|
|
Bekijk resultaten poll: Wie zie je nu het liefst als premier? | |||
Balkenende |
![]() ![]() ![]() ![]() |
40 | 45.98% |
Bos |
![]() ![]() ![]() ![]() |
47 | 54.02% |
Aantal stemmers: 87. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHA HAHAHAHAHAAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAH AAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHA HAHAHAHAAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAA HAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHA HAHAHAAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAAHA HAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAAHAHAHv En dan nog meer maar toen was de knop van mijn toetsenbord versleten. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik verwacht zeker geen wonderen van Bos, simpelweg dat hij het het minder slecht zal doen dan Balkenende.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Balkenende maakt er in ieder geval een potje van. Van Bos weet je dat niet zeker. De 'gok' maar wagen dus. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Akkoord. Hier ook een huishouden van zes mensen (dus lui zijn mijn ouders zeker niet) waarvoor ook gekookt moet worden. Wat schoongemaakt moet worden, de dieren verzorgt moeten worden - enzovoorts enzovoorts. Mijn vader werkt hele dagen, mijn moeder halve dagen. Ik heb twee banen maar ben wel de oudste thuis en lig daardoor vaak krom- werken, eten koken, werken, huis schoonmaken en dan... Nu wil jij gaan beweren dat drie uur in de week genoeg moet zijn voor het huishouden? Voor mij is dat gewoon het bewijs dat je zelf niets van het huishouden af weet.
||
![]() |
Citaat:
Ja, laten we ons allemaal maar kapotgooien op de economie, op de markt en op het grote geld. De grote maatschappij versus de individu. Het spijt me ten zeerste voor je, maar voor mij is het individu belangrijker dan de grote geldverslindende wolf die zich in schaapskleren hult. Waarop baseer je trouwens dat moeders lui zijn (akkoord - dat staat er niet, maar je spreekt wel degelijk van 'luie moeders'). Zit je met je visie niet vast in de Libelle-generatie of zoiets? - Hogere arbeidsparticipatie voor vrouwen zou inderdaad niet verkeerd zijn, maar dan wel wanneer het initiatief vanuit hen komt. De dwangstaat is zo al erg genoeg.
||
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoe voordelig denk je dat de systematische onderwijsvernietiging die de VVD propageert is voor het bedrijfsleven? |
![]() |
|
![]() |
Persoonlijk heb ik veel meer vertrouwen in balkenende.
Bos vind ik een grote leugenaar: Bekijk bijvoorbeeld deze alflevering van Buitenhof. Begin dan bij ongeveer 32:30. Schitterend! Prachtig! Maxime Verhagen is hier supergoed! Al maakt Bos hierover al een leugen wat zwart op wit staat wat moet er dan verder met hem terecht komen. Ik vind overigen in deze uitzending verhagen veel sterker dan Bos. http://www.vpro.nl/programma/buitenh...ngen/27979309/ Laatst gewijzigd op 23-08-2006 om 19:52. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En als we gaan kijken naar de partijen kun je natuurlijk beter zeggen weinig te doen aan lage inkomens, dan claimen wat te doen aan lage inkomens en dan een beleid willen dat meer lage inkomens zal creeëren en iemand met een inkomen onder bijstandsniveau al als 'rijk' bestempelen. Of anders met een beleidsstudie waarin letterlijk staat "dus zijn energiebesparing en kernenergie de oplossingen voor ons energiebeleid" in de hand beweren dat er geen kernenergie mag komen. Dat is namelijk iets heel anders, dat is gewoon incompetent zijn.
Laatst gewijzigd op 31-08-2006 om 12:21. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Kabinet-Balkenende IV gevallen Joostje | 67 | 06-03-2010 13:38 | |
De kabinetsformatie PGWR | 500 | 09-01-2007 18:51 | |
"Kabinet Balkenende 2 is niet meer te redden" THC1 | 69 | 29-06-2005 10:00 | |
100 dagen Balkenende; 58% vd NLers heeft weinig tot geen vertrouwen Atje85 | 138 | 26-08-2003 18:08 | |
CDA + PVDA of CDA + VVD + derde partij? Hoipiepeloi | 165 | 29-01-2003 13:32 | |
Links opnieuw winnaar van lijsttrekkersdebat 21 jan! naam onbekend | 52 | 22-01-2003 17:08 |