Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-01-2007, 17:29
Flijn
Flijn is offline
Citaat:
Balance schreef op 05-01-2007 @ 15:05 :
Wordt ook op maandag herhaald hoorde ik van iemand. Heb nog niet gecheckt of het klopt.
Ja klopt, rond drie uur op ned. 2.

Ik verdenk de helft, dat schiet niet op...
Advertentie
Oud 05-01-2007, 17:37
Verwijderd
Ik heb gister voor het eerst een stukje gezien, kwam er langs met zappen en ben blijven hangen omdat ik het wel leuk vond uitzien

het komt me niet zo goed uit om te volgen, wel jammer eigenlijk!

en ik dacht: wow, dat ziet er wel gaaf uit waar ze zijn, wil ik ook wel heen! en toen zeiden ze dat het in bangkok was en daar ga ik heen
Oud 05-01-2007, 17:50
Knots
Knots is offline
Citaat:
bonelesschicken schreef op 05-01-2007 @ 17:08 :
Hoe vet zou het zijn als Dick Jol de Mol was.
Mijn hoofdverdachte op dit moment . Samen met Nadja. Gevoel + ik heb ze beide weinig tot niets zien doen om geld in de pot te krijgen.
Oud 05-01-2007, 19:49
Verwijderd
Citaat:
Faerie schreef op 05-01-2007 @ 16:19 :
Dat dacht ik vorige keer ook van Milouska

Ik vind dat met die gehaktballen wel verdacht. Wie zegt er nou dat ie goed is in gehaktballen bakken? Zo moeilijk is dat niet
Haha, ja inderdaad..

Maar zoals Boneless zegt, Dick Jol zou ook een zeer goede Mol zijn, al denk ik dat dat te veel voor de hand ligt, door zn werk enzo
Oud 06-01-2007, 09:39
bbyn
bbyn is offline
jaaaaa howr, thanx mensen van RTL boulevard, die gaan even vertellen wie Wie is de mol? gaat winnen.. wat flauw...

oke ze zeiden eerst: "voor diegenen die VANAVOND wie is de mol gaan kijken moeten f oren dichtdoen" dus ik denk, nou die aflevering heb ik al gezien... gaan ze ff zeggen wie de winnaar is

nou.. lekker verpest
Oud 06-01-2007, 10:41
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
bbyn schreef op 06-01-2007 @ 10:39 :
jaaaaa howr, thanx mensen van RTL boulevard, die gaan even vertellen wie Wie is de mol? gaat winnen.. wat flauw...

oke ze zeiden eerst: "voor diegenen die VANAVOND wie is de mol gaan kijken moeten f oren dichtdoen" dus ik denk, nou die aflevering heb ik al gezien... gaan ze ff zeggen wie de winnaar is

nou.. lekker verpest
hebben ze dat echt gezegd? dan hoop ik dat ze een boete krijgen. de deelnemers van wie is de mol moeten toch ook een boete betalen als ze het verraden?
Oud 06-01-2007, 11:07
Knots
Knots is offline
Ik heb RTL Boulevard niet gezien, maar las net wel dat de Mol ook al bekend zou zijn.
http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=27613.0
(Dit is alleen een link naar het onderwerp, staat nog niet gelijk wie dan de mol zou zijn.)

Je zou toch denken dat ze met zo'n hoge boete toch wel hun mond zouden houden..
Oud 06-01-2007, 11:11
Verwijderd
Citaat:
Knots schreef op 06-01-2007 @ 12:07 :
Ik heb RTL Boulevard niet gezien, maar las net wel dat de Mol ook al bekend zou zijn.
http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=27613.0
(Dit is alleen een link naar het onderwerp, staat nog niet gelijk wie dan de mol zou zijn.)

Je zou toch denken dat ze met zo'n hoge boete toch wel hun mond zouden houden..
haha, dat gaat weer over een ander persoon dan bij RLT Boulevard, geweldig zoiets. (edit, logisch ja, mol en winnaar )Maar ja, zo kan iedereen de Mol of winnaar wel zijn. Laten we het maar lekker afwachten, dan zien we het vanzelf

en die boete, tja, als mensen slim zijn houden ze gewoon hun mond, zoals Daphne Bunskoek zei in Boulevard

Laatst gewijzigd op 06-01-2007 om 12:37.
Oud 06-01-2007, 11:14
bbyn
bbyn is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 06-01-2007 @ 11:41 :
hebben ze dat echt gezegd? dan hoop ik dat ze een boete krijgen. de deelnemers van wie is de mol moeten toch ook een boete betalen als ze het verraden?
ja... k weet niet of t waar is wat ze zeggen, maar tis wel heeeel stom.. natuurlijk weet ik nog niet wie de mol is, maar de winnaar wilde ik ook nog niet weten
Oud 06-01-2007, 12:47
Kikkertje :D
Kikkertje :D is offline
Ik gok op Eva
Oud 06-01-2007, 13:46
Verwijderd
Citaat:
Kikkertje schreef op 06-01-2007 @ 13:47 :
Ik gok op Eva
Ik denk dat Eva gaat winnen, zij is wel slim.
Oud 06-01-2007, 15:30
Verwijderd
ik vind nadja wel een mol
Oud 06-01-2007, 17:35
Balance
Balance is offline
Ik twijfel nu heel erg of ik zal gaan kijken wie het is.
Enerzijds lijkt het me eigenlijk helemaal niet leuk om de winnaar en mol te weten, maar anderzijds ben ik super nieuwsgierig
Oud 06-01-2007, 18:49
Fleurop
Fleurop is offline
Ik heb het filmpje van Boulevard gezien, en ik vind dat je hier absoluut niet uit kan concluderen dat de persoon over wie ze het hebben de winnaar zou worden.
Ook zelf geven ze aan te gissen en 'het zou kunnen'- is genoemd.
Duidelijk wordt gezegd dat het een GERUCHT is.
Daphne voegt hierbij toe dat het haar heel sterk lijkt dat het bekend is dat die persoon wint, i.v.m. de hoge boete.
Ook het argument dat ze noemen dat die persoon om de reden dat hij/zij de winnaar zou worden iets te doen krijgt vind ik niet goed.

Dus mensen; ik zou me hier niet te druk om maken. De winnaar is wat mij betreft nog niet bekend.
Oud 06-01-2007, 19:44
Verwijderd
RTL Boulevard is een roddelblad op TV dus ga je daar nou niet druk om maken mensen.
Oud 06-01-2007, 21:09
Verwijderd
ze zeggen dus
Spoiler
maar dat dacht ik al
Oud 06-01-2007, 22:02
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Citaat:
Moniek! schreef op 06-01-2007 @ 14:46 :
Ik denk dat Eva gaat winnen, zij is wel slim.
Ik vond haar echt vreselijk.
Oud 07-01-2007, 00:23
Rosalien
Rosalien is offline
Ontzettend leuk dat het er weer is! Zelf wil ik ook nog eens naar Thailand, zo een voorproefje..

Ik verdenk Nadja vanaf minuut nr. 1! Ze kreeg een ander kleur boekje, ze wilde 6 paar schoenen mee, niet een paar in de bagagetas stoppen.
Ook Adrian Mole is wel heel toevallig (wel leuk gevonden trouwens )
En dr reactie toen ze er niet uit moest bij het eliminate spel...hmmm

Hoe gaat het met de poll??
wedstrijdje ik-denk-dat-ik-weet-wie-de-mol-is?
Lijkt me leuk!
Oud 07-01-2007, 11:08
Balance
Balance is offline
Grrr ik hoef al niet meer na te denken of ik het wil weten of niet, want ik opende de Telegraaf vandaag en ja hoor, met naam en foto stond er wie de Mol is (of zou zijn).
Ik ga er maar gewoon van uit dat het bericht niet op gegevens berust maar op geruchten en ga gewoon verder met mijn eigen verdenkingen. Maar wel ontzettend kinderachtig zeg.
Oud 07-01-2007, 12:32
jet
jet is offline
dat is je straf voor de telegraaf lezen

maarja het zat er wel in dat het bij een WIDM een keer misgegaan en het van te voren al bekend was.
ik hoop nog even mn oren en ogen er gesloten voor te kunnen houden
Oud 07-01-2007, 13:03
duivelaartje
duivelaartje is offline
Wat is er leuk aan om de (eventuele) winnaar al bekend te maken? Wat schiet je er in hemelsnaam mee op? Is toch alleen maar flauw?
Oud 07-01-2007, 13:16
Balance
Balance is offline
Citaat:
jet schreef op 07-01-2007 @ 13:32 :
dat is je straf voor de telegraaf lezen

maarja het zat er wel in dat het bij een WIDM een keer misgegaan en het van te voren al bekend was.
ik hoop nog even mn oren en ogen er gesloten voor te kunnen houden
Ik ben simpel, dus leg mij het nieuws ook maar simpel uit En als al die Telegraafhaters eens verder kijken dan de voorpagina blijkt dat de berichtgeving verder gewoon compleet is.

Ik vraag me echt af of iemand er 250.000 euro voor over heeft om het te verraden. Lijkt me niet eigenlijk..
Oud 07-01-2007, 13:41
Konijn
Konijn is offline
Citaat:
Rosalien schreef op 07-01-2007 @ 01:23 :
Ook Adrian Mole is wel heel toevallig (wel leuk gevonden trouwens )
Dat heb ik gemist denk ik?

Heb het net gekeken, ik verdenk Eva! En daarna Renate.
Oud 07-01-2007, 14:03
Balance
Balance is offline
Citaat:
Konijn schreef op 07-01-2007 @ 14:41 :
Dat heb ik gemist denk ik?

Heb het net gekeken, ik verdenk Eva! En daarna Renate.
Nadja las een boek van Adrian Mole in het vliegtuig. En vervolgens legde ze die bij het Sudoku spel ook nog neer, als persoonlijk object.

Ik vind dat een behoorlijk sterke hint. Bovendien vind ik het ook opvallend dat Nadja dat boek dus blijkbaar niet had afgestaan op het vliegveld (terwijl een boek veel weegt en na het vliegtuig zijn belangrijkste taak wel volbracht heeft) en dat ze hem vervolgens mee sjouwde tijdens een opdracht (waarom zou je dat meenemen?)
Oud 07-01-2007, 14:46
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Dat boek van Adrian Mole is TE duidelijk. Een simpele afleidingsmanouvre/grap.
Oud 07-01-2007, 17:47
Balance
Balance is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 07-01-2007 @ 15:46 :
Dat boek van Adrian Mole is TE duidelijk. Een simpele afleidingsmanouvre/grap.
Dat heb ik de afgelopen 2x (dit is de 3e die ik volg) ook vaak zat gedacht:

- Dat je een boekenkast in een badkamerwinkel gaat zoeken is TE duidelijk (Ik weet niet meer precies om wat het ging )
- Dat Yvon een film van WIDM krijgt en de rest niet, is TE duidelijk.
Oud 07-01-2007, 19:40
Nothing
Nothing is offline
Blijft een geniaal programma!
Oud 09-01-2007, 12:18
Ann
Ann is offline
Ik verdenk eva van de mol zijn. Misschien een heel onlogisch verband, maar bij eerder mollen, zag je ook altijd dat er bijvoorbeeld een mol teken achter een foto zat etc. Dit keer bij eva, bij haar filmpje, was de belgische mol op televisie. En ik denk dat dat ook wel een aanwijzing is.
Oud 09-01-2007, 12:20
TwistedJunkie
TwistedJunkie is offline
Ik denk zelf aan Renate.

Vond het jammer dat Sander er al uit is! Hijs leuk.
Oud 09-01-2007, 17:55
just_me16
just_me16 is offline
is het jullie ook opgevallen dat er 1 rood mollenboekje is terwijl de rest groen is , doet me denken aan een hint van vorig jaar: de mol had toen geen afwijkende kleur, terwijl iedereen tenminste 1x een andere kleur van iets als de rest.
Lijkt me sterk als ze die gaan herhalen maarja je weet maar nooit.

Die van het boek was me niet opgevallen

En van dat filmpje van eva zou ook een hint kunnen zijn ja

ben benieuwd, vorig jaar had ik het niet geraden
Oud 09-01-2007, 18:03
Verwijderd
Citaat:
just_me16 schreef op 09-01-2007 @ 18:55 :
is het jullie ook opgevallen dat er 1 rood mollenboekje is terwijl de rest groen is , doet me denken aan een hint van vorig jaar: de mol had toen geen afwijkende kleur, terwijl iedereen tenminste 1x een andere kleur van iets als de rest.
Lijkt me sterk als ze die gaan herhalen maarja je weet maar nooit.

Die van het boek was me niet opgevallen

En van dat filmpje van eva zou ook een hint kunnen zijn ja

ben benieuwd, vorig jaar had ik het niet geraden
Er is ook een blauw boekje, geloof ik. Dus eentje rood, eentje blauw en de rest groen.
Oud 09-01-2007, 18:45
Verwijderd
Citaat:
MiniTokje schreef op 09-01-2007 @ 13:18 :
Ik verdenk eva van de mol zijn. Misschien een heel onlogisch verband, maar bij eerder mollen, zag je ook altijd dat er bijvoorbeeld een mol teken achter een foto zat etc. Dit keer bij eva, bij haar filmpje, was de belgische mol op televisie. En ik denk dat dat ook wel een aanwijzing is.
Maar dat was een belgische aflevering van de mol, omdat de hint dat was dat de persoon, waarover het filmpje ging, een belg was.
Zou evengoed kunnen dat het ook een hint was, dat eva de mol is. Maar dat lijkt me dan wel erg duidelijk.

Toen het filmpje over Inge ging, zag je een scene uit GTST met een geldkoffer. Misschien was dat wel een hint, dat ze de winnaar is ofzo? Of juist de mol, omdat zij moet zorgen dat er geen geld verdiend wordt.
Oud 09-01-2007, 18:49
just_me16
just_me16 is offline
Citaat:
Moniek! schreef op 09-01-2007 @ 19:45 :
Maar dat was een belgische aflevering van de mol, omdat de hint dat was dat de persoon, waarover het filmpje ging, een belg was.
Zou evengoed kunnen dat het ook een hint was, dat eva de mol is. Maar dat lijkt me dan wel erg duidelijk.

Toen het filmpje over Inge ging, zag je een scene uit GTST met een geldkoffer. Misschien was dat wel een hint, dat ze de winnaar is ofzo? Of juist de mol, omdat zij moet zorgen dat er geen geld verdiend wordt.
Een hint naar de winnaar kan niet, op dat moment is de winnaar helemaal nog niet bekend, want de filmpjes werden toen bekeken niet nadat er een gewonnen had. Dat ze de mol is kan wel heel goed met zo'n hind

vond het trouwens wel grappig dat die ene de rest had mislijd voor een vrijstelling
Oud 09-01-2007, 19:56
Konijn
Konijn is offline
Die misleiding voor die vrijstelling deed mij juist o.a. denken dat Eva de mol is.

Zij kent Alex vrij goed. Eerst al was ze erg overtuigd dat hij niet wist hoe Thailand eerst heette, maar liet zich uiteindelijk toch vrij simpel overhalen tot de foute weg (namelijk hij weet het wel).
Daarna zei juist zij als een van de eersten dat ze voor 1x slaan ging, terwijl ik denk, dat ze echt wel wist dat hij het omgedraaid had, en zij dus juist voor zijn vrijstelling ging.

Maar goed, het blijft gissen natuurlijk
Oud 10-01-2007, 14:43
Kapoen
Kapoen is offline
Na alle duffe voor de hand liggende aanwijzingen van vorig jaar ben ik ervan overtuigd dat de aflevering van wie wis de mol in het filmpje over eva een duidelijke aanwijzing was.

en ook het feit dat ze direct wist dat alex het niet zou weten en dat ze maar 1 keer wilde slaan enzo.

Eva is dus de mol.
Oud 10-01-2007, 15:56
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Dat zou wel heel duf zijn, want zo'n hint hebben ze al een keer gebruikt.. maarja.. misschien zijn ze inspiratieloos geraakt..
Oud 10-01-2007, 16:11
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Ik kan me niet herinneren dat de programmamakers ooit een aanwijzing hebben gerecycled.
Lijkt me ook uitermate dom.

Alle opties staan open.
Oud 11-01-2007, 20:22
Verwijderd
die anja is wel heel erg verdacht, die gemene lach ook...
maar ik zat eens te denken.. kun je als niet mol zijnde ook niet slim zijn om iedereen op het verkeerde spoor te zetten, zodat ze allemaal op jou stemmen en er 1 voor 1 uit worden gekickt?
Oud 11-01-2007, 20:23
WolterB
WolterB is offline
Wat is Alex gruwelijk irritant. Te duidelijk om een mol te zijn, maar heeft de abseil-opdracht totaal verkloot. Kil, koud en lekker meeliften met andere mensen die niet durven. Voor mij de grootste verdachte nu.
Oud 11-01-2007, 20:27
duivelaartje
duivelaartje is offline
Inge vind ik verdacht. Ze wíst dat Alex niet wilde en Alex houdt altijd voet bij stuk. Jahoe, daar gaat het geld.
Maar Alex vind ik ook wel iets verdachts hebben. Hij heeft nu al 2 keer voor géén geld in de pot gezorgd. Nadja is ook verdacht met dezelfde trekjes als Alex. Misschien spelen ze het spel gewoon slim en hopen ze dat iedereen op hen stemt en zelf hopen ze zoveel mogelijk vragen correct te beantwoorden.

Renate is gewoon dom.
Oud 11-01-2007, 20:30
issie88
issie88 is offline
na deze aflevering vind ik Dick wel verdacht

hij zei constant (zo'n beetje) tijdens dat abseilen
als je niet durft hoef je niet enzo
en als je de mol niet bent lijkt het me dat je zwaar gaat zitten overtuigen om mensen die rand af te krijgen voor 10000 eurie tg?
Oud 11-01-2007, 20:33
hasseltboy
hasseltboy is offline
Nadja is eng.
Oud 11-01-2007, 20:44
Severus
Severus is offline
Ik heb de eerste 6 minuten gemist, dus van de Chinatown-opdracht heb ik niet al te veel meegekregen. Straks of anders morgen alsnog kijken op de officiële WIDM-site.

Maar van datgene dat ik allemaal wél heb kunnen zien van de Chinatown-opdracht, moet ik zeggen dat ik zowel Menno als Nadja verdacht vond bij die opdracht. Menno deed heel duidelijk alsof hij Nadja niet verstond aan de telefoon, terwijl Nadja te giechelig en te onverschillig was gedurende de opdracht (en ook daarna, toen ze op bed lag en iemand haar ervan beschuldigde de opdracht te hebben verpest).

En net bij het afklimmen van die toren vond ik Alex ook weer heel verdacht (hij lijkt trouwens heel erg op een oom van mij, qua gezicht, mimiek en gedrag! ). Menno was ook verdacht, toen hij - nadat hij was afgedaald - eerst deed alsof hij helemaal niks wist van een voorstel. Renate vond ik vorige week verdacht, maar deze aflevering minder - men zei dan wel dat het bij haar mollentranen waren, maar ik denk dat ze wel echt waren. Ik denk dat ze zich groot heeft gehouden en uiteindelijk gewoon brak.

Er zijn nu een paar mensen waarvan ik vrij zeker weet dat ze de Mol niet zijn. Dit zijn: Dick, Inge, Eva en Paul. De rest vind ik allemaal in een bepaalde mate verdacht.

Verder.... als ik naar het introductiefilmpje kijk (en naar de preview van volgende week), denk ik dat Paul er de volgende week uitgaat. In het introductiefilmpje zat hij namelijk in de trein, en in de preview van volgende week ook. Maar, om dezelfde reden kunnen Alex en Menno er volgende week uitvliegen, want het beeldmateriaal van hen uit het introductiefilmpje is inmiddels al voorbijgekomen. Eén van die drie vliegt er volgende week uit; de rest zal overduidelijk blijven. Daarom twijfel ik bij zowel Alex als Menno om hen in mijn Mollenlijstje te zetten of te laten blijven, vooral bij Alex. Hij mag dan wel zo verdacht doen, maar of hij in de hele serie zal blijven? Twijfelachtig.

Hmm, het begint nú al moeilijker te worden....
Oud 11-01-2007, 21:09
Velma
Velma is offline
Ik vond het van Renate tegenvallen dat ze niet naar beneden ging, dat had ik eigenlijk wel verwacht.
Oud 11-01-2007, 21:14
Goede Fee
Goede Fee is offline
Ik bedacht me net: droeg Karel vorig jaar niet altijd roze bloezen en was de mol daarom een vrouw (volgens de hints aan het einde van de serie). Nu draagt Karel volgens mij vooral blauwe bloezen, is de mol daarom deze serie een man...?
Oud 11-01-2007, 21:46
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 11-01-2007 @ 21:27 :

Renate is gewoon dom. [/B]
dat zeiden ze van milouska ook
Oud 11-01-2007, 21:57
Severus
Severus is offline
Citaat:
_Mosquito_ schreef op 11-01-2007 @ 22:46 :
dat zeiden ze van milouska ook
O ja, dat was wel vermakelijk. Zeker toen Milouska dat ook allemaal te horen kreeg op een gegeven moment.
Oud 11-01-2007, 22:20
*gaapt*
*gaapt* is offline
Ik vond de eerste opdracht maar saai, echt weer zo'n standaard opdracht met veel mobieltjes waar altijd van alles fout gaat. Je weet gewoon van te voren al dat die opdracht mislukt. De tweede opdracht was wel leuk.

Ik verdenk nog steeds Menno, Renate en Dick. Ik denk dat Inge sowieso de mol niet is, net als Paul. Nadja was wel erg opzichtig bezig, maar ik denk dat zij de mol niet is. Eva denk ik ook niet, maar die wil ik nog niet helemaal uitsluiten. En Alex weet ik niet...
Oud 11-01-2007, 22:20
Verwijderd
Ik vind Nadja echt zo onuitstaanbaar Damn, wat een irritant mens.

Alex, Eva, Paul en Menno vind ik leuk

Verder verdenk ik nu even Renate, want ik vond haar huilen heel gespeeld overkomen, maar ik zal er wel naast zitten
Oud 11-01-2007, 22:48
Verwijderd
Ook doet Renate heel toevallig RTL Travel waar ze verschillende hoogtes meot bereiken dus ik stond er verbaast van dat ze niet ging.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten