Advertentie | |
|
![]() |
|
Dan ben ik 30, heb ik hopelijk m'n studie succesvol afgerond en woon ik ergens in een cool flatje in de randstad.
Watvoor werk ik wil gaan doen weet ik nog steeds niet, als het maar iets te maken kan hebben met de UK en ik met het geld dat ik verdien alle leuke dingen kan doen die ik wil doen. (Naar concerten gaan, m'n britcom collectie uitbreiden, zomaar naar het buitenland vertrekken etc.) Ik heb echt geen idee wat ik met m'n leven wil doen en dat vind ik prima zo. Als je plannen maakt kan het achteraf alleen maar tegenvallen. Ik kijk wel waar ik uitkom. Ik denk wel dat ik op m'n 30ste nog steeds alleen woon en ik ook nog steeds rillingen krijg van het woord 'kinderen'.
|
Verwijderd
|
Ik woon in amerika, liefst new york. treed 1 x per week op. geef 1 x per week zangles, werk 2 dagen in de week in de studio en schrijf verder liedjes voor derden. Ik heb een heel lieve man nog geen kinderen. Ik wil echt pas met mijn 30ste kinderen. Verder ben ik veel te vinden in de jazz-scene in N Y en reis ik verder vaak naar Indonesië of iets dergelijks.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dan ben ik 29. Waarschijnlijk ben ik net een jaar (of twee) klaar met m'n tweede studie, werk ik bij iets pauperigs en vraag ik me af wat ik nu 'ns moet gaan doen. Hoewel afgestudeerden van die tweede studie direct na het afstuderen weggeplukt worden, naar het schijnt, dus misschien werk ik dan juist bij iets gaafs.
Of ik ben geen tweede studie gaan doen en werk al een tijdje bij de (beeld)redactie van een of ander televisieprogramma, terwijl ik ondertussen probeer om m'n eigen regiekunsten aan de man te brengen. Als ik realistisch ben, dan. In een ideaal scenario ben ik gevestigd regisseur, bezit ik een eigen grachtenpand in Amsterdam, verken ik ook de een of andere jazzscène en heb ik Wilders ingehuurd om mij als een schoothondje te achtervolgen en 'bedankt' te zeggen als ik afval naar hem gooi. |
![]() |
|
Verwijderd
|
dan ben ik al 30 en heb ik vast een oude verlepte kop gekregen. Dan snak ik terug naar de tijd dat er op mijn 24e nog naar ID werd gevraagd bij het kopen van sigaretten en/of drank.
In het slechtste geval ben ik een zwerver en/of junk geworden die van goot naar goot en het leger des heils zwerft. In het beste geval ben ik verpleegkundige of VIG'er (misschien dan nog in opleiding). Ik denk dat ik nog steeds voor een uitzendbureau werk want ik hou erg van die vrijheid en verschillende werkplekken. |
![]() |
|
Over zes jaar woon ik met mijn man in Londen, ben ik zwanger van een tweeling en werk ik parttime voor Empire. Daarnaast schrijf ik korte verhalen voor verschillende alto-blaadjes en de bijlagen van The Daily Sun.
|
Over zes jaar hoop ik afgestudeerd te zijn in deze studie, en hoop ik ook bezig te zijn met de volgende studie, die dan waarschijnlijk ook tegen zijn einde loopt. Verder, appartementje, vriend, bijbaan in de zorg, overvolle boekenkast, toneelspel, enorme ambilight TV
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |