![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik durfde zelfs niet voor een spiegel te staan en candyman te dénken indertijd ![]() edit...ik zou nu trouwens nog niet voor n spiegel een paar x candyman zeggen, niet omdat ik t geloof, maar voor de zekerheid haha |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En vele andere religies staan ook niet echt positief over homos. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dan kun je nog het beste Satanist worden, dat is nog het meest open ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar ik vind homoseksualiteit wel een fundamentele eigenschap van homoseksuele mensen, dus kan ik wel begrijpen dat het niet echt leuk te noemen is als een bepaald geloof je "uitspuwt" omdat zij vinden dat jij afwijkend gedrag vertoont.
||
Citaat:
![]() Maar als zij mij steeds uit willen kotsen, vind ik het alleen maar logisch om net zo hard terug te kotsen ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En je hebt ook een groep conservatieven republikeine homos. Die stemden ook tegen het homohuwelijk, dus ze zijn er wel maar heel weinig. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ik kreeg echt de slappe lach hiervan |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Probleem met gym Ji-Hyun | 57 | 17-02-2013 21:25 | |
Psychologie |
Ontspannen Snebbeltje | 10 | 27-11-2012 00:06 | |
Psychologie |
enquete Judy2 | 69 | 16-05-2005 08:42 | |
Lifestyle |
meeting Verwijderd | 295 | 27-05-2004 08:23 | |
Verhalen & Gedichten |
[serieus manifest met lichte ironie] Zat Van De Wereld En Alle Mensen Erin juliettebinoche | 11 | 04-03-2004 18:16 | |
De Kantine |
Wat is jouw fobie? Multilot | 150 | 22-12-2003 14:47 |