Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() *knuf voor eend*
||
Citaat:
*knuf* sterkte
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() sterkte
||
Citaat:
![]() Volgende week al tentamen en ik moet nog zoveel doen. Het blijft gewoon maar niet hangen in mijn hoofd. Niet dat het moeilijk is, het zijn puur feitjes en definities, maar dat is het nou juist. Als het inzicht was geweest had ik nog wel wat kunnen improviseren op die toets, maar nu moet ik gewoon alles in mijn hoofd stampen, want als ik de fractie van de leerstof die ze vragen net niet goed geleerd heb... Zucht, ik haat mijn eigen perfectionisme soms. |
![]() |
||
Citaat:
gefeliciteerd ![]()
||
![]() |
Citaat:
De gedachte aan gister is vaag. Ik weet alles nog wel, maar het lijkt een droom. Ik heb uren lang in een roes gezeten, net als J.. We blijven allebei keihard vluchten voor onze problemen, onze verledens. We weten dat het fout is, maar het onbekende, de confrontatie, is eng. De bekende weg is zo makkelijk en fijn, maar vooral triest. We willen het beste voor elkaar, ons eigen leven kan ons weinig schelen. We maken afspraken met onszef en elkaar, maar verbreken die net zo makkelijk weer, om naar de drugs te kunnen grijpen. 'Want ik ben een junk' En gister was echt geweldig hoor, die roes was roze, ik voelde me echt gelukkig, dat was leven, dacht ik weer. Ja, leven, maar wel een triest leven, waar het draait om vluchten en we keer op keer het slappe excuus gebruiken. 'Want ik ben een junk' Daarnaast vraag ik me af waarom ik nog hier post en niet gewoon voor mezelf.
||
Citaat:
Overigens kan een studentenpsycholoog ook best een optie zijn, je hoeft heus niet een ernstig probleem te hebben om daar terecht te kunnen. (Maar ik heb makkelijk praten, want ik woon -weer- bij mijn ouders... PM'en mag ook.) Veel sterkte en succes komende tijd, bladertje & Nyawa! ![]() ![]() OT: gaat wel okee, nu nog aan het werk. Ik loop echt gigantisch achter en over twee weken al tentamen ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() en alvast welterusten en jij mag ook altijd pme als je zelf ook wat kwijt wil ![]()
||
Citaat:
![]() Succes met leren dan maar, ik ben blij dat wij met semesters werken. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Sterkte! OT: Wat een kutgesprek. Trap me d'r na 20 minuten gewoon uit ofzo. Muts. Afgezegd voor volgende gesprek, heb alleen mezelf ermee, maar schijnbaar ben ik nog niet hard genoeg op m'n bek gegaan ofzo. Dus gewoon weer lekker ouderwets: contact verbreken! ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart Topic #73 Miracle | 1 | 15-10-2006 14:34 |