Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-01-2010, 12:44
Chick Rock
Chick Rock is offline
Holy shit, dan ben ik 29, en dat is bijna 30, en dat is eng .

Afhankelijk van wat ik verder ga doen na mijn bachelor:
- klaar met mijn studie, na een master moderne kunst in Groningen. Misschien werk ik bij een museum in een parttime baan. In dat geval sowieso bij een museum met een gave moderne kunstcollectie (bv Groninger Museum, Stedelijk Museum, Haags Gemeentemuseum oid)
- bezig zijn met de laatste jaren van mijn master restauratietechniek in Amsterdam. Als het goed is zou ik de master in principe hebben afgerond, maar zou ik nog in een restauratieatelier aan het werk zijn om ervaring op te doen, voordat ik de titel mag gebruiken
- mogelijk zou ik ervoor hebben gekozen om eerst de master moderne kunst in groningen te doen, en daarna alsnog de master restauratie in A'dam. In dat geval zou ik net zijn begonnen aan het eerste jaar van de master (want daarvoor een minor van 60 ects )

Een heel kleine kans bestaat dat al het bovenstaande onzin is, omdat ik op miraculeuze wijze niet meer moe ben, op normaal tempo kan studeren, beide masters heb gedaan, en een geweldige baan heb gekregen op de restauratie-afdeling van het Stedelijk Museum in Amsterdam. Maar daar geloof ik eigenlijk niet zo in helaasch.
Oud 16-01-2010, 12:45
Verwijderd
Dan ben ik 21, en studeer ik. Waar ik studeer weet ik nog niet, Oost-Europa misschien.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2010, 15:33
Verwijderd
Waarom Oost-Europa? Vanwege de tjikkies?
Met citaat reageren
Oud 16-01-2010, 17:07
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
In 2010 ben ik de leider van de EU. (door staatsgreep)
EoS is Herman van Rompuy?

Citaat:
haha watt heb ik dit gezegd?

Nou, dat van de rechte tanden is gelukt.
Je hebt nog zes jaar voor de kinderen.
Oud 16-01-2010, 17:14
Verwijderd
Geen flauw idee. Het liefst wil ik dat het dan allemaal voorbij is, een keer.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2010, 17:40
Verwijderd
Citaat:
Waarom Oost-Europa? Vanwege de tjikkies?
Ook
Met citaat reageren
Oud 16-01-2010, 19:27
Verwijderd
In ieder geval heb ik tegen die tijd mijn studie afgerond en ben ik (als ik niet gek wil worden tenminste) het huis uit en woon ik waarschijnlijk ergens in Rotterdam, maar dat hoop ik niet. Verder heb ik dan een financieel weinig succesvolle carrière als kunstenaar en doe ik een of ander bijbaantje om rond te komen, in het gunstigste geval iets waar ik ook mijn creativiteit in kwijt kan. Waarschijnlijk heb ik een paar huisdieren om me gezelschap te houden. Geen vriendje, dat kan ik me in elk geval niet voorstellen. Verder weet ik het niet en ik hou er ook niet van om er over na te denken, want ik verwacht niet dat ik erg gelukkig ga worden.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2010, 21:26
Philosophy
Philosophy is offline
Dan ben ik 23 en hopelijk afgestudeerd. Waarin mag Joost weten. Ik vrees dat ik dan lekker m'n eigen gangetje ga en overal en nergens ben. Gebonden of niet.
Oud 16-01-2010, 21:32
Verwijderd
Citaat:
Dan ben ik 23 en hopelijk afgestudeerd. Waarin mag Joost weten. Ik vrees dat ik dan lekker m'n eigen gangetje ga en overal en nergens ben. Gebonden of niet.
Je zou eigenlijk filosofie moeten gaan studeren.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2010, 21:54
Philosophy
Philosophy is offline
Ik wil eigenlijk helemaal niet studeren.
Oud 16-01-2010, 21:58
Arachnia
Arachnia is offline
Citaat:
Ik wil eigenlijk helemaal niet studeren.
Jij wordt trucker?
Oud 16-01-2010, 22:01
Philosophy
Philosophy is offline
Dat dan ook weer niet. Misschien blijf ik wel eeuwig kassamiep.
Oud 16-01-2010, 22:05
Arachnia
Arachnia is offline
Citaat:
Dat dan ook weer niet. Misschien blijf ik wel eeuwig kassamiep.
Dat lijkt me echt vreselijk.
Wij hebben van die taarten bij de Aldi, verschrikkelijk.
Then again, het is wel de Aldi.

OT:
Dan ben ik 22, en dan ben ik nog bezig met mijn HBO opleiding, heb ik een hond, een knus huis, flinke stereo, reteveel CD's en dan ben ik hoogstwaarschijnlijk gestopt met roken.
Oud 16-01-2010, 23:23
Philosophy
Philosophy is offline
Ik heb ook een paar volwassen vrouwen als collega's achter de kassa hoor.
Oud 16-01-2010, 23:34
Sherlock
Sherlock is offline
dan ben ik 22 en net klaar met mijn hbo
Oud 17-01-2010, 01:02
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dan ben ik 30, heb ik hopelijk m'n studie succesvol afgerond en woon ik ergens in een cool flatje in de randstad.
Watvoor werk ik wil gaan doen weet ik nog steeds niet, als het maar iets te maken kan hebben met de UK en ik met het geld dat ik verdien alle leuke dingen kan doen die ik wil doen. (Naar concerten gaan, m'n britcom collectie uitbreiden, zomaar naar het buitenland vertrekken etc.)
Ik heb echt geen idee wat ik met m'n leven wil doen en dat vind ik prima zo. Als je plannen maakt kan het achteraf alleen maar tegenvallen. Ik kijk wel waar ik uitkom.
Ik denk wel dat ik op m'n 30ste nog steeds alleen woon en ik ook nog steeds rillingen krijg van het woord 'kinderen'.
Oud 17-01-2010, 01:14
Rationeel
Rationeel is offline
ik hoop uberhaupt dat ik 2016 haal
Met citaat reageren
Oud 17-01-2010, 01:29
Verwijderd
Citaat:
Als ik aan één opdracht een hekel had op de middelbare school, dan was het wel 'hoe zie je jezelf over 10 jaar'...
Met citaat reageren
Oud 17-01-2010, 09:20
IKBENBABSNIET
IKBENBABSNIET is offline
dan presenteer ik samen met white trash de best bekeken talkshow van nederland
Oud 17-01-2010, 10:31
Verwijderd
Citaat:
dan presenteer ik samen met white trash de best bekeken talkshow van nederland
oh ik hoop het (L)
Met citaat reageren
Oud 17-01-2010, 10:33
Verwijderd
Ik woon in amerika, liefst new york. treed 1 x per week op. geef 1 x per week zangles, werk 2 dagen in de week in de studio en schrijf verder liedjes voor derden. Ik heb een heel lieve man nog geen kinderen. Ik wil echt pas met mijn 30ste kinderen. Verder ben ik veel te vinden in de jazz-scene in N Y en reis ik verder vaak naar Indonesië of iets dergelijks.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2010, 12:54
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ik woon in amerika, liefst new york. treed 1 x per week op. geef 1 x per week zangles, werk 2 dagen in de week in de studio en schrijf verder liedjes voor derden. Ik heb een heel lieve man nog geen kinderen. Ik wil echt pas met mijn 30ste kinderen. Verder ben ik veel te vinden in de jazz-scene in N Y en reis ik verder vaak naar Indonesië of iets dergelijks.
hoi daar!
Met citaat reageren
Oud 17-01-2010, 13:07
Verwijderd
Dan ben ik 29. Waarschijnlijk ben ik net een jaar (of twee) klaar met m'n tweede studie, werk ik bij iets pauperigs en vraag ik me af wat ik nu 'ns moet gaan doen. Hoewel afgestudeerden van die tweede studie direct na het afstuderen weggeplukt worden, naar het schijnt, dus misschien werk ik dan juist bij iets gaafs.
Of ik ben geen tweede studie gaan doen en werk al een tijdje bij de (beeld)redactie van een of ander televisieprogramma, terwijl ik ondertussen probeer om m'n eigen regiekunsten aan de man te brengen.

Als ik realistisch ben, dan. In een ideaal scenario ben ik gevestigd regisseur, bezit ik een eigen grachtenpand in Amsterdam, verken ik ook de een of andere jazzscène en heb ik Wilders ingehuurd om mij als een schoothondje te achtervolgen en 'bedankt' te zeggen als ik afval naar hem gooi.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2010, 13:19
Verwijderd
dan ben ik al 30 en heb ik vast een oude verlepte kop gekregen. Dan snak ik terug naar de tijd dat er op mijn 24e nog naar ID werd gevraagd bij het kopen van sigaretten en/of drank.
In het slechtste geval ben ik een zwerver en/of junk geworden die van goot naar goot en het leger des heils zwerft.
In het beste geval ben ik verpleegkundige of VIG'er (misschien dan nog in opleiding). Ik denk dat ik nog steeds voor een uitzendbureau werk want ik hou erg van die vrijheid en verschillende werkplekken.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2010, 14:50
Miekje*
Miekje* is offline
Dan ben ik klaar met mijn opleiding dierverloskunde en zit ik achter de kassa bij de Lidl omdat ik gn werk heb. Pip zit in de goot voor de winkel en ik geef haar elke dag een appel en een biertje.
Oud 18-01-2010, 22:03
Giles
Giles is offline
Over zes jaar woon ik met mijn man in Londen, ben ik zwanger van een tweeling en werk ik parttime voor Empire. Daarnaast schrijf ik korte verhalen voor verschillende alto-blaadjes en de bijlagen van The Daily Sun.
Oud 18-01-2010, 23:22
Allure
Allure is offline
Over zes jaar woon ik in een goedkoop huurflatje in één of andere achterstandswijk, krijg ik een ww-uitkering omdat niemand mij aan wil nemen en ben ik verslaafd aan drank.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2010, 23:25
Martiño
Martiño is offline
Over zes jaar hoop ik afgestudeerd te zijn in deze studie, en hoop ik ook bezig te zijn met de volgende studie, die dan waarschijnlijk ook tegen zijn einde loopt. Verder, appartementje, vriend, bijbaan in de zorg, overvolle boekenkast, toneelspel, enorme ambilight TV en een kat als het konijn het niet zo lang uithoudt.
Oud 18-01-2010, 23:30
Lorelei
Lorelei is offline
Dan ben ik 27-28 en ben ik waarschijnlijk net afstudeerd .. Crisis
Oud 19-01-2010, 00:14
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Over zes jaar woon ik in een goedkoop huurflatje in één of andere achterstandswijk, krijg ik een ww-uitkering omdat niemand mij aan wil nemen en ben ik verslaafd aan drank.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2010, 11:48
Verwijderd
Citaat:
Dan ben ik 31. Ik woon dan met mijn man en kind in een huis ergens in Limburg. We werken allebei, maar hij minder dan hij nu doet. Ik heb geen idee waar ik zal werken. Dat zien we dan wel weer. Heel burgerlijk dus.
Huis is er, nu 't kind nog Heb nog lekker 6 jaar de tijd, dus dat gaat wel lukken
Met citaat reageren
Oud 19-01-2010, 14:57
Allure
Allure is offline
In een iets gunstiger geval geen alcoholverslaving.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten