieuzer qua uiterlijk dan mannen, dat maakt ze voor mij mooier...
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 19:33
very drunk driver
very drunk driver is offline
ik vind de vrouw echt mooi. (moet dan wel slank zijn hey anders is het net een pudding) hoe het lichaam mooi golft over de borsten en dan over de buik. hoe mooi dat de ribben een beetje uitstekken en daarna de venus heuvel. die vind ik zo mooi. bij mannen zit een flinke bos haar en een "slurf" en dan hangt er nog wat onder bij de vrouwen is dat echt een klein heuveltje met een klein beetje haar en daarna heel elegant het geslachtsdeel verborgen. tussen twee schaamlippen. en tussen de dijen bij ons hangt hij zo in je gezicht.

dus vrouwen rulezzz
Oud 18-12-2002, 19:37
Verwijderd
Citaat:
cHa0s schreef:
niet geheel waar, die mannen zijn meestal toch wel van die hoekige spierbonken enzo...
mjah dat bedoelde ik met 'bovenarmen'

maar qua gezicht he
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 21:02
eeh...?
eeh...? is offline
Laatst was uit onderzoek gebleken dat mannen in principe helemaal niet nodig zijn. Door allerlei ingewikkelde dingen kan een vrouw zichzelf bevruchten! Nit dat dat nu al mogelijk is, maar over enkele tientallen jaren zou de man totaal overbodig zijn...En geloof me, dit is echt geen gelul, ik heb het op het nieuws en in de krant gelezen en gehoord, dus er zal vast wel een kern van waarheid in zitten.

Dus mannen, laat ons zien waarom je nog op deze aarde bent, maak jezelf waar...

WOMEN RULE!
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 21:10
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
eeh...? schreef:

WOMEN RULE!
dat vrouwen dan maar eens laten zien dat ze muziek kunnen maken...

en dan heb ik het niet over die walgelijke donna's
Oud 18-12-2002, 21:16
Dminor
Dminor is offline
Vrouwen zijn gemaakt om kinderen te baren en moesten dus mooi zijn om de mannen te kunnen verleiden. Mannen daarentegen waren het werkende volk, ruwe schepsels. Dus ja, vrouwen zijn tig keer mooier dan mannen.
Oud 18-12-2002, 21:16
punxnotdead
punxnotdead is offline
Citaat:
eeh...? schreef:
Laatst was uit onderzoek gebleken dat mannen in principe helemaal niet nodig zijn. Door allerlei ingewikkelde dingen kan een vrouw zichzelf bevruchten! Nit dat dat nu al mogelijk is, maar over enkele tientallen jaren zou de man totaal overbodig zijn...En geloof me, dit is echt geen gelul, ik heb het op het nieuws en in de krant gelezen en gehoord, dus er zal vast wel een kern van waarheid in zitten.

WOMEN RULE!
Ja dus jij wil jezelf gaan zitten bevruchten. Je jezelf kloneren dus. Dan krijg je weinig genetische variariteit. Dat is niet erg gunstig voor de evolutie lijkt mij.

Hmmz. Ja je kunt dan mischien wel 2 vrouwen elkaar laten bevruchten (geen id of dat mogelijk is). Maar daar zie ik het nut niet van. (tenzij je een lesbisch koppeltje bent dat graag een dochtertje wil (zoontje kan niet) of je wil dat mannen uitsterven
Oud 18-12-2002, 21:30
very drunk driver
sorry maar heb ik dan verkeert begrepen dat vrouwen ook vrijen omdat ze het lekker vinden omdat ze ook hormonen hebben. omdat ze ook zoals mannen niet zonder komen. verwacht je echt dat alle vrouwen over 10 jaar allemaal lesbo's worden
Oud 19-12-2002, 09:20
Dminor
Dminor is offline
Ik doe m'n uiterste best om die schoonheid te compenseren met lief zijn voor m'n vriendin.
Oud 19-12-2002, 11:49
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Citaat:
eeh...? schreef:

WOMEN RULE!
lol STEL dat de evolutie het zou toe laten, en alle vrouwen zichzelf zouden kunnen bevruchten. Vrouwen zijn net zoals mannen nog steeds sociale wezens en hebben aandacht van mannen nodig.
Een wereld met alleen vrouwen KAN gewoon niet goed gaan. (vrouwengevangenissen.. ai ai ai die films zijn echt naar gewoon)

En hey uit onderzoek is gebleken dat het binnenkort mogelijk is om een baarmoeder na te maken, dan heb je alleen nog maar een kwakje nodig
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 12:35
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
eeh...? schreef:
...
WOMEN RULE!
verwijst wederom naar Expeditie Robinson: het vrouwenkamp is altijd een tyfuszooi en ze vreten alles te snel op, terwijl 't mannenkamp goed schoon en onderhouden is en er zorgvuldig met de rantsoenen omgegaan wordt.
Oud 19-12-2002, 13:27
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
jah mee eens..
Oud 19-12-2002, 14:24
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Citaat:
cHa0s schreef:
verwijst wederom naar Expeditie Robinson: het vrouwenkamp is altijd een tyfuszooi en ze vreten alles te snel op, terwijl 't mannenkamp goed schoon en onderhouden is en er zorgvuldig met de rantsoenen omgegaan wordt.
lol pcies
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 16:11
very drunk driver
Citaat:
*-MissEvil-* zegt:
ja dat zat ik pas ook te denken
het is eigenlijk wel zo...want er zijn gewoon veel meer "mooie" vrouwen dan mannen...
sorry maar ik vind dit de grootste onzin ooit. vriendelijk bedoeld hoor. maar het is net alsof je zegt alle chinezen lijken op elkaar en je weet dat dat ook niet is.

er zijn ook niet veel meer mooie vrouwen dan mannen dat komt gewoon omdat je een vrouw bent en jezelf vergelijkt met andere vrouwen. daarom zijn er altijd meer mooie vrouwen.
Oud 19-12-2002, 20:03
Iwein
Iwein is offline
tsja... als iedereen de hele dag televisie kijkt, en daar 100en mooie vrouwen ziet, en een handjevol mannen, dan krijg je al gauw een ernstig vertekent beeld over het % mooie mannen en vrouwen in nederland. Natuurlijk is dat subjectief, maar ik denk dat TV zoiezo je een schoonheidsbeeld opdringt
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 21:25
Muizzz
Muizzz is offline
Mmmja, vrouwen zijn mooier, ronder en ze hebben een 'liever' uiterlijk

daarentegen kunnen jongens ook erg mooi zijn. als ze niet te gespierd zijn
Oud 20-12-2002, 00:53
hornyboys
hornyboys is offline
Citaat:
Mennuz schreef:
Niet dat ik er niet mee eens ben ofzo Maar vrouwen zijn in vergelijking met mannen veel mooier. Mannen zijn eng en harig, en hebben meer aanleg tot stinken, hebben vaak als primair slachtorgaan iets wat er uit ziet als gecremeerde boerenkool, met een worst die eruit ziet alsof ie 7 weken in de zon in de vensterbank heeft gelegen!. Maarja, Mannen zijn ook nodig (logisch denken, kunnen functioneren in 5 dagen waarin mevrouw ut niet kan enzo.) Alleen van hun uiterlijk moeten ze het niet hebben. Naakte Mannen zijn eng, and must be shot on sight!
ben jij homo dan????
Met citaat reageren
Oud 20-12-2002, 08:12
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
hornyboys schreef:
ben jij homo dan????
ben je soms quasi-intellectueel ...

of gewoon dom?
Oud 20-12-2002, 10:12
ZuivereZien
ZuivereZien is offline
Tja het is vrij zielig wat hier gebeurt op deze topic , soory hoor... Hoewel vrouwen zich in de loop van de evolutie heel snel hebben ontwikkeld(op vrijwel alle gebieden) en mannen zich soms noch te veel laten leiden tot primtievere inspanningen en nog de steeds ook een deel de bouw hebben van de jager en krijger van tijden geleden is dit niet nodig.

Maar aangezien ik hier de vrouwen zichzelf zie verheerlijken en de mannen natuurlijk weer het laatste woord moeten hebben(beide een slechte eigenschap) zouden jullie geen goede boeddhisten zijn , maar ja dat hoeft ook niet, iedereen is een individu.

Veel geluk met deze "evolutie" mensen!
Oud 20-12-2002, 11:41
Senno
Senno is offline
Vrouwen zijn helemaal niet mooier dan mannen. De kinderen zijn het mooist van allemaal. Ze zijn nog zo onschuldig em zijn onaangetast door de menselijke seksuele driften en verlangens. Als iedereen echt 100% zou toegeven aan zijn "es", het instinctieve gedeelte wat in ons ieder schuil gaat, dan zouden we eigenlijk allemaal op kinderen vallen.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2002, 12:56
mirthe
Citaat:
*Fallen_Tear* schreef:
Daar ben ik het absoluut mee eens
maar.....sommige dingen kunnen bij mannen ook mooi zijn..zoals schouderbladen ofsu
Met citaat reageren
Oud 20-12-2002, 13:54
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Eens.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2002, 16:09
MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline
[QUOTE]cHa0s schreef:
[B]die sig werkt andersom
(en als dat zo is, waarom kunnen jullie dan nog steeds niet logisch nadenken )

[b]Wie zegt dat vrouwen niet logisch kunnen nadenken?

verwijst naar Expeditie Robinson
(vrouwenkamp is altijd een tyfuszooi en ze vreten alles te snel op, terwijl 't mannenkamp goed schoon en onderhouden is en er zorgvuldig met de rantsoenen omgegaan wordt.)

[b]Nou dat valt allemaal wel mee.Weet namelijk niet precies waarover je praat.Maar als je naar een student gaat kijken(mannelijk geslacht)dan kom je gewoon in een kamer met puinhoop.
Terwijl het geslacht daar tegenover,vrij netjes eruit ziet.

Cya M.J

ps:Hey ik kom wel een beetje voor de dames op heMag ik een kusje?
Oud 20-12-2002, 16:13
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
MoHaMeDJaLaL schreef:
ps:Hey ik kom wel een beetje voor de dames op heMag ik een kusje?
slijmjurk
Oud 21-12-2002, 14:08
Winner
Winner is offline
Niet mee eens.
Oud 21-12-2002, 14:49
Fade of Light
Fade of Light is offline
Hoewel ik enkel op vreouwen val, moet ik zeggen dat ik een goed gespeird lichaam van een man er cool uit vind zien, en zeker niet lelijk. Daarentegen een mooi vrouwenlichaam....

sja
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 17:08
smilegirl
smilegirl is offline
vind een naakte man lachwekkend....
vind een naakte vrouw mooier..
denk dat vrouwen mooier zijn dan mannen..
mannen zijn harig en hoekig...
maar ja toch zijn mannen wel lekker...
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 17:45
debieltje nr 1
debieltje nr 1 is offline
meisjes kunnen echt bloedmooi zijn,maar zelfs de mooiste zijn nog niet zo lekker als een aantrekkelijke jongen,rrrrrrrr *ziet leuwk beeld voor zich*
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 22:21
MVVSupporter
MVVSupporter is offline
ja natuurlijk duhhh!!
Oud 22-12-2002, 10:37
mightyspa
mightyspa is offline
is te merken dat bijna iedereen bi is tegenwoordig
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten