Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik ging vanmorgen naar school. daar kreeg ik ruzie met m'n tutor, omdat hij iets had bedacht wat volgens hem heel goed was, maar het sloeg nergens op, en het was nergens goed voor, en je bereikte er uiteindelijk ook niet mee wat de bedoeling was. toen ik dat zei, werd hij boos, en hij zeikt altijd tegen iedereen dat kritiek kunnen verdragen erg belangrijk is. whatever ![]() ![]() wat een verhaal. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ohhh en ik kreeg daarna een 5,8 voor pta frans schrijven terug en aan de ene kant ben ik blij want het is een voldoende en bovendien boven het gemiddelde van de klas geloof ik maar aan de andere kant klopt de normering van geen kant en had ik veel beter verwacht. maar er komt nog een correctie dus alleen maar hoger kan uitvallen ![]() nou en net heb ik geniaal het internet gemaakt en daar ben ik erg trots op en zometeen ga ik wat dingen voor school doen en daarna eten en oppassen.
Laatst gewijzigd op 23-11-2006 om 14:39. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik moest werken van half8 tot 5uur en dat was echt FUCKED. straks moet ik trainen en daar heb ik ook helemaal geen zin in maar morgen krijg ik geld en ga ik winkelen dus dan ben ik weer gelukkig. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
je moet natuurlijk wel een cadeautje meenemen! daarna lam worden... misschien ff contact op nemen met roel, kijken of die lambal in staat is om af te komen...
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
improvisaaitie #1295 Verwijderd | 500 | 28-01-2011 17:24 | |
De Kantine |
Kwoots van forumers Miekje* | 34 | 19-07-2009 13:44 | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Pim Fortuyn getaart muhhahaha HoñeY | 156 | 15-04-2002 16:39 |