|
|
Bekijk resultaten poll: Op wie stem je nu? | |||
CDA |
![]() ![]() ![]() ![]() |
18 | 8.78% |
CU |
12 | 5.85% |
D66 |
12 | 5.85% |
GL |
41 | 20.00% |
Gr Wilders / PvdV |
15 | 7.32% |
LPF |
0 | 0% |
PvdA |
27 | 13.17% |
SGP |
5 | 2.44% |
SP |
36 | 17.56% |
VVD |
31 | 15.12% |
anders, nl.: |
8 | 3.90% |
Aantal stemmers: 205. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 23-08-2006 om 15:10. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Niet echt realistisch lijkt me ![]() Dat de VVD is er tegen is komt gewoon doordat half bejaard Nederland op de VVD stemmen. Stelletje reactionairen. Ik ken genoeg ouderen die écht wel genoeg geld hebben. Mijn opa en oma bijv. Die mogen best wel wat mee betalen vind ik. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
banken en staatsobligatiehandelaren (gedeeltelijk, de rente zal namelijk ook lager worden). En dus vooral rijke lui die op de VVD stemmen (even kort door de bocht). Hoe lang blijven mensen nog zo naief om te denken dat die leugenaars uit de tweede kamer daar zitten om het landsbelang? De mimisters verdienen absurd weinig als je hun verantwoordelijkheid in acht neemt. Het vetrekken van veel VVD''ers laat zien dat ze de politiek als springplank zien voor een succesvolle carièrre in het bedrijfsleven. Op zich logisch natuurlijk, als ze daar gewoon eens eerlijk over zouden zijn. Zelfs oud minister Kok naam het er goed van bij de IGN |
![]() |
||
Citaat:
|||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik zou VVD stemmen, maar als Eerdmans en Pastors met een redelijk programma komen dan maken ze een kans |
![]() |
||
Citaat:
overigens, de stelling dat gebruiktmaken van de AOW 'profiteren' is, kan ik me nog steeds niet in vinden. De ouderen hebben zelf immers ook premies afgedragen - met de redelijke verwachting op die manier een goede uitkering te krijgen als ze oud zijn. overigens vind ik 'te lui om te werken' niet echt van toepassing op vrouwtjes van 95.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Over de SGP: klik ![]()
||
Citaat:
De euro daarentegen is een flexibele munt. Daarmee kun je niet devalueren. |
![]() |
||
Citaat:
25% van de Amerikaanse openbare scholen heeft lesboeken van vóór 1980 (Nee Jimmy, de Sovjetunie is onze vijand niet...), en 14% van de Amerikanen kunnen niet fatsoenlijk lezen en schrijven. Openbare scholen zitten daar zo vaak in geldnood, dat 60% van de nieuwe leraren niet bevoegd is, en dat ze zich moeten laten SPONSOREN door bedrijven als Coca-Cola of GM, om aan een beetje geld te komen. Is het geld op, dan moet de school simpelweg sluiten. Zolang je geld hebt, kun je in de VS een opleiding krijgen. Als je niet genoeg geld hebt (60% van de leerlingen leeft bijna op bijstandsniveau), ben je aangewezen op het openbaar onderwijs.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Common sense of common knowledge is een drogreden namelijk. |
![]() |
||
Citaat:
Zullen we dan meteen partijen voor/door : homo's, allochtonen, vrouwen, atheisten en alle andere minderheden maar meteen afschaffen ? Of begrijp je niet dat het verbieden van religie of uitingen daarvan net zo goed discriminerend is als het verbieden van homofilie of uitingen daarvan ? @kamarazow : ik kan zo ook geen bron noemen, behalve ervaringen van mensen die in de VS wonen of gewoond hebben : het onderwijs is daar slecht en het systeem werkt de verschillen tussen arm en rijk alleen maar in de hand, in plaats van iedereen gelijke kansen te geven. En ja, er zijn een hoop amerikanen die geloven dat de Russen slechte communistische mensen zijn - net zoals vrijwel alle amerikanen denken dat 'zij' ons Europeanen helemaal alleen bevrijd hebben, zonder hulp van Canadezen en -god verhoede- al helemaal niet met hulp van de Russen. Vertel een amerikaan dat Russen en Amerikanen ooit bondgenoten waren met een gemeenschappelijk doel, en ze kijken je aan alsof ze George W Bush proberen na te doen.
||
Citaat:
Michael Moore: Stupid White Men ISBN: 90-295-3103-7 Hoofdstuk 5: Achterlijk Land Bronvermeldingen: pag. 271 Wikipedia: Education in the US http://en.wikipedia.org/wiki/Educati..._United_States Onder de koppen: - Contemporary education issues - History - References En zoek eens op: basisonderwijs in de VS (of ipv VS, Verenigde Staten)
||
Citaat:
Daarom is het ook niet goed dat je religie in de politiek laat meewegen. Religie is een persoonlijke keuze. Homo, vrouw of allochtoon zijn niet. Daarbij vind ik het onzin dat er voor iedere groep een partij moet komen. Krijg je net als met de PvdD, een boerenpartij, een homopartij, een vrouwenpartij, een allochtonenpartij. Politieke partijen moeten zich niet op groepen richten maar, op de gehele maatschappij.
||
Citaat:
Zoals je misschien kunt zien in mijn post, heb ik alleen feiten overgenomen uit zijn boeken, die in zijn bronnenlijst netjes vermeld staan (ook uit niet-anti-bush media). Ik heb nergens een mening van hem overgenomen. Wat wikipedia betreft, zoals je ziet vermeldde ik de references (bronnen) in mijn post. Je kunt dan natuurlijk redeneren dat de bron niet goed is, dat het onderzoek niet goed is, en dat het onderwijssysteem eigenlijk fantastisch is. Mocht dat zo blijken dan neem ik alles terug ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
TIJD voor een WEDSTRIJD-poll Porcelain | 123 | 25-10-2007 22:44 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Balkenende - Bos WärteR | 500 | 06-11-2006 15:38 | |
Verhalen & Gedichten |
Finale Wedstrijd Poll: De Uitdaging! Halogeen | 48 | 05-10-2006 07:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Jubileum Wedstrijd-Poll: thema Alfred's Mare Halogeen | 180 | 15-10-2005 18:31 | |
Verhalen & Gedichten |
Jubileum Wedstrijd-Poll Thema: Alfred's Mare Halogeen | 59 | 03-10-2005 16:11 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
POLL: vragen over Pim Fortuyn en de politiek!!! Nieuwe Nationale Partij | 42 | 19-02-2002 18:24 |