Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-04-2006, 12:09
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Nienna* schreef op 30-04-2006 @ 11:34 :
Ik voel me ook kut. Zo naar gedroomd dat ik het nog steeds voel terwijl het maar een droom was en we blij zijn met elkaar..
ik had gister gedroomd dat ik een brief van m kreeg en dat was juist heel fijn. tot ik erachter kwam dat het een droom was
Oud 30-04-2006, 12:09
Verwijderd
En oh ja... Het duurde even (was even wat gezeik maar gelukkig nu geregeld) gisteren ons trouwalbum opgehaald! * springt *
De foto's zijn zo mooi geworden!
Oud 30-04-2006, 12:33
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Klote.
Oud 30-04-2006, 12:53
Polivy
Polivy is offline
Hoe kom je er achter of je nog van iemand houdt? Hoe kom je er achter wat je voor iemand voelt?
Oud 30-04-2006, 13:23
Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Ik uhmm, heb gister gezoend, voor het eerst sinds het uit is En ja, het was een hele leuke jongen!
Oud 30-04-2006, 13:32
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ladii..Inge schreef op 30-04-2006 @ 13:23 :
Ik uhmm, heb gister gezoend, voor het eerst sinds het uit is En ja, het was een hele leuke jongen!
Oud 30-04-2006, 13:39
Lautitia
Lautitia is offline
Hm. Hij is wel heel lief, maar ik kan niet echt lief zijn .
Oud 30-04-2006, 13:48
whertus
whertus is offline
communicatief slecht en toon weinig initiatief... bummer daarom is het uitgegaan

edit: maar mijn vertrouwen is helemaal top

Laatst gewijzigd op 30-04-2006 om 13:50.
Oud 30-04-2006, 14:44
duivelaartje
duivelaartje is offline
Haha, mijn doel voor Koninginnedag is een beetje wel gelukt.
Oud 30-04-2006, 15:05
cagie
cagie is offline
Stiekem was al die aandacht van die 3 jongens gister wel leuk. Heb ontzettend gelachen. Is volgens mij alweer een tijdje geleden dat ik zo hard en veel heb gelachen. Was alleen wel erg close met een ontzettend leuke collega (donker haar en blauwe ogen, is echt zo'n leuke combinatie ). Als ik had gewild was het zeker uitgelopen op zoenen, hij wilde dat in ieder geval wel, maar ik weet dat hij een vriendin heeft en ik wil niet degene zijn die een relatie kapot maakt. En daarnaast was hij niet nuchter meer en de kans dat hij iets zou doen waarvan hij spijt krijgt leek me behoorlijk groot. (Wist niet dat ik soms zo verstandig kon zijn )
Oud 30-04-2006, 16:19
T!ne
T!ne is offline
Citaat:
T!ne schreef op 29-04-2006 @ 00:22 :
..
Maar eerst nog hem duidelijk maken dat het voor mij niet meer gaat..

Pff ik draai zot denk ik..
Hij weet het nu.. Och mensen lief, ik had niet gedacht dat het zo moeilijk ging zijn.
Maar dit is wel het beste.. En hij zei dat hij het enigzins wel verwacht had. Maar we blijven vrienden, net zoals daarvoor.
Oud 30-04-2006, 16:22
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Ladii..Inge schreef op 30-04-2006 @ 14:23 :

OT: waarom ben ik nou zo'n ontzettende schijterd!? Het was weer super gisteravond. Vanwege het weer zijn we al vroeg naar huis gegaan (en omdat ie zn zusje thuis moest brengen), maar toen bracht hij mij ook even naar huis. Kwart over 2 waren we thuis en om 5 uur ging ie weg
Oud 30-04-2006, 16:45
zeep007
zeep007 is offline
Ik voel me relationeel vet goed!
Oud 30-04-2006, 16:47
Methuselah
Methuselah is offline
Morgen.
Oud 30-04-2006, 17:08
Verwijderd
Liefde heeft nu even werkelijk geen prioriteit. Geen tijd voor, geen zin in, leidt af.
Oud 30-04-2006, 17:09
Verwijderd
Goed Tof weekend gehad
Oud 30-04-2006, 17:42
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
N00dles schreef op 30-04-2006 @ 18:09 :
Goed Tof weekend gehad
Vertel

OT: hetzelfde eigenlijk. Vrijdag was ik ziek dus we zijn niet uitgeweest, maar we hebben heel veel lekkere dingen gehaald en een dvd en we hebben het heel erg gezellig gehad.
Gisteren eerst heel rustig aan gedaan en s middags nog even naar de watergraafsmeer. Was zo leuk! Lekker weer en allemaal kindjes op kleedjes
Vandaag hetzelfde, ook samen uitslapen enzo. Geweldig
Oud 30-04-2006, 18:21
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
MadameMissy schreef op 29-04-2006 @ 14:42 :
Succes!
Dankje
Tja ik weet het allemaal echt niet meer
(nou oke eigenlijk weet ik het wel, maar ik durf het niet)
Oud 30-04-2006, 18:25
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 30-04-2006 @ 18:42 :
Vertel
het bed ingedoken bij 2 meiden
Oud 30-04-2006, 18:31
Gothic
Gothic is offline
Komt wel weer op vakantie: wel de lusten, niet de lasten, perfecte combi ...
Oud 30-04-2006, 19:22
roosmar
roosmar is offline
pff... hij is net weg na een fantastisch weekend samen en ik mis hem nu alweer (gek, dat gevoel lijkt juist altijd erger te zijn als ik hem veel gezien heb )
Oud 30-04-2006, 20:24
Toet0r
Toet0r is offline
Ik kwam filmpjes tegen van t ex-vriendje en mij (nee, geen vieze ), ik mis hem toch wel
Oud 30-04-2006, 20:24
Verwijderd
Citaat:
N00dles schreef op 30-04-2006 @ 19:25 :
het bed ingedoken bij 2 meiden
Dat was wel spannend ja. Hoewel jouw "Ik had me mijn eerste triootje toch anders voorgesteld..." nogal een afknapper was, zeg.

Verder is uitgaan zo vreselijk goed voor je ego. Wild dansen en dan van die wanhopige jongetjes die om je heen draaien. Vijf minuten in je eentje in een rockcafé zitten en de drankjes worden van alle kanten aangeboden. "Ik zou wel heel graag met je willen zoenen." "Ja, dat willen wel meer mensen." "Ja, ik moet het toch even zeggen, jij hebt echt stijl." Oh? Dankje. "Je bent wel het mooiste meisje van vanavond, hier." Dat zal wel meevallen, maar het idee is leuk.

Ow, en pain don't hurt.
Oud 30-04-2006, 20:37
Verwijderd
Ik merk toch wel dat t nog wat onwennig is om weer vrijgezel te zijn. Naja, vooral dan als er zo'n loser naar je toe komt. Sta je lekker een beetje te wiebelen (dansen kon niet echt toen op dat kleine stukje waar ik stond, maar ik kon maar beter bewegen, anders bevroor ik ) komt er zo'n rare gozer naar me toe, tegen me aan 'dansen', dingen vragen enzo. Ook mn naam. En ik had echt zoiets van: flikker toch op man.
Maar op één of andere manier ben ik dan toch niet zo bitcherig om dat te zeggen en weet ik gewoon niet hoe ik daar op moet reageren. En ik maar bij m vandaan schuiven terwijl ik rechts van me mn ex hoor zeggen 'en dat is nr 4 ' terwijl hij t volgens mij ook niet helemaal geweldig vond stiekem.
Maarja, even later werd diae jongen de hint wel erg duidelijk (daarvoor stond ik naar een vriend te lachen die achter die jongen stond en zei die jongen: 'dan hoef je niet zo te lachen', waarop ik zei: 'ik lach ook niet naar jou, maar naar *naam van die vriend*') toen ik opeens met mijn rug naar hem toe stond met een arm om me heen en twee lippen op mijn lippen. Toen ik me daarna weer omdraaide alsof er niets gebeurd was, maar met een grijns op mn gezicht (geloof ik) maakte hij een opmerking wat er op sloeg dat hij het begreep

Ja, het was weer lekker vaag gisteren, maar wel grappig
Oud 30-04-2006, 20:49
ZerO
ZerO is offline
loontjuh vooral geen columns gaan schrijven meid

ot:
Oud 30-04-2006, 20:52
woezel
woezel is offline
oke vrijdag en zaterdagochtend was ook vaag voor mij. die jongen waar ik iets mee heb gehad was al helemaal wasted rond 2 uur, was boos op heel de wereld en mompelde alleen maar,hij kwam toch mn handje vasthouden, gewoon daarom,lief meisje blabalb zei hij. toen strompelde hij naar zn fiets en namen we afscheid met een te lange kus op de mond, gelukkig duwde ik hem daarna weg.
daarna heb ik gezoend met een smerige kerel en hij bleef me achtervolgen . maar daarna heb ik gezoend met mn onzinbuddy en we zijn samen in de auto van mn zus dr vriend beland...hele tijd lief geweest enzo, tot sochtends en smiddags nog. hij was/is echt lief
Oud 30-04-2006, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 30-04-2006 @ 21:24 :
Dat was wel spannend ja. Hoewel jouw "Ik had me mijn eerste triootje toch anders voorgesteld..." nogal een afknapper was, zeg.
Dat heb ik nooit gezegd! (Of wel? )
Oud 30-04-2006, 21:16
Verwijderd
Citaat:
N00dles schreef op 30-04-2006 @ 21:57 :
Dat heb ik nooit gezegd! (Of wel? )
Zoiets
Oud 30-04-2006, 21:22
Estar
Estar is offline
Hij weet volgens mij niet goed wat ie nu wil, nu hij in een onzekerheids fase zit.

Gisteren bij het uitgaan was hij zwaar teleurgesteld dat ik niet op zijn schoot ging zitten, terwijl er naast hem een stoel vrij was.
En smeekte of ik hem alsjeblieft terug wilde en of ik bij hem wilde blijven slapen. En was de hele avond niet van me af te slaan.

Maar aangezien hij t heeft uitgemaakt laat ik em nog eventjes moeite doen
Oud 30-04-2006, 21:56
vixen
vixen is offline
Heel heel misschien gaan we half samenwonen (anti-kraak, zo goedkoop ) en in ieder geval gaan we deze week naar Londen. En zo hoort dat.
Oud 30-04-2006, 22:00
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 30-04-2006 @ 22:16 :
Zoiets
Dan bedoelde ik waarschijnlijk dat ik me het niet beter voor had kunnen stellen
Oud 30-04-2006, 22:10
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 30-04-2006 @ 17:47 :
Morgen.
Nog altijd.
Oud 30-04-2006, 22:18
Verwijderd
Schattig hoor
Oud 30-04-2006, 22:38
Methuselah
Methuselah is offline
Hihi.
Oud 01-05-2006, 00:22
Verwijderd
En ik slaap ook weer slecht Joy
Oud 01-05-2006, 00:31
Verwijderd
Heb een hele leuke deal gesloten met hem voor als ik hem weer zie morgen
Oud 01-05-2006, 03:34
Verwijderd
Hè verdomme wat gebeurt er nou allemaal
Oud 01-05-2006, 09:09
Bloompje
Bloompje is offline
Ik weet het niet, hij zegt dat er niks is, terwijl ik al dagen met een brok in mijn keel rondloop. Ik ben echt heel erg bang om hem kwijt te raken, ook al zegt hij dat dat niet gebeurt..
Oud 01-05-2006, 14:36
Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Ziek zijn is stom. Maar verder gaat alles goed. Al voel ik me wel een beetje raar nu hij weer weg is, na drie dagen hier te zijn geweest.

Maarja, volgend weekend zie ik hem weer.

Laatst gewijzigd op 01-05-2006 om 14:58.
Oud 01-05-2006, 15:42
zoef de haas
zoef de haas is offline
waarom kan ik niet gewoon over hem heen komen ook al heb ik hem al een tijd niet meer gezien/gesproken, en droom ik elke nacht weer ongeveer precies hetzelfde over hem en omg nee geen succes dit
Oud 01-05-2006, 18:43
Aurora
Aurora is offline
Goed, we hebben gisteren onze eerste vakantie samen geboekt en ik heb er zin in!
Oud 01-05-2006, 18:44
Toet0r
Toet0r is offline
Zaterdag gaan we allebei helpen bij een dag van de club dus dat wordt weer supertof
Oud 01-05-2006, 18:45
Verwijderd
Geweldig weekend gehad! Gisteren waren we op zoek naar zo'n spelletjes hal, met air-hockey en van die videogames. Maar niet kunnen vinden. Dus zijn we op het geweldige idee gekomen om te gaan bowlen
Enorm veel lol gehad, en natuurlijk had ik gewonnen
Alleen vond hij het nodig om een zuigzoen in mn nek te zetten, bahbah!
Oud 01-05-2006, 19:04
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik mis hem. Al weet ik niet waarom. Hij is een sukkel, maar ik hou wel van hem.En ik ben bang dat dat nooit gaat veranderen.
Oud 01-05-2006, 19:18
cagie
cagie is offline
Mis beste vriendin die op vakantie is. Wil haar bellen voel me vandaag namelijk behoorlijk beroerd en heb zin om tegen haar aan te praten...
Oud 01-05-2006, 19:19
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
*knuffel geeft aan Trimm Trabb*

Oooh, mijn weekend was leuk
Ik had een trainingsweekend van Vinea (waar ik deze zomer de Dier en Zoo vakanties ga begeleiden) en het was echt gezellig! Heel veel gedaan en 's avonds lekker kunnen dansen
De dag ervoor was ik met vriendlief naar Groezrock geweest (voor Goldfinger) en het was echt gaaf (Na afloop wel mijn broek heel heet moeten wassen omdat ie zo vies was )

En nu ben ik echt supermoe. Gelukkig kan ik vannacht tegen hem aankruipen En woensdag gaan we weer samen naar een concert (Echt handig een vriend met dezelfde muzieksmaak!)
Oud 01-05-2006, 20:33
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
omg, hij heeft een date met iemand anders. Ik ga dood geloof ik.
Oud 01-05-2006, 20:44
Verwijderd
Ik denk veel, maar voel weinig concreets.
En hij heeft me verkouden gemaakt
Oud 01-05-2006, 20:47
kenni
kenni is offline
kan beter..
Oud 01-05-2006, 20:54
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Ik voel me ontzettend verliefd, ik wil bij hem zijn maar hij zit in Frankrijk met zijn ouders. Zaterdag, zaterdag word onze dag
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten