Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-09-2006, 20:32
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
srry lieve mensen,
ik moet ff zeuren...want dit schiet lekker op...
een doorverwijsbrief naar de verkeerde huisarts, en die qua inhoud super slordig is... Dit gaat niet werken, misschien moet ik mezelf maar aanmelden.
Nu heb ik er eigenlijk helemaal geen vertrouwen meer in, maar goed...

en die school, grrr.... nogsteeds geen antwoord na 2 mailtjes, terwijl het toch vrij belangrijk is..

ik word gek, en dan kom je thuis, naar mij wordt niet omgekeken maar wel gelijk weer in gesprek met iemand anders, zoals altijd.. ze kunnen van mij part allemaal neervallen.

Laatst gewijzigd op 01-09-2006 om 20:41.
Advertentie
Oud 01-09-2006, 20:33
Barones
Barones is offline
na mijn laatste ervaring met een hele leuke jongen ben ik bang dat ik nooit een vriend zal krijgen. Ik denk dat het gewoon niet voor mij is weggelegd
Oud 01-09-2006, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Barones schreef op 01-09-2006 @ 21:33 :
na mijn laatste ervaring met een hele leuke jongen ben ik bang dat ik nooit een vriend zal krijgen. Ik denk dat het gewoon niet voor mij is weggelegd
Ik denk net als jij.. alleen dan anders om natuurlijk dak nooit een vriendin zal krijgen..

Pfff ik ben gek aan het worden, nu weer gedoe rond om me Ma.. ik wor echt gek...
Oud 01-09-2006, 21:18
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Het was geweldig. Het was echt leuk.

En verwarrend.
Oud 01-09-2006, 21:41
duivelaartje
duivelaartje is offline
Opeens ben ik snif- en snifverkouden. Omg.
Oud 01-09-2006, 22:21
Roosje
Roosje is offline
Ik kan het lekker wel, wedden? <3
Oud 01-09-2006, 22:53
rare kwast
rare kwast is offline
ik kijk dreamcatcher.. niet dat ik er ook maar iets van snap of in de mogelijkheid ben om het te volgen maar goed dat is een tweede.. hij duurt tot 01.10.. geloof niet dat ik dat ga trekken ben kapot, gebroken, zit er helemaal doorheen en niet alleen lichamelijk..
Oud 02-09-2006, 08:34
ilse
ilse is offline
ik laat alles weer uit mijn handen vallne, kan het niet meer hebben. maak alles weer kapot, zoals ik altijd deed. je zou toch denken dat het een keer beter zou gaan
Oud 02-09-2006, 09:25
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 01-09-2006 @ 21:06 :
Is officieel vastgelegd dat hij dat elke maand voor jou moet betalen? In dat geval kan het LBIO misschien iets voor jou doen, moet je maar eens kijken op www.lbio.nl

Ik weet hoe rot niet-betalende vaders zijn. Heb helaas teveel ervaring. Succes ermee
Nee het is een mondelinge afspraak, niets vastgelegd. Maar je zou toch denken dat als je zoiets afspreekt je je er ook gewoon aan houdt? Ik zit straks in de schulden omdat hij het steeds vertikt. Ik denk dat hij niet kan sparen, of het moeilijk vindt om te sparen.
Oud 02-09-2006, 10:22
Gothic
Gothic is offline
pff weet niet wat ik heb vandaag, moe, sjago, en geen idee waarom
Oud 02-09-2006, 10:44
duivelaartje
duivelaartje is offline
OMG, ik ben dom.
Oud 02-09-2006, 10:46
Yana
Yana is offline
Pffffff!

Ik snap er echt he-le-maal niets meer van..zou mijn botte bitchy gedrag dan écht zijn vruchten hebben afgeworpen??

Gisteren een leuke, gezellige middag gehad, alle negatieve gedachtes even naar de achtergrond verdrongen en er allemaal niet teveel bij stilgestaan. Gerealiseerd dat het nu toch écht tijd wordt dat ik niet alleen maar boeken lees, maar ook eens wat positieve dingen in de praktijk moet (wil) gaan brengen. Gá brengen. Ik kan wel wachten.. en wachten..en wachten. En zeuren. En me kut voelen. Maar uiteindelijk schiet ik daar toch echt helemaal niets mee op en ben ik de enige die er mee zit.

Toen ik in de trein terug zat sloeg het stomme gevoel alsnog weer toe. Ben nog even tussendoor uitgestapt om wat te winkelen, het was toch koopavond. Ik was uiteindelijk om acht uur thuis, een paar nieuwe schoenen rijker, geen avondeten gehad en dood en doodmoe. Zat er echt weer helemaal doorheen. 's Avonds laat nog mijn haren gekleurd en toen ineens, zonder dat ik hem ook maar had horen binnenkomen, stond daar mijn vriend... Die nooit op vrijdag komt i.v.m. zijn werk (en luiheid ). En hij had heel lief een speciaal soort kussentje voor me meegenomen, zodat ik 's nachts misschien eens wat beter zou slapen.. Aah! <3. Hij bleef slapen, en liet nog even weten dat ik "altijd binnen mocht lopen" (hij werkt in een winkel)..wat eigenlijk wel veel voor me betekent, omdat ik zo snel het idee heb dat als hij me "teveel" ziet, hij me misschien zat wordt. (En gezien zijn reacties, ís dat meestal ook zo)

Misschien is het nog niet zo slecht eens op mijn strepen te gaan staan...sindsdien doet hij veel verliefderiger.

Oh, en ik heb net twéé bakjes yoghurt met muesli op. Gewoon omdat ik honger had!
Oud 02-09-2006, 11:15
Verwijderd
mijn ov kaart is weer kwijt
en toen kocht ik een nieuwe €19,80 strippenkaart
een briefje opgehaald voor nieuwe OV-kaart
strippenkaart kwijt
ovkaartbriefje kwijt
nieuwe strippenkaart gekocht, en m gewoon met een veter om mn nek gehangen. ben er zat van.

heeey heey i saved the world today
Oud 02-09-2006, 11:31
Moustache
Moustache is offline
Ze is nog steeds geweldig <3333
Oud 02-09-2006, 12:02
Verwijderd
Hm, nogal vrij behoorlijk fantastisch La. Ik ben fokking verliefd, en ergens vind ik dat doodeng, waarom zou het deze keer wel goed gaan? Kan het uberhaupt ooit echt goed gaan tussen ons? We lijken zo veel op elkaar; misschien kunnen twee mensen die allebei precies even dominant en koppig zijn wel nooit écht goed samen leven.

Alle stellen die ik ken in mijn omgeving bij wie het altijd echt goed gaat, zijn stellen waarbij een van de twee duidelijk minder dominant is. Misschien heb je dat wel nodig om een werkende relatie te hebben.

...nou ja, mijn ouders kunnen het ook, en die zijn eigenlijk ook wel even dominant. Misschien moeten we ook gewoon alleen beter leren op elkaar in te spelen, om elkaar de ruimte te geven en om ruimte op te eisen als dat nodig is. Maar als dat niet (helemaal) vanzelf gaat, passen we dan uberhaupt wel zo goed bij elkaar..?

...ik denk te veel na. Ik ben fokking verliefd en vanavond zie ik hem eindelijk weer, dus het wordt gewoon ontzettend leuk en fijn. Zo.
Oud 02-09-2006, 12:18
da leentjuh
da leentjuh is offline
Gisteren was ik net een post aan het typen, staat mn vriend ineens in de kamer. Schrok me dood, hij mocht het dus echt niet lezen.. Had net op tijd weggeklikt.
Oud 02-09-2006, 12:24
Faerie
Faerie is offline
Okay, al die feesten en uitgaan was allemaal geweldig, maar nu begint het echte serieuze leventje weer. Vooral naar school gaan, hoe ga ik me een heel jaar redden in een groepje met iemand met wie ik zeker ruzie ga krijgen? Gewoon maar even afwachten dan hoe het verder gaat, en als ze nog meer opmerkingen tegen me maakt ga ik er haar op aanspreken en zeg ik tegen mijn begeleider dat zij totaal niet in staat is om in teamverband te werken. Verder heb ik weer spijt spijt spijt! if I could turn back time... ook ben ik boos op mezelf, eerst iemand afwijzen en als hij dan een nieuwe vriendin heeft jaloers zijn en hem missen, soms voel ik me echt te goed voor bepaalde mensen wat dat betreft moet ik echt nog enorm veranderen...
Oud 02-09-2006, 12:31
kroot
kroot is offline
Ik moet volgende week zondag het opleidngsorkest tijdens een concert dirigeren en donderdag op de repetitie. Owjee.
Oud 02-09-2006, 12:52
da leentjuh
da leentjuh is offline
Ik heb net mn maten opgenomen en die vergeleken met foto's van anderen die ongeveer dezelfde maten en gewicht hebben.
Ik snap er niks van, zo dun ben ik niet. Of wel?
Oud 02-09-2006, 13:52
Nijn*
Nijn* is offline
Zo. Gisteravond gewerkt, het was superleuk. Stond in de agnetha-kamer en dat ging opzich wel goed, behalve dan af en toe het tempo van de drankjes, omdat N. bar stond en dat dat altijd óntzettend langzaam gaat. Het restaurant was al rond 12 uur leeg, maar we hadden nog een partij met een dj en moesten daar nog helpen. Uiteindelijk was ik om kwart voor 2 klaar, en nadat ik nog een tijdje aan de stam heb gezeten met collega's lag ik dus om 3 uur in m'n bedje. Maar het was gezellig, en heb heel veel zin in volgende week!
En jezus, die biertjes aan het einde van de avond sloegen echt iets té hard in bij L. en mij, we hadden ontzettende lol daar niet van, maar ik had geloof ik 8 uur niets meer kunnen eten, en toen ging het best snel ja..

Nu al iets meer uitgerust dan gisteren, al heb ik nog steeds niet echt veel energie. Wel zin om vanavond nog iets te gaan doen, maar ik moet thuis slapen. Dus waarschijnlijk komt het er niet van en misschien is dat maar goed ook. Even dit weekend écht goed uitrusten en dan kan ik er de komende week gewoon weer lekker tegenaan!
Oud 02-09-2006, 14:13
moon
moon is offline
Ow gister was echt een drama...bij het vak drama. Het zal wel niet voor niets zo heten
Het was doodeng om toneel te moeten spelen en dingen te moeten inproviceren. Ik vond het zo eng dat ik dit na de les ook eerlijk tegen de docente heb gezegd. Ze was in eerste instantie nogal hard en weinig begripvol en hierdoor ging ik me alleen maar slechter voelen. Ik voelde de tranen komen, ik heb nog nooit zo mijn best gedaan om mijn tranen tegen te houden. Juist omdat ik zo mijn best deed ze tegen te houden, liep er uiteindelijk een waterval van tranen over mijn gezicht. Ik kon het niet meer stoppen ook. Ik voelde me zo klein en zo stom en zo onvolwassen. Maar ik voelde weer termug wat ik een paar jaar geleden ook voelde toen ik ook zo'n huilbui kreeg bij een boekbespreking. Die angst om voor de klas te staan zit zo diep.
Het was echt vervelend gister, ik heb huilend mijn zus opgebeld en heb nog een half uur staan janken op het toilet. Ik krijg ook echt stees meer het geveoel dat ik de verkeerde keuze heb gemaakt, maar wat wil ik anders dan? ik weet het gewoon niet goed meer. Ik voel me echt best wel
Oud 02-09-2006, 14:18
Alizée!
Alizée! is offline
waarom begint dat mens nu te zeuren net alsof zij er wat om geeft. nu is het te laat.
Oud 02-09-2006, 14:42
Verwijderd
auwie
ik wil een huisarts
*zit zonder*
Oud 02-09-2006, 14:49
Verwijderd
@moon: Heb je geen mentor? Dan zou je daar eens mee kunnen praten misschien? Of anders met een studieadviseur of decaan ofzo? En misschien een klasgenoot in vertrouwen nemen?
Oud 02-09-2006, 15:10
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 01-09-2006 @ 21:32 :
srry lieve mensen,
ik moet ff zeuren...want dit schiet lekker op...
een doorverwijsbrief naar de verkeerde huisarts, en die qua inhoud super slordig is... Dit gaat niet werken, misschien moet ik mezelf maar aanmelden.
Nu heb ik er eigenlijk helemaal geen vertrouwen meer in, maar goed...

en die school, grrr.... nogsteeds geen antwoord na 2 mailtjes, terwijl het toch vrij belangrijk is..

ik word gek, en dan kom je thuis, naar mij wordt niet omgekeken maar wel gelijk weer in gesprek met iemand anders, zoals altijd.. ze kunnen van mij part allemaal neervallen.
Misschien sta je er zelf niet open genoeg voor? Ik kan me echt niet voorstellen dat ze in een KTC je gaan negeren omdat je je slecht voelt. Zo ja, dan zijn de mensen die er werken totaal niet professioneel.
Oud 02-09-2006, 16:14
darkfairy
darkfairy is offline
goeiemorgen vanaf 16:30 wakker

en nog steeds kapot
Oud 02-09-2006, 18:32
duivelaartje
duivelaartje is offline
Morgen ga ik terugmailen. Morgen...
Oud 02-09-2006, 18:43
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Baggerzooi, misschien kan ik niet meer werken. Maar goed, dat is eigenlijk ook geen ramp want dan ga ik gewoon iets anders zoeken. En mijn computer is dus nog niet klaar. Hebben ze weer een ánder moederbord gebesteld. Pffrt. En ja, ze zijn morgen en overmorgen dicht. Vader zei dat ze slapeloze nachten hadden .

Hmm. Zo verkeerd .
Oud 02-09-2006, 18:50
zus
zus is offline
Pff, wat een bijwerkingen van die AD. Eerste dag nog maar en voel het al opperbest...Maar ja...we zetten door! Verder heb ik een jurkje gekocht en voel me er uberdik in, maar ik hou hem toch aan, want moet het toch een keer leren.
Poeh, val zowat om van de vermoeidheid...
Oud 02-09-2006, 18:50
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
darkfairy schreef op 02-09-2006 @ 17:14 :
goeiemorgen vanaf 16:30 wakker

en nog steeds kapot
das dan ook niet zo raar
Oud 02-09-2006, 19:00
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 02-09-2006 @ 19:50 :
das dan ook niet zo raar
maar wel vervelend
Oud 02-09-2006, 19:05
Verwijderd
Ik ben weer terug.
Doodmoe, kapotte rug, overvol hoofd, maar het was gezellig.
Straks maar weer slapen want het was vannacht 4 uur dat ik mijn bed zag...
Oud 02-09-2006, 19:05
snoopy
snoopy is offline
alles eruit gegooid, wel lekker
Oud 02-09-2006, 19:52
darkfairy
darkfairy is offline
bleh
Oud 02-09-2006, 20:01
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
darkfairy schreef op 02-09-2006 @ 20:00 :
maar wel vervelend
dat zeg ik ook niet
Oud 02-09-2006, 20:08
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 02-09-2006 @ 21:01 :
dat zeg ik ook niet
aha
Oud 02-09-2006, 20:32
Hawahaai
Hawahaai is offline
Grr, dan kan ik zo boos worden. Maar stiekem ben ik dan boos op mezelf, niet op hem, want ik weet donders goed dat het door mijn eigen uitstel-gedrag komt dat ik daar nu nog zo lang mee bezig ben geweest. Maar het is nu af, en ik ben het beu, en het is een stomme lijst om in te vullen! Als ze het niet goed vinden, of ik heb mijn eigen competenties niet goed ingeschat, dan merken we het vanzelf aanstaande dinsdag. Ofzo.

Aangezien ik nu nog bij mijn ouders zit, moet ik dadelijk nog helemaal terug naar huis... Dat wordt dus weer lekker laat thuis, niks meer kunnen doen, morgen uitslapen en voor het eerst een zondag met z'n tweetjes in ons eigen huisje. Ben benieuwd.
Oud 02-09-2006, 21:33
Verwijderd
ik heb een gratis winterjas gekregen gisteravond, van een groepsgenoot, oh tis ook zo'n schat en het is een heerlijk zacht bomberjack, waar je je gezicht in kunt drukken en t dan helemaal fluffy voelt
Oud 02-09-2006, 21:41
Verwijderd
Eindelijk eens muziek op m'n telefoon gezet, kan ik tenminste muziek luisteren in de trein als ik daar zin in heb. Ook al uitgezocht hoe laat ik maandag weg moet en welke bus ik ook al weer moet nemen. Verder gezorgd dat ik wat te drinken heb om mee te nemen...want wat ik woensdag had gekocht was natuurlijk al weer op. 't is al even bedtijd, maar mijn man wil niet mee.
Oud 02-09-2006, 21:41
Redhair
Redhair is offline
Wat een dag.

Vanmorgen ging ik mijn kamer opruimen. Ik vond een zooi oude sealtjes. Opende er een en zag een restje pep, opende er nog een, nog wat pep.
Uit alle sealtjes kreeg ik een lijn. Ik twijfelde niet, het was zo makkelijk. Klein beetje branden, eventjes een ranzige smaak, klein beetje effect. Na twee weken weer pep op. Slecht, maar fijn.

Aan het eind van de middag naar J. en K. gegaan. k. vertelde dat hij heeft gezondigd, vannacht had hij twee lijnen gehad. Ik schudde mijn hoofd, zei dat het jammer was, dat hij nu alweer de verkeerde kant op ging.
Toen ik even later met K. alleen op het balkon stond, vroeg ik of hij zijn mond kon houden. Hij wist meteen wat ik wilde zeggen.
Ik weet dat het slecht is om het voor mijn vriendje te verzwijgen, dat dat totaal verkeerd is, maar ik wil hem niet teleurstellen, ik wil geen gezeur.
D. kwam me daar oppikken, we gingen wat drinken in de stad. Ik vertelde het haar ook maar, ze was teleurgesteld.
We haalden wat te blowen, werden stoned, gingen op een rustig plekje zitten. Daar liet ze me een liedje horen, dat haar aan mij deed denken.
Ik was zo stoned, luisterde naar de tekst, voelde de confrontatie. Toch ook heel gelukkig. Het moment leek uren te duren. D. en ik tegen elkaar, de tekst van het nummer, de schrik van de tekst.
In de stad worden dit weekend films gedraaid op de brink, gewoon in de buitenlucht. Daar gingen we zitten, met het vriendje van D. en een vriend van ons. De film van de Rolling Stones draaide. Geweldig, de wind, de muziek, de beelden, de stonedheid, gelukkig. Ik miste alleen J. erbij.

Nu nog stoned, dat ik vanmiddag pep heb gehad en het verzwijg voor J. kan me op dit moment geen reet schelen. Ik voel me goed, ondanks de confrontatie van het nummer.

Je wilt graag vluchten uit de realiteit
maar kijk eens om je heen, je zit er midden in meid!
je zegt het kan niet zo veel kwaad, ik stop later
want je zit nu in een brainstorm in een glaswater

de realiteit is altijd een feit
zelfs na een fokking blackout raak je die niet kwijt
want hier spreekt de waarheid die jij wou ontvluchten
nou heb jij met een bloedende neus wat te zuchten
shit, wat een afknapper, en jij dacht
dat het leuk was, wel ik hoor niemand die lacht!
is er nou dan echt niets wat je nog kan schelen?
jij bent met je gezondheid roulette aan het spelen
en dan zeg je nogm, het is toch mijn eigen leven?
erg leuk voor de mensen die wel om je geven
Naïeve egoïstische kut dat je er bent!
wat doe je voor wat heroïne als je blut bent?
"Gezellig" met wat vrienden aan de coke of aan de speed
wel die mensen die dat met jou doen zijn je vriend niet
want ze geven geen reet om jou en ik wel
maar jij vindt dat ik zeik en naar hun luister je wel
en dan vraag jij je af waarom mijn bloed gaat koken
als ik horen dat jullie speed snuiven en coke roken
en enkele keer valt dan misschien wel mee
maar echt, één plus één is nog altijd twee
en je blijft en blijft en blijft het maar doen
het is zonde van je lichaam en zonde van je poen
ik begin over verslaving en ji zegt kom op man
maar je kent nou al die drugs toch? trut stop dan!
nieuwsgierigheid kan ji je niet meer achter verschuilen
dus zeg me de rede, nee ga nou niet huilen
die shit werkt nou bij mij toch al niet meer
ik ben nu al teleurgesteld om jouw volgende keer
en heb niet het lef het ooit eens te doen waar ik bij ben
want ik zweer je dat dan ook jij nietmeer zo blij bent
ik kan voor jou behulpzaam of keihard zijn
en de bestemming van jouw trip die is dan niet zo fijn!

Het is brainstormen in een glas water
het lijkt nu nog zo leuk, nmaar de ellende komt later
je leeft in een andere wereld, maar ergens
ben je nou op dit moment helemaal nergens

nee ik wil je niet vertellen wat je wel en niet mag,
maar eh, ik kan toch ook niet net doen of ik het niet zag
ech, het hoeft van mij niet altijd van dat veilige
want ik ben met drabk en drugs ook geen heilige
maar als jij van te voren niet je grenzen bepaald
kan ik je wel vertellen waar je achteraf van baalt
want in het begin ging het je om de kick en de lol
maar je veranderd nou in een afhankelijke snol
en ik kan het allemaal best wel begrijpen
dat de realiteit jouw keel kan dichtknijpen
maar ontsnappen dat zijn grappen waar de slappen in trappen
dus blijf toch met die harddrugs niet aanpappen
ook mijn gedachtes kunnen ver afdwalen
maar daarvoor hoef ik geen shit bij een dealer te halen
jij wil ergens komen, maar je staat gewoon stil
en je maakt mij niet wijs dat dit hetgeen is wat je wil

Het is brainstormen in een glas water
het lijkt nu nog zo leuk, nmaar de ellende komt later
je leeft in een andere wereld, maar ergens
ben je nou op dit moment helemaal nergens
Oud 02-09-2006, 21:53
girl-in-trouble
girl-in-trouble is offline
@ Yana Fijn dat je het leuk had en dat het beter met je ging.

Vanmorgen alleen thuis en dat was echt heerlijk. Niemand die me uit bed kon slepen. Ik heb geslapen tot half elf en voede me weer helemaal fit.
Vanmiddag geen bal uitgevoerd, ik heb mijn tijd zitten verspillen. Ik baalde er een beetje van dat ik helemaal niks meer gehoord heb van mijn beste vriendin. Ik kon wel een goed gesprek gebruiken, maar ik hoop ook dat er niks met haar is...
Ik zie enorm op tegen komende maandag. Dan beginnen de colleges en ik heb niemand met wie ik het goed kan vinden. Ik had er gisteren tijdens het werken ook al problemen mee. Ik heb op een gegeven moment alles op alles moeten zetten om een nieuwe depressie te voorkomen...
Waarom ben ik eigenlijk negentien geworden, als ik nog geen dag van mijn negentien-zijn heb kunnen genieten...? Het heeft me tot nu toe alleen maar ellende, verdriet en depressie gebracht
Oud 02-09-2006, 22:21
Nganon
Nganon is offline
Ik ben zo'n ramp. Een half uur geleden viel ik bijna in slaap op de bank. Nu begin ik langzaam weer wakkerder te worden. Catastrofe is een mooi woord.
Oud 02-09-2006, 22:22
Roosje
Roosje is offline
Ik keek net in de spiegel en ik vond mezelf er plotseling best wel uitzien als een meisje dat naar 4VWO gaat. Mja, dat zijn vlagen, over een kwartier of vijf minuten of over drie dagen, als ik daadwerkelijk weer naar school moet, zit dat wel anders.

En: I'm gonna stay inside for good.
Oud 02-09-2006, 22:24
rare kwast
rare kwast is offline
ik wilde dat er iemand was.. iemand die kwam aanrennen en me kwam redden van de diepe donkere afgrond waar ik dreig in te vallen..

iemand die me vasthoud en beschemt tegen mezelf.. iemand die naar me luisterd en me begrijpt..

ik wil gewoon iemand die kan luisteren ik heb zo veel te vertellen, ik wil zoveel tranen huilen..
maar mijn beste vriendin lijk ik kwijt te raken.. en dat is gvd me eigen schuld..
ik zit zo diep in die klote depressie dat ik me niet meer intresseer in mijn vriendinnen.. ik heb het niet meer door..
waar is de vriendin gebleven die ik altijd was..
waarom moet ik nou nog meer van mezelf kwijt raken..

Oud 02-09-2006, 22:28
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 02-09-2006 @ 23:24 :
ik wilde dat er iemand was.. iemand die kwam aanrennen en me kwam redden van de diepe donkere afgrond waar ik dreig in te vallen..

iemand die me vasthoud en beschemt tegen mezelf.. iemand die naar me luisterd en me begrijpt..

ik wil gewoon iemand die kan luisteren ik heb zo veel te vertellen, ik wil zoveel tranen huilen..
maar mijn beste vriendin lijk ik kwijt te raken.. en dat is gvd me eigen schuld..
ik zit zo diep in die klote depressie dat ik me niet meer intresseer in mijn vriendinnen.. ik heb het niet meer door..
waar is de vriendin gebleven die ik altijd was..
waarom moet ik nou nog meer van mezelf kwijt raken..

Misschien is een vriendin niet de allerbeste aan wie je dat allemaal kunt vertellen? Ik heb het zelf ook meegemaakt, zowel vanuit de passieve als de actieve positie, zeg maar. Als vriendin zijnde kun je ook niet alles hebben. En ik snap wel dat je je een beetje bedrogen lijkt te voelen, althans, zo zou ik me voelen, maar vriendinnen zijn óók niet almachtig. Kun je het niet ergens opschrijven en dat later lezen? Dat heb ik vaak gedaan en ik moet zeggen, het werkte best goed. Dan ga ik nu maar slapen.
Oud 02-09-2006, 22:37
Nijn*
Nijn* is offline
Wel een fijne avond gehad met m'n moeder, maar voel me nog steeds slecht.. En gadverdamme, ik weet wat ik wil en dat maakt het allemaal nog erger. Bahbahbah..

These streets remind me of quicksand
When you're on it you'll keep goin' down
And there's no one to hold on too
And there's no one to pull you out
You keep on fallin'
And no one can here you callin'
So you end up self destructing
Oud 02-09-2006, 22:44
darkfairy
darkfairy is offline
wat een gedoe weer
Oud 03-09-2006, 00:16
x_knorretje_x
x_knorretje_x is offline
kwil het studeren niet weer oppakken...ben er nog niet klaar voor...als ik alleen al hoor wat me allemaal te wachten staat en hoe streng ze te werk gaan op deze hoge school...kword r bang van...

en k had eindelijk de houding dat ik niet moest na denken over of ik wel aardige mensen tegen zou komen, vrienden zou maken...dat het wel goed zou komen...

En dan gebeurt dit...ben gewoon zo gekwetst in die introweek...ze sloot me gewoon buiten, voelde mezelf niet waardig, hoorde er niet bij...ok, ben gelijk met anderen omgegaan die wel normaal konden doen, wat minder puberaal en minder van dat kijk-ik-moet-mezelf-bewijzen-gedrag...
maar toch, door haar zie ik er wel weer tegenop...kutwijf, en daar moet ik in ieder geval een half jaar mee samen werken......

zat een groot deel van die 3 dagen tranen weg te bijten wanneer ik even alleen was, en maar denken, die school stikt er maar in, tkan me niets meer schelen, anders stop ik wel gewoon weer...tdoet me niets...maar dat is et juist...et doet me wel wat...als het nu weer op niets uitloopt...dan sta k niet voor de gevolgen in...dan stort ik in...misschien val k dan eindelijk diep genoeg, zo diep dat k nooit meer kan en niet meer hoef te vallen...dat opstaan niet meer kan en niet meer nodig is...
Oud 03-09-2006, 00:26
darkfairy
darkfairy is offline
verwarring ;x
Oud 03-09-2006, 01:28
Verwijderd
Opluchting: omdat is ik alles opgeschreven heb, opluchting: dat ik de brief verzonden heb.. balen dak nu niet ff tegen iemand aan kan liggen en een keer eens écht ff janken.... echt ff goed uithuilen....... ik wil eens echt tegen iemand aan kunnen liggen en ff echt kunnen uithuilen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten