Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-10-2007, 13:37
Chick Rock
Chick Rock is offline
Maar dan is seizoen 3 toch nog niet helemaal op tv geweest of wel?
Vrijdag komt aflevering 18 op tv, en er zijn 23.

Ik dacht dat ze altijd wachten met het uitbrengen van een dvd-box tot alles op tv is geweest.
Oud 24-10-2007, 13:55
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Heroes is anders ook al gewoon uit hoor
Oud 24-10-2007, 13:56
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:
Als je wilt wachten tot ie goedkoper is kan je wel heel lang wachten.
De DVDboxen van S01 en S02 zijn nog net zo duur als toen ze uitkwamen

Ik weet iig al zeker dat ik em gelijk ga kopen volgende week, VanLeest heeft altijd wel leuke prijzen
had ik idd daarna ook al gezien
Oud 24-10-2007, 14:50
Verwijderd
Citaat:
Maar dan is seizoen 3 toch nog niet helemaal op tv geweest of wel?
Vrijdag komt aflevering 18 op tv, en er zijn 23.

Ik dacht dat ze altijd wachten met het uitbrengen van een dvd-box tot alles op tv is geweest.
Meestal doen ze dat idd, wachten tot de serie gewoon helemaal op tv is geweest en dan pas later de DVD box uitbrengen.
Vorig jaar kwam seizoen 2 in 2 delen uit, het eerste deel (afl 1 tm 13) in augustus en toen het seizoen helemaal klaar was ergens in november ofzo het 2e deel en dan pas in december de volledige box.

Ach, ik vind het wel beter zo, ik heb alle afleveringen van seizoen 3 allang gezien
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 16:01
menniej
menniej is offline
Het ligt ook aan de 'eigenaren' denk ik. Als je kijkt naar Charmed... die serie kwam na 6 jaar pas uit op DVD, ik had daar echt lang opgewacht...6 jaar dus! En bij sommige series (neem als voorbeeld Heroes) seizoen 1 is nog niet eens helemaal getoond op tv (misschien nu wel) en is al te koop!
Oud 07-11-2007, 18:37
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
charmed op dvd?
Oud 07-11-2007, 20:54
Verwijderd
Citaat:
charmed op dvd?
Het gaat over Lost in dit topic hoor.

De DVDbox heb ik inmiddels alweer ruim een week hier thuis liggen en de box is heel anders dan de 2 vorige seizoenen helaas.
Ze hebben nu 2 dvd's in 1 hoesje gedaan ipv 1 dvd per hoesje, opzich werkt dat natuurlijk heel relaxt en het idee is goed, maar had dat dan al vanaf de seizoen 1 box gedaan.

Maar boeie, de serie zal er niet minder op worden gelukkig.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 21:06
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:
Het gaat over Lost in dit topic hoor.
dat was juist heel mijn punt dude.

verder ben ik het met je eens over die box.
Oud 20-11-2007, 11:54
Signy
Signy is offline
Citaat:
Het ligt ook aan de 'eigenaren' denk ik. Als je kijkt naar Charmed... die serie kwam na 6 jaar pas uit op DVD, ik had daar echt lang opgewacht...6 jaar dus! En bij sommige series (neem als voorbeeld Heroes) seizoen 1 is nog niet eens helemaal getoond op tv (misschien nu wel) en is al te koop!
charmed is een oudere serie he, de dvd is nog niet heel erg lang populair.

ik heb afgelopen aflevering niet gezien
wie kan me inlichten?
Oud 20-11-2007, 15:27
Verwijderd
Citaat:
charmed is een oudere serie he, de dvd is nog niet heel erg lang populair.

ik heb afgelopen aflevering niet gezien
wie kan me inlichten?
DVDbox kopen joh, ik begrijp niet dat mensen op tv kijken, dan moet je steeds een week wachten en dan ben je alweer zowat vergeten waar de vorige aflevering over ging en je krijgt steeds van die klote reclame er tussendoor.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2007, 15:51
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
DVDbox kopen joh, ik begrijp niet dat mensen op tv kijken, dan moet je steeds een week wachten en dan ben je alweer zowat vergeten waar de vorige aflevering over ging en je krijgt steeds van die klote reclame er tussendoor.
Tja, sommige mensen hebben nou eenmaal niet het geld om van elke serie die ze volgen een dvd-box te kopen.

En vrijdag is de laatste aflevering
Waarschijnlijk is het echt zo'n enorm open einde, we zien vast niet of Charlie het wel of niet overleeft en of the others wel worden opgeblazen enzo...
Maar ik ben wel benieuwd
Oud 20-11-2007, 15:56
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oh, en @ Signy:

Ben is teruggekomen van zijn uitstapje naar Jacob en eist dat zijn mannen veel eerder naar het kamp van de Losties vertrekken om de zwangere vrouwen mee te nemen. Alleen is Ben boos over wat er gebeurd is bij Jacob en doet er nog een schepje bovenop. Ondertussen op het kamp van de Losties vertelt Desmond dat Charlie weer gaat sterven, en vertelt hem uiteindelijk ook hoe. Terwijl Jack en Juliet het plan voorleggen aan de rest van het kamp om "the Others" voorgoed uit te schakelen, blijkt het visioen van Desmond en Charlies taak een cruciale rol hierin te spelen. Wanneer het plan goed blijkt te verlopen, komt een andere verrader uit het kamp van "the Others" het kamp van de overlevenden waarschuwen dat Ben vervroegd de zwangere vrouwen komt halen, en plotseling moet het oorspronkelijke plan in een versneld tempo uitgevoerd worden...

Bron: Wikipedia.nl, wel oppassen voor spoilers!
Voor een uitgerbreidere samenvatting: http://en.wikipedia.org/wiki/Greatest_Hits_%28Lost%29 (op deze pagina staan geen spoilers als het goed is)
Oud 20-11-2007, 16:11
Signy
Signy is offline
Citaat:
Oh, en @ Signy:

verhaal
thnx!
Ik ga idd geen dvd box kopen, redenen: te duur en overbodig.
Dan eerder nog downloaden en branden.
Oud 21-11-2007, 12:41
The Crash Bash
The Crash Bash is offline
Hier bij ons in België zijn de laatste 3 afleveringen 2 weken geleden op maandag uitgezonden. Ik moet zeggen dat het wel een goede afsluiter was, ik ga natuurlijk niks verklappen hier, dat moeten jullie vrijdag maar zien. Jammer genoeg is het nog lang wachten op seizoen 4.

één ding vind ik jammer:
Spoiler
Oud 24-11-2007, 11:35
Chick Rock
Chick Rock is offline
Charlie
Wel raar dat toen eenmaal die ruimte vol was gelopen, hij niet door het raampje naar buiten zwom, het had gekund tenslotte... Stiekem hoop ik dat hij t toch nog heeft overleefd.

Maar wat een cliffhanger, ik had het niet aan zien komen zeg! Maar dat betekent dus dat Jacks vader niet dood is... Toch? Want hij zei dat die boven in zijn kantoor zat. Hm. Ik heb wel weer wat om over na te denken. Alleen jammer dat het nu zo lang duurt voordat het verder gaat
Oud 24-11-2007, 12:03
Verwijderd
Wát een einde

Gewoon na 3 seizoenen weten ze nogsteeds de greep te hebben en frustreert het je keer op keer op keer dat de aflevering of in dit geval het seizoen is afgelopen en je er nogsteeds, eigenlijk, geen flikker van snapt.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2007, 12:27
PV
PV is offline
mja ze overleven het dus, of het was een soort droom van Jack
Met citaat reageren
Oud 24-11-2007, 13:25
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik denk niet dat het een droom was.
Ik denk dat ze nu dus wel gered worden, maar dat er toch een kern van waarheid zat ik wat Ben zei. Niemand voelt zich meer goed in 'de echte wereld' en voelt een drang om rerug te keren. En dat doen een paar dan ook. Zo. Waarschijnlijk gaat het juist he-le-maal niet zo

En wie-oh-wie lag er nou in die kist? Ik dacht eerste steeds dat het Jacks vader was, maar die leefde dus nog blijkbaar. Dus nu lijkt het me dat het iemand van het eiland was. Maar wie? Iemand die Jack doet denken aan het eiland, maar ook iemand waar niemand naar zijn begrafenis komt. Dus niet Julliet, die heeft familie.

Oja, en was die vrouw in het onderwaterstation nou de ex-vrouw van Jack? Ze leek er wel verdacht veel op... Maar dat kan eigenlijk ook weer niet, want ze ging dood in de ep, maar je zag haar zwanger in de flashback/forward.

Heerlijk, dat gespeculeer

(Oh, en offtopic: gefeliciteerd PV!)
Oud 24-11-2007, 14:43
The Crash Bash
^Ik dacht aan Locke misschien in die kist. Het is iemand die niet van het eiland afwilt. Stel dus dat hij is meegegaan en gestorven is, dan voelt Jack zich slecht, zoals we zagen in de flashforward.

Wel goed dat ze die flashforward voorzichtig hebben aangepakt, met enkel maar 2 personen te laten zien. Nu weten we enkel nog maar dat er al minstens 2 overlevenden zullen zijn.

Die vrouw in het onderwaterstation, bedoel je die op die monitor? Indien ja, dat was Penny, de vriendin van Desmond.
Oud 24-11-2007, 16:44
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nee, ik bedoelde Bonnie, die door Mikhail wordt doodgeschoten. Maar het was dus niet Jacks ex, heb het even opgezocht. Ze deden me wel erg aan elkaar denken though, kijk maar:

Sarah

Bonnie

Maar hoezo is diegene in de kist iemand die niet vanhet eiland afwilde? Werd dat gezegd? Mja, Locke zou het soieso kunnen zijn, die heeft niet echt familie dacht ik. Alleen wel die vrouw.. euh.. Helen.

Laatst gewijzigd op 24-11-2007 om 16:52.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2007, 18:41
Sasz
Sasz is offline
zo ik heb duidelijk niet goed opgelet.... moest de hele tijd het verhaal aan mn ouders uitleggen, die nog nooit een epi gezien hadden!!
Maar goed ik dacht dus dat die scenes van Jack & Kate flashbacks waren, daarom snapte ik er al geen bal meer van! Het waren dus vooruitblikken? Hoe weten jullie dan dat die pa van Jack nog wel leeft? Kan me voorstellen dat Ben wel gelijk krijgt, dat je in de gewone wereld niet meer past, dat je je daar niet meer thuis voelt. Het leven is daar natuurlijk zo anders, daar ga je niet zomaar naar terug.

Ik snapte trouwens ook niet waarom Charlie niet door dat raampje heen zwom?!
Oud 25-11-2007, 19:57
ook hallo
ook hallo is offline
Dat het vooruitblikken waren bleek uit het laatste stukje, waar Jack Kate weer ontmoette en vertelde hoe depressief hij was sinds hij weer terug was
Met citaat reageren
Oud 25-11-2007, 21:17
Carn
Carn is offline
Citaat:
En wie-oh-wie lag er nou in die kist? Ik dacht eerste steeds dat het Jacks vader was, maar die leefde dus nog blijkbaar.

Oja, en was die vrouw in het onderwaterstation nou de ex-vrouw van Jack?
- waar basseer je dat op?

- uh, nee.
Oud 25-11-2007, 21:55
Verwijderd
Citaat:
Ik snapte trouwens ook niet waarom Charlie niet door dat raampje heen zwom?!
Dat werd in ep21 uitgelegd, Desmond zag weer 1 van zijn flitsen en daarin zag hij dat Claire in een helikopter zou stappen samen met Aaron, ze werden dus gered, zo zag Desmond het.
Als Charlie niet dood zou gaan dan zou dat namelijk niet gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2007, 22:11
The Crash Bash
Citaat:
Maar hoezo is diegene in de kist iemand die niet vanhet eiland afwilde? Werd dat gezegd? Mja, Locke zou het soieso kunnen zijn, die heeft niet echt familie dacht ik. Alleen wel die vrouw.. euh.. Helen.
Dat werd niet gezegd, maar ik denk wel zoiets. Het was duidelijk dat Jack terug wilde naar het eiland. Hij hoopte telkens hij aan het vliegen was dat het vliegtuig zou crashen (voor nog eens neer te storten op het eiland), en had een heleboel kaarten in zijn huis liggen voor het eiland te zoeken. Locke is dan ook een persoon die echt op het eiland wilt blijven. Jack heeft Locke genegeerd door dat vrachtschip toch op te bellen, dus lijkt het me logisch dat er iets gebeurt in de toekomst waardoor Jack zich erg schuldig voelt.
Nuja, het kan nog altijd iemand anders zijn dan Locke, we zullen het wel weten op het einde zeker?
Oud 25-11-2007, 22:14
The Crash Bash
Citaat:
Dat werd in ep21 uitgelegd, Desmond zag weer 1 van zijn flitsen en daarin zag hij dat Claire in een helikopter zou stappen samen met Aaron, ze werden dus gered, zo zag Desmond het.
Als Charlie niet dood zou gaan dan zou dat namelijk niet gebeuren.
Dat vond ik jammer dat dat nogal zwak uitgewerkt is. Charlie had het apparaat afgezet waardoor de communicatie niet meer onderbroken werd, dus was hun missie geslaagd. Ik betwijfel ten zeerste of het dan ook iets zou uitgemaakt hebben als Charlie toch mee vetrokken was met Desmond.

Citaat:
Het waren dus vooruitblikken? Hoe weten jullie dan dat die pa van Jack nog wel leeft?
Als Jack in dat ziekenhuis zit (in flashforward) en wat woorden krijgt met die dokter zegt hij een zin in de aard van: "haal mijn vader, en als hij meer dronken is dan mij, mag je mij ontslaan".

Op het einde van de aflevering met Jack en Kate zegt Jack: "the golden pass that they gave us, I have been using them all friday night" Mogen ze gratis vliegen van Oceanic na het ongeval?

Kate zegt ook tegen Jack: "I have to go, he's gonna be wondering where I am". Een teken dat ze voor Sawyer zal kiezen in de toekomst?

Laatst gewijzigd op 25-11-2007 om 22:26.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2007, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Als Jack in dat ziekenhuis zit (in flashforward) en wat woorden krijgt met die dokter zegt hij een zin in de aard van: "haal mijn vader, en als hij meer dronken is dan mij, mag je mij ontslaan".
Upstairs kan natuurlijk net zo goed de hemel zijn . Of Jack is er van overtuigt dat zijn vader nog leeft (omdat hij hem op het eiland toen gezien had) terwijl dit in feite niet zo is, of gewoon stomdronken.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2007, 22:50
Carn
Carn is offline
Citaat:
Upstairs kan natuurlijk net zo goed de hemel zijn . Of Jack is er van overtuigt dat zijn vader nog leeft (omdat hij hem op het eiland toen gezien had) terwijl dit in feite niet zo is, of gewoon stomdronken.
dat dus.
Oud 25-11-2007, 23:34
The Crash Bash
Citaat:
Ik denk toen Jack van het eiland is afgeraakt, het eerste wat hij wilde was zekerheid of zijn vader nog leefde of niet. Dus normaal moet hij weten of die nog leeft of niet dan, ook al was hij dronken. Wat Jack zei was "get my father down here" wat dus gewoon betekent dat die zijn vader naar daar moet halen, en niet letterlijk naar beneden.

Natuurlijk kan je gelijk hebben, maar dit is zo mijn gedacht.
Oud 26-11-2007, 09:48
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
En wie-oh-wie lag er nou in die kist? Ik dacht eerste steeds dat het Jacks vader was, maar die leefde dus nog blijkbaar.

Oja, en was die vrouw in het onderwaterstation nou de ex-vrouw van Jack?
Citaat:
- waar basseer je dat op?

- uh, nee.
Dat baseer ik op wat ook al gezegd werd door The Crash Bash + Jack heeft het ook nog over zijn vader als hij probeert die medicijnen mee te krijgen van de apotheek. Natuurlijk kan het zo zijn dat hij alleen dronken is en daardoor in de war, maar goed, ik zeg alleen dat de mogelijkheid bestaat dat hij dus ook nog zou kunnen leven. Er zijn wel vreemdere dingen gebeurd in de serie.

En nee, als je mijn volgende post had gelezen had je gezien dat ik ook al tot de conclusie was gekomen dat het niet dezelfde vrouw is. Dit heet speculeren.

Citaat:
Dat vond ik jammer dat dat nogal zwak uitgewerkt is. Charlie had het apparaat afgezet waardoor de communicatie niet meer onderbroken werd, dus was hun missie geslaagd. Ik betwijfel ten zeerste of het dan ook iets zou uitgemaakt hebben als Charlie toch mee vetrokken was met Desmond.

Op het einde van de aflevering met Jack en Kate zegt Jack: "the golden pass that they gave us, I have been using them all friday night" Mogen ze gratis vliegen van Oceanic na het ongeval?
Ik vind het een beetje vreemd. Voordat Charlie die code in ging voeren en de switch omzetten, zei hij tegen Desmond dat hij maar de duikpakken moest gaan halen. En hij was er behoorlijk vrolijk over. Dus ik nam eigenlijk aan dat hij toch wilde gaan ontsnappen. Ik dacht idd ook dat de dood van Charlie in het visioen niet samenhing met het omhalen van de switch. Dat het alleen een gevolg was (als je de switch omzet, verdrink je), maar toen Desmond ook naar het station kwam, werd het verloop van de gebeurtenissen anders, en hoefde Charlie niet meer te sterven. Dus als hij van plan was met een duikpak te ontsnappen, waarom probeerde hij dan niet uit het raampje te zwemmen?

En wat ontzettend lomp, om mensen die een vliegtuigcrash hebben meegemaakt een gratis-vliegen-pas te geven
Oud 26-11-2007, 11:10
menniej
menniej is offline
Bij die kist heb ik 2 namen: Locke en Sawyer Die kwamen in mij op.
Omdat Kate zei dat ze moest gaan omdat 'hij' zich misschien ging afvragen waar ze was... hoeft nog niet te zeggen dat het Sawyer is.
Vraag me wel af wie die Naomi nu werkelijk is. En hoe kon ze Desmond en Penny dan?

Vond het wel leuk dat Roussou haar dochter eindelijk terug had.

Ohja en volgens mij was Jack niet dronken.... dat kwam door die verslaving aan die tabletten. Ik denk dat een overdosis zo'n uitwerking op hem maakte....
Oud 26-11-2007, 11:13
menniej
menniej is offline
Citaat:
En wat ontzettend lomp, om mensen die een vliegtuigcrash hebben meegemaakt een gratis-vliegen-pas te geven

Dat vond ik nou ook!

Vroeg me nog af, waar zijn Micheal en Walt heengegaan toen ze elkaar weer hadden gevonden? En wat deed Walt bij Locke...

Laatst gewijzigd op 26-11-2007 om 11:19.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2007, 13:35
Sasz
Sasz is offline
kijk het wordt allemaal een stuk logischer als je doorhebt dat die flashbacks dus geen flashbacks waren maar flashforwards......
Oud 26-11-2007, 14:54
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Vroeg me nog af, waar zijn Micheal en Walt heengegaan toen ze elkaar weer hadden gevonden? En wat deed Walt bij Locke...
Toen Walt gevangen was genomen door the others probeerde Michael hem terug te halen. Hij wordt gevangen genomen en krijgt te horen dat hij een aantal mensen moet brengen. Dan zal hij Walt terug krijgen en worden ze vrijgelaten. Michael doet het en hij en Walt krijgen een boot en coördinaten om van het eiland af te komen.

Op wikipedia: Much later, as Locke lies in a pit of dead bodies about to commit suicide in despair, Walt appears to him and tells him to get out of the pit, saying he has "work to do", allowing Locke to regain use of his legs again.

Er staat dus dat Walt controle heeft over Lockes benen
Maar Walt is al eerder verschenen aan iemand, namelijk aan Shannon. Is het Walt echt, is het een visioen? Is het alleen maar hun fantasie?

Bij elke ep komen weer meer vragen bovenborrelen

Citaat:
kijk het wordt allemaal een stuk logischer als je doorhebt dat die flashbacks dus geen flashbacks waren maar flashforwards......
HAHA ja dat lijkt me ook ja
Oud 26-11-2007, 15:20
menniej
menniej is offline
Wat betreft die kist... zou trouwens ook Ben kunnen zijn. Dan past die reactie van Kate er ook beter bij... Ze keek niet echt medelevend toen ze dat knipseltje zag.

Toen Shannon die Walt zag, waren er ook allemaal stemmen, deze kwamen eerder ook vaker voor. En deze bij Walt en Locke ook weer. Vroeg me al af waar die waren gebleven! Denk wel dat hij een of ander iets is. Als Micheal en Walt daadwerkelijk met de boot naar de noorderzon vertrokken zijn....
Oud 26-11-2007, 15:57
ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
Ik vind het een beetje vreemd. Voordat Charlie die code in ging voeren en de switch omzetten, zei hij tegen Desmond dat hij maar de duikpakken moest gaan halen. En hij was er behoorlijk vrolijk over. Dus ik nam eigenlijk aan dat hij toch wilde gaan ontsnappen. Ik dacht idd ook dat de dood van Charlie in het visioen niet samenhing met het omhalen van de switch. Dat het alleen een gevolg was (als je de switch omzet, verdrink je), maar toen Desmond ook naar het station kwam, werd het verloop van de gebeurtenissen anders, en hoefde Charlie niet meer te sterven. Dus als hij van plan was met een duikpak te ontsnappen, waarom probeerde hij dan niet uit het raampje te zwemmen?

Ja maar wie zegt er dat het niet zo hoorde te gaan. Tuurlijk wilde Charlie blijven leven, daar blijf je altijd voor vechten, maar misschien accepteerde hij op het eind pas dat hij dood hoorde te gaan.

Dat hij in de eerste instantie niet gelijk naar boven zwom was daarbij ook nog eens dat hij Desmond goed duidelijk wilde maken dat Penny niet op die boot zat.

Oh en ik kan het ook heel zwaar mis hebben
Met citaat reageren
Oud 26-11-2007, 17:59
Verwijderd
Wat Desmond ook heeft gezegd ergens in S03:

"No matter what i'm trying to do, you're gonna die Charlie"

Wat dus aangeeft dat het voorbestemd was dat Charlie dood zou gaan want hoeveel keer heeft Desmond Charlie wel niet gered?
1. Charlie zou verdronken zijn tijdens het redden van Claire
2. Charlie zou omgekomen zijn bij een bliksem inslag
3. Charlie zou een pijl in zijn keel krijgen
4. Charlie zou verdrinken tijdens die actie om de switch over te zetten in The Looking Glass station.

Misschien dat Charlie wel dacht dat ie sowieso wel dood zou gaan ook al zou hij het overleven, dan zou er waarschijnlijk daarna weer iets gebeuren waardoor hij alsnog dood gaat omdat het eenmaal zo voorbestemd was.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2007, 07:13
Carn
Carn is offline
Citaat:
gelijk naar boven zwom
Was het niet zo dat Charly helemaal niet (goed) kon zwemmen?
Oud 27-11-2007, 15:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Wat Desmond ook heeft gezegd ergens in S03:

"No matter what i'm trying to do, you're gonna die Charlie"

Wat dus aangeeft dat het voorbestemd was dat Charlie dood zou gaan want hoeveel keer heeft Desmond Charlie wel niet gered?
1. Charlie zou verdronken zijn tijdens het redden van Claire
2. Charlie zou omgekomen zijn bij een bliksem inslag
3. Charlie zou een pijl in zijn keel krijgen
4. Charlie zou verdrinken tijdens die actie om de switch over te zetten in The Looking Glass station.

Misschien dat Charlie wel dacht dat ie sowieso wel dood zou gaan ook al zou hij het overleven, dan zou er waarschijnlijk daarna weer iets gebeuren waardoor hij alsnog dood gaat omdat het eenmaal zo voorbestemd was.
Maar dan blijft de duikpakken-kwestie. Is het dan niemand anders opgevallen dat het leek dat hij toen dus wilde gaan ontsnappen? Misschien heb ik het wel verzonnen

Maar je hebt op zich wel gelijk, hij was al vaak gered. Zelfs nog een keer, toen Claire die brief aan de poot van een vogel wilde binden. Teon zou hij toch ook verdrinken? Ik zie wel een verdrink-patroon
Oud 27-11-2007, 21:37
ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
Was het niet zo dat Charly helemaal niet (goed) kon zwemmen?
Z'n vader had het hem wel geleerd Maar hij loog iig wel dat hij heel goed kon zwemmen. Ik denk dat alles bij elkaar opgeteld het wel verklaart waarom hij niet 'gewoon' naar boven zwom
Met citaat reageren
Oud 28-11-2007, 17:07
lawallan
lawallan is offline
Citaat:
Dat hij in de eerste instantie niet gelijk naar boven zwom was daarbij (ook) nog eens dat hij Desmond goed duidelijk wilde maken dat Penny niet op die boot zat.
Dit dus, Charlie vond het zo belangrijk om te zeggen dat Penny niet op die boot zat aan Desmond dat hij zijn (kleine) kans op overleven er voor wilde opgeven. Ik denk zelf ook dat seizoen 4 zal beginnen met vanaf dat ze ''gered'' worden en dus ook wie die mensen op die boot zijn. Zelf ben ik geneigd Ben te geloven en zullen ze wel evil zijn en ze niet terug brengen naar het vaste land. We hebben nog 3 seizoenen te gaan en die zullen zich vast niet allemaal ergens anders dan op het eiland afspelen.
Oud 01-12-2007, 10:08
The Crash Bash
Maar als hij Desmond wilde vertellen dat het Penny haar boot niet was, had hij toch gewoon vlug naar buiten kunnen lopen en die deur dichtdoen van die controlekamer? Nu vond ik het nog riskanter eigenlijk wat hij deed, nu moest hij nog speciaal met die stift dat op zijn hand schrijven in een kamer waar het water bleef stijgen. Maar ja, het is maar televisie natuurlijk.

Volgens mij was het ook gelogen van die Naomi dat er een vliegtuigwrak gevonden is met lijken in. Dus niet dat er wel eentje gevonden is, door andere mensen geplaatst. Het kan ook zijn dat ze die Naomi vanalles hebben wijsgemaakt, zodat ze het zelf niet wist dat ze voor slechte mensen werkte.
Oud 01-12-2007, 17:18
Thunder Child
Thunder Child is offline
Ik ga niet eens beginnen met bedenken wie er dood was in de flash forward. Er gaat nog zoveel gebeuren voordat ze van dat eiland komen, en voor het geval jullie het nog niet door hebben: er worden constant nieuwe karakters geïntroduceerd. Het kan ook iemand zijn die we nog niet kennen.

Verder: Charlie wilde inderdaad ontsnappen, hij zat daar heel vrolijk "Fate my ass" ofzo te brabbelen. Hij dacht dat er niks meer ging gebeuren en dat het zo opgelost zou worden. Hij had die deur alleen niet dicht hoeven gooien toen onze vriend Mikhail die granaat liet afgaan. Hij had naar buiten kunnen rennen en naar boven kunnen zwemmen met Desmond. Ik denk alleen dat op het moment dat Mikhail dat ding af liet gaan hij besloot dat het dan dus toch zijn 'destiny' was om dood te gaan in dat hokje. Om Claire te redden. Maar ik heb mijn twijfels over of Desmond wel echt zag dat Claire in een helicopter stapte met Aaron. Ik weet niet waarom, maar ik twijfel gewoon.

Verder twijfel ik ook over Juliet. Ik heb het idee dat zij 1 of andere deal met Ben gesloten heeft om toch nog van het eiland te kunnen ontsnappen. Je zag ze wel praten in die ene aflevering dat ze aan Kate vastgeketend in de jungle zat, maar je zag niet het hele gesprek. En ondanks het feit dat ze "I hate you" zegt nadat ze de cassette recorder uit gezet heeft, denk ik toch dat ze niet helemaal zuiver is.

Verder: Naomi zegt dus dat heel het vliegtuig gevonden is met de lijken erin, maar ik vertrouw Naomi niet. We weten al dat ze niet voor Penny werkt. Hoe ze aan die foto kwam, geen idee, maar die boot waar ze vanaf kwam was niet van Penny. En ik denk ook dat we Ben voor een keertje wel kunnen geloven en dat de mensen die er vanaf komen zeer evil zijn.
Buiten dat zei Naomi tegen Mikhail nadat hij haar gered had niet "Bedankt hoor, dat je me leven gered hebt." ze zei "Ik ben niet alleen" of iets dergelijks. Correct me if I'm wrong.

Dan nog een ding en ik weet niet of dit waar is. Een kennis van mij zei dat Mikhail al in seizoen 1 te zien is. Dat Locke stress heeft met een ijsbeer en dat je dan Mikhail (of iig iemand die erop lijkt) ziet die hierdie beer afleidt. Ik ga dit binnenkort effe nachecken.

Mikhail is trouwens 1 van mijn favoriete karakters. Wanneer hij met Sayid en dat volk door de jungle loopt. Iedere keer als iemand ook maar iets zegt zie je zijn oog oplichten. Alsof hij ze constant van binnen uitlacht.

En nog 1 ding: Volgens mij komen Nikki en Paolo nog wel terug. Locke zei in diezelfde aflevering tegen Paolo "Nothing on this island stays buried for very long" of iets in die richting. Ik denk niet dat ze die hele aflevering erin hebben gestopt en moeite gedaan hebben om die twee te introduceren alsof ze er altijd al waren als ze niet later nog terug zouden komen.

Volgens mij was dat alles dat ik momenteel te zeggen heb
Oud 01-12-2007, 17:55
Vinniebar
Vinniebar is offline
In general if someone on Lost appears to be dead then they are dead. The one exception which we have seen to this so far is Mikhail who was presumed dead after being thrown through the sonic fence around The Barracks but later turned up alive. In terms of major deaths in season 3 the following have been confirmed as being definitively dead:
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 01-12-2007, 18:59
Thunder Child
Thunder Child is offline
Vinniebar: Nikki en Paolo waren levend begraven.
Oud 01-12-2007, 19:59
Verwijderd
Citaat:
En nog 1 ding: Volgens mij komen Nikki en Paolo nog wel terug. Locke zei in diezelfde aflevering tegen Paolo "Nothing on this island stays buried for very long" of iets in die richting. Ik denk niet dat ze die hele aflevering erin hebben gestopt en moeite gedaan hebben om die twee te introduceren alsof ze er altijd al waren als ze niet later nog terug zouden komen.
Nikki en Paolo werden geintroduceerd omdat de kijkers klaagden dat er alleen aandacht werd besteed aan een bepaalde vaste groep eilandbewoners. Toen Nikki en Paolo uiteindelijk kwamen, viel dat tegen, waardoor kijkers ze weer weg wilden hebben, wat resulteerde in de aflevering waar ze dood gingen.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2007, 22:07
Thunder Child
Thunder Child is offline
Citaat:
Nikki en Paolo werden geintroduceerd omdat de kijkers klaagden dat er alleen aandacht werd besteed aan een bepaalde vaste groep eilandbewoners. Toen Nikki en Paolo uiteindelijk kwamen, viel dat tegen, waardoor kijkers ze weer weg wilden hebben, wat resulteerde in de aflevering waar ze dood gingen.
Ah, dit soort achtergrond info had ik dus niet mee kunnen nemen in mijn redenatie
Oud 01-12-2007, 22:52
ook hallo
ook hallo is offline
Toch zou het me niks verbazen als ze opeens weer opduiken
Met citaat reageren
Oud 03-12-2007, 12:46
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Volgens mij was dat de enige aflevering waar ze ook daadwerkelijk een grote rol hadden, toch? In die anderen liepen ze alleen even door het ebeld of hadden ze comentaar op iets. Ik kan me helemaal niet herinneren dat ze eerder al een 'grotere rol' hadden.

Ik denk ook dat Juliet niet is wie ze zegt. Wel denk ik dat ze echt een hekel aan Ben heeft en dat ze weg wil. Ze mocht immers niet naar huis om naar haar zus te gaan? Maar ik denk dat Ben haar op de één of andere manier dwingt, je weet maar nooit hoe hij haar nog in zijn macht kan hebben.
Oud 03-12-2007, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij was dat de enige aflevering waar ze ook daadwerkelijk een grote rol hadden, toch? In die anderen liepen ze alleen even door het ebeld of hadden ze comentaar op iets. Ik kan me helemaal niet herinneren dat ze eerder al een 'grotere rol' hadden.
Ach, ze kregen wel meer tekst en screentime. Dat we wisten hoe ze heetten is al heel wat vergeleken met de andere eilandbewoners.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten