Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Enkel en alleen maar afknappen op iemands schoenen is overigens wel héél oppervlakkig.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Er bestaan altijd uitzonderingen op de regels (a)
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik val niet eens onder Br33z4h's! Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
een discussie die al vaker is voorgekomen met een vriendin van mij: *oh arme, moet je zien wat een kont - oh amre? het is haar schuld ... en op het einde haal ik altijd mijn gelijk ![]() als ik kijk naar mijn broer en een goede vriend: meisjes die te plakkerig zijn, de ene heeft het net uitgemaakt daarom en de ander komt helemaal zot van zijn meisje...
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Maargoed, dat heb ik toen uitgemaakt, en nu heeft ze met een of andere kneus die het helemaal niet uitmaakt, dus volgens mij gaat ze binnenkort flink uitdijen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Verder nog: - Meiden die 90% of meer van de tijd alleen maar over jongens praten - Veel gegiechel - Tuttig gedrag (bijv. te veel met hun uiterlijk bezig) - Zeurpieten En zo zijn er nog wel een aantal dingen. Hoezo veeleisend he? ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Met 'puntschoenen' bedoel ik vooral de types die daarbij ook altijd de broek in hun laarzen proppen (ook een afknapper, trouwens), zo'n lelijke grote roze riem vol bling-bling dragen en die over hun kont laten zakken, de string er net iets boven uit... Afijn, je kent ze wel. ![]() Oh, en op fangirls knap ik ook af. Dus als ze de hele dag alleen maar tegen iedereen die het maar wil horen (en ook iedereen die het niet wil horen, trouwens) loopt te kwijlen over een bepaald popidool/filmster etc. En iemand die 'Toppertje' het beste muzikale nummer ooit vind kan het ook bekijken. Dat soort dingen spreken voor zich, neem ik aan. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
die achtelijke meisjes mwa ..
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Gelukkig ken ik genoeg mensen die wél een goede smaak hebben. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() Nou, meisjes die dat doen zijn toch al op zoek naar een bepaald soort jongen: jongens die daar dus op vallen. En dat zijn niet mijn soort jongens, zeg maar. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zou niet weten of je op jongens makkerlijker kan afknappen, maar puur of ze mooi zijn bepaalt volgens mij eerder of iemand aantrekkelijk is of niet. Iemand die echt lelijk is komt gewoon niet door de eerste selectie. Iemand waarop je afknapt is al door die eerste selectie geraakt. Dikke tieten of niet: wat maakt het uit... Kan allebei heel mooi zijn. Ik knap trouwens ook af op boerende meisjes.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En als ons wordt gevraagd waarop wij afknappen en wij knappen af op dikke vrouwen, dan zeggen we dat, ja. Dat wil niet zeggen dat wij die vrouwen niets waars vinden ofzo, we vallen er alleen niet op. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
hoe kan ik iemand nou versieren hopelose jongen | 26 | 07-09-2014 18:42 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Lifestyle |
Meiden: Waar knappen jullie op af bij jongens? Verwijderd | 152 | 23-05-2003 21:49 | |
Lifestyle |
Jongens, waar knappen jullie op af bij meiden Mister Nygaard | 3 | 19-05-2003 21:33 | |
Liefde & Relatie |
Waar knapt de vrouw op af bij een jongen? Dotcom | 147 | 13-01-2003 18:16 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |