Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-05-2006, 22:51
T!ne
T!ne is offline
kBen vanavond met hem weggegaan. Eerst mja voelde ik me wat onwenning, maar na de film veel zitten praten. Ik heb wel door dat het goed zit tussen zijn vriendin, dusja.. Daar gaat alle hoop MAAR toen we hem thuis afzette, gaf hij iedereen gewoon een kus, maar mij pakte hij echt goed vast (terwijl het initiatief helemaal niet van mij kwam).. Voelde me toen echt wel in de 7e hemel
Ook toen ik opstond deze ochtend zat ik direct met de gedachte van "Juij vanavond met hem weg" en direct verscheen er een glimlach op mijn gezicht^^

En ik ben zo blij met mijn 2 vriendinnetjes Gisteren mocht ik al niet blijven slapen bij L, dus vroeg ze of ik vanavond niet mocht langskomen en dan blijven slapen. Maar dat mocht niet (-> ruzie gemaakt met mama). Tijdens mijn training heeft T gebeld naar mijn mama om te vragen of ik écht niet mocht komen. Die dacht eerst dus dat ik T had opgedragen van dat te doen Ouders *zucht* MAAR ik mocht dus wel^^
Maar nu zit ik dus gezellig met mijn vriendinnetje hier en we gaan er een reuze girlsnight van maken!
Oud 26-05-2006, 23:11
I C U
I C U is offline
Hmmm, het was hip Toch nog best grappig, meeten. Alleen vraag ik me toch echt af wat er nou zo vreemd aan ons was...
Oud 27-05-2006, 00:16
Bob de Beer
Bob de Beer is offline
Keine Ahnung
Oud 27-05-2006, 00:53
[CP]Grinttegel
[CP]Grinttegel is offline
in een woord: KUDT!

damnit
Oud 27-05-2006, 01:14
Mephisto
Mephisto is offline
Het vrijgezelle leven is mooi.
Oud 27-05-2006, 06:52
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
I C U schreef op 27-05-2006 @ 00:11 :
Hmmm, het was hip Toch nog best grappig, meeten. Alleen vraag ik me toch echt af wat er nou zo vreemd aan ons was...

Twee hotte meiden, dat zie je niet vaak natuurlijk

En de film was ook zo *yummie*
Oud 27-05-2006, 07:58
Verwijderd
Hmm, gisteren was leuk, lekker gewinkeld, en eventjes wat gedronken. Was echt enorm gezellig Meteen een leuk cadeautje gevonden voor als ik een jaar samen ben met mn vriend
Vannacht kwam een hele goed vriend van me langs, hij is net weg.. We hebben uren gepraat en gelachen en eigenlijk nix gezegd, maar toch een hoop besproken, zoals je dat zo mooi zonder woorden kan doen.
Ik kan zo lekker tegen hem aan kruipen, en mijn trui ruikt naar hem, herinnert me aan alles wat we ooit hadden.

Maar toch zal ik weer blij en vrolijk enzo zijn als ik vanmiddag mijn vriend zie. Gewoon, omdat hij bij me hoort!
Oud 27-05-2006, 10:39
Verwijderd
Ik ben benieuwd
Oud 27-05-2006, 12:52
Verwijderd
Gister met hem en zijn beste (?) vriend naar de stad geweest. Hij de hele tijd met allemaal mensen praten die wij niet kennen (hij is barman, kent daardoor heel zwolle geloof ik), dus ik de hele tijd met die vriend praten. Vet gelachen enzo, had het heel naar m'n zin, maar toen die jongen en ik weggingen keek hij toch een beetje sip. Hm..
Oud 27-05-2006, 12:57
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
[CP]Grinttegel schreef op 27-05-2006 @ 01:53 :
in een woord: KUDT!
da's geen woord.
Oud 27-05-2006, 14:33
Verwijderd
Vanavond word vast wel gezellig, ondanks mijn hoofdpijn.
Oud 27-05-2006, 15:41
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Jezus.
Hij is fokking negentien en mag niet bij mij slapen van zijn Christelijke papsie en mamsie
Alsof we niet al tig keer geneukt hebben.
En ik heb ruzie met m'n ma.
Oud 27-05-2006, 15:58
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
chocomelsletje schreef op 27-05-2006 @ 16:41 :
Jezus.
Hij is fokking negentien en mag niet bij mij slapen van zijn Christelijke papsie en mamsie
Alsof we niet al tig keer geneukt hebben.
En ik heb ruzie met m'n ma.
Sja, t is de kat op het spek binden he (ik vind het ook altijd onzin als dat niet mag bij mensen, gelukkig heb ik er zelf nooit last van)

OT: ik ben helemaal alleen thuis en ik heb juist geen zin om alleen thuis te zijn. Vorige week zaterdag ook al helemaal alleen en vooral op zaterdagen is dat kut
Oud 27-05-2006, 16:08
Soezen
Soezen is offline
Hij gaat vanavond voor me koken. Ik hoop dat ie er iets speciaals van maakt, en niet alweer shoarma ofzo. Maar nu heeft ie iets goed te maken, dus waarschijnlijk gaat ie z'n best doen
Oud 27-05-2006, 16:15
Verwijderd
Hij belde net dat het niet aan mij lag dat hij zo verdrietig keek/deed/was, gisteravond
Misschien zie ik hem vanavond nog even, anders wacht ik tot hij belt. Ik heb me aan m'n belofte aan mezelf gehouden dat ik geen iniatief zou nemen, dat het aan hem zou liggen of we elkaar zien.
En hij belt eigenlijk wel elke dag

Toch vreemd dat we elkaar leuker vinden als we niets hebben
Oud 27-05-2006, 16:27
Verwijderd
Ja godverdomme. Jezus. Ik zit hier te rillen achter m'n computer, man. Hij heeft wérkelijk geen idee wat hij met me doet, volgens mij. Nog steeds.
Oud 27-05-2006, 17:07
Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Al een tijdje niets laten horen hier, dus tijd voor een kleine update. (samengevat wel te verstaan )

Met mijn ex ga ik nu heel leuk om. We zijn goed bevriend en dat doet me erg veel goed. Natuurlijk is hij nog wel speciaal voor mij, maar ik ben nu zonder relatie gelukkiger dan met en wil hem dan ook zeker niet terug.

De stalker ben ik nog steeds niet kwijt

Die beste vriend is nu echt alleen een beste vriend, dat werkte beter vonden we beide en dat is echt super

En verder.. lekker aan de scharrel (OMG dat is echt een fout woord )

Voel me gewoon goed

Ik geloof trouwens dat het me EINDELIJK gelukt is mijn fotoboek te activeren! Ja.. daar had ik moeite mee
Oud 27-05-2006, 17:14
cagie
cagie is offline
Heb me behoorlijk vergist in een vriend. Dacht dat hij wel iemand zou zijn die trouw is aan zijn vriendin. Blijkt dat ie al een tijdje twee vriendinnen heeft en die meiden denken allebei dat ze de enige voor hem zijn. Had dat echt niet van hem verwacht.
Verder gaat het wel goed. Als het goed is en er niks tussen komt enzo dan zie ik hem zondag weer.
Oud 27-05-2006, 17:55
Pruts0r
Pruts0r is offline
Ik denk dat als haar opa overlijdt, dat er dan echt een band ontstaat. Dat gaat bijna zeker uitlopen op een intense huilbui, bij mij opgekropte emoties vanwege het overlijden van mijn oom en bij haar wss door dr opa
Oud 27-05-2006, 17:57
Pruts0r
Pruts0r is offline
Citaat:
Ladii..Inge schreef op 27-05-2006 @ 18:07 :
Met mijn ex ga ik nu heel leuk om. We zijn goed bevriend en dat doet me erg veel goed. Natuurlijk is zij nog wel speciaal voor mij, maar ik ben nu zonder relatie gelukkiger dan met maar wil haar stiekem wel terug.
Edited by equinoxe
Oud 27-05-2006, 19:12
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
What could you possibly see in me
is it my soul hung out to dry
I think my dysfunctional family
has shaped it throughout my life

what could you possibly like in me
do you like my ability to bend
I think my fear of intimacy
has shaped the time we spend
Oud 27-05-2006, 19:15
Verwijderd
Oeioeioeioeioei.
Oud 27-05-2006, 19:38
Verwijderd
Het was fijn om hem wer te zien, om m vast te houden en te kussen. Maar het voelde ook wel gek, je weet dat het nog niet echt gaat werken maar je bent ook wel gek op elkaar. We hebben afgesproken deze zomer iig nog een keertje samen naar Walibi te gaan en in augustus/september na alle drukte van vakanties en werk te gaan kijken of het nog steeds goed gaat.
Hij zegt dat ie niet zo snel een ander zal krijgen, ik weet het nog niet.
Oud 27-05-2006, 20:20
Verwijderd
*juicht*
Oud 27-05-2006, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Equinoxe schreef op 27-05-2006 @ 18:55 :
Ik denk dat als haar opa overlijdt, dat er dan echt een band ontstaat. Dat gaat bijna zeker uitlopen op een intense huilbui, bij mij opgekropte emoties vanwege het overlijden van mijn oom en bij haar wss door dr opa
Omg zeg
Oud 27-05-2006, 21:19
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
tevreden
Oud 27-05-2006, 21:37
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Morgan schreef op 27-05-2006 @ 19:15 :
Oeioeioeioeioei.
Oei?

Hier alles goed, zo lekker uit!
Oud 27-05-2006, 21:43
Li
Li is offline
Gisteren en vandaag waren gewoon perfect
Oud 27-05-2006, 22:49
Ruby
Ruby is offline
na alles wat mijn moeder hem geflikt heeft en na alles wat er is gebeurd de afgelopen week.. hij steunt me zo goed.. jep, dit is écht een blijvertje voor mij

en ik zou willen dat we vannacht samen konden slapen
Oud 27-05-2006, 23:31
Verwijderd
Citaat:
Dat had je al eens gezegd en ik blijf het ziek vinden dat je je verheugd op de dood van haar opa zodat jij haar dan de sterke troostende schouder kan bieden

Ontopic: Helemaal goed! Gisteren lekker wezen stappen met mijn zusje en vanavond een meidenavond gehad. En één van de fijnste dingen is dan thuiskomen bij hem! Hij voelt aan als thuis
Oud 28-05-2006, 00:26
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Ik blijf het echt ziek vinden dat je er een soort van 'naar uit kijkt'.

OT: zn zusje zei dat hij voetbal ging kijken en ging offline om mee te kijken. Toen kwam hij opeens online en vroeg of ik wat te doen had en zin had om ook mee te kijken (ik haat voetbal, maar dat maakt niet uit ). Dus toen werd de verwachte saaie avond toch een leuke avond Jammer dat hij niet zo spraakzaam was en ik meer met zn zusje heb gepraat, maar ach het was gezellig en that what it's all about!

&nu kijk ik wéér 10 things I hate about you en dat is niet goed voor mn humeur want ik wil ook zo'n leukerd
Oud 28-05-2006, 01:51
Verwijderd
Tja.. ik zie mannen, zij zien mij. Ik heb behoefte aan aandacht, liefde, intimiteit, maar niet met hen. Ik geloof dat ik wel weet van wie ik dat wel wil.. of voor wie ik me nu in houd, zonder dat ik daar een echte reden voor heb. Ach, aandacht genoeg

en de opmerking van de vriend van een vriendin over mij: 'Ze zou echt alle jongens kunnen krijgen als ze zou willen, ze moet alleen de goede kant op kijken'
Oud 28-05-2006, 10:09
fractuur
fractuur is offline
Beuh.. ik zie mijn vriend nu een paar dagen niet omdat we allebei hard moeten studeren. Dat suckt.
Oud 28-05-2006, 10:24
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Dude, you're sick.
Oud 28-05-2006, 10:27
Methuselah
Methuselah is offline
Ze vinden haar hier thuis geweldig.
Oud 28-05-2006, 11:26
I C U
I C U is offline
Mjah... Ik vermaak me wel! Blegh, alleen zouden die fuckin' examens es voorbij moeten zijn...

En daarna: BLANES
Oud 28-05-2006, 11:35
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 27-05-2006 @ 22:37 :
Oei?

Hier alles goed, zo lekker uit!
Ja, zenuwachtig voor woensdag, geen idéé wat ik kan verwachten...
Oud 28-05-2006, 12:25
stout!
stout! is offline
Een tijdje niet gepost, het was ook minder nodig, ik probeerde er minder over na te denken. Nog steeds, want ik heb alles al bedacht, alles al een keer besloten, behalve om hem echt helemaal los te laten. Dat kan ik (nog) niet, hij hoort nog teveel bij me. Het ging een tijd beter en het ging ook een tijd slechter en net op het moment dat ik dacht dat het echt klaar was, in ieder geval de liefde, vonden we elkaar weer terug. Een beetje. Ik durf er niet voor te gaan want ik ga weg over 2 maanden. Dus nu is het moeilijk omdat ik minder vertrouwen heb dat het niet weer pijn gaat doen en omdat ik niet weet wat ik mag en wil verwachten. Maar het is ook fijn als hij me belt of me smst dat hij me lief vindt. Ik wacht maar af. Over 2 maanden neem ik echt de afstand, dat weet ik wel. Dan zie ik hem een half jaar niet, kunnen we echt loskomen van elkaar zodat als het ooit weer goedkomt het niet ligt aan 'blijven hangen' of 'bang zijn' maar aan er echt weer vol overtuiging voor kiezen. Hij is belangrijk voor me en ik voel me thuis bij hem maar ik voel dat ik nog even 'uit moet vliegen' voordat ik eventueel weer terug kan komen. Dat is natuurlijk een risico, maar we voelen het allebei zo. Het gaat me niet om andere mannen (hoewel ze leuk kunnen zijn), want ik kan me niet voorstellen dat ik een beter iemand tegen kom. Het gaat me om een bepaalde vrijheid, vooral als ik weg ben, om daar in dat andere land op eigen kracht een nieuw leven op te bouwen zonder een band die me hier houdt. Ik wil nog even dat alles open is en dat kan niet met de 1000 draadjes die ons aan elkaar verbinden. Misschien was het too much too soon. Ik heb het idee dat ik kan vertrouwen op mijn gevoel wat dit betreft, dat het wel goedkomt. Op welke manier dan ook.

Laatst gewijzigd op 28-05-2006 om 12:27.
Oud 28-05-2006, 12:27
stout!
stout! is offline
@ Morgan; normaal altijd veel herkenning bij jouw posts maar nu kan ik er geen touw aan vastknopen . What's up?
Oud 28-05-2006, 12:44
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Morgan schreef op 28-05-2006 @ 11:35 :
Ja, zenuwachtig voor woensdag, geen idéé wat ik kan verwachten...
Nja, niets overhaasts doen hoor! Maar ik hoop dat het allemaal positief uitvalt.
Oud 28-05-2006, 13:10
Verwijderd
Volgens mij was dat niet zo'n slimme zet van mij.
Van de andere kant, hij was er zelf ook bij. Maar toch, hij had alcohol op, ik niet. Had ik de verstandige uit moeten hangen? Maar als er dan iemand bij je ligt die zijn handen niet stil kan houden, en je op heel gevaarlijke plaatsten kusjes geeft, kun je van mij (vind ik) niet verwachten dat ik braaf blijf. Toch?
Ach wat een onzin, gebeurd is gebeurd, doe je niks meer aan. Maar dat is geen reden om het er niet meer over te hebben. Godverdomme, wat voel ik me kut. Het was lekker enzo, heb er ook geen spijt van, maar misschien voel ik me wel schuldig ofzo. Ik denk dat dat het is, ik voel me gewoon schuldig. Jezus, wat is dat stom van mij geweest. Bah.
En hij wrijft het er ook nog eens lekker in, hij was er zelf toch ook bij? Of niet?
Ik weet ook niet goed wat ik verder moet doen/denken. Het is goed dat we elkaar nu minstens een week niet zien/spreken, maar ik ben benieuwd hoe het de volgende keer gaat. Wij met onze 'seksrelatie'.
Godverdomme, wat ben ik een stom wijf.

Oud 28-05-2006, 13:15
Verwijderd
Gister toch een beetje vreemd..
Oud 28-05-2006, 14:15
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef op 28-05-2006 @ 13:27 :
@ Morgan; normaal altijd veel herkenning bij jouw posts maar nu kan ik er geen touw aan vastknopen . What's up?
Ex-lief mailde gisteren, hebben daardoor een uur gebeld ofzo en gaan woensdag samen eten, om te kijken of dat weer gaat. Nadat ik hem anderhalve maand niet heb gezien (en mezelf bewezen heb dat ik prima zonder hem kan, maar ook dat het houden-van volgens mij echt nooit (helemaal) gaat verdwijnen). Heb geen idee wat ik er van moet verwachten, hoe ik me ga voelen, hoe hij zich zal voelen, of het uberhaupt een goed plan is... zenuwen, dus. Aah. Maar het is erg fijn om te horen dat hij er toch ook niet zo snel en gemakkelijk overheen is als ik vreesde (en hij in het begin zelf ook dacht), en dat hij nu ook denkt dat ik wel gelijk had over ons, over wat er niet goed zat enzo...)
Oud 28-05-2006, 14:27
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 28-05-2006 @ 11:27 :
Ze vinden haar hier thuis geweldig.
En ik vind haar ook geweldig.

*zuchtje* Ik ben zo'n puber hé.
Oud 28-05-2006, 14:30
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 28-05-2006 @ 15:27 :
En ik vind haar ook geweldig.

*zuchtje* Ik ben zo'n puber hé.
Ja, maar het is wel vreselijk schattig
Oud 28-05-2006, 14:35
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Morgan schreef op 28-05-2006 @ 15:30 :
Ja, maar het is wel vreselijk schattig
Je hebt ons nog niet samen in 'n café, in de les of in de zetel thuis gezien.

We zijn echt zo'n koppel waar ik mij altijd aan erger, van die koppels die elkaar constant moeten aanraken etc in de trein enzo.
Oud 28-05-2006, 14:40
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 28-05-2006 @ 15:35 :
Je hebt ons nog niet samen in 'n café, in de les of in de zetel thuis gezien.

We zijn echt zo'n koppel waar ik mij altijd aan erger, van die koppels die elkaar constant moeten aanraken etc in de trein enzo.
Hahaha, irritant is dat, maar ja, als je verliefd bent, wil je elkaar gewoon de hele tijd aanraken. Is ook fijn.
Oud 28-05-2006, 14:48
Toet0r
Toet0r is offline
one day it's heaven, one day it's hell
Oud 28-05-2006, 14:48
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Morgan schreef op 28-05-2006 @ 15:40 :
Hahaha, irritant is dat, maar ja, als je verliefd bent, wil je elkaar gewoon de hele tijd aanraken. Is ook fijn.
Juh, maar 't is echt erg soms, vind ik dan (eigenlijk allebei ). Gelukkig kunnen we er allebei heel hard om lachen.

Gisteren toen ik haar naar huis reed (dikke 50km rijden ofzo) heel de tijd naast elkaar zitten, vaak zwijgen maar allebei gelukkig en weten dat je je allebei even goed voelt... Heerlijk. En dan 's nachts smsje sturen dat je veilig terug thuis bent en smsje terugkrijgen hoe graag ze je wel niet ziet... Sweet.
Oud 28-05-2006, 14:59
stout!
stout! is offline
Citaat:
Morgan schreef op 28-05-2006 @ 15:15 :
Ex-lief mailde gisteren, hebben daardoor een uur gebeld ofzo en gaan woensdag samen eten, om te kijken of dat weer gaat. Nadat ik hem anderhalve maand niet heb gezien (en mezelf bewezen heb dat ik prima zonder hem kan, maar ook dat het houden-van volgens mij echt nooit (helemaal) gaat verdwijnen). Heb geen idee wat ik er van moet verwachten, hoe ik me ga voelen, hoe hij zich zal voelen, of het uberhaupt een goed plan is... zenuwen, dus. Aah. Maar het is erg fijn om te horen dat hij er toch ook niet zo snel en gemakkelijk overheen is als ik vreesde (en hij in het begin zelf ook dacht), en dat hij nu ook denkt dat ik wel gelijk had over ons, over wat er niet goed zat enzo...)
Haha, eindelijk weer herkenning . Niet wat betreft het elkaar zo lang niet zien, soms zou ik dat erg graag willen (of: willen willen) maar dat is bij ons simpelweg niet mogelijk. Maar vooral het laatste; dat het fijn is om te horen dat hij het er ook erg moeilijk mee heeft ook al laat hij dat minder (of op een rare manier...) merken. Hij neemt bij ons nu wat meer initiatief en dat komt ook omdat ik er nog niet helemaal op durf te vertrouwen dat ik over een week niet weer aan scherven lig. Maar aan de andere kant, zie ik geen alternatief. We hebben al zo vaak geprobeerd om afstand te houden ed en het lukt gewoon niet. Bovendien voelt het goed om nog bij elkaar te zijn maar wil ik ook weer niet iets echts beginnen omdat ik straks wegga en dan echt even op mezelf wil en moet zijn. Dat helpt ons trouwens ook om juist nu nog even van elkaar te genieten, anders voelt het echt als 'zonde' om die laatste maanden al zo'n afstand te nemen terwijl dat straks toch al moet.
Ik ben benieuwd, ik weet niet hoe het gaat lopen, laat het maar even over me heen komen en probeer het zo goed mogelijk te doen. Het risico op nieuwe pijn is er. Maar ik weet niet hoe ik het nu beter aan kan pakken.

Regels voor berichten