Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-04-2006, 14:26
Carn
Carn is offline
opgestaan; met 2 illustere figuren naar Naarden voor een interview en toen weer terug en nu aan de koffie.
Oud 24-04-2006, 18:41
__
__ is offline
ik bleef vandaag thuis van school en mn moeder vond dat wel best want ik vertelde haar dat en toen zei ze "hmhm, ok, smeer je even die boterhammen voor me die in het broodrooster zitten?" normaal is ze erg streng e.d. dus dat was wel even opvallend verder ben ik al de hele dag half aan het leren, computeren, tv kijken enzo en ik voel me steeds beroerder (hoofdpijn, keelpijn e.d.) en dat voelt maar kut verdomme. nu ga ik zielig op de bank met een dekentje over me heen tv kijken en verder leren, jippieee. ik wil dat er iemand een dekentje over me heen komt leggen maar er is niemand thuis. IK BEN ZO ZIELIG.
Oud 24-04-2006, 18:42
Verwijderd
opgestaan, fiets, bus, trein, bus, school, bus, trein, bus, fiets, gitaar gespeeld.
Oud 24-04-2006, 18:50
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Ben naar school geweest en weet nu echt zeker dat ik ga stoppen saaie kutzooi. Toen een eettafel+4 stoelen gekocht. Nu moet ik eigenlijk opruimen maar ik wil het niet.
Oud 24-04-2006, 19:42
Verwijderd
(te vroeg) opgestaan, piano gespeeld, in de bus kwam ik een vriend tegen die ik al best lang niet gezien had omdat 'ie nu in Utrecht woont , school muziek & drama gehad, terug naar huis in de bus, muziekles afgebeld, geslapen, verbrande kipdingen gegeten en nu ga ik strijken & de kanibalen kijken
Oud 24-04-2006, 19:47
roman
roman is offline
misselijk geworden in de spin en daarna heb ik gecheckt of een big mac net zo lekker smaakt daarna
Oud 24-04-2006, 21:05
ZerO
ZerO is offline
uitgeslapen en gewerkt en nou verveel ik me de tering !!
Oud 24-04-2006, 21:22
snoodaard
snoodaard is offline
Citaat:
botulismf schreef op 23-04-2006 @ 23:34 :
342.
Het eind der tijden is nabij. Als mensen bereid zijn dit soort taken te verrichten, of het zelfs de moeite waard vind om op dit soort nonsens in te gaan bij wijze van grap, dan duidt dat overbodigheid aan.

Gefeliciteerd, je bent compleet overbodig!
Oud 24-04-2006, 21:25
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
snoodaard schreef op 24-04-2006 @ 22:22 :
Het eind der tijden is nabij. Als mensen bereid zijn dit soort taken te verrichten, of het zelfs de moeite waard vind om op dit soort nonsens in te gaan bij wijze van grap, dan duidt dat overbodigheid aan.

Gefeliciteerd, je bent compleet overbodig!
Ik doe mijn uiterste best.
Oud 24-04-2006, 21:40
Hagel
Hagel is offline
vroeg opgestaan, college, een of ander debiel kaartspel gedaan op school, gewerkt en vannacht ga ik GTA san andreas spelen (L)
Oud 24-04-2006, 21:56
Back Door Man
Back Door Man is offline
ik ben naar school geweest en drink nu een biertje terwijl ik discovery kijk.
Oud 24-04-2006, 23:43
Verwijderd
Citaat:
merels schreef op 24-04-2006 @ 09:53 :
ik had ook zo´n feestje in amersfoort alleen niet op een oude boerderij het liep wel uit de hand met het vuur.
wat is dat toch, zet pubers bij elkaar zonder enig toezicht en er worden computers en banken van balkon af gegooid
volgensmij zie ik een foto van jou en jasper op dat feestje, kan dat
Oud 25-04-2006, 03:43
Hakuna
Hakuna is offline
Ben net terug van...night caching.

En dan laat de GPSmap60CSx pas echt zien wat hij kan. Let maar eens op de pijl tov het vlaggetje (als bewijs deze pic geschoten bij de cache plaats, de metalen kist is de cache, ofwel de...schat)

Klik op de foto om 'm op ware grootte te bekijken.

Oud 25-04-2006, 06:27
Jolt
Jolt is offline
lig laten
Oud 25-04-2006, 08:14
Back Door Man
Back Door Man is offline
liggen laten
Oud 25-04-2006, 08:21
HenkMul
HenkMul is offline
Het is maar goed dat we niet meer in '41 leven, anders zou Cornel zo'n landverraaiuuurrr zijn die met z'n geeky apparaat alle onderduikadressen langs ging.
Oud 25-04-2006, 08:23
Back Door Man
Back Door Man is offline
ik vraag me af wat er leuk is aan dat ding ?
Oud 25-04-2006, 08:23
655321
655321 is offline
Ik dacht dat ik het druk had vandaag. Maar dat valt vies tegen dus nu ben ik voor niks om kwart voor 8 opgestaan.
BOUNCING SOULS vanavond.
Oud 25-04-2006, 08:31
HenkMul
HenkMul is offline
Citaat:
Back Door Man schreef op 25-04-2006 @ 09:23 :
Vrij weinig, maar het is de enige beschikbare vorm van escapisme voor een autistische jongere uit Zuid-Limburg.
Oud 25-04-2006, 08:33
Back Door Man
Back Door Man is offline
Citaat:
HenkMul schreef op 25-04-2006 @ 09:31 :
Vrij weinig, maar het is de enige beschikbare vorm van escapisme voor een autistische jongere uit Zuid-Limburg.
en ik maar hopen dat die japanse bootlegs voldoende zouden zijn.
Oud 25-04-2006, 08:50
idontcare
idontcare is offline
vanmorgen werd ik wakker door de radio die spontaan aansprong toen ging ik er maar uit en besloot ik m'n m00ders klerenkast door te spitten. ik vond nog een leuk shirtje ook . over een halfuurtje komt een vriendinnetje en dan gaan we skaten in de zon vanmiddag naar school maar dat geeft niet.
Oud 25-04-2006, 08:56
Back Door Man
Back Door Man is offline
nougoed, ik heb een zwart shirt aan van MC CAIN en een spijkerbroek onder de opgedroogde verf en heb zojuist een stijger uit een busje gehaald en die gaan we straks in elkaar zetten en dan gaan we de buitenkant van ons huis opknappen.
Oud 25-04-2006, 09:42
Anoniem
nog niets nuttigs iig. ik ga zo maar eens ontbijten
Oud 25-04-2006, 09:49
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
Zepp schreef op 25-04-2006 @ 10:42 :
nog niets nuttigs iig. ik ga zo maar eens douchen
Oud 25-04-2006, 10:00
Haligh
Haligh is offline
gister naar the merchant of venice geweest en daarna bier gedronken met een vriend en zijn schoonvader.
en ik was te lam geworden zz.
Oud 25-04-2006, 10:14
*amélie*
*amélie* is offline
Vanmorgen om 8u opgestaan. Nu al een reisverzekering afgesloten. Ik vergeet het altijd, maar mijn neef zijn koffer is in New York blijven staan, nu ga ik niet zo ver, maar wil toch graag mijn bagage. Ook heb ik al T-shirtjes uit de kast gegraven, want in Italie is het lekker WARM. O wat ben ik nu al voorbereid en ik ga donderdag pas weg. En nu ga ik naar college
Oud 25-04-2006, 11:02
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Back Door Man schreef op 25-04-2006 @ 09:23 :
De kick van het vinden, is spannender dan trendy kleertjes kopen!
Oud 25-04-2006, 11:03
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Back Door Man schreef op 25-04-2006 @ 09:33 :
en ik maar hopen dat die japanse bootlegs voldoende zouden zijn.
Daarvan komt de komende weken weer een partij mijn kant op!
Oud 25-04-2006, 11:30
Verwijderd
Omg ik word door allemaal uitzendbureaus gebeld voor baantjes en gesprekken. Nou het is bijna jammer dat ik al een baan heb.

Ik ga morgen stiekem toch op gesprek want het is een vetgave baan op de afdeling VINGERAFDRUKKEN. Hallloooo. Dat gaat voor verzekeringspolissen opmaken natuurlijk. Whoee.
Oud 25-04-2006, 11:35
merels
merels is offline
kk ik heb een 6 voor frans en het ging slecht en blabla.
Oud 25-04-2006, 12:12
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
School. Me kapot gezweet in de trein, ik schaam me voor die natte plekken onder m'n oksels. Kapot gezweet in een busje. Dat was het, misschien dat er nog spannendere dingen gebeuhr'n.
Oud 25-04-2006, 12:28
Verwijderd
2 SE's gemaakt en het ging goed
Oud 25-04-2006, 12:37
K-pax
K-pax is offline
Naar school gegaan vanmorgen voor een vergadering van de projectgroep om dan daar aan te komen en te horen te krijgen dat de vergadering niet door gaat. Het punt is, dat had ik gister ook al
Oud 25-04-2006, 14:39
Verwijderd
Citaat:
Kid Morbid schreef op 25-04-2006 @ 13:12 :
Me kapot gezweet in de trein, ik schaam me voor die natte plekken onder m'n oksels.
Daarom zet je het maar op internet? :>
Oud 25-04-2006, 14:42
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 25-04-2006 @ 15:39 :
Daarom zet je het maar op internet? :>
Haha, hier weet niemand wie ik ben. (A)
Jullie kunnen het gelukkig niet zien, dus dan maakt het niet uit, of zo.
Oud 25-04-2006, 15:06
terror koekjes
terror koekjes is offline
Ik ging werken en toen ging ik sterven van ongesteldheid (wel fijn want ik was een week overtijd hahaha ik had al luiers ingeslagen maar die kan ik nu zelf dragen ) en toen ging ik naar huis maar eerst moest ik zitten want iemand moest het goedkeuren he maar die was eerst naar de tandarts! En toen vroeg iedereen die langskwam "WAT IS ER AAN DE HAND?? ARME ELS?????" en dat was heel vervelend! Ik kon niet lopen maar wist toch thuis te komen! Toen ging ik liggen! Toen ging de ibuprofen werken!! Nu heb ik nog maar kleine buikweetjes!!
Oud 25-04-2006, 15:18
Verwijderd
Eerst ging ik bij de les zitten kijken want ik kon niet meedoen, knieblessure zeikzeur. En toen gingen we sneeuw wegscheppen.. en toen moest ik naar de dokter en die ging in mijn edele delen graven en vragen 'do you use any tools or toys when you have intercourse or masturbate?' (antwoord nee trouwens) en toen ging ik een brief posten en druiven kopen en toen 2,5 uur in de zon kostuums maken en die zijn geniaal gelukt.

En toen naar huis.
Oud 25-04-2006, 15:39
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Cornel schreef op 25-04-2006 @ 12:02 :
De kick van het vinden, is spannender dan trendy kleertjes kopen!
ja, want die kick ondervind jouw moeder voor je !
Oud 25-04-2006, 16:29
Back Door Man
Back Door Man is offline

de omgekeerde wereld, vroeger kocht mijn moeder ook mijn kleren terwijl ik spoorzoekertje deed.

ANYWAY, ik ga straks de auto naar de garage brengen en kijk daar al de hele week naar uit. daarna ga ik voetbal kijkenen bier drinken met antigone en haligh
Oud 25-04-2006, 16:46
Haligh
Haligh is offline
ja of oorlogje enzo.

ik denk dat ik er pas rond half 10 ben DENK IK.
wegens mij rijlessen, maar ik zal eens kijken!
Oud 25-04-2006, 16:58
Mota
Mota is offline
ik heb vandaag geen donder gedaan. ik wilde naar school gaan en huiswerk maken maar uitslapen was een beter idee. en vanavond werken
Oud 25-04-2006, 17:01
Verwijderd
Ik ben naar school gegaan en toen heb ik een toets verneukt en toen ging ik naar 't stadspark om ijs te eten met m'n vriendje en ik dacht nog wel dat ik die pas maandag ofzo weer zou zien en toen ging ik terug naar school en toen ging ik weer naar de stad om op een terras te zitten
Oud 25-04-2006, 18:07
vixen
vixen is offline
Ik stond op, verloor een lens en nu kijk ik al de hele dag scheel. Ik zat ook nog eens tot 4 uur op school, maar het was erg gezellig en ik ben slimmer dan de rest van mijn groepje bij elkaar.
zo.
Nu ben ik in Nijmegen en mn mamma kookt voor me en vanavond ga ik weer terug naar Utrecht.
Oud 25-04-2006, 18:23
Verwijderd

dit toestel net terug moeten geven (ivm defect) aan de winkel en aangezien die opeens op was heb ik nu dit homo toestel :
Oud 25-04-2006, 18:25
Verwijderd
Met menstruatiekalender en boodschappenlijstjesfunctie?
Oud 25-04-2006, 20:08
nps
nps is offline
ik ging eerst een les volgen, daarna weer naar huis lekker eten!. toen beetje rondrijden, tanken, naar het postkantoor. en weer terug naar huis. en daarna weer naar school want ik had een tentamen en dat heb ik verneukt en toen ging ik maar een biertje drinken. Vanavond ga ik nog even naar een vriend en wat we daar gana doen weet ik niet, het moet wel spannend blijven!
Oud 25-04-2006, 21:04
GozerT
GozerT is offline
ff denken hoor... ff op school stencils wezen halen, met vrienden gechilled, ff naar huis, naar vrienden en de mac, naar huis, naar me vriendin en eten en nu zit ik dan thuis
Oud 25-04-2006, 21:07
ZerO
ZerO is offline
mijn dag was vermoeiend eerst naar school geweest daarna had ik een stagegesprek ! Om mijn dag mooi af te sluiten heb ik vanavond moeten werken en nou ben ik hersendood
Oud 25-04-2006, 22:00
Gadje
Gadje is offline
Ohh ik heb net een heel spannend boek uitgelezen.
Verder heb ik uitgeslapen en ben ik naar werkcollege geweest van een nieuwe docent en hij is leuk want hij kent zelf de stof ook niet helemaal en hij is het niet met het bama systeem eens .
Oud 25-04-2006, 22:12
Verwijderd
Hele diepe, aparte maar vooral zware gesprekken gehad. Is uiteindelijk wel goed geweest. Omg, waarom deel ik dit, het lijkt Psychologie wel.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten