![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar goed, als je het hem toch in zijn gezicht wil gooien: Jij: Ah, fijn dat je mijn paraplu nog kwam brengen Hij: We moeten praten, ik wil het graag uitmaken Jij: Wat wil je uitmaken als er toch al niets meer is? Bedankt voor de paraplu en een goede reis terug hè? Inderdaad, hou de eer lekker aan jezelf en laat die jongen in zijn sop gaar koken. Ik zou mijn tijd wel beter weten te besteden. ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Negeer die gast voor de rest gewoon, je hebt gezegd wat je moest zeggen en je bent van hem af. Laat hem maar met andere meisjes aankloten die wel op klojo's kicken. Er zijn nog veel meer jongens daar buiten, neem even de tijd en ga er dan weer voor. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ze zegt zelf al dat er persoonlijke dingen in staan en hij alles afkraakt, dus waarom wil je nou dat ze zo'n persoonlijke mail openbaar maakt? De beschrijving die ze geeft lijkt me meer dan voldoende, we hoeven toch geen inkijk in haar privéleven. Mij lijkt het verstandiger die mail gewoon voor jezelf te houden en de forummers hebben dat de respecteren. Tenzij je natuurlijk perse de mail wilt laten lezen aan iedereen, dat is je eigen keus.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Fainne, wat een kloteverhaal. Sterkte en geen waarde hechten aan zijn beledigende woorden. Dat doen (trieste) ex-vriendjes, omdat ze niet beter weten ofzo? Iemand van wie je hield of om wie je gaf hoor je niet zo te benaderen. |
![]() |
||
Citaat:
de trigger kan voor hem iets heel anders zijn geweest. simpel voorbeeld. de reden dat ik t idee had met mijn ex 'en NU heb ik t gehad' was iets debiels. ik was aan t solderen, en zij was aan t lezen, en ze wilde weg, en ik had die bout in mn handen, en kon dus NIET weg lopen. en t feit dat ze niet wilde wachten tot ik klaar was (hooguit 10 minuten) was voor mij de trigger. voor haar was t veel complexer. ik bedoel maar. t kan iets heel simpels zijn in zijn ogen (of juist heel complex), en jij (fianne dus) kan er geen idee van hebben wat t is. het kan ook zijn dat hij inderdaad een verwrongen geest heeft... anyway, sterkte ermee!
||
Citaat:
spijt van wie naar wie/wat? en heb je je paraplu al terug?
||
Citaat:
![]() spijt van hem naar mij he. Ja kweetniet of ik je vorige post wel goed had begrepen. Nee paraplu niet terug, maar hij zal die wel meegeven met zijn neef (al lang een vriend van mij) als hij die ziet. |
![]() |
||
Citaat:
zover ik t kon snappen begon zijn gedrag te veranderen toen hij veel ging blowen. vandaar dus die eerste alinea. die tweede spreekt voor zich denk ik. straks komt ie tot bezinning, en denkt ie 'damn... ik was een lul en heb haar laten gaan, ik heb haar afgestoten als 2 magneten met dezelfde polen naar elkaar'. je mag daar natuurlijk NOOIT vanuit gaan, maar het is mogelijk, en dan valt ie echt hard naar beneden, en realiseert ie zich dat puberen (of je ergens flink tegen afzetten) niet altijd iets goeds is.
||
Citaat:
- Ben blij dat je van hem afbent, hij klinkt als een labiel ettertje. Nu doet het pijn maar over een tijd ben je blij dat je die keuze hebt gemaakt. Even door de zure appel heenbijten, succes. ![]()
||
Citaat:
Wat betreft de situatie van de OP: als die gast je nog leuk vond had 'ie niet zo lomp gedaan, simpel, dit gaat niet mere goedkomen, ff doorbijten en een ander zoeken. Bij voorkeur eentje die niet de hoeveelheid hersencellen al op 16 jarige leeftijd gehalveerd heeft. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar tegen dan sta ik ook weer veel verder ![]() Veel mensen hadden er trouwens altijd wel voor gevreesd , omdat hij al jaren tussen krakers zit, dat hij ooit wel eens de verkeerde kant op zou gaan. Gelukkig ga ik hem niet tegen komen voor een jaar ofzo. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
@Fainne: Hij heeft 't waarschijnlijk erg moeilijk en lijkt me ook niet bepaald gelukkig. En daar heb je niks meer mee te maken ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar je hebt gelijk, en ik ben echt opgelucht ja, en ben trots op mezelf dat mijn geluk niet afhangt van hem ![]() dankje ! |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Niks antwoorden, hoor... lekker laten gaarkoken, die knul
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 |