Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-08-2006, 18:50
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 15-08-2006 @ 17:20 :
Hmm waarschijnlijk te gefocusd op het filmpje, ik zag het in ieder geval niet en nu is de site even down...Maar goed, bedankt ik heb het nummer nu
ok
Oud 16-08-2006, 21:26
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Dat muziekje (volgens mij van een film) die je hoort als ze het bij de NOS over de premier leauge hebben van Engeland, zo'n filmpje.
Ik dacht Da Vinci Code, maar weet het niet zeker..
Oud 17-08-2006, 08:54
Silver_Rose
Silver_Rose is offline
Hai, ik zag laatst een paar keer een clip op TMF, maar aangezien die stomme zender nooit de naam van de clip aan het eind van het liedje zet, weet ik dus niet hoe hij heet.

Volgens mij komt erin voor'miles away from looking'

maar dat is niet zo belangrijk, de clip is namelijk in het grijs/wit, en er komt een man in voor die terug loopt, een knappe kerel, en je ziet dus dat hij terugloopt, dat ze de video dus terugzetten, dan zie je dat hij uds een vrouw heeft, en dat hij dus (aan het eind van het liedje) uit huis liep met allemaal spullen, wat blijkt dat ze later op de grond vielen, maar dat zie je dus eerst, omdat het is teruggespoeld.

snapje t nog,

anyway, hij si dus grijs wit met een knappe kerel erin, die veel weg heeft van een player.

tis volgens mij een soortevan trance, ikweet niet in welke genre ik het moet zetten.

ik hoop dat j m kent, hij is erg nieuw volgens mij

of hij hoorde bij de eeuwige hits
Oud 17-08-2006, 11:20
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
Silver_Rose schreef op 17-08-2006 @ 09:54 :
Hai, ik zag laatst een paar keer een clip op TMF, maar aangezien die stomme zender nooit de naam van de clip aan het eind van het liedje zet, weet ik dus niet hoe hij heet.

maar dat is niet zo belangrijk, de clip is namelijk in het grijs/wit, en er komt een man in voor die terug loopt, een knappe kerel, en je ziet dus dat hij terugloopt, dat ze de video dus terugzetten, dan zie je dat hij uds een vrouw heeft, en dat hij dus (aan het eind van het liedje) uit huis liep met allemaal spullen, wat blijkt dat ze later op de grond vielen, maar dat zie je dus eerst, omdat het is teruggespoeld.

snapje t nog,

anyway, hij si dus grijs wit met een knappe kerel erin, die veel weg heeft van een player.

tis volgens mij een soortevan trance, ikweet niet in welke genre ik het moet zetten.

Ik weet precies welke clip je bedoelt, die heb ik namelijk ook gezien daar. Maar ik zou ook echt niet weten wie dat zijn Het is wel een nieuw nummer hoor, dat weet ik wel.
Oud 17-08-2006, 13:07
harrie84
harrie84 is offline
hee, ik zag laatst 's avonds laat, 's nachts was het onderhand wel denk ik, een clipje op MTV (insomnia). Die clip duurde echt kenkerlang half uur ofzo, en ging over een stadje in Engeland en tijdens die clip was er een vrouwtje dat vertelde over dat ze steeds viel enz... en er kwam steeds een stukje terug... iets met delated of dilated ofzo...

weet iemand van welke artiest dit is??
Oud 17-08-2006, 13:47
PieterB
PieterB is offline
Ik zoek de titel + artiest van het hardcore-gabber nummer waarin ze het over sex en drugs en coke hebben met de welgemeende regel "coke in my nose"...
Oud 17-08-2006, 16:16
Fainne
Fainne is offline
Ik zoek een liedje, van de Beatles denk ik dat het is, en ze zingen erin iets in den aard van ' love a girl so much, you'll be sorry'
zoiets
Oud 17-08-2006, 16:55
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
Fainne schreef op 17-08-2006 @ 17:16 :
Ik zoek een liedje, van de Beatles denk ik dat het is, en ze zingen erin iets in den aard van ' love a girl so much, you'll be sorry'
zoiets
Bedoel je deze zin: "She's a kind of girl you want so much it makes you sorry"

Dat is het nummer "Girl" van The Beatles.
Oud 18-08-2006, 10:37
Xbreaker
Xbreaker is offline
kent iemand toevallig een nummer dat ik laatst in hollywood in de R&B zaal hoorde: je hoort een beetje zwoele vrouw iets van "I wanna do it " zingen en daarna een negerachtige stem rappen dit herhaalt zich een paar keer die vrouw zingt het refrein.
Oud 18-08-2006, 10:42
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Citaat:
killermachine85 schreef op 17-08-2006 @ 14:47 :
Ik zoek de titel + artiest van het hardcore-gabber nummer waarin ze het over sex en drugs en coke hebben met de welgemeende regel "coke in my nose"...
Het is JUMP en geen hardcore-gabber en het nummer heet ''Bitches & Ho's'' van Da Bootleggers.

