Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-09-2006, 11:02
Verwijderd
Citaat:
Fainne schreef op 06-09-2006 @ 23:42 :
hahaaaa

Nee ik wil echt die paraplu terug! Da's de beste paraplu ooit!

En ik wil het woord voeren! ik wil zeggen, ik stop ermee,je bent een klootzak, geef nu mij paraplu terug, dahaag.
Desnoods krijg je van mij een paraplu!

Maar goed, als je het hem toch in zijn gezicht wil gooien:

Jij: Ah, fijn dat je mijn paraplu nog kwam brengen
Hij: We moeten praten, ik wil het graag uitmaken
Jij: Wat wil je uitmaken als er toch al niets meer is? Bedankt voor de paraplu en een goede reis terug hè?

Inderdaad, hou de eer lekker aan jezelf en laat die jongen in zijn sop gaar koken. Ik zou mijn tijd wel beter weten te besteden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-09-2006, 11:07
Fainne
Fainne is offline
Ik ben toch een mailtje aan het typen dat is inderdaad het beste, dan hoef ik me niet in bochten te wringen met hem onder ogen te moeten komen enzo. En zo zeg ik het het eerst.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 14:21
zeep007
zeep007 is offline
en gooi er nog wat beledingen in he.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 14:28
Fainne
Fainne is offline
Ik ga niet schelden ofzo, ik ga me niet verlagen tot zijn niveau
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 14:29
Crimson
Crimson is offline
Volgens mij kom jij uit Belgie...
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 14:30
Fainne
Fainne is offline
inderdaad
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 16:40
Fainne
Fainne is offline
Ik heb de mail gestuurd

en het antwoord dat ik kreeg
was gewoon
groffer kon echt niet
echt man, die heeft géén gevoel meer

ik kan het niet geloven, ben half in shock ofzo
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 16:44
Shredder
Shredder is offline
Citaat:
Fainne schreef op 07-09-2006 @ 17:40 :
Ik heb de mail gestuurd

en het antwoord dat ik kreeg
was gewoon
groffer kon echt niet
echt man, die heeft géén gevoel meer

ik kan het niet geloven, ben half in shock ofzo
Je hebt hem met je mail geraakt waar het hem pijn doet, anders zou hij het wel accepteren en geen beledigingen naar je hoofd slingeren. Je hebt het beste gedaan en zelf de overhand houden, laat hem lekker boos zijn en met in de goot belanden met zijn drugs. Jij bent van die loser af en dat is waar het om gaat.
Oud 07-09-2006, 16:45
Fainne
Fainne is offline
Citaat:
Shredder schreef op 07-09-2006 @ 17:44 :
Je hebt hem met je mail geraakt waar het hem pijn doet, anders zou hij het wel accepteren en geen beledigingen naar je hoofd slingeren. Je hebt het beste gedaan en zelf de overhand houden, laat hem lekker boos zijn en met in de goot belanden met zijn drugs. Jij bent van die loser af en dat is waar het om gaat.
dankje, dat doet me echt deugd om te horen
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 16:47
Fainne
Fainne is offline
Hij reduceerde onze liefde alsof het niks anders was dan lieve woordjes.
man hij is zo walgelijk.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 16:48
Crimson
Crimson is offline
copy+paste!
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 16:49
Fainne
Fainne is offline
Citaat:
Crimson schreef op 07-09-2006 @ 17:48 :
copy+paste!
wat? de mail van hem?
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 16:50
Shredder
Shredder is offline
Citaat:
Fainne schreef op 07-09-2006 @ 17:47 :
Hij reduceerde onze liefde alsof het niks anders was dan lieve woordjes.
man hij is zo walgelijk.
Dat is zo typisch om iets achteraf de grond in te boren. Hij voelt zich gewoon ontzettend kut omdat je hem voor was met het uitmaken. Begrijpelijk natuurlijk, maar geen reden om je als een kleuter te gedragen.

Negeer die gast voor de rest gewoon, je hebt gezegd wat je moest zeggen en je bent van hem af. Laat hem maar met andere meisjes aankloten die wel op klojo's kicken. Er zijn nog veel meer jongens daar buiten, neem even de tijd en ga er dan weer voor.
Oud 07-09-2006, 16:56
Fainne
Fainne is offline
Nu zegt hij dat hij vrij is enzo.
heb hem al overal wat zitten deleten als vriend en verwijzingen naar hem beginnen weg te gooien.
Zou ik nog iets op de mail antwoorden? Hij bevestigt inderdaad wat ik hem zeg door zo nog te reageren.

ik vind het zo walgelijk dat hij me nu nog half begint uit te schelden en uit te lachen om wie ik ben. Ik kan het echt niet geloven, echt niet.

ja, ik ga zeker niet verbitterd worden ofzo hoor Integendeel, ik voel me heel sterk. (okee nu eventjes weer helemaal kapot maarja)

(en damn, hij zei niets over m'n paraplu)
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 17:22
zeep007
zeep007 is offline
laat die loser lekker zitten, gewoon compleet negeren die handel. Delete alles wat met hem te maken heeft, blokkeer hem op msn etc.
Geen aandacht aan besteden.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 17:28
Shredder
Shredder is offline
Citaat:
Fainne schreef op 07-09-2006 @ 17:56 :
Nu zegt hij dat hij vrij is enzo.
heb hem al overal wat zitten deleten als vriend en verwijzingen naar hem beginnen weg te gooien.
Zou ik nog iets op de mail antwoorden? Hij bevestigt inderdaad wat ik hem zeg door zo nog te reageren.

ik vind het zo walgelijk dat hij me nu nog half begint uit te schelden en uit te lachen om wie ik ben. Ik kan het echt niet geloven, echt niet.

ja, ik ga zeker niet verbitterd worden ofzo hoor Integendeel, ik voel me heel sterk. (okee nu eventjes weer helemaal kapot maarja)

(en damn, hij zei niets over m'n paraplu)
Nee, niet meer op reageren. Daarmee laat je zien dat je boven hem staat en geen behoefte hebt om op zijn laagvloerse opmerkingen in te gaan. Laat zien dat je beter bent als hem en negeer hem gewoon.
Oud 07-09-2006, 17:40
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Fainne schreef op 07-09-2006 @ 17:49 :
wat? de mail van hem?
idd
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 18:30
Shredder
Shredder is offline
Citaat:
Crimson schreef op 07-09-2006 @ 18:40 :
idd
Die mail van hem gaat ons dus geen bal aan.
Ze zegt zelf al dat er persoonlijke dingen in staan en hij alles afkraakt, dus waarom wil je nou dat ze zo'n persoonlijke mail openbaar maakt? De beschrijving die ze geeft lijkt me meer dan voldoende, we hoeven toch geen inkijk in haar privéleven.

Mij lijkt het verstandiger die mail gewoon voor jezelf te houden en de forummers hebben dat de respecteren. Tenzij je natuurlijk perse de mail wilt laten lezen aan iedereen, dat is je eigen keus.
Oud 07-09-2006, 22:14
Fainne
Fainne is offline
Hij lacht met de dingen waarin ik geloof, kraakt het af, terwijl hij er zelf ook in geloofde. Hij zegt dat hij er geen woorden aan vuil wil maken alsof hij het slachtoffertje is en ik hem dingen 'verwijt' die uit de lucht gegrepen zijn. Ik heb genoeg ware dingen gezegd, ook over ons fijne samenzijn, waardoor hij moest beginnen nadenken en bijdraaien eventueel, dingen die hem zeker zouden raken, maar die heeft hij dus volledig genegeerd. Hij zegt gewoon dat wat ik zeg bullcrap is, spreekt me met m'n volledige naam aan en zegt, vaarwel dus alle kans op vriendschap ooit heeft ie ook weggegooid, hij doet precies alsof hij een reden heeft om niet meer van me te houden, dat ik het zelf heb gedaan. Hij zegt dat ik egocentrisch ben omdat ik zeg dat hij nu alleen nog maar van zichzelf houdt. Hij snapt niet wat ik bedoel met grof zijn, hij denkt dat ik alleen lieve woordjes wou. Hij trekt alles wat ik zeg in het belachelijke, zegt dat ik rondzweef in m'n eigen wereldje
en ohja, het belangrijkste, hij zegt dat niet meer van mij houden geen dag op dag proces was. (omdat ik zei, je houdt niet de ene dag nog van iemand en de andere dag opeens niet meer)

En tegen een vriendin van me begon hij verontwaardigd te zeveren over mijn mail, met erna 'ik ga nog ene smoren voor ik ga slapen'
marginaal

dusja, ik ga ook niet meer op die mail antwoorden, hij bevestigt er gewoon mee wat ik hem zei. Dan blijven we bezig en nog meer grof gedoe wil ik niet horen.
Dus ik heb daarnet even mijn hele hart uitgehuild tot ik licht werd in m'n hoofd, maar het gaat wel weer.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2006, 09:56
Verwijderd

(sorry, vond 'm even té toepasselijk om niet te posten )

Laatst gewijzigd op 15-02-2011 om 21:01.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2006, 10:14
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Sarah schreef op 08-09-2006 @ 10:56 :
[afbeelding]

Oud 08-09-2006, 10:17
Gwinnie
Gwinnie is offline
Citaat:
Sarah schreef op 08-09-2006 @ 10:56 :
[afbeelding]

Fainne, wat een kloteverhaal.
Sterkte en geen waarde hechten aan zijn beledigende woorden. Dat doen (trieste) ex-vriendjes, omdat ze niet beter weten ofzo?

Iemand van wie je hield of om wie je gaf hoor je niet zo te benaderen.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2006, 10:25
Fainne
Fainne is offline
Dank jullie allemaal haha die parapluventjes zijn hilarisch

Ik werd met een slecht gevoel wakker.
Gisterenavond had ik het nog mensen verteld die zeiden 'hij had vast een slechte dag' en 'wees blij dat hij de waarheid vertelde' het is niet eens de waarheid, en ook 'als hij nu je uiterlijk door het slijk had gehaald, da had nu erg geweest'

gvd
Met citaat reageren
Oud 08-09-2006, 17:35
Fainne
Fainne is offline
en vandaag hoorde ik van een andere vriendin dat hij tegen haar had gezegd dat hij al lang niet meer van me hield maar het gewoon sinds dat zware feestje ontdekt had. (bullshit, VLAK daarvoor viel hij me bijna LASTIG met al z'n lieve dingen, had ik daarom gevraagd, nee toch)

nuja, dit topic heeft niet veel nut meer, al doet het me nog effe deugd deze dingen van me af te schrijven..
Met citaat reageren
Oud 08-09-2006, 20:25
Orpheo
Orpheo is offline
oh leuke vriend is dat dan zeg..... en hij is niet eens bij mij in de leer geweest...

zonder dollen; what a sick ass *piep*. logisch dat je van 'm af wilt, hoe zuur het ook is. zoveel moois eerst meegemaakt en dan 'opeens' dit. ben wel benieuwd wat bij hem de trigger was om zo te veranderen...wij (forummers) moeten niet vergeten; wij krijgen alleen info van de t.s. niet van de jongen in kwestie. wellicht ziet hij alles heel anders, en is voor hem de reden heel anders, en heeft de t.s. iets gedaan dat bij hem de druppel was.

ik zeg dit niet om de t.s. te bashen, alles dat ze ervaart te bagetalliseren of om haar expres te kwetsen, maar om er ons even bij stil te laten staan dat het soms lastiger kan zitten dan dat je denkt. eventjes nuanceren.

neemt niet weg dat die kerel wel heel bot is als ik t zo lees. je kan ook je ideeen en emoties wat subtieler brengen. als je tegen je maten zegt 'dat fuckin lieve gedoe' oid, ala, maar niet tegen je meisje. no way. doe ik zelfs niet (in ieder geval niet als ik t meen, hooguit wanneer het schertsend bedoeld is).

aan de t.s.: t enige dat ik kan zeggen is stay strong, let time makes its judgements, and keep on rollin'.
Oud 08-09-2006, 20:34
Fainne
Fainne is offline
hmm nee, hij had écht geen reden dat is net wat ik nooit zou doen, hem zwartmaken ofzoiets, ik zie alles vrij objectief.

het enige wat een trigger was is zijn eigen verwrongen geest, het feit dat hij het voelde alsof ik hem dingen verbood, terwijl hij dus wou puberen en rebelleren.

daarom net, hij heeft 0.00 reden om ZO grof te doen tegen mij.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2006, 22:26
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Fainne schreef op 08-09-2006 @ 21:34 :
hmm nee, hij had écht geen reden dat is net wat ik nooit zou doen, hem zwartmaken ofzoiets, ik zie alles vrij objectief.

het enige wat een trigger was is zijn eigen verwrongen geest, het feit dat hij het voelde alsof ik hem dingen verbood, terwijl hij dus wou puberen en rebelleren.

daarom net, hij heeft 0.00 reden om ZO grof te doen tegen mij.
dat laatste ben ik zeker met je eens, maar no offence, je kan nooit objectief zijn als het gaat om je eigen handelingen.

de trigger kan voor hem iets heel anders zijn geweest. simpel voorbeeld. de reden dat ik t idee had met mijn ex 'en NU heb ik t gehad' was iets debiels. ik was aan t solderen, en zij was aan t lezen, en ze wilde weg, en ik had die bout in mn handen, en kon dus NIET weg lopen. en t feit dat ze niet wilde wachten tot ik klaar was (hooguit 10 minuten) was voor mij de trigger. voor haar was t veel complexer. ik bedoel maar. t kan iets heel simpels zijn in zijn ogen (of juist heel complex), en jij (fianne dus) kan er geen idee van hebben wat t is.

het kan ook zijn dat hij inderdaad een verwrongen geest heeft...

anyway, sterkte ermee!
Oud 08-09-2006, 23:09
Fainne
Fainne is offline
daarom zei ik ook 'vrij' objectief omdat ik natuurlijk wel graag zou willen dat hij van me houdt, en het moeilijk is te aanvaarden dat hij dat niet doet.

Maar het was echt zo, twee dagen voor zijn twijfel begonnen was, kon hij niet vaak genoeg zeggen dat hij van me houdt, het is echt gewoon begonnen vanaf het moment dat hij strontzat en stoned was en hij is daarin blijven hangen ofzo. Ik kon soms wel vervelend doen, maar ik zei altijd dat als ik lastig deed hij dat best mocht zeggen, maar hij zei dat hij er niks van merkte en best lastiger mocht doen.

Iedereen vind hem sowieso raar, en zijn familie gelooft dat hij een soort van autisme heeft, en hij is hoogbegaafd. En een steinerkind, die zijn altijd wat twisted arrogant
Met citaat reageren
Oud 08-09-2006, 23:13
Orpheo
Orpheo is offline
tja, ik zou haast zeggen 'leuk he, het effect van drugs' maar das te kort door de bocht, hoewel het wel zou kunnen. de mens is eigenlijk een chemische fabriek, en iedereen reageert anders op drugs.

wellicht is over anderhalve, twee maanden, alles gesust, is er niks aan t handje, en wil hij jou weer terug. overhaaste conclusies moet je niet gaan trekken. je moet (nog) niet gaan extrapoleren.
Oud 08-09-2006, 23:30
Fainne
Fainne is offline
hmm ik weet niet, zo'n verandering heeft niemand die hem kent al ooit meegemaakt of gezien bij hem, en hij klinkt zelf zo resoluut, hij wilt blijkbaar zelfs geen vrienden meer zijn. Hij zei letterlijk 'vaarwel'. Geen hoop meer, ik moet verder, en spijt komt altijd te laat.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2006, 22:35
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Fainne schreef op 09-09-2006 @ 00:30 :
hmm ik weet niet, zo'n verandering heeft niemand die hem kent al ooit meegemaakt of gezien bij hem, en hij klinkt zelf zo resoluut, hij wilt blijkbaar zelfs geen vrienden meer zijn. Hij zei letterlijk 'vaarwel'. Geen hoop meer, ik moet verder, en spijt komt altijd te laat.
*sorry dat ik nu pas lees en antwoord*

spijt van wie naar wie/wat? en heb je je paraplu al terug?
Oud 09-09-2006, 22:50
Fainne
Fainne is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 09-09-2006 @ 23:35 :
*sorry dat ik nu pas lees en antwoord*

spijt van wie naar wie/wat? en heb je je paraplu al terug?
haha geeft niet, tis nog een eer als iemand hierop antwoordt

spijt van hem naar mij he. Ja kweetniet of ik je vorige post wel goed had begrepen.

Nee paraplu niet terug, maar hij zal die wel meegeven met zijn neef (al lang een vriend van mij) als hij die ziet.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2006, 22:56
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Fainne schreef op 09-09-2006 @ 23:50 :
haha geeft niet, tis nog een eer als iemand hierop antwoordt

spijt van hem naar mij he. Ja kweetniet of ik je vorige post wel goed had begrepen.

Nee paraplu niet terug, maar hij zal die wel meegeven met zijn neef (al lang een vriend van mij) als hij die ziet.
wat ik bedoelde was, uhm.....

zover ik t kon snappen begon zijn gedrag te veranderen toen hij veel ging blowen. vandaar dus die eerste alinea. die tweede spreekt voor zich denk ik. straks komt ie tot bezinning, en denkt ie 'damn... ik was een lul en heb haar laten gaan, ik heb haar afgestoten als 2 magneten met dezelfde polen naar elkaar'.

je mag daar natuurlijk NOOIT vanuit gaan, maar het is mogelijk, en dan valt ie echt hard naar beneden, en realiseert ie zich dat puberen (of je ergens flink tegen afzetten) niet altijd iets goeds is.
Oud 09-09-2006, 23:22
Metal
Metal is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 09-09-2006 @ 23:56 :
ik heb haar afgestoten als 2 magneten met dezelfde polen naar elkaar'.
haha!

-

Ben blij dat je van hem afbent, hij klinkt als een labiel ettertje. Nu doet het pijn maar over een tijd ben je blij dat je die keuze hebt gemaakt. Even door de zure appel heenbijten, succes.
Oud 09-09-2006, 23:22
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Myuki schreef op 03-09-2006 @ 20:30 :
Nou... ik vind al die "weg ermee" reacties wel heel erg resoluut. Volgens mij snappen jullie niet echt wat verliefdheid en houden van met een mens doet.
Ik denk eerlijk gezegd dat juist de meer 'ervaren' mensen dit prima 'snappen'. Het is veel te makkelijk in een slechte relatie te blijven hangen als je niet doorhebt dat er altijd een betere baan/relatie te vinden is.

Wat betreft de situatie van de OP: als die gast je nog leuk vond had 'ie niet zo lomp gedaan, simpel, dit gaat niet mere goedkomen, ff doorbijten en een ander zoeken. Bij voorkeur eentje die niet de hoeveelheid hersencellen al op 16 jarige leeftijd gehalveerd heeft.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2006, 23:36
Fainne
Fainne is offline
Citaat:
Metal schreef op 10-09-2006 @ 00:22 :
haha!

-

Ben blij dat je van hem afbent, hij klinkt als een labiel ettertje. Nu doet het pijn maar over een tijd ben je blij dat je die keuze hebt gemaakt. Even door de zure appel heenbijten, succes.
dankje
Met citaat reageren
Oud 09-09-2006, 23:47
Fainne
Fainne is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 09-09-2006 @ 23:56 :
wat ik bedoelde was, uhm.....

zover ik t kon snappen begon zijn gedrag te veranderen toen hij veel ging blowen. vandaar dus die eerste alinea. die tweede spreekt voor zich denk ik. straks komt ie tot bezinning, en denkt ie 'damn... ik was een lul en heb haar laten gaan, ik heb haar afgestoten als 2 magneten met dezelfde polen naar elkaar'.

je mag daar natuurlijk NOOIT vanuit gaan, maar het is mogelijk, en dan valt ie echt hard naar beneden, en realiseert ie zich dat puberen (of je ergens flink tegen afzetten) niet altijd iets goeds is.
Ja, hopelijk word hij ooit weer die mooie persoon van ervoor, maar de verandering is zo drastisch dat ik denk dat er eerst erg lange tijd overheen moeten gaan eer hij terug wat gevoel en besef krijgt.
Maar tegen dan sta ik ook weer veel verder
Veel mensen hadden er trouwens altijd wel voor gevreesd , omdat hij al jaren tussen krakers zit, dat hij ooit wel eens de verkeerde kant op zou gaan.

Gelukkig ga ik hem niet tegen komen voor een jaar ofzo.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2006, 01:04
niekiepower
niekiepower is offline
ach ik heb een vriendje van 4 jaar jonger die ook de hele dag blowt, maar boeie dat moet ie toch zelf weten.
hij is professioneel surfer en daar schijnt dat bij te horen
en jonge jongens ach, die moet je gewoon lekker vrij laten zoals ze dat willen, ze zijn toch ook gewoon jong dat ben jij ook geweest en dan wil je gewoon experimenteren met drugs en meisjes, dat gaat na een tijdje vanzelf over
Oud 10-09-2006, 11:02
Fainne
Fainne is offline
Citaat:
niekiepower schreef op 10-09-2006 @ 02:04 :
ach ik heb een vriendje van 4 jaar jonger die ook de hele dag blowt, maar boeie dat moet ie toch zelf weten.
hij is professioneel surfer en daar schijnt dat bij te horen
en jonge jongens ach, die moet je gewoon lekker vrij laten zoals ze dat willen, ze zijn toch ook gewoon jong dat ben jij ook geweest en dan wil je gewoon experimenteren met drugs en meisjes, dat gaat na een tijdje vanzelf over
je staat een beetje achter met deze reactie
Met citaat reageren
Oud 10-09-2006, 16:13
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Chimera schreef op 10-09-2006 @ 00:22 :
Ik denk eerlijk gezegd dat juist de meer 'ervaren' mensen dit prima 'snappen'. Het is veel te makkelijk in een slechte relatie te blijven hangen als je niet doorhebt dat er altijd een betere baan/relatie te vinden is.

Wat betreft de situatie van de OP: als die gast je nog leuk vond had 'ie niet zo lomp gedaan, simpel, dit gaat niet mere goedkomen, ff doorbijten en een ander zoeken. Bij voorkeur eentje die niet de hoeveelheid hersencellen al op 16 jarige leeftijd gehalveerd heeft.
Je kopiëert slechts een fragment van wat ik typte. Ik raadde haar nergens aan om te blijven hangen als 't niet beter werd. Maar volgens mij lees je sowieso niet zo goed, gezien je nutteloze reactie.

@Fainne: Hij heeft 't waarschijnlijk erg moeilijk en lijkt me ook niet bepaald gelukkig. En daar heb je niks meer mee te maken
Oud 10-09-2006, 16:15
Fainne
Fainne is offline
Citaat:
Myuki schreef op 10-09-2006 @ 17:13 :
Je kopiëert slechts een fragment van wat ik typte. Ik raadde haar nergens aan om te blijven hangen als 't niet beter werd. Maar volgens mij lees je sowieso niet zo goed, gezien je nutteloze reactie.

@Fainne: Hij heeft 't waarschijnlijk erg moeilijk en lijkt me ook niet bepaald gelukkig. En daar heb je niks meer mee te maken
nee inderdaad hij heeft het ook zelf teweeg gebracht
Met citaat reageren
Oud 10-09-2006, 16:18
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Fainne schreef op 10-09-2006 @ 17:15 :
nee inderdaad hij heeft het ook zelf teweeg gebracht
niet dat je daar heel erg vrolijk van moet worden. Maar het is wel makkelijker zo.
Oud 10-09-2006, 21:47
Verwijderd
Hehe, is dat nou geen opluchting, om te weten dat je niet meer 'verantwoordelijk' bent voor hem, dat je geen donder meer met hem te maken heeft, dat je nu niet met hem meegetrokken wordt in die gezellige buien van hem?

Goed gedaan meid! En gewoon niet meer op reageren. De relatie was vrij kort en de laatste tijd ging het al niet meer zo goed. Je hebt gewoon op tijd voor jezelf gekozen dus laat lekker gaan met z'n kinderachtige reacties.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2006, 09:18
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Myuki schreef op 10-09-2006 @ 17:13 :
Om het even bot te zeggen: je opmerking dat mensen niet weten wat verliefdheid met iemand doet is een dooddoener en slaat bovendien als een tang op een varken.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2006, 15:12
Fainne
Fainne is offline
Citaat:
Nala schreef op 10-09-2006 @ 22:47 :
Hehe, is dat nou geen opluchting, om te weten dat je niet meer 'verantwoordelijk' bent voor hem, dat je geen donder meer met hem te maken heeft, dat je nu niet met hem meegetrokken wordt in die gezellige buien van hem?

Goed gedaan meid! En gewoon niet meer op reageren. De relatie was vrij kort en de laatste tijd ging het al niet meer zo goed. Je hebt gewoon op tijd voor jezelf gekozen dus laat lekker gaan met z'n kinderachtige reacties.
De relatie was kort ja, maar dat 'voor altijd' gevoel was er wel.
Maar je hebt gelijk, en ik ben echt opgelucht ja, en ben trots op mezelf dat mijn geluk niet afhangt van hem
dankje !
Met citaat reageren
Oud 11-09-2006, 16:06
Fainne
Fainne is offline
ohw, ik dacht dat ik er vanaf was, effe mini-hartinfarctje.
dit stuurt hij me nu =>

"complete wederzijdse negatie
de vragen die ik in het antwoord op uw mail heb gevraagd waren niet retorisch
ik wil graag een antwoord"

wat? wat kan ik nou antwoorden? het enige wat hij vraagt in die mail is of hij grof is, nuja dat ziet hij toch zelf wel
M'n moeder zegt dat ik best hierop ook niets zeg..?
Met citaat reageren
Oud 11-09-2006, 17:29
zeep007
zeep007 is offline
Nope, lekker negeren die lul. Hij heeft geen reactie terug verdiend. Afgesloten = afgesloten. Geen woorden kunnen dit veranderen of het gevoel wat jij en hij nu hebben. Het enige wat hierop voort kan komen is alleen maar meer drama.

Dus: NEGEREN
Met citaat reageren
Oud 11-09-2006, 17:38
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Fainne schreef op 11-09-2006 @ 17:06 :

"complete wederzijdse negatie
de vragen die ik in het antwoord op uw mail heb gevraagd waren niet retorisch
ik wil graag een antwoord"

wat? wat kan ik nou antwoorden? het enige wat hij vraagt in die mail is of hij grof is, nuja dat ziet hij toch zelf wel
M'n moeder zegt dat ik best hierop ook niets zeg..?
wahahahha Alsof hij nog iets te eisen heeft
Niks antwoorden, hoor... lekker laten gaarkoken, die knul
Oud 11-09-2006, 17:49
Fainne
Fainne is offline
hehehe, okee, weer bedankt

jah, hij zei zelf vaarwel, wat is het nut dat ik nog iets zeg. Hij wilt precies nog wat macht over me ofzo
Met citaat reageren
Oud 17-09-2006, 11:33
Fainne
Fainne is offline
hij heeft trouwens nog 2 keer hetzelfde gevraagd, zelfs via iemand anders die het me moest vragen dan

Ik heb die persoon laten zeggen dat hij zelf vaarwel zei en ik niet snap waarom hij het me blijft vragen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten