![]() |
||
Citaat:
en toen ik 18 of 19was, werd er in de supermarkt gevraagd of ik al wel 16 was... ik vond het eerder altijd wel vervelend, maar de laatste tijd kan het me niet meer zoveel schelen. ik heb meestal trouwens wel een pakkende opmerking terug... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Ik word meestal op 18 geschat, enkele keer 17.
En daar heb ik totaal geen problemen mee, vind het meestal wel grappig zelfs. De enige keer dat ik er boos over werd, was toen ik met een groep vrienden een rondje vodka bestelde en ik als enige mijn idee moest laten zien. Lullig, als je dan toch echt 19 bent en net terug van 10 weken vrijwilligerswerk in Tanzania en daarvoor nog 10 weken reizen in Japan. Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Bovendien, ik maakte er al eerder een opmerking over, wat is dat toch met die mensen die het erg vinden om hun id te moeten laten zien terwijl ze al een paar jaar ouder zijn. Ik zat ook achter de kassa, en op mn nieuwe baan moet ik agecoins geven als mensen vragen, en bij twijfel moet je gewoon bewijs vragen. En hoe snel weet je nou echt totaal zonder twijfel, na één blik of iemand 16 is? Ik heb er geen probleem mee om iemand (die later 19 blijkt te zijn) om zn id te vragen, als ik mijn baas daar vele duizenden euro's boete mee bespaar.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik snap overigens wel waarom ze dat vragen hoor. Ik werk zelf ook in de horeca en moet regelmatig mensen om hun ID vragen. Dat neemt niet weg dat ik het toch vervelend kan vinden als ik mezelf moet moet legitimeren tegenover het personeel van een winkel. @Venster: proficiat! en wat zijn "meisjesharen"? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
In de supermarkt is alcohol en tabak een 'bijprodukt' en zijn de meeste cassieres hier (helaas) vrij laks in. En ik denk dat Venster wat langer haar bedoelt. Ik ken bv een vrouw van begin 30 die nog altijd heel erg lang haar had wat ze in twee vlechten droeg. Toen ze het in één keer kort knipte zag ze er járen ouder uit.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ligt ook wel heel erg aan mn kleding en houding moet ik zeggen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ach joh, ik ken nog veel ergere voorvallen: Een vrouw kreeg een complimentje van een oudere mevrouw: wat zie jij er goed uit voor je leeftijd, ik zou je echt veel jonger schatten. Dus zij was helemaal in haar nopjes en was helemaal blij. Zegt de oudere vrouw: Ja, je ziet er echt goed uit voor 62." Ze kon wel door de grond zakken, want ze was nog maar 48. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Inschatten schatte-, h -geschat schatten, beoordelen Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je etc etc. deel 17 Dinalfos | 500 | 09-11-2005 11:53 | |
Psychologie |
enquette Judy2 | 77 | 23-05-2005 11:22 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Biologisch bestaan rassen niet! Boebsie | 40 | 18-05-2005 22:11 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Psychologie |
hold on to the world? blote bosmens | 11 | 07-03-2003 13:26 |