![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Juno? |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() (Ik ben van deur tot deur 2 uur onderweg, ongeveer. Maar hoef maar drie dagen heen en weer nu, dus dat valt ook wel weer mee.) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() @ Andijvie en Sylph: Ik heb ook een half jaar lang twee en een half uur gereist en ik vond het heerlijk eigenlijk. Ik heb het nooit erg gevonden om vroeg op te zijn, laat thuis te zijn of lang in de trein te zitten. Het enige wat ik er irritant aan vond was dat ik buiten school en het reizen geen leven meer had maar het reizen zelf heb ik echt nooit een probleem gevonden. Zo 's ochtends vroeg is de wereld echt nog zo mooi en rustig, heerlijk vond ik dat ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik heb het geluk dat ik maar twee volle dagen 'kwijt' ben, en op één dag ben ik om 13 uur alweer thuis, dus dan heb ik nog een hele dag voor me. Dus van de 7 dagen in de week hou ik er 4,5 voor mezelf over. Meer dan genoeg ![]() OT: Ik zou overigens nooit meer bij mijn ouders willen wonen, ze wonen nu sowieso in een huis waar ik niet in kan wonen met meer dan twee personen (het is érg gehorig, je hoort boven heel duidelijk de tv beneden, en je kan mensen op straat letterlijk verstaan, net zoals de buren in de tuin als in bed ligt), maar ook al was het een fijner huis, dan nog. Ik kan niet meer lang met ze samenleven, ik heb echt te veel mijn eigen manieren gekregen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() In in de spits reizen is inderdaad niet erg prettig, ik zat vorig jaar iedere vrijdag in de studenten-spits (studenten die dan dus met weekendtassen naar hun ouders gaan), dat is écht druk ![]() ![]() 's Ochtends ben ik de spits meestal net voor of reis ik er net na, dan is het wel weer prettig. Laatst gewijzigd op 29-08-2006 om 12:08. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Rotterdam - Utrecht is trouwens altijd echt té druk ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Dreamland, deel 1 Verwijderd | 28 | 23-05-2004 18:35 | |
ARTistiek |