Het nummer ''Fresh Beats'' is trouwens beter van Da Bootleggers .
Oud 18-08-2006, 13:20
Verwijderd
Citaat:
harrie84 schreef op 17-08-2006 @ 14:07 :
hee, ik zag laatst 's avonds laat, 's nachts was het onderhand wel denk ik, een clipje op MTV (insomnia). Die clip duurde echt kenkerlang half uur ofzo, en ging over een stadje in Engeland en tijdens die clip was er een vrouwtje dat vertelde over dat ze steeds viel enz... en er kwam steeds een stukje terug... iets met delated of dilated ofzo...

weet iemand van welke artiest dit is??
je clipt zegt me niks, maar dilated doet denken aan hiphopgroep Dilated Peoples.
Oud 18-08-2006, 19:44
Verwijderd
Hey,

Ik zoek het muziek dat voorkomt in de reclame van het Wereld Natuur Fonds, die reclame met het onderwater leven dat bedreigd wordt.

Ik kan het helaas niet op ster.nl vinden

Iemand???? Thank you!!
Oud 18-08-2006, 22:54
MartinV
MartinV is offline
Citaat:
Fortune Faded schreef op 18-08-2006 @ 20:44 :
Hey,

Ik zoek het muziek dat voorkomt in de reclame van het Wereld Natuur Fonds, die reclame met het onderwater leven dat bedreigd wordt.

Ik kan het helaas niet op ster.nl vinden

Iemand???? Thank you!!
Hier een linkje waar nogal wat verschillende liedjes worden genoemd, ik denk dat het om de onderwater reclame gaat.

http://www.filmmuziek.be/forums.cgi?...evisie&lang=nl
Oud 19-08-2006, 18:56
BoerBertus
BoerBertus is offline
Citaat:
Silver_Rose schreef op 17-08-2006 @ 09:54 :

snapje t nog,

Ik weet de titel niet maar volgens mij is het nummer van de band "Johan" of zo...
Oud 19-08-2006, 19:47
Verwijderd
Citaat:
Xbreaker schreef op 18-08-2006 @ 11:37 :
kent iemand toevallig een nummer dat ik laatst in hollywood in de R&B zaal hoorde: je hoort een beetje zwoele vrouw iets van "I wanna do it " zingen en daarna een negerachtige stem rappen dit herhaalt zich een paar keer die vrouw zingt het refrein.
Het enige wat in mij opkomt is 'where'd you go' van fort minor.

Daar heb je ook een vrouw die eerste wat zingt, dan rappen, dan weer een vrouw die het refrein zingt en dan weer rappen.

De tekst is alleen wat anders dan jij zegt.
Oud 20-08-2006, 10:23
Xbreaker
Xbreaker is offline
Citaat:
ABgirl schreef op 19-08-2006 @ 20:47 :

Daar heb je ook een vrouw die eerste wat zingt, dan rappen, dan weer een vrouw die het refrein zingt en dan weer rappen.

nee dat is hem niet, dat nummer ken ik wel maar 'where d you go' is een stuk rustiger. maar toch bedankt
Oud 20-08-2006, 10:41
XIII
XIII is offline
Citaat:
BoerBertus schreef op 19-08-2006 @ 19:56 :
Ik weet de titel niet maar volgens mij is het nummer van de band "Johan" of zo...
Trance + Johan? Nee.
Oud 21-08-2006, 11:42
Verwijderd
Citaat:
MartinV schreef op 18-08-2006 @ 23:54 :
Hier een linkje waar nogal wat verschillende liedjes worden genoemd, ik denk dat het om de onderwater reclame gaat.

http://www.filmmuziek.be/forums.cgi?...evisie&lang=nl
Nee staat er niet tussen, bedankt. Het is die onderwater reclame die je de afgelopen tijd op tv zien, vrij nieuwe reclame.
Oud 21-08-2006, 15:27
XIII
XIII is offline
Was vanmiddag op de radio en heb gemist hoe het nummer hette of van wie het was. Chille gitaarmuziek met een mannelijke stem. Klonk een beetje als Jack Johnson.

I'm a joker, i'm a smoker, i'm a midnight nogwat.

In het refrein. Af en toe vocalen ertussen.
Oud 21-08-2006, 15:29
botulismf
botulismf is offline
Steve Miller Band - The Joker.
Oud 21-08-2006, 15:44
Verwijderd
Citaat:
XIII schreef op 21-08-2006 @ 16:27 :
Was vanmiddag op de radio en heb gemist hoe het nummer hette of van wie het was. Chille gitaarmuziek met een mannelijke stem. Klonk een beetje als Jack Johnson.

I'm a joker, i'm a smoker, i'm a midnight nogwat.

In het refrein. Af en toe vocalen ertussen.
Die is nogal vaak gecoverd, maar google zegt origineel = Steve Miller Band. Zoek a.u.b wat beter zelf.
Oud 21-08-2006, 23:18
Cheops
Cheops is offline
die van michael franti is ook redelijk bekend
Oud 22-08-2006, 11:03
Een Tweeling
Een Tweeling is offline
Citaat:
Xbreaker schreef op 18-08-2006 @ 11:37 :
LL Cool J - Doin' It ?
Oud 22-08-2006, 16:05
Crimson
Crimson is offline
Zoek een nummer van The Dead 60s.. Er wordt ingezongen 'stand up, stand up for your man' volgens mij.. En het werd gespeeld op Lowlands, kan de titel alleen niet vinden.
Oud 22-08-2006, 20:52
Verwijderd
Citaat:
ABgirl schreef op 19-08-2006 @ 20:47 :

`haha, dat is toch pracktisch elk r&b nummer
Oud 22-08-2006, 22:02
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
Tsu schreef op 15-08-2006 @ 15:16 :
Waarom download je het dan niet via limewire ofzo?
Omdat ik probeer te downen zonder er geld voor neer te leggen, zodoende...
Oud 22-08-2006, 22:07
Verwijderd
Waarom download je het dan niet via limewire ofzo?
Oud 22-08-2006, 23:15
Azaelia
Azaelia is offline
Citaat:
Crimson schreef op 22-08-2006 @ 17:05 :
Zoek een nummer van The Dead 60s.. Er wordt ingezongen 'stand up, stand up for your man' volgens mij.. En het werd gespeeld op Lowlands, kan de titel alleen niet vinden.
Zeker dat dat de tekst was? enige wat ik ken wat erop lijkt, daarvan is de tekst in het refrein 'get up, stand up, stand up for your rights'

Verder zoek ik zelf een liedje, mooi rustige melodie waarvan de enige muzikale begeleiding door piano is gedaan, vrij oud liedje: de lyrics ongeveer (sorry ik kan het echt niet vinden):
......
did you know, that when it snowed, my eyes become wide and the light that you shine can be seen. ... (laatste zinnen van een couplet)
Dat is het enige wat ik nog 100% zeker kan herinneren.
Oud 22-08-2006, 23:31
Verwijderd
Citaat:
Azaelia schreef op 23-08-2006 @ 00:15 :
.....
did you know, that when it snowed, my eyes become wide and the light that you shine can be seen. ... (laatste zinnen van een couplet)
Dat is het enige wat ik nog 100% zeker kan herinneren.
Seal met 'Kiss from a Rose' (Batman OST, 1995 - iirc).
Oud 23-08-2006, 11:36
Verwijderd
Hoe heet dat Matisyahu nummer met zo'n hoog gitaarloopje erin. Ik kan hem op Youth en Shake of the dust niet vinden (dus het is ook niet King without a crown) maar ik zal wel niet goed luisteren.... Iemand?
Oud 23-08-2006, 18:18
Ryan.
Ryan. is offline
Een soort trance-achtig nummer, met heel vaak 'here we go' erin, daarvoor wordt een dj-naam genoemd die ik niet kan verstaan(....dj's). Het is wel een vrij bekend nummer geloof ik.
Iemand een idee?
Oud 23-08-2006, 18:37
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Ryan. schreef op 23-08-2006 @ 19:18 :
Een soort trance-achtig nummer, met heel vaak 'here we go' erin, daarvoor wordt een dj-naam genoemd die ik niet kan verstaan(....dj's). Het is wel een vrij bekend nummer geloof ik.
Iemand een idee?
Chemical Brothers - Hey Boy, Hey Girl?

'Hey girl(s)
hey boy(s)
superstar deejays
here we go!'
Oud 23-08-2006, 18:56
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Azaelia schreef op 23-08-2006 @ 00:15 :
Zeker dat dat de tekst was? enige wat ik ken wat erop lijkt, daarvan is de tekst in het refrein 'get up, stand up, stand up for your rights'

Kan ook, als het van the Dead 60s is
Oud 23-08-2006, 22:12
Ryan.
Ryan. is offline
Citaat:
botulismf schreef op 23-08-2006 @ 19:37 :
Chemical Brothers - Hey Boy, Hey Girl?

'Hey girl(s)
hey boy(s)
superstar deejays
here we go!'
Mijn dank is groot!
Oud 23-08-2006, 22:36
Verwijderd
Hey ik heb een hele moeiiiiiilijke! Ik hoorde het in een hotel lobby, ik vroeg nog aan de persoon aan de balie of hij kon kijken hoe dat nr heete, maar dat kon niet omdat het via sattaliet ging.

Maar het is een frans nummer, ik weet helaas niets van de text. Het word door een dame gezongen

Instumenteel had jee een soort van ping geluid dat ging vanne;

ping ping ping (dat herhaalde zich volgens mij 3x en toen een toontje lager, ook 3x en toen weer terug naar de vorige toon hoogte etc etc etc)

voor de gene die 'm toevallig kent moet het te doen zijn alvast bedankt!
Oud 24-08-2006, 11:55
Verwijderd
Ik weet dat dit om teksten gaat, maar is er iemand die me kan pm'en als hij/zij bereid is Groove Armada - Think Twice naar me te mailen/te sturen via msn?

Dankje
Oud 24-08-2006, 12:04
hairsprayqueen
hairsprayqueen is offline
Citaat:
Mala schreef op 24-08-2006 @ 12:55 :
Ik weet dat dit om teksten gaat, maar is er iemand die me kan pm'en als hij/zij bereid is Groove Armada - Think Twice naar me te mailen/te sturen via msn?

Dankje
Huh? Die kun je toch zo googelen?

close your eyes and lose the feeling that's been sinking
close your eyes and count to three
close your eyes rewind, I know just what you're thinking
close your eyes and think of me

Larger than life niceties
bigger than you, more than me
I've got the monday morning blues
and oh my god I've got the home for you

and give the everyday morning you...use
there's things right here I can't afford to choose

CHORUS

sincere, caramel, champagne, down drain, tell him, no gain
it's so damn physical it will sustain
and too damn technicolor to refrain
and much too taxing for my little brain

why do we never know enough of happy ends?
why do they never show?
all the times that we have been so good and caring
how many times we'll never know

CHORUS X2

Packed it like a punch out to lunch
I got a little hunch that stood out from the bunch
as if that's not a enough I need another reason why

that god damn bitch of life she made me cry
so I'd like to poke her squarely in the eye
and it hurt so much I feel like I could die
yeah
Oud 24-08-2006, 12:25
Mankind
Mankind is offline
Wie weet hoe dit liedje heet?
Oud 24-08-2006, 14:25
Verwijderd
Citaat:
hairsprayqueen schreef op 24-08-2006 @ 13:04 :
knip
ik zoek het nummer, niet de tekst.
Oud 24-08-2006, 14:36
hairsprayqueen
hairsprayqueen is offline
Citaat:
Mala schreef op 24-08-2006 @ 15:25 :
ik zoek het nummer, niet de tekst.
oeps
Oud 24-08-2006, 16:49
CoalChamber
CoalChamber is offline
Citaat:
Mankind schreef op 24-08-2006 @ 13:25 :
Wie weet hoe dit liedje heet?
Het klinkt als een intro van Jan Smit, maar dat is het vast niet...
Oud 24-08-2006, 17:09
Mankind
Mankind is offline
Haha nee, het is al een heel oud en vooral veel bekend nummer

Al bekend in 1984 en misschien wel eerder
Oud 24-08-2006, 17:51
Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Ik weet dat het van Vangelis is.. maar hoe het heet??

Dat zoeken we op!
Oud 24-08-2006, 17:56
Verwijderd
vangelis - conquest of paradise ?
Oud 24-08-2006, 18:00
Prue Halliwell
Nope, die komt ook uit de jaren 90 en niet uit de jaren 80...

Ik moet wachten tot mijn mijn WW van chartfreaks.com weer terug heb (en het duurt zo ..... lang voordat die site geladen is!!!) Dus nog even geduld!
Oud 24-08-2006, 20:45
Mankind
Mankind is offline
Klopt het was inderdaad van Vangelis

Maar het is: Vangelis - Chariots of fire
Oud 25-08-2006, 11:52
Een Tweeling
Een Tweeling is offline
Om even volledig te zijn, het is ván het album Chariots of Fire, ik denk dat de titel van het nummer 'Titles' is.
Oud 25-08-2006, 16:24
Mankind
Mankind is offline
Titles heet het op de soundtrack

Maar als je het liedje Vangelis - Chariots of Fire opzoekt\download, is het ook die wel
Oud 25-08-2006, 17:19
Prue Halliwell
Ben blij dat ik half heb kunnen helpen...

Rot chartfreaks.com
Oud 26-08-2006, 00:31
Verwijderd
Ik zoek een romantisch zielig liedje. Het is volgens mij best oud en het wordt heel vaak op Rebecca fm gedraaid (draaien ze op mijn werk en daar hoor ik het heel vaak)

De 1e zin is iets in de trend van:

''falling in love was the best thing I had on my mind''

of

''falling in love was the best thing I could do in my life''
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten