Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-11-2006, 20:38
Crimson
Crimson is offline
oja mijn dag was ook driewerf kut maarja ik ben aansteller nr.1

hopelijk is t filmpje leuk!
Advertentie
Oud 07-11-2006, 20:39
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
nouja ik heb het gevoel dat ik dat ook ben dus misschien kunnen we een club oprichten.
Oud 07-11-2006, 20:41
Verwijderd
Sja het is natuurlijk wel voor een selecte doelgroep. Als je geen zwarte homo bent weet ik niet of je de schoonheid ervan in kan zien...
Oud 07-11-2006, 20:46
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik ben emotioneel verwaarloosd als tiener, telt dat ook niet?
Oud 07-11-2006, 20:50
Verwijderd
Komt in de praktijk op het zelfde neer eigenlijk.
Oud 07-11-2006, 20:50
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik heb bovendien zelfbruiner dus een neger kan ik ook nog wel worden.
Oud 07-11-2006, 20:57
June bug
June bug is offline
Mijn dag was wel ok, ik ging ontbijten en de herhaling van gtst kijken en veel theedrinken en stofzuigen en de wc schoonmaken. Toen een vriendinnetje opgehaald van t station, hier nog meer thee gedronken en toen boodschappen gedaan, taco's gegeten, nog meer theegedronken en haar net weer naar t station gebracht. Nu zat ik dit topic te lezen en aangezien t over flauwe grapjes en Roermond ging heb ik de volgende hilarische bijdrage: Zit een man in de trein de hele tijd met zijn vinger rondwaardse bewegingen in zijn mond te maken. Een andere passagier vraagt hem: "Goh meneer, waarom doet u dat toch de hele tijd?" Zegt die man: "Nou, zo vergeet ik niet dat ik naar Roermond moet!" Zegt de andere passagier: "Ben ik even blij dat u niet naar Waspik moet." Hihahilariteit.
Oud 07-11-2006, 21:02
Crimson
Crimson is offline
hahahaha ik dacht even dat je dat vandaag had meegemaakt omg
Oud 07-11-2006, 22:18
Broeder
Broeder is offline
Nou net ging ik de was ophangen!!! en toen liet ik een sok vallen!!! per ongeluk hoor!!! ik dacht nog HUH WAAR IS DIE SOK??? nou die lag dus op de grond!!! toen raapte ik hem op!!! echt gaaf!!!
Oud 08-11-2006, 04:30
Verwijderd
Ik vertaal een Duitse tekst terwijl dat niet per se moet Om half zes 's ochtends En ik heb nog geen koffie gehad In het afgelopen uur Misschien wordt het weereens tijd
Oud 08-11-2006, 11:16
Crimson
Crimson is offline
had economie1 examen en het was eh best lastig

vrijdag aardrijkskunde
en volgende week nog 4, waaronder een brief IN HET DUITS
Oud 08-11-2006, 12:03
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
JanDeVries schreef op 07-11-2006 @ 13:31 :
Keane is foor homoos ja
Het was een kadootje voor de verjaardag van mijn vriendin, en het was onwijs gaaf

oh en vandaag tot 12 uur in bed gelegen, straks een beetje leren, dan werken en vanavond naar Enschede
Oud 08-11-2006, 13:30
Larry Flint
Larry Flint is offline
ik heb ultiem verrot geslapen want ik leed ineens aan acute slapeloosheid ofzo vanochtend naar school geweest, daarna naar huis en toen ben ik in slaap gevallen en toen ik wakker werd was het 13:34, wat betekende dat ik binnen 1 min op school zou moeten zijn dus toen zat ik in dubio of ik wel ging of niet, en toen ben ik toch gegaan maar ik werd na een half uur alweer weggestuurd omdat de docente iets belangrijkers te doen had en nu ben ik moe en weet ik nog niet met de rest van de dag ga doen hmm.
Oud 08-11-2006, 14:12
Ramble On
Ramble On is offline
Ik kon absoluut m'n bed niet uitkomen terwijl ik iets van 10 uur heb geslapen Nu ben ik bezig met m'n eindscriptie voor Academische Vaardigheden II, maar het schiet niet op. Vanavond ook nog werken. Wat een kutdag.
Oud 08-11-2006, 14:56
Verwijderd
ik ging al vroeg naar de stad, en kocht toen laarzen van 95 euro en ineens werd ik heel gestresst omdat ik dan nog maar 50 euro had en nog heel veel feestjes tot de 23e. toen bracht ik ze weer terug en kocht ik nepleren minder leuke maar wel aardige andere laarsjes.
nu moet ik werken en ik ga vanaaf vroeg slapen want ik ben moe
Oud 08-11-2006, 14:58
Amon Din
Amon Din is offline
Saai en kleurloos.
Oud 08-11-2006, 14:58
suvórov
suvórov is offline
Een beetje geel wel .
Oud 08-11-2006, 15:02
Amon Din
Amon Din is offline
Citaat:
suvórov schreef op 08-11-2006 @ 15:58 :
Een beetje geel wel .
Verslaafde.
Oud 08-11-2006, 15:03
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Ik heb de hele dag foto's afgedrukt in de doka op school en nou ben ik uitgeput. Straks eten bij mn ouders en daarna de hele fucking avond soul calibur 2 spelen .
Oud 08-11-2006, 15:29
Electriq
Electriq is offline
Ik heb een beetje in huis rondgelopen en geslapen tot half 4 en nu ga ik me maar eens aankleden ofzo. Vanavond zou ik naar een vriend toe om zn nwe huis te bekijken maar ik weet niet of ik daar wel zoveel zin in heb want dan moet ik eerst nog een fles wijn halen om cadeau te doen. En ik weet eigenlijk niet of ik überhaupt nog wel zin heb om het huis uit te gaan vandaag.
Oud 08-11-2006, 17:05
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
HAHA

ik heb gewerkt, voor een telefoon gekeken, en een broek gekocht.
Oud 08-11-2006, 17:15
honnybun
honnybun is offline
bijgekomen van Keane <333 war super maar ik lag er pas om half 3 in en om 7 uur ging weer de wekker naar school.. leren, toets geschiedenis, mondeling duits...

daarna geslapen, bernini mysterie gelezen en nu bezig met een geweldige fashion collage voor beeldende vorming en zo nederlands leren

fijn he!
Oud 08-11-2006, 17:50
botulismf
botulismf is offline
Ik deed zojuist mee aan de AH winkelkampioenschappen en ik moest invullen waarin mijn AH uitblinkt en na lang piekeren heb ik uiteindelijk maar 'de AH-erlebnis die ik er elke keer meemaak' ingevuld. Nu win ik vast nooit die minuut gratis winkelen.
Oud 08-11-2006, 17:52
Quay
Quay is offline
Wel relax, heel de dag gewerkt, en ik heb zware spierpijn en krijg mijn armen letterlijk niet meer omhoog, maar verder wel chill!
Oud 08-11-2006, 19:01
kuik
kuik is offline
de stroom was uitgevallen in mijn blok dus toen gingen we met zn allen een kampvuurtje bouwen en kaarten en wijn drinken. de volgende dag werd ik met een lichtelijke kater wakker en ging ik naar college en 's avonds gegeten met vriendinnen en nog even naar de kroeg geweest. vanochtend dacht ik 'toch maar een uurtje langer slapen', dus toen had ik een uur college gemist, maar t was met een patient met schizofrenie, dus dat was mooi stom, heb ik net weer één van de interessantere patienten gemist daarna werkgroep wat uberrsaai was en nu ben ik lekker bij mn ouders thuis.
Oud 08-11-2006, 19:16
botulismf
botulismf is offline
Ik heb sinds ik maandag weer thuis was geen verwarming en geen warm water en vandaag heb ik een emmer gevuld met 50% ijskoud water uit de kraan en 50% kokend water en heb ik een poging gedaan tot 'douchen' en ik heb het nog steeds KOUD daarvan.
Oud 08-11-2006, 19:16
Verwijderd
sux
Oud 08-11-2006, 19:18
Quay
Quay is offline
Citaat:
botulismf schreef op 08-11-2006 @ 20:16 :
Ik heb sinds ik maandag weer thuis was geen verwarming en geen warm water en vandaag heb ik een emmer gevuld met 50% ijskoud water uit de kraan en 50% kokend water en heb ik een poging gedaan tot 'douchen' en ik heb het nog steeds KOUD daarvan.
boiler kapot? wanbetaler bij gas- en elektraleverancier?
Oud 08-11-2006, 19:25
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Quay schreef op 08-11-2006 @ 20:18 :
boiler kapot? wanbetaler bij gas- en elektraleverancier?
Nou, hij doet het mogelijk wel maar hij maakt een freaky geluid - een hard getik - en ik durf hem niet aan te zetten.

Morgen komt er een mannetje langs. Als hij zijn werk goed doet, neem ik morgenavond een heet bad om één en ander te vieren.
Oud 08-11-2006, 19:27
Verwijderd
sam and max: culture shock ep1 uitgespeeld
vet!
Oud 08-11-2006, 19:29
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
bwegh ik heb gewerkt van 8-13 en van 16-net en nu moet ik overlijdensberichten in enveloppen doen en adressen schrijven en ouwe zooi in dozen stoppen en ik heb er echt GEEN ZIN in.
ngg
Oud 08-11-2006, 19:42
Maija
Maija is offline
Roermond grapjes
Oud 08-11-2006, 21:57
ZerO
ZerO is offline
Ik had gisteren een kijkavond en omg ik wil die kamer hebben !!!!! Maar nou moet ik tot volgende week woensdag wachten want dan is de officiele kijkavond zzzz waar ik niet bij kon zijn, nou jammer vind ik het niet want nu heb ik een voorsprong op de rest
Vandaag de hele dag op school gezeten en eindpresentaties bekeken en blablaa saaie discussies aan moeten horen Ben net wat wezen drinken met 2 vrienden en zometeen ga ik in bed liggen en Broken Flowers kijken.Veel mensen vonden het een kutfilm dusja ik ben erg benieuwd.
Oud 09-11-2006, 11:12
Verwijderd
mijn beste vriendinnetje was bij de viktor en rolf release dag bij de h&m in utrecht en ze belde me op en omg ik hoorde allemaal hysterisch gegil en ze zei dat er shirtjes kapot werden getrokken enzo, tééring verder heb ik vandaag niks te doen en ik ga friends kijken
Oud 09-11-2006, 11:18
Verwijderd
Ik heb zojuist een oersaai college gevolgd. Nu moet ik nog wat opdrachten maken en inleveren.
Oud 09-11-2006, 17:41
teenager
teenager is offline
Citaat:
ZerO schreef op 08-11-2006 @ 22:57 :
Ik had gisteren een kijkavond en omg ik wil die kamer hebben !!!!! Maar nou moet ik tot volgende week woensdag wachten want dan is de officiele kijkavond zzzz waar ik niet bij kon zijn, nou jammer vind ik het niet want nu heb ik een voorsprong op de rest
niet te hard op hopen, op zo'n kijkavond kun je je sociale skills beter ten toon spreiden....
Oud 09-11-2006, 17:55
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
ik heb vanochtend m'n dvd speler geruild omdat ie bromde en ik gek er van werd. toen even wat geluld op m'n werk, boodschappen gedaan.

vanmiddag dvd'tje gekeke en niets gedaan. vanavond zelfde plan eigenlijk.

Dagje vrij .
Oud 09-11-2006, 17:56
Verwijderd
fucked. ik moest werken en vroor bijna dood omdat ik drie uur in de koelcel croissantjes moest tellen. toen viel ik flauw en nu heb ik een zeer hoofd. maar ik ben een bikkel want zo ga ik uit. hoera.
Oud 09-11-2006, 19:24
mixtape_machine
mixtape_machine is offline
saai.
ik heb een franse toets gemaakt,en geleerd voor wiskunde wat ik morgen heb.
voor de rest, eigelijk niet veel zinnigs gedaan.
Oud 09-11-2006, 20:24
Larry Flint
Larry Flint is offline
ik ging naar school en daarna naar hilversummmm waar ik al mijn geld uitgegeven heb en nu ben ik weer blij en heb ik kk zere voeten. in de bus terug kwam ik een bekende tegen en toen hebben we gebabbeld en dat was wel leuk.
Oud 09-11-2006, 20:45
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
teenager schreef op 09-11-2006 @ 18:41 :
niet te hard op hopen, op zo'n kijkavond kun je je sociale skills beter ten toon spreiden....

ot:
leuke dag gehad en nu kijk Char ha ha ha
Oud 09-11-2006, 21:18
Metal
Metal is offline
Ik sliep vannacht pas om half 6. Eerst voor de tv gehangen, daarna bij vrienden gaan hangen. En met zijn allen gezellig de stemwijzer doorgenomen. Daarna verder gehangen bij een andere kameraad....

Daarna nog tot half 6 muziek gemaakt. Straight up xanopticon shit. Nu ben ik een beetje moe. Maargoed biertje erbij, dadelijk naar de stad

ofja straks
whatever
Oud 09-11-2006, 21:49
Verwijderd
LJ doet t al een week niet bij mij, grr
ik mis mijn emo vriendjes
Oud 09-11-2006, 21:57
Broeder
Broeder is offline
Vetfetisjprogramma op RTL 4
Oud 09-11-2006, 22:03
hellebel
hellebel is offline
Ik was net bij Tool en dat was saai, verder heb ik 2 tentamens gemaakt en gehaald. Eindelijk.
Oud 09-11-2006, 22:15
Metal
Metal is offline
wat zeg je nou rosa?
MASTODON
Oud 09-11-2006, 22:17
hellebel
hellebel is offline
Ik zei toch ook dat Tool saai was? Mastodon was gaaf maar kutgeluid in 't begin, later werd t beter. Dudes leken niet siked, toch erg ruig.
Oud 09-11-2006, 22:17
ragdoll
ragdoll is offline
Citaat:
Broeder schreef op 09-11-2006 @ 22:57 :
Vetfetisjprogramma op RTL 4
alweer
Oud 09-11-2006, 22:20
Hakuna
Hakuna is offline
Ben de hele dag tot nu toe bezig geweest met het maken van een nieuw TV meubel en (nog te kopen harddisc recorder, uiteraard van Philips ). Morgen en tijdens het weekend ga ik de TV en meubels opnieuw plaatsen waarbij ik dan mijn nieuwe TV op de definitieve plaats zet.

De belangrijkste gebeurtenis van vandaag is wel dat ik mijn plasmascherm eens heb geupdate met nieuwe firmware software, die je kunt downloaden op de Philips website (alleen Philips heeft deze mogelijkheid) Van versie 1.48.14.0 naar 1.48.20.0 en het verschil is duidelijk zichtbaar, het beeld lijkt wel HD superscherpe kwaliteit zonder de geringste aanwezigheid van beeldruis of beeldtrillingen (op gewoon kabel signaal!). Dit overtreft echt alle verachtingen, hier kan geen enkele LCD of ''gewone'' TV tegen op als het op beeldkwaliteit aankomt. Ook de ambilight reageerd nu beter op de nieuwe software update. Dus ik helemaal
Oud 09-11-2006, 23:10
Verwijderd
School, toen bleek mijn schrijftoets verplaatst van de laatste uren op een dag waarop ik om 11 uur uit ben (WHOO) naar de eerste uren op een dag waarop ik pas om 11 uur op school moet komen (BOEE). Toen moest ik huilen (FIGUURLIJK DAN HE) en zei iemand van 'he, ik heb een blok hasj van 6 gram, kom, we gaan blowen' dus toen zei ik ok. Voornamelijk omdat ik dat blok wilde zien. Het was ook een heus BLOK dus ik ging helemaal opgetogen naar huis en de nieuwe SP ep kijken en de niet-zo-nieuwe Family Guy ook en daarna ging ik roken en toen andere tekenfilms kijken en toen roken en toen naar een spannende burenruzie kijken en toen roken en toen kutseries kijken en toen douchen en nu ga ik nog meer kutseries kijken want ik heb opeens een digitale ontvanger op m'n kamer.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten