Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-01-2003, 18:55
$tarlight
$tarlight is offline
van de trap vallen --> ikke
gewoon midden op de dansvloer keihard op je kont vallen --> mn vriendje
Op de rand van een afstapje staan en dan achteruit stappen zodat je ook onderuit gaat --> vriendin van mij
Advertentie
Oud 07-01-2003, 21:19
poecilotheria
poecilotheria is offline
hmmm van dansblok afgevallen afgelopen carnaval.....blauwe plekken end.

afgelopen weekend met 2 maten liggen stoeien midden in de nacht, midden op straat.......gevolgen: ik een schram boven mijn oog, de ene vriend een blauw oog en de andere een dikke lip
kheb me kapotgelachen

hmm tja zo vaak van mijn fiets gedondert end.

van onverwachte afstapjes naar beneden vallen...

kben nogal een kluns volgens mij als ik gezopen heb
Oud 10-01-2003, 23:56
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
nenne schreef:
bier in m'n ogen.....auwauwauw
Pijnlijk

Eigen blunders:
- tot 2 keer toe de noodeur per ongeluk opengeduwd (het kreng zat hartstikke los )
- Verschillende dranken uit m'n handen laten lopen (in de zin van: iemand botst tegen je op, en jij laat prompt je bierglas lazeren).
Oud 11-01-2003, 02:09
]{ing
]{ing is offline
ik zal maar niet over moshpits beginnen..

ehm ja vuile schoenen.

en als ik te zat of wazig ben om te fietsen en ik ga op mijn gezicht, vooral heel vervelend als er veel mensen bij zijn (die niet dronken zijn )

ronddwalen in kraakpanden en bijna door 4 verdiepingen fabriek heenvallen (ik ontdekte pas dat er een gat in de vloer zat toen ik er met mijn voet instapte)

per ongeluk bier over mensen gooien of glazen kapot maken of sigaretten tegen iemand zijn arm laten komen.. dat is altijd bestwel beschamend
Oud 11-01-2003, 15:15
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
]{ing schreef:
ik zal maar niet over moshpits beginnen..

ehm ja vuile schoenen.

en als ik te zat of wazig ben om te fietsen en ik ga op mijn gezicht, vooral heel vervelend als er veel mensen bij zijn (die niet dronken zijn )

ronddwalen in kraakpanden en bijna door 4 verdiepingen fabriek heenvallen (ik ontdekte pas dat er een gat in de vloer zat toen ik er met mijn voet instapte)

per ongeluk bier over mensen gooien of glazen kapot maken of sigaretten tegen iemand zijn arm laten komen.. dat is altijd bestwel beschamend

dat lijkt wel op mijn lijstje.... + dat mijn enkel het leuk vind om op gezellige avondjes dubbel te klappen....
Oud 12-01-2003, 16:42
sandwoman
sandwoman is offline
Ik was een keer heel erg aan het springen en toen kwam ik op een dienblad terecht die op de grond lag... en toen ging ik heeeel hard door mn enkel Heb er nog maanden last van gehad.
Trouwens bier over je heen gebeurd iedereen wel denk ?
Oud 13-01-2003, 03:29
Verwijderd
Citaat:
T.e.s.s schreef:
ben een keer uit mijn broek gescheurd. Midden op de bilnaad.
had mij ff gewaarschuwd dan

ehmz... ben een keer van een hekje gedonderd, ik wilde erover heen klimmen, maar t was glad hekje, lig je daar op de grond
Oud 13-01-2003, 03:30
Verwijderd
Citaat:
sandwoman schreef:
Ik was een keer heel erg aan het springen en toen kwam ik op een dienblad terecht die op de grond lag... en toen ging ik heeeel hard door mn enkel Heb er nog maanden last van gehad.
Trouwens bier over je heen gebeurd iedereen wel denk ?
jij mag nog helemaal niet uitgaan
en sjah dat gebeurt iedereen jah
maar niet in de mate dat het hier gebeurt
Oud 22-01-2003, 05:54
Cathje
Cathje is offline
Ooit op onze Chrysostomos (laatstejaars mogen de 100ste laatste dag de boel eens lekker op stelten zetten!) fuif in de voormalige Dockside (nu Versuz)... ik had redelijk wat gedronken, best wel te veel eigenlijk... enneuh... er waren toen nog allemaal van die vervelende trapjes overal om je heen, en we hadden wat leraren meegevraagd om op het podium te gaan dansen... liep ik achter een leraartje aan en struikel ik ineens toch wel beschamend.. en die leraar me nog net met mijn shirt kunnen vangen zodat ik niet de volle lading tegen de grond ging... was smaandags nog nooit zo beschaamd in de klas geweest... en dan na de fuif straalbezopen naar huis rijden met een brommer die meer dan 75 km/u rijd... maar blijft een dagje om nooit te vergeten hoor!!!

Voor de rest bier over me heen, maar dat gebeurt iedereen wel eens of iemand per ongeluk met je cigaret een brandwondje maken, of zelf een brandmerk krijgen, .. erger nog... iemand die over je schoen kotst... das echt nie smakelijk !!!

Verder zat er nog een jongen bij me in de klas die zich vant weekend zo per total had gezopen dat ie zen cigaret in zen hand had uitgeduwd omdat ie geen assepot vond..

greetz

Regels voor berichten