![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Maar dit is wel het beste.. En hij zei dat hij het enigzins wel verwacht had. Maar we blijven vrienden, net zoals daarvoor.
||
Citaat:
![]() ![]() OT: waarom ben ik nou zo'n ontzettende schijterd!? Het was weer super gisteravond. Vanwege het weer zijn we al vroeg naar huis gegaan (en omdat ie zn zusje thuis moest brengen), maar toen bracht hij mij ook even naar huis. Kwart over 2 waren we thuis en om 5 uur ging ie weg ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() OT: hetzelfde eigenlijk. ![]() Gisteren eerst heel rustig aan gedaan en s middags nog even naar de watergraafsmeer. Was zo leuk! Lekker weer en allemaal kindjes op kleedjes ![]() Vandaag hetzelfde, ook samen uitslapen enzo. Geweldig ![]()
||
Citaat:
![]() Tja ik weet het allemaal echt niet meer (nou oke eigenlijk weet ik het wel, maar ik durf het niet) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder is uitgaan zo vreselijk goed voor je ego. Wild dansen en dan van die wanhopige jongetjes die om je heen draaien. Vijf minuten in je eentje in een rockcafé zitten en de drankjes worden van alle kanten aangeboden. "Ik zou wel heel graag met je willen zoenen." "Ja, dat willen wel meer mensen." "Ja, ik moet het toch even zeggen, jij hebt echt stijl." Oh? Dankje. "Je bent wel het mooiste meisje van vanavond, hier." Dat zal wel meevallen, maar het idee is leuk. ![]() Ow, en pain don't hurt. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
*knuffel geeft aan Trimm Trabb*
Oooh, mijn weekend was leuk ![]() Ik had een trainingsweekend van Vinea (waar ik deze zomer de Dier en Zoo vakanties ga begeleiden) en het was echt gezellig! Heel veel gedaan en 's avonds lekker kunnen dansen ![]() De dag ervoor was ik met vriendlief naar Groezrock geweest (voor Goldfinger) en het was echt gaaf ![]() ![]() En nu ben ik echt supermoe. Gelukkig kan ik vannacht tegen hem aankruipen ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied? #33 Ruby | 3 | 01-05-2006 13:26 | |
Seksualiteit |
hoe word het leuker??? ??? | 15 | 20-09-2004 17:33 |