Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik stem SP onder andere voor de ouderen, en voor mensen die veel zorg nodig hebben. Niet alleen voor mezelf. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dit heeft sowieso niets met het afgeven van macht te maken maar met het verplaatsen van macht. Wat euthanasie betreft, het is waar dat de SP het in sommige gevallen goedkeurt. Echter de houding van de SP tegenover euthanasie, ze stemden bijvoorbeeld tegen de wet voor verdere verruiming van de euthanasie, is zeer conservatief. Toen Marijnissen gevraagd werd of hij een voorstander is van euthanasie, in ogenschouw genomen dat een patient aan alle voorwaarden voldoet om ervoor in aanmerking te komen, draaide hij eromheen en gaf hij geen duidelijk antwoord. Ik kan me in heel veel programmapunten van de SP goed vinden, vind Marijnissen een goede leider, maar vind de SP te conservatief om op te stemmen. het is de perfecte linkse oppositiepartij wat mij betreft. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wat vond je ervan ?
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is dus een misvatting dat de Europese grondwet onze nationale grondwet zou 'overrulen'. Onze nationaal verworven rechten (homohuwelijk, softdrugsbeleid) zouden dus gewoon blijven bestaan. Ik denk dat deze 'grondwet' het samenwerken tussen Europese landen makkelijker maakt en misschien meer eenheid brengt in Europa. Dit lijkt mij, gezien de komende machtsstrijd (VS- China) alleen maar prettig. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vind ze helemaal niet zo van de uitkeringen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ben wel met je eens dat het misschien te vroeg was voor de grondwet, laat het oostblok eerst maar eens nivelleren richting het westen. nu ga ik slapen |
![]() |
||
Citaat:
slaap ze ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Dit:
Citaat:
||
Citaat:
ik was/ben dus ook tegen.
|
![]() |
Ik ga zo de deur uit om GroenLinks te stemmen, omdat hun standpunten het dichtst bij de mijne staan. Ik heb nog getwijfeld strategisch SP te stemmen, maar met sommige van hun ideeen ben ik het echt niet eens en ik vind Femke stoerder dan Marijnissen.
Oja en ik stem dus op Femke Halsema, want ik vind haar gaaf ondanks dat ze irritant praat en erg op gang moest komen deze verkiezingsperiode.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik stem ook CDA, terwijl ik nog rechtser uit de testen kwam.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben ook geen voorstander van strategisch stemmen, maar de linkse partijen zitten wel redelijk dicht bij elkaar en dus kan ik het me wel een beetje voorstellen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Net kreeg ik nog een pamflet in mijn handen gedrukt van Boris van der Ham. Ik bedankte vriendelijk en zei dat ik SP zou stemmen en dat mijn keus vaststond. Waarop hij me dom noemde. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
"Voor Bos bleek een stempas aangevraagd waarmee hij bij alle stembureaus terecht kan. Dit had iemand op kantoor geregeld, zonder dat Bos daar vanaf wist. Hij had daardoor zijn oproepingskaart bij zich, waarmee hij alleen in een vooraf bepaald stemlokaal kon stemmen. Bos moest naar huis om de stempas op te halen." lekker boeiend. ot: groenlinks.
||
![]() |
Citaat:
Mijn vader gaat voor me stemmen omdat ik geen zin heb om naar m'n dorp terug te fietsen want het is KUTweer
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Jouw stem is nodig voor wereldwijd onderwijs! Verwijderd | 16 | 18-10-2008 00:39 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Blanco stemmen Verwijderd | 6 | 22-11-2006 12:48 | |
Werk, Geld & Recht |
Jongen van 16 moeten kiesrecht krijgen met een halve stem. Nastro | 29 | 10-01-2006 09:28 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[Grondwet] Wat heb je nu daadwerkelijk gestemd (tevens nabespreking) Draakje83 | 352 | 06-06-2005 21:33 |