Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-10-2006, 00:27
DusterBoy
DusterBoy is offline
Voor mij is dat arrogantie, maar dan spreek ik voor mij als persoon. Niet namens de 'jongens'. Ik geloof dat het afknappen namelijk niet iets met geslacht te maken heeft, maar des te meer met het individu.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-10-2006, 00:40
Verwijderd
Ey, ik draag ook puntlaarsjes!
Met citaat reageren
Oud 05-10-2006, 01:00
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 05-10-2006 @ 01:40 :
Ey, ik draag ook puntlaarsjes!
Dat Orpheo je nu geen lekker ding of zo meer vindt is geen gemis, hoor.

Enkel en alleen maar afknappen op iemands schoenen is overigens wel héél oppervlakkig.
Oud 05-10-2006, 01:14
Verwijderd
Citaat:
Al Murphy schreef op 05-10-2006 @ 02:00 :
Dat Orpheo je nu geen lekker ding of zo meer vindt is geen gemis, hoor.

Enkel en alleen maar afknappen op iemands schoenen is overigens wel héél oppervlakkig.
Maar WolterB dan.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2006, 01:17
Mephisto
Mephisto is offline
Bepaald soort uitstraling.
Oud 05-10-2006, 01:18
Verwijderd
Citaat:
Mephisto schreef op 05-10-2006 @ 02:17 :
Bepaald soort uitstraling.
Joh, kan het nog oppervlakkiger?
Met citaat reageren
Oud 05-10-2006, 01:54
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 05-10-2006 @ 02:14 :
Maar WolterB dan.
En ik.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2006, 07:06
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 05-10-2006 @ 02:18 :
Blijkbaar niet

Er bestaan altijd uitzonderingen op de regels (a)
Oud 05-10-2006, 09:58
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 05-10-2006 @ 02:54 :
En ik.
Ohja, jij ook.

En ik val niet eens onder Br33z4h's!

Citaat:
WolterB schreef op 05-10-2006 @ 08:06 :

Er bestaan altijd uitzonderingen op de regels (a)
Ok dan!
Met citaat reageren
Oud 05-10-2006, 10:33
Vip3r
Vip3r is offline
Ik knap af op vrouwen die teveel vet hebben, en al helemaal als ze er niets aan willen doen. En als ze er iets aan willen doen: na 2 weken alweer in de chips lopen te graaien.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2006, 11:13
vedetje
vedetje is offline
Citaat:
Vip3r schreef op 05-10-2006 @ 11:33 :
Ik knap af op vrouwen die teveel vet hebben, en al helemaal als ze er niets aan willen doen. En als ze er iets aan willen doen: na 2 weken alweer in de chips lopen te graaien.
haha, ik ook niet
een discussie die al vaker is voorgekomen met een vriendin van mij:
*oh arme, moet je zien wat een kont
- oh amre? het is haar schuld
...
en op het einde haal ik altijd mijn gelijk

als ik kijk naar mijn broer en een goede vriend: meisjes die te plakkerig zijn, de ene heeft het net uitgemaakt daarom en de ander komt helemaal zot van zijn meisje...
Oud 05-10-2006, 11:20
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
"hallo, ik ben lesbisch" is zo;n beetje de grootste afknapper voor me.
Oud 05-10-2006, 12:32
Pruts0r
Pruts0r is offline
Citaat:
beesje schreef op 26-09-2006 @ 18:26 :
Dus jongens: waar knappen jullie nou echt op af bij een meisje, en dan heb ik het vooral over de eerste indruk.

thx,

I3eesje
Ik denk dat dat volledig afhankelijk is van de persoon die je voor je hebt
Oud 05-10-2006, 12:36
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 05-10-2006 @ 02:18 :
Het is slechts een van de dingen. Maar een arrogante air betekent voor mij dat ik überhaupt niks met je te maken wil hebben.
Oud 05-10-2006, 12:42
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Vip3r schreef op 05-10-2006 @ 11:33 :
Ugh, ja, dat had ik dus met m'n ex. Die had best wel een probleem met haar gewicht (terwijl ze niet dik was), en die had ook de ene serie lijn-plannen na de andere, wou nog meer gaan sporten (ken haar via hockey), etc. Maar dan wel iedere keer zakken drop kopen. En als ik daar dan commentaar op had (ik ben niet erg geduldig, je moet niet met een zak snoep op tafel gaan emmeren over je gewicht) dan werd ze daar boos over.

Maargoed, dat heb ik toen uitgemaakt, en nu heeft ze met een of andere kneus die het helemaal niet uitmaakt, dus volgens mij gaat ze binnenkort flink uitdijen
Met citaat reageren
Oud 05-10-2006, 14:59
Melpomene
Melpomene is offline
*VVD stemmers
Met citaat reageren
Oud 05-10-2006, 15:16
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Melpomene schreef op 05-10-2006 @ 15:59 :
*VVD stemmers
OMG ja inderdaad.
Oud 05-10-2006, 15:30
Verwijderd
Citaat:
WolterB schreef op 05-10-2006 @ 00:20 :
Je hebt puntschoenen en púntschoenen (en ja, dat vind ik gewoon een grote afkanpper, boeiend ), en hip is niets mis mee, zolang t niet overdone is, maar volgens mij bleek dat ook al uit wat ik eerder postte
Ik knap ook af op puntschoenen, voor vriendschappen dan (...oke, ik heb ook wel eens jongens met puntschoenen gezien, en daar knap ik nog meer op af). Maar helaas heb ik vriendinnen die ze toch wel regelmatig dragen. Vervelend is dat
Met citaat reageren
Oud 05-10-2006, 16:18
Otis
Otis is offline
lelijke jongens
Met citaat reageren
Oud 05-10-2006, 16:33
innogen
innogen is offline
Citaat:
Faerie schreef op 04-10-2006 @ 20:33 :
Het belangrijk vinden dat iemand geen puntschoenen draagt right.
Nou daar knap ik ook op af hoor, vind puntschoenen bij meisjes niet eens leuk, laat staan bij jongens. Of het nu oppervlakkig is of niet, schoenen zeggen veel over iemand .
Oud 05-10-2006, 16:46
Crimson
Crimson is offline
liever puntschoenen dan scapino gympies
Met citaat reageren
Oud 05-10-2006, 17:26
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
Chimera schreef op 05-10-2006 @ 13:42 :
Ugh, ja, dat had ik dus met m'n ex. Die had best wel een probleem met haar gewicht (terwijl ze niet dik was), en die had ook de ene serie lijn-plannen na de andere, wou nog meer gaan sporten (ken haar via hockey), etc. Maar dan wel iedere keer zakken drop kopen. En als ik daar dan commentaar op had (ik ben niet erg geduldig, je moet niet met een zak snoep op tafel gaan emmeren over je gewicht) dan werd ze daar boos over.

Maargoed, dat heb ik toen uitgemaakt, en nu heeft ze met een of andere kneus die het helemaal niet uitmaakt, dus volgens mij gaat ze binnenkort flink uitdijen
Haha, dat had mijn vriendje ook met z'n ex
Oud 05-10-2006, 18:42
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
WolterB schreef op 04-10-2006 @ 12:16 :
- roken
- liegen
- drugs
- onverzorgdheid
- te veel make-up
- breazah-gedrag
- super trendy kleren
- racistisch
- arrogantie
- geen humor
- meningloze types
- meelopers
Deze dingen dus wat hij zegt. Dat vind ik ook maar niks.

Verder nog:
- Meiden die 90% of meer van de tijd alleen maar over jongens praten
- Veel gegiechel
- Tuttig gedrag (bijv. te veel met hun uiterlijk bezig)
- Zeurpieten

En zo zijn er nog wel een aantal dingen. Hoezo veeleisend he?
Oud 05-10-2006, 23:15
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Dato_16 schreef op 26-09-2006 @ 20:58 :

Verder kan er niet zoveel mis gaan
Jezus wat makkelijk..
Oud 05-10-2006, 23:15
Vice
Vice is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 04-10-2006 @ 22:57 :
Ik vind dat extreem belangrijk. In 9 van de 10 gevallen zegt dat iets over het soort meisje.
Inderdaad, ik heb puntschoenen. Sommige puntschoenen zijn gothic en ik ben gothic. De puntschoenen zeggen dan iets over mij.
Oud 05-10-2006, 23:54
Verwijderd
Citaat:
Crimson schreef op 05-10-2006 @ 17:46 :
liever puntschoenen dan scapino gympies
Poe *steekt tong uit* Maar bij mij verschilt het toch per dag, dus dat schiet niet op. Dozige laarzen de ene dag, scapino gympjes de andere. Ik pas ook nooit in een hokje
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 09:19
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Morgan schreef op 06-10-2006 @ 00:54 :
Poe *steekt tong uit* Maar bij mij verschilt het toch per dag, dus dat schiet niet op. Dozige laarzen de ene dag, scapino gympjes de andere. Ik pas ook nooit in een hokje
Offtopic: Wil je zo graag in een hokje geplaatst worden, dan?
Oud 06-10-2006, 10:13
juno
juno is offline
Afknappen he...*peinst* Dat is als iemand, die je op het eerste gezicht best leuk leek, iets blijkt te hebben waardoor de interesse meteen wegsmelt als sneeuw voor de zon.

Dus het hele riedeltje van redenen waarom je op het eerste gezicht al niet op iemand zou vallen, gaat hier niet op. Ik val niet op geeks en kneuzen en losers en aanverwanten, maar dat is logisch want daar valt niemand op.

Nou, dan komt de bekentenis dat iemand erg religieus is hard aan, dan bekoelt de liefde ogenblikkelijk. Als atheist tot in de kist kan ik daar helemaal niks mee, en hij niet met mij.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 22:08
Verwijderd
Citaat:
WolterB schreef op 06-10-2006 @ 10:19 :
Offtopic: Wil je zo graag in een hokje geplaatst worden, dan?
Natuurlijk, lekker makkelijk. Uniek zijn is natuurlijk alleen maar leuk als andere mensen het met jou zijn, zie de alto's.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 01:21
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Vice schreef op 06-10-2006 @ 00:15 :
Inderdaad, ik heb puntschoenen. Sommige puntschoenen zijn gothic en ik ben gothic. De puntschoenen zeggen dan iets over mij.
Maar kijk, gothic kan dan weer sexy zijn. Als het niet heel erg extreem is, dus niet in je moeder's overgordijnen gaan lopen. Maar gematigd...

Met 'puntschoenen' bedoel ik vooral de types die daarbij ook altijd de broek in hun laarzen proppen (ook een afknapper, trouwens), zo'n lelijke grote roze riem vol bling-bling dragen en die over hun kont laten zakken, de string er net iets boven uit... Afijn, je kent ze wel.

Oh, en op fangirls knap ik ook af. Dus als ze de hele dag alleen maar tegen iedereen die het maar wil horen (en ook iedereen die het niet wil horen, trouwens) loopt te kwijlen over een bepaald popidool/filmster etc.

En iemand die 'Toppertje' het beste muzikale nummer ooit vind kan het ook bekijken. Dat soort dingen spreken voor zich, neem ik aan.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 01:26
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Sommige mensen hebben blijkbaar moeite met de definitie van 'jongens', óf met lezen van topictitels, als ik de reacties zo zie..
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 01:27
Verwijderd
Ik doe mijn broek niet in mijn laarsjes en pas voor de rest ook niet in al die andere hokjes. Ik blijf een eenling.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2006, 22:07
JFFRY-
JFFRY- is offline
Citaat:
beesje schreef op 26-09-2006 @ 18:26 :
Hallo,

Ik vind sinds een paar weken een jongen op de uni erg leuk en ik heb ook regelmatig contact met hem, maar vanaf toen begon ik me een paar dingen af te vragen, nameljk: wat vertel je wel en wat niet, in de zin van waar knappen jongens nou echt op af? Een van mijn hobby's is namlijk kijken naar japanse tekenfilms (anime), een andere interesse is filmproductie, fotografie, luieren, ik houd me ook bezig met nieuwe biomedische ontwikkelingen (mn studie houdt zich daar ook mee bezig) en ik vind dingen als mooie auto's en motoren ook prachtige onderwerpen van gesprek. Een probleem: deze dingen zijn allemaal niet zo meisjesachtig....

Dan denk ik bij mezelf; zal ik dit hem vertellen of juist verzwijgen omdat hij er eventueel op zou kunnen afknappen... En moet ik dan over dingen gaan praten zoals uitgaan enz.?

Dus jongens: waar knappen jullie nou echt op af bij een meisje, en dan heb ik het vooral over de eerste indruk.

thx,

I3eesje
ik hou wel van meisjes die een redelijk IQ hebben
die achtelijke meisjes mwa ..
Oud 16-10-2006, 23:27
Vice
Vice is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 07-10-2006 @ 02:21 :
En iemand die 'Toppertje' het beste muzikale nummer ooit vind kan het ook bekijken. Dat soort dingen spreken voor zich, neem ik aan.
Je moet eens weten hoe populair dat soort nummers bij het Nederlandse volk zijn.
Oud 16-10-2006, 23:46
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Vice schreef op 17-10-2006 @ 00:27 :
Je moet eens weten hoe populair dat soort nummers bij het Nederlandse volk zijn.
Oh, dat weet ik wel. Ik heb ook familie.

Gelukkig ken ik genoeg mensen die wél een goede smaak hebben.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 22:04
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Vice schreef op 17-10-2006 @ 00:27 :
Inderdaad. Meiden die van dat soort liedjes houden / ernaar luisteren / er op mee blèren, daar knap ik trouwens ook op af.
Oud 17-10-2006, 22:40
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 17-10-2006 @ 00:46 :
Oh, dat weet ik wel. Ik heb ook familie.

Gelukkig ken ik genoeg mensen die wél een goede smaak hebben.
Nou, Boudewijn de Groot is echt wel virtuoos ja.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 22:43
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 17-10-2006 @ 23:40 :
Nou, Boudewijn de Groot is echt wel virtuoos ja.
Boudewijn is kunst.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 23:46
Vice
Vice is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 17-10-2006 @ 23:04 :
Inderdaad. Meiden die van dat soort liedjes houden / ernaar luisteren / er op mee blèren, daar knap ik trouwens ook op af.
Nu moet ik toegeven dat het toch meestal wel een bepaald volk is dat mij toch niet zo aantrekt.
Oud 18-10-2006, 22:01
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Vice schreef op 18-10-2006 @ 00:46 :
Nu moet ik toegeven dat het toch meestal wel een bepaald volk is dat mij toch niet zo aantrekt.
Ja dat is ook zo. Herkenning.
Oud 18-10-2006, 23:05
DvoorA
DvoorA is offline
de ene helft van de afknappunten valt volgens mij samen te vatten als sletterig eruitzien. Weet je wel dat al die meiden dat voor jullie doen? Al die puntschoenen waar je tenen niet eens inpassen, al die kanten stringetjes die boven strakke heupbroeken uitpiepen (bouwvakkersdecollete!), die riemen die niet door de lusjes van je spijkerbroek passen vanwege al de blingbling, de enorme ringen in de oren etc etc. Te triest.

Maar ik denk toch dat je bij meisjes minder kan afknappen. Meisjes zijn nou eenmaal over het algemeen mooi en jongens niet. Althans: als jongen wordt je mooi of lelijk geboren. Je kunt er niet zoveel aan doen (tenzij je erg gay wil overkomen met make-upjes en cremepjes en haarverf). Als meisje wel.

Ik heb hier nog niemand horen zeggen dat ze afknappen op een joekel van een neus of een gebrek aan lippen en tieten ofzo. Way to go
Oud 19-10-2006, 00:41
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
DNMB schreef op 19-10-2006 @ 00:05 :
de ene helft van de afknappunten valt volgens mij samen te vatten als sletterig eruitzien. Weet je wel dat al die meiden dat voor jullie doen? Al die puntschoenen waar je tenen niet eens inpassen, al die kanten stringetjes die boven strakke heupbroeken uitpiepen (bouwvakkersdecollete!), die riemen die niet door de lusjes van je spijkerbroek passen vanwege al de blingbling, de enorme ringen in de oren etc etc. Te triest.

Nou, meisjes die dat doen zijn toch al op zoek naar een bepaald soort jongen: jongens die daar dus op vallen. En dat zijn niet mijn soort jongens, zeg maar.

Citaat:
Ik heb hier nog niemand horen zeggen dat ze afknappen op een joekel van een neus of een gebrek aan lippen en tieten ofzo. Way to go
Natuurlijk zijn er ook uiterlijke kenmerken. Die joekel van een neus is een goed voorbeeld. Ik weet niet wat je met 'een gebrek aan lippen' bedoelt, maar erg veel let ik daar niet op, hoewel ik volle lippen wel mooier vind. Cupmaat maakt met niet uit. Als het allemaal maar in verhouding is, zeg maar.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2006, 00:56
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:

Maar ik denk toch dat je bij meisjes minder kan afknappen. Meisjes zijn nou eenmaal over het algemeen mooi en jongens niet. Althans: als jongen wordt je mooi of lelijk geboren. Je kunt er niet zoveel aan doen (tenzij je erg gay wil overkomen met make-upjes en cremepjes en haarverf). Als meisje wel.

Puntschoenen zijn leuk en mooi en heet en alles, maar dat heeft toch niks met sletterig te maken?

Ik zou niet weten of je op jongens makkerlijker kan afknappen, maar puur of ze mooi zijn bepaalt volgens mij eerder of iemand aantrekkelijk is of niet. Iemand die echt lelijk is komt gewoon niet door de eerste selectie. Iemand waarop je afknapt is al door die eerste selectie geraakt. Dikke tieten of niet: wat maakt het uit... Kan allebei heel mooi zijn.

Ik knap trouwens ook af op boerende meisjes.
Oud 19-10-2006, 01:05
Verwijderd
Je hebt ook meisjes die puntschoentjes/laarsjes dragen waarbij geen enkele string. gebling-bling of sletterig gedrag te bekennen is.

/horizonverbreding
Met citaat reageren
Oud 19-10-2006, 08:52
Vice
Vice is offline
Citaat:
Sommige meisjes zijn anders wel degelijk verschrikkelijk lelijk. (Of ze maken zichzelf gewoon lelijk.)
Oud 19-10-2006, 18:10
Barones
Barones is offline
dat klopt maar dan nog. Ik ken volgens mij maar weinig meisjes die geen make-up drage. Al is het maar wat mascara ofzo.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2006, 08:30
Verwijderd
als jij gewoon zelfverzekerd bent (of iig overkomt), trots bent op jezelf en je hobby's, dan kan ej denk ik vrij weinig fout doen.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2006, 09:59
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Get Psycho schreef op 20-10-2006 @ 09:30 :
als jij gewoon zelfverzekerd bent (of iig overkomt), trots bent op jezelf en je hobby's, dan kan ej denk ik vrij weinig fout doen.
zeker. dat helpt bij mij in ieder geval zeker. en als je dan ook nog eens mijn smaak in kleding en muziek in ieder geval accepteert, kan t haast niet meer stuk. vind je mijn bands ook nog eens GOED, is t helemaal
Oud 22-10-2006, 17:14
Fainne
Fainne is offline
Wat praten jullie trouwens walgelijk over andermans gewicht en uitdijen enzo..
Bredere mensen hebben evenveel recht als dunne mensen om te snoepen.

Als ze dan gaan zagen dat ze dik zijn spreken ze zichzelf wel serieus tegen ja.. maar om nu vreemden met een dik achterste te gaan beoordelen.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2006, 18:33
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Fainne schreef op 22-10-2006 @ 18:14 :
Wat praten jullie trouwens walgelijk over andermans gewicht en uitdijen enzo..
Bredere mensen hebben evenveel recht als dunne mensen om te snoepen.

Als ze dan gaan zagen dat ze dik zijn spreken ze zichzelf wel serieus tegen ja.. maar om nu vreemden met een dik achterste te gaan beoordelen.
Jij beoordeelt ook mensen op hun uiterlijk, geef maar toe. Als jij een jongen wil, wil je ook een lekker ding en niet een ongelooflijke dikkerd met drie onderkinnen, een hoofd vol puisten en een schots en scheef gebit.

En als ons wordt gevraagd waarop wij afknappen en wij knappen af op dikke vrouwen, dan zeggen we dat, ja. Dat wil niet zeggen dat wij die vrouwen niets waars vinden ofzo, we vallen er alleen niet op.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten