Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Hoewel ik het echt echt echt niet snap wbt dat danstopic, maar dat komt misschien inderdaad wel weer door een verschil in betekenis van bepaalde termen. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ook daarna hield hij en onze relatie me wel veel bezig, van jaloezie (iig angst om 'm met iemand anders tegen te komen) tot de vraag waarom ik niet goed genoeg zou zijn... Ik heb niet het idee dat ik na drie maanden al over hem heen was, dat ik geen verdriet meer had. Maar dat echte kapotte was na anderhalve maand oid wel voorbij. Maar de eerste twee weken toen het uit was, ben ik ook wel letterlijk ziek geweest van ellende. De stress sloeg in mijn geval ook op mijn lichaam - ik kon geen eten verdragen, ik kon niet slapen, ik voelde me gewoon lichamelijk ook enorm brak. Dat verergert elkaar ook - ik merkte heel goed dat als ik moe was, ik ook spontaan verdrietig werd. En andersom, toen ik me weer vrolijker voelde, kon ik ook weer slapen. Dus tja, wat is mijn definitie van liefdesverdriet... Alles, wel, denk ik, alle verdriet die je voelt om een verbroken relatie, al is het drie jaar later omdat je per toeval even weer teruggeslingerd wordt in een herinnering. Alleen het blijft niet altijd zo lang. En na meer dan een maand er nog fysiek van zijn, dat vind ik ook wel ... opvallend. Maar goed, dat ik het op een bepaalde manier ervaar, wil niet zeggen dat anderen dat ook zo doen. Kan me voorstellen dat mensen er minder last van hebben en ook dat ze er meer moeite mee hebben. |
![]() |
|
[QUOTE]Reverend schreef op 28-08-2006 @ 13:45 :
* plaatje * Idd, lekker feesten je eigen dingen doen nieuwe mensen leren kennen en contact met je ex zoveel mogelijk vermijden, alle dingen met herinneringen weggooien c.q verbranden ![]() en dan iets voor jezelf gaan doen, voor jou bv een nieuwe sport, een nieuw kapsel, iets waarmee je aan jezelf laat zien dat je een nieuwe positieve fase ingaat.. Bij mij is het net 3,5 week uit en mijn ex heeft na een week ook met iemand anders gezoend, misschien moeilijk maar des te meer reden om te zien dat het niet meer werkt..
||
Citaat:
![]() Veel sterkte. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
je date's met je ex vergelijken -0-0- | 14 | 22-07-2009 18:27 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied? #82 George | 491 | 17-03-2008 22:16 | |
Liefde & Relatie |
Na 3 jaar verliefd op een ander Gummetje | 57 | 19-10-2006 11:29 | |
Liefde & Relatie |
Het is uit. Mingster | 20 | 28-09-2006 10:45 | |
Liefde & Relatie |
hij gaat op kamers...opeens maakt hij het uit! Audrey | 22 | 30-09-2003 13:00 | |
Liefde & Relatie |
nu is ie precies voorgoed weg white_angel | 1 | 08-04-2002 14:59 |