|
|
Bekijk resultaten poll: Keuze: enorme som geld of je relatie. Wat kies jij? | |||
Ik kies voor de enorme som geld |
![]() ![]() ![]() ![]() |
43 | 31.16% |
Ik kies voor mijn vriend/vriendin |
![]() ![]() ![]() ![]() |
95 | 68.84% |
Aantal stemmers: 138. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 24-08-2006 om 17:38. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar het is wel zo dat ik geloof in liefde, die daarom niet perfect of voor eeuwig is, maar wel bij je past op dat moment en waar je volledig voor kan gaan en veel voldoening uit halen. Ik ben niet zo, hoe zal ik het zeggen.. rationeel, of onromantisch dat ik denk dat ik meer geluk zal halen uit geld.. En waarom ik dat van dat medelijden zei, ik denk dat die mensen - stel dat ze het geld aannemen - daar later spijt van gaan hebben en inzien dat "geld niet alleen gelukkig maakt". Cliché maar het is wel zo. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
In deze hypothetische situatie kies je niet tussen geld en liefde, maar tussen je huidige vriend(in) en een hele smak geld. Of je nu ryk bent of niet, je kan altyd genieten van liefde, dus waarom niet als ryk persoon ? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind dat jij liefde op de foute manier bekijkt (dat bewijs je nog maar eens met je gebruik van het woord 'statistisch' in je vorige post). En dat vind ik jammer, want ik vermoed dat je veel méér kan hebben, krijgen, geven, etc.. van de liefde. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Jy hebt toch ook liever een partner met huisje, tuintje, auto, dan een bedelaar ? En liever een normaal persoon dan iemand met handicaps ? Het is merkwaardig hoe veel mensen denken dat liefde iets puurs is dat niet bepaald wordt door levenseconomische motieven. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Depressie of aanstellerij? dreklop | 8 | 02-05-2014 00:13 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Economie Plakboek Hassan A. | 2 | 15-02-2006 12:40 | |
Werk, Geld & Recht |
de werksituatie ashiana | 8 | 03-03-2005 16:03 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Liefde & Relatie |
stelling: echtscheiding moet duurder de abt van sion | 115 | 15-09-2003 21:52 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |