![]() |
||
Citaat:
![]() Volgens mij bedoelen we overigens ongeveer het zelfde maar lullen we compleet langs elkaar heen. @XQseMe2: Als erotisch model kom je erachter wat het is om gebruikt te worden ja, niet zo raar ook, gebruikt worden en mannen die je willen gebruiken is immers het gene wat je beroepsgroep bestaansrecht geeft, however, jouw soort mensen zijn totaal geen goede afspiegeling van de werkelijkheid als ik zo je posts lees. Laatst gewijzigd op 15-04-2006 om 21:11. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
![]() en aangezien knullen daarop reageren....naja, you do the math, 1+1=2 ![]()
||
Citaat:
want volges mij denk jij nu aan prostituee zijn ofzo, en dat staat er totaal los van. Is niet eens hetzelfde. Ik zit gewoon bij een legaal, officieel en gelegitimeerd modellenbureau en heb ook zelf een agent die dingen regelt en opdrachten zoekt voor me zoals dvd-opnamens, fotoshoots e.d. Dus voor zover de mannen die mij zogenaamd gebruiken ![]() En wat betreft die werkelijkheid: dris de werkelijkheid zoals die is en de werkelijkheid zoals mensen die over het algemeen gewoon graag willen zien omdat ze de waarheid niet fijn genoeg vinden. Ik zie de werkelijkheid zoals die is. maar natuurlijk kan daar ook weer een mega discussie uit voortkomen over dat jij en anderen vinden dat het juist omgekeerd is ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 17-04-2006 om 02:06. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() I rest my case
||
Citaat:
Persoonlijk vind ik het leuk trouwens als mn vriend het doet, mits de situatie het aanspeelt natuurlijk en het t moment er voor is (dus hij moet niet opeens zn pik in mn bek rammen en zeggen "pijp me geile slet" als we een romantisch moment hebben nee.) Gewoon omdat hij me kan laten doen wat hij lekker vind, en ik weet dat hij het lekker vind. En dan ben ik er altijd nog om het echt leuk te maken, met mn tong en lippen, en me niet als een vochtig gat op te stellen door enkel mn bek open te spreiden zodat hij er iets in kan rammen. (En no offence, maar als je werkelijk denkt dat je vriendje je enkel als een vochtig gat ziet tijdens de sex is er iets mis met je relatie imo) Daarentegen zijn er ook momenten waarop ik de "macht" in handen neem, en hem me 'verplicht' mij te doen. En als ie dat echt niet wil, doet ie het ook echt niet (net als ik). Daarvoor zit je in een relatie, daarin doe je geen dingen die een ander echt niet bevallen. Het is niets meer dan een spel, geniet ervan ffs.
Laatst gewijzigd op 18-04-2006 om 21:00. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() als dat jou en de rest hier gelukkig maakt, dan doen we dat toch ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() neuh, heb je wat mij betreft wel helemaal gelijk in ![]() |
![]() |
||
Citaat:
met andere woorden "WHATEVEEEEEEEEEEEEEER!!! Ik heb geen zin meer om er verder woorden aan te blijven verspillen aan een discussie die toch geen eind vindt." serieus mensen... leer toch ns GOED lezen ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Of het zijn reacties vanuit het idee dat de partner zich opeens zo op zou gaan stellen. Er is best wel wat te verzinnen, ik denk dat weinig meiden met een fatsoenlijke relatie daar echt bang voor zijn.
||
Citaat:
Ik deel jouw mening wel. Mijn vriend is vrij in zijn acties, op voorwaarde dat ik de ruimte krijg wanneer dit voor mij nodig is. Dus op de momenten dat ik het eventjes niet meer trek, lucht tekort kom of wat dan ook. Ik vind het niet erg als hij een keer hard aan m'n haren trekt, me enigzins hardhandig beetpakt en dwingt tot een bepaalde handeling. Maar dat is puur om het feit dat ik hem volledig vertrouw in alles wat hij doet, en ik zeker weet dat hij zal stoppen wanneer ik daar om vraag... De nodige nare ervaringen uit het verleden spelen daar voor mij geen rol meer in, simpelweg omdat ik weet dat wij binnen onze relatie op dat gebied gewoon goed zitten. En dat mijn huidige relatie in geen enkel opzicht vergelijkbaar is met voorgaanden waarin stoppen níet stoppen was, maar gewoon doen wat je leuk vind was. En dat zuigt, really! Nu is mijn vriend totaal niet dominant, en word ik dus ook zelden tot nooit geconfronteerd met dergelijke situaties als deze. Maar ik weet wel dat mijn beeld en ideeën ten opzichte van een jaar geleden hierover wel erg zijn veranderd. Vroeger vond ik seks iets denigrerends, nu vind ik seks een spel dat je speelt omdat je elkaar wilt plezieren en waarin liefde en respect voor elkaar centraal staat. Ik kan geen seks meer hebben met een jongen die mij niet respecteert, simpelweg omdat er dan geen ruimte meer is om te zeggen wat je wel wilt, en wat niet. Mijn vriend respecteert mij wel, en nee ís dan ook gewoon nee... Maar spelen alsof respect ver te zoeken is? waarom niet, iedere idioot met een gezonde relatie weet toch wel te bedenken dat nee gewoon écht nee is? ![]()
|||
Citaat:
En ontopic: Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
*tong hier.. meisje begint harder te kreunen.. ah okeej, goed plekje, daar gaan we ff door* *tong daar.. meisje valt stil.. hm, niet goed, maybe iets sneller, of even tong verplaatsen.. meisje begint te schokken, ah, effect.. maybe iets zachter want schokken kan op pijn duiden, evne op ademhaling letten.. begint weer te kreunen, goed plekje gevonden* (okeej, dat is wel heel droog uitgelegd, maar met goed opletten op de reacties van je vriend(in) kan je al een flink eind komen) |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #33 Verwijderd | 500 | 25-05-2007 20:24 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Ronnie het medium Verwijderd | 10 | 27-04-2005 22:10 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Verhalen & Gedichten |
[Deel verhaal] Schaduw van de Nacht - Het gebroken Land Raxia | 5 | 08-06-2004 16:55 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
ARTistiek |
verhaal Verwijderd | 20 | 22-10-2001 19:42 |