Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-11-2006, 08:14
655321
655321 is offline
Gefeliciteerd!

Ik ben vroeg opgestaan vandaag na een hele rotte droom. Vandaag wordt een rotdag met veel heen en weer gefiets. Gelukkig regent het niet.
Vanavond kijk ik de finale van Undercover Lover. Just for the heck of it.
Oud 22-11-2006, 08:37
dext0r
dext0r is offline
rijexamen, en geslaagd, dope.
nu ff boodschappies en stemmen, school en naar berlijn...

doeiiiiix
Oud 22-11-2006, 09:13
Haligh
Haligh is offline
ik heb de jarige job een smsje getsuurd en wezen stemmen.
en straks ga ik sigaretten kopen en dan op school een boek lezen .
Oud 22-11-2006, 15:51
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
655321 schreef op 22-11-2006 @ 09:14 :
Gefeliciteerd!
Ik heb drie kinderkes (terecht) na laten blijven en ze waren not amused.
Oud 22-11-2006, 16:35
Larry Flint
Larry Flint is offline
Ik ben 2 uur naar school geweest, daarna had ik 2 tussenuren waarvan ik 1 heb verdaan en in het andere heb ik geboetseerd en dat was leuk. In de pauze kochten mijn vriendje en ik sinttompoucen maar ze waren niet echt lekker daarna moest ik een creatief verhaaltje schrijven en sinds ik weer thuis ben ben ik bezig geweest met het ordenen van kunststromingen van de 1e helft van de 20e eeuw en dat is dermate interessant dat ik er vanavond lekker mee door ga ohja en natuurlijk het nieuws kijken voor de verkiezingen. Ik heb mijn moeder weten te overtuigen sp te stemmen en dat is een vooruitgang want vorige keer stemde ze cda.
Oud 22-11-2006, 17:37
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Naar school geweest, braaf alle lesjes gevolgd en in de pauze even geblowd zodat ik er wat relaxter bij kon gaan zitten. Heeft wel geholpen, alleen was ik net iets te relaxt (A)

Verder nog eventjes tijd door gebracht met me vriendje, die komt vanavond naar me toe en dan kan ik lekker tegen hem aankruipen als ik terug kom van werken.
Oud 22-11-2006, 18:18
Verwijderd
Citaat:
ZerO schreef op 22-11-2006 @ 08:50 :
Ik ga zometeen stemmen en daarna snel door naar school waar ik tot 5 uur moet zitten boehoe !!!! Om nog enigszins mijn verjaardag te redden ga ik vanavond sushi eten en blowen en morgen niet om half 9 op school verschijnen want ik heb een goed excuus
gefeliciteerd!

ik ging vanmorgen naar school. daar kreeg ik ruzie met m'n tutor, omdat hij iets had bedacht wat volgens hem heel goed was, maar het sloeg nergens op, en het was nergens goed voor, en je bereikte er uiteindelijk ook niet mee wat de bedoeling was. toen ik dat zei, werd hij boos, en hij zeikt altijd tegen iedereen dat kritiek kunnen verdragen erg belangrijk is. whatever . daarna zei hij nog dat er binnenkort gastlessen kwamen, en dan komen er dus mensen vertellen over de pabo, de christelijke pabo, windesheim en hanze hogeschool. ik wil er niet naartoe, want sowieso spreken pabo en windesheim me niet aan, en ik ga volgend jaar naar de hanze, dus daar heb ik al genoeg info over. waarom zou ik er dan naartoe gaan. 's middags moest ik naar de tandarts, en ik ben bang voor hem. gelukkig viel alles mee, maar ik krijg een speciale tandenborstel voor mn verstandskiezen ofzo, want hij was zo blij dat ze er perfect doorkwamen daarna ging ik sp stemmen en PETA filmpjes kijken, en toen had ik geen honger meer.

wat een verhaal.
Oud 22-11-2006, 18:32
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
Ik ging werken, en erna naar de kapper. yeah. Erna wat boodskappeh gedaan en net wezen stemmen, gegeten en zo tv kijken wat wel de verkiezingstrijd zal wordeh.
Oud 22-11-2006, 19:41
Verwijderd
ik versliep me, ging stemmen en heb van 9 tot 6 op school gezeten. toen gingen we naar de ikea om een hotdog te eten en dat was lekker en nu ga ik naar de verkiezingsstrijd kijken.
Oud 22-11-2006, 20:39
niña
niña is offline
Twee interviews waarvan één telefonisch, een afspraak gemaakt voor een interview, interviews uitgewerkt, gegamed.
Oud 22-11-2006, 21:06
Verwijderd
Citaat:
Larry Flint schreef op 22-11-2006 @ 17:35 :
Ik ben 2 uur naar school geweest, daarna had ik 2 tussenuren waarvan ik 1 heb verdaan en in het andere heb ik geboetseerd en dat was leuk. In de pauze kochten mijn vriendje en ik sinttompoucen maar ze waren niet echt lekker daarna moest ik een creatief verhaaltje schrijven en sinds ik weer thuis ben ben ik bezig geweest met het ordenen van kunststromingen van de 1e helft van de 20e eeuw en dat is dermate interessant dat ik er vanavond lekker mee door ga ohja en natuurlijk het nieuws kijken voor de verkiezingen. Ik heb mijn moeder weten te overtuigen sp te stemmen en dat is een vooruitgang want vorige keer stemde ze cda.
kunstgeschiedenis is interessant
Oud 22-11-2006, 21:32
idontcare
idontcare is offline
ik heb 1337x stemwijzers/kieskompassen/stemmentrackers gedaan en iedere keer kwam er wat anders uit. dus ben met m'n vader en zusje naar de stembus gegaan en heb maar pvda gestemd.

verder heb ik net met mn ouders op de bank naar al die verkiezingsdingen gekeken en ben ik nu zat. ik ga maar een film kijken.
Oud 23-11-2006, 14:36
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 22-11-2006 @ 22:06 :
kunstgeschiedenis is interessant
ja kut man die pta ging ineens niet door omdat hij niet op het netwerk stond ofzo. maar ik was wel blij want het ging alleen over Metropolis en dat vond ik niet echt rechtvaardig en vooral saai want er is zoveel gavers laat mij maar lekker schilderijen bekijken.

ohhh en ik kreeg daarna een 5,8 voor pta frans schrijven terug en aan de ene kant ben ik blij want het is een voldoende en bovendien boven het gemiddelde van de klas geloof ik maar aan de andere kant klopt de normering van geen kant en had ik veel beter verwacht. maar er komt nog een correctie dus alleen maar hoger kan uitvallen
nou en net heb ik geniaal het internet gemaakt en daar ben ik erg trots op en zometeen ga ik wat dingen voor school doen en daarna eten en oppassen.

Laatst gewijzigd op 23-11-2006 om 14:39.
Oud 23-11-2006, 15:28
Roadrunner
Roadrunner is offline
naar school fietsen met harde wind en regen, op school gezeten, weer terug fietsen. Huiswerk, en nu msnnen en straks trainen.
Oud 23-11-2006, 15:32
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
even op en neer naar school geweest om wat zaken te regelen
Oud 23-11-2006, 15:55
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
Ik heb uitgeslapen, en erna even wat dingen wezen regelenbij de bank, blegh.

toen wat gegeten en net wakker geworden want ik viel in slaap

wat een kutdag, ik ben benieuwd wat de avond me brengt
Oud 23-11-2006, 16:29
innogen
innogen is offline
Pff heel de dag aan mijn essays gewerkt, aan mijn aanmelding om in het buitenland te gaan studeren, en vanavond zou ik naar the thermals gaan, maar mijn concertbuddy heeft afgezegd en ik heb geen zin om in mijn eentje te gaan
Oud 23-11-2006, 16:33
Drez
Drez is offline
heel lang uitgeslapen want gisteravond verkiezingsfeestje en daarna contract getekend voor mijn nieuwe kamer en daar gaan kijken wederom. straks met mijn vriendje uit eten en dan naar het toneelstuk van mijn theatercommissie, hoeraa. maar ik geloof dat het blok huizen tegenover mijn vriendjes huis in de fik staat? woah.
Oud 23-11-2006, 17:08
Verwijderd
Citaat:
Drez schreef op 23-11-2006 @ 17:33 :
maar ik geloof dat het blok huizen tegenover mijn vriendjes huis in de fik staat? woah.
ja ik was net op het station en het stonk gigantisch naar brand
Oud 23-11-2006, 17:16
Verwijderd
Citaat:
Larry Flint schreef op 23-11-2006 @ 15:36 :
want het ging alleen over Metropolis
de film?

ik moest werken van half8 tot 5uur en dat was echt FUCKED. straks moet ik trainen en daar heb ik ook helemaal geen zin in maar morgen krijg ik geld en ga ik winkelen dus dan ben ik weer gelukkig.
Oud 23-11-2006, 17:25
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
jukeboxxx schreef op 23-11-2006 @ 18:16 :
de film?

ik moest werken van half8 tot 5uur en dat was echt FUCKED. straks moet ik trainen en daar heb ik ook helemaal geen zin in maar morgen krijg ik geld en ga ik winkelen dus dan ben ik weer gelukkig.
uhu. wel de verkorte versie, van 2 uur.
Oud 23-11-2006, 17:27
Verwijderd
Citaat:
Larry Flint schreef op 23-11-2006 @ 18:25 :
uhu. wel de verkorte versie, van 2 uur.
tering, daar moest ik 5 dagen lang een project over maken. hoe BIZAR en STOM is die film echt
Oud 23-11-2006, 17:33
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
jukeboxxx schreef op 23-11-2006 @ 18:27 :
tering, daar moest ik 5 dagen lang een project over maken. hoe BIZAR en STOM is die film echt
nouja stom is wel vreemd om te zeggen, zeker als je je er in verdiept hebt. het is misschien saai te noemen maar zeker niet stom. bizar is het wel een beetje ja.
Oud 23-11-2006, 17:45
Verwijderd
Citaat:
Larry Flint schreef op 23-11-2006 @ 18:33 :
nouja stom is wel vreemd om te zeggen, zeker als je je er in verdiept hebt. het is misschien saai te noemen maar zeker niet stom. bizar is het wel een beetje ja.
geloof me, als je die film 6x kijkt en daarna nog vaker fragmenten wordt het stom om naar een letterlijk stomme film te kijken.
Oud 23-11-2006, 17:46
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
jukeboxxx schreef op 23-11-2006 @ 18:45 :
geloof me, als je die film 6x kijkt en daarna nog vaker fragmenten wordt het stom om naar een letterlijk stomme film te kijken.
ja ok, dat is wel iets teveel van het goede haha.
Oud 23-11-2006, 19:09
Verwijderd
School was saai en ik heb 3/4 van mijn tijd zitten verdoen aan wachten op de volgende les. Bij de Mac geluncht met een vriendin, naar de bieb geweest, ruzie gemaakt met mijn moeder, en de stadswallen rondgeweest met het hondje van mijn zus om dat Quarter Pounder menu er weer enigsinds af te lopen
Oud 23-11-2006, 19:12
Metal
Metal is offline
Ik had vandaag een brakke dag waarin ik me gigantisch heb zitten te ergeren en ook echt moeite heb moeten doen om me in te houden..... Ik ervaar dit wel als de ergste dag sinds jaren......

Nu is alles cool. Zodadelijk power hour, mocht de user schurk uit zijn schoonheidsslaapje ontwaken.
Oud 23-11-2006, 19:24
Carn
Carn is offline
Citaat:
Metal schreef op 23-11-2006 @ 20:12 :
Ik had vandaag een brakke dag waarin ik me gigantisch heb zitten te ergeren en ook echt moeite heb moeten doen om me in te houden..... Ik ervaar dit wel als de ergste dag sinds jaren......
masturbatiestoornis?
Oud 23-11-2006, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 23-11-2006 @ 20:12 :

Nu is alles cool. Zodadelijk power hour, mocht de user schurk uit zijn schoonheidsslaapje ontwaken.
beter gaan we morgenavond saufen in eindhoven!
Oud 23-11-2006, 19:29
Carn
Carn is offline
of in valkenswaard!
Oud 23-11-2006, 19:36
Metal
Metal is offline
Fuck powerhour maar, ik pas.
Oud 23-11-2006, 19:38
Metal
Metal is offline
Citaat:
Fake schreef op 23-11-2006 @ 20:25 :
beter gaan we morgenavond saufen in eindhoven!
aight aight, gaat wel goed komen. er schijnt eerst een feestje te zijn, daarna hangen in de alt?
Oud 23-11-2006, 21:09
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik ben vandaag op zeer consequente basis ( onbedoeld hopelijk) over het hoofd gezien door mijn mentrix, kreeg een compliment van mijn estheticadocent in de vorm van ' ja ik heb je stijlkaart achtergehouden want die ga ik voor de open dag gebruiken' en ik had een heftig gesprek met mijn ouders waar wederom weer de conclusie uit kwam dat ik me niet open stel voor mensen. tips zijn van harte welkom, al was het maar om mijn ouders te plezieren.
Oud 23-11-2006, 21:18
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 23-11-2006 @ 20:38 :
aight aight, gaat wel goed komen. er schijnt eerst een feestje te zijn, daarna hangen in de alt?
ik moet toch 21.00 werken, hoe laat, wat hoe en waar? beter kom je ook mickel.
Oud 23-11-2006, 21:24
Verwijderd
ik heb me als een slaaf gedragen op stage, omdat m'n SB een zeuwachtig kkwijf is die op alles en iedereen loopt te zeiken. bovendien is ze dom, ze snapt NIETS wat ik zeg. ze kan niet eens m'n stageopdrachten uitleggen, omdat ze ze niet snapt. IK moet het kerstdiner organiseren, en ze bemoeit zich er steeds mee, rot op. ze zei zelfs "laat X de chinees maar bellen dan", terwijl niemand X kan verstaan. ik was echt helemaal chagrijnig door haar gelukkig ben ik 26 januari klaar, partyparty. dan ga ik de baan afslaan die me is aangeboden, en ga ik ergens werken waar ik kkveel uren kan maken, want ik heb geld nodig. oh, ik heb vandaag loon gekregen, en ik heb m'n telefoonrekening betaald. en nu wil ik naar de kapper en m'n haar kort.
Oud 23-11-2006, 21:35
niña
niña is offline
Spelletjes gespeeld, discussies over breien gehad en tussendoor artikelen bewerkt en nagekeken.
Oud 23-11-2006, 21:37
vixen
vixen is offline
ik heb vandaga bijster weinig gedaan, beetje getekent en met mn moeder en mn zus de stad in gegaan. dat eindigde natuurlijk in een woordenwisseling. maar hoe kan 't ook anders. Nu ben ik bij mn vriendje en hij heeft koekjes en hij is er nu niet, dus als ie er straks wel is zijn de koekjes opeens op. Ha.
Oud 23-11-2006, 21:40
kuik
kuik is offline
ik ging vandaag naar college maar mijn vrienden waren er niet, want die lagen te slapen. ik heb nog niet zoveel vrienden op geneeskunde maar goed. toen ging ik dus socializen met werkgroepgenoten die ik toch steeds opnieuw stom vind. ik stond te praten met nog wel de leukste en we hadden het over stemmen en ze had op rita verdonk gestemd als blijk van steun bah. net ben ik naar utrecht geweest om te eten bij een vriendin en ik had mn moeder aan de telefoon en ze was kkvervelend, want er waren 2 gevangenen uit de bijlmerbajes ontsnapt en daar moest ik voor oppassen en ik mocht vooral niet alleen in t donker naar huis fietsen. daarnaast vond ze ook nog dat ik teveel uitging en dat ik te weinig aan mn studie doe. duss ik denk dat ik zometeen naar paradiso ga.
Oud 23-11-2006, 21:41
kuik
kuik is offline
ooooooh en bij mijn nieuwe werk mag ik in de zorg werken en niet als huishoudelijk medewerker. yesss. beter salaris en leuker werk.
Oud 23-11-2006, 21:47
Broeder
Broeder is offline
Stukjes gelopen, soms even stil blijven staan. Nu zit ik al een tijdje.
Oud 23-11-2006, 22:30
Metal
Metal is offline
Citaat:
Fake schreef op 23-11-2006 @ 22:18 :
feestje van dingetje, pourlesyeux_ en kiwii....
je moet natuurlijk wel een cadeautje meenemen!

daarna lam worden... misschien ff contact op nemen met roel, kijken of die lambal in staat is om af te komen...
Oud 23-11-2006, 22:41
ZerO
ZerO is offline
@ uuuf & co dankuwel !!!

Uh ja vandaag was the day after en ik ben gaar en moet eigenlijk nog wat dingen doen voor school en ik heb voor de 878473937x vertraging gehad dankzij de NS. Een gewone dag dus
Oud 23-11-2006, 22:44
Carn
Carn is offline
Citaat:
Fake schreef op 23-11-2006 @ 22:18 :
ikzal er over pijnzen, had hier al wat afgesproken nml.
Oud 23-11-2006, 22:55
Metal
Metal is offline
in valkenswaard? laat me niet lachen
Oud 23-11-2006, 23:11
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Uitslapen, macbook, tv, nadenken of ik iets aan mijn studie zou doen, OH NEE TOCH MAAR NIET, afstandsbediening kopen want ik had zo hard een knopje ingedrukt dat hij in de tv gevallen is, eten, les in de Balie ( ), muziek/visuals in de Sugarfactory, op mijn stalen ros naar huis.
Oud 23-11-2006, 23:30
Carn
Carn is offline
Citaat:
Metal schreef op 23-11-2006 @ 23:55 :
in valkenswaard? laat me niet lachen
het was niet mijn idee
Oud 23-11-2006, 23:34
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Ik zou wel eens op excursie willen naar Valkenswaard incl. zonnebril en buiktasje.
Oud 23-11-2006, 23:35
Carn
Carn is offline
Citaat:
P.TIL schreef op 24-11-2006 @ 00:34 :
Ik zou wel eens op excursie willen naar Valkenswaard incl. zonnebril en buiktasje.
Je bedoelt natuurlijk Centerparcs "De Kempervennen", gelegen te Westerhoven!
Oud 23-11-2006, 23:38
Verwijderd
ben naar batavia stad geweest met mijn vader , dramatje, maar toch eigenlijk wel heel gezellig.

verder had ik een studiereis Brugge reunie waar een zeer leuke film van die week gedraaid werd en kom ik net uit de kroeg waar ik weer iets te lang ben blijven hangen...
Oud 24-11-2006, 00:02
Metal
Metal is offline
Ik zit met scatterbrain, schurk en xdisciplex ad beneden de boel te thrashen. Hardcore shit. Bier, cola en humor.

Regels voor berichten