Advertentie | |
|
![]() |
|
ik zal maar niet over moshpits beginnen..
![]() ehm ja vuile schoenen. en als ik te zat of wazig ben om te fietsen en ik ga op mijn gezicht, vooral heel vervelend als er veel mensen bij zijn (die niet dronken zijn ![]() ronddwalen in kraakpanden en bijna door 4 verdiepingen fabriek heenvallen ![]() ![]() per ongeluk bier over mensen gooien of glazen kapot maken of sigaretten tegen iemand zijn arm laten komen.. dat is altijd bestwel beschamend |
![]() |
||
Citaat:
dat lijkt wel op mijn lijstje.... + dat mijn enkel het leuk vind om op gezellige avondjes dubbel te klappen....
|
Ik was een keer heel erg aan het springen en toen kwam ik op een dienblad terecht die op de grond lag... en toen ging ik heeeel hard door mn enkel
![]() Trouwens bier over je heen gebeurd iedereen wel denk ?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en sjah dat gebeurt iedereen jah maar niet in de mate dat het hier gebeurt ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ooit op onze Chrysostomos (laatstejaars mogen de 100ste laatste dag de boel eens lekker op stelten zetten!) fuif in de voormalige Dockside (nu Versuz)... ik had redelijk wat gedronken, best wel te veel eigenlijk... enneuh... er waren toen nog allemaal van die vervelende trapjes overal om je heen, en we hadden wat leraren meegevraagd om op het podium te gaan dansen... liep ik achter een leraartje aan en struikel ik ineens toch wel beschamend.. en die leraar me nog net met mijn shirt kunnen vangen zodat ik niet de volle lading tegen de grond ging... was smaandags nog nooit zo beschaamd in de klas geweest... en dan na de fuif straalbezopen naar huis rijden met een brommer die meer dan 75 km/u rijd... maar blijft een dagje om nooit te vergeten hoor!!!
Voor de rest bier over me heen, maar dat gebeurt iedereen wel eens of iemand per ongeluk met je cigaret een brandwondje maken, of zelf een brandmerk krijgen, .. erger nog... iemand die over je schoen kotst... das echt nie smakelijk !!! Verder zat er nog een jongen bij me in de klas die zich vant weekend zo per total had gezopen dat ie zen cigaret in zen hand had uitgeduwd omdat ie geen assepot vond.. greetz
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Zou jij het uitmaken als je vriend(in) met een ander had gezoend? kiddin | 126 | 29-09-2008 10:34 | |
Lifestyle |
akkefietjes Tom Violence | 81 | 12-06-2005 22:10 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Franse discussie - vertalingen .Pure | 6 | 22-12-2004 15:42 | |
Liefde & Relatie |
gevoelens voor een goede vriend.. Twirp© | 18 | 05-12-2004 12:30 | |
Liefde & Relatie |
Wat is het moeilijkste dat je ooit hebt meegemaakt in je liefdesleven? stout! | 71 | 04-10-2004 14:30 | |
Liefde & Relatie |
moet ik het haar vertellen? cybergurlie17 | 9 | 18-08-2002 09:39 |