Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-12-2006, 16:45
Boas
Boas is offline
Oslo vind ik erg tof! Het is idd geen wereldstad maar het geeft mij op 1 of andere manier wel een vredig gevoel. En mensen zijn daar wel hip. Maar in het algemeen vind ik Zweden iets leuker als Noorwegen. Ga waarschijnlijk binnenkort ook een zweedse lessen volgen omdat ik de taal zo cool vind. (en omdat ik mijn eindstage daar wil doen)
Oud 22-12-2006, 17:51
BleuEyes
BleuEyes is offline
Italië vind ik helemaal geweldig. 1x op vakantie geweest, en nu helemaal weg van italië.

Dus zodra ik weer een vriend heb gaan we daar lekker heen. Of hij nou wil of niet.
Oud 22-12-2006, 21:58
Verwijderd
ik ben verliefd op londen, havana en maastricht. maastricht ja.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2006, 19:35
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
BleuEyes schreef op 22-12-2006 @ 18:51 :
Italië vind ik helemaal geweldig. 1x op vakantie geweest, en nu helemaal weg van italië.

Dus zodra ik weer een vriend heb gaan we daar lekker heen. Of hij nou wil of niet.
en waarom moet je persee een vriend hebben?
Oud 24-12-2006, 10:14
meisjekim
meisjekim is offline
that's an easy one!

berlin! berlin is de meest geweldige stad ooit. het combineert al het goeds van alle grote europese steden, het is heel erg underground en het barst er van de kunst en cultuur. daarnaast kun je er nog de oorlog proeven en aangezien ik iets met de oorlog heb is dat alleen maar een extra plus. (je mag er trouwens ook met meer wiet over straat als je hier in nederland mag)

daarna, wil ik naar amerika, het interesseert me niet zoveel welke stad. Ik ben afgelopen maart naar Seattle geweest en dat was geweldig! Volgend jaar ga ik naar Tampa, Florida.

jaja amerika heeft een klote regering en een kut sociaal systeem (als in geen sociaal systeem) maar de mensen en de winkels en de omgangsmanieren en de manier van leven is toppie! een leuker nederland! (op sommige plaatsen he, geen rednecks for mij)

oh en amerikaanse mannen zijn geil!
Oud 24-12-2006, 10:48
Pierreke
Pierreke is offline
Ik vertrek 2e kerstdag voor een 10-daagse muziektournee door China en dan met name Sjanghaj en opgeving (Nanjing oa.). Ben erg beneieuwd wat ik daar te zien krijg. Verder vind ik Rome, Barcelona en Berlijn eigenlijk schitterende steden. Daarnaast heeft Dresden ook indruk op me gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2006, 13:20
Back Door Man
Back Door Man is offline
ik woon nu een half jaartje in Antwerpen en dat bevalt me goed. Ik ben verder nog niet de halve wereld rondgeweest want daar heb ik nog geen geld voor. Rome vond ik wel leuk maar ik werd er wel gek omdat ik het over de top vond. Parijs vond ik heel leuk en daar ga ik over 3 weken weer heen.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2006, 13:27
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Citaat:
Back Door Man schreef op 24-12-2006 @ 14:20 :
ik woon nu een half jaartje in Antwerpen en dat bevalt me goed.
Ik heb ook in Antwerpen gewoond, maar ik vond het echt niet leuk, uitzonderingen daargelaten Ik kon niet wennen aan de indirectheid van Belgen. Maar huren in Antwerpen is wel spotgoedkoop, plus dat je binnen een week een woning hebt
Met citaat reageren
Oud 25-12-2006, 22:10
Avelon
Avelon is offline
Citaat:
Pierreke schreef op 24-12-2006 @ 11:48 :
Ik vertrek 2e kerstdag voor een 10-daagse muziektournee door China en dan met name Sjanghaj en opgeving (Nanjing oa.). Ben erg beneieuwd wat ik daar te zien krijg. Verder vind ik Rome, Barcelona en Berlijn eigenlijk schitterende steden. Daarnaast heeft Dresden ook indruk op me gemaakt.
ik zou sowieso noooit in china willen wonen. zelfs niet shanghaai. die kloof tussen de chinezen en expats (? ) is zo groot! niet dat je zegt dat je daar gaat wonen natuurlijk. maar ik wilde het even melden.

heel mensen willen weg uit nederland. ik vind nederland prima. over lek land valt wel wat te zeiken en over elk klimaat ook en over elke bevolkingsgroep ook. uhuh. ik vind amsterdam prachtig. maar ben nu wel blij met de rust van een 'dorp' als arnhem. maar zou later, als ik verantwoordelijker en volwassener ben weer naar amsterdam willen.
Oud 26-12-2006, 10:03
Verwijderd
Ik wil binnen Europa nog Rome, Wenen en Bratislava bezoeken. Daar staan namelijk nog mooie bouwwerken. Verder wil ik nog graag delen van India bezoeken en Katmandu.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2006, 19:57
Verwijderd
Ik woon niet in het buitenland, en was ook niet van plan om er gaan te wonen. Wel zou ik een keer naar thailand willen, of een ander land in azië, vanwege de mooie natuur En ook natuurlijk de cultuurverschillen ten opzichte van nederland..
Met citaat reageren
Oud 28-12-2006, 18:45
Dzjun
Dzjun is offline
Ik heb in verschillende steden in Nederland gewoond en Amsterdam blijft mijn favoriet. Leiden is ook leuk als studentenstad (woon ik nu) maar het probleem is daar dat je geen 5 meer over straat kunt lopen of je komt wel weer iemand tegen die je kent..

Later wil ik graag in Brussel, Parijs of weer in Amsterdam wonen!!
Oud 29-12-2006, 12:13
Verwijderd
Ik heb 18 jaar in Emmeloord gewoond en ik vond het toen wel tijd voor iets groters, dus ik vertrok naar Groningen. Eigenlijk is Groningen ook een heel groot boerendorp, maar het bevalt me wel In het kader van de studie heb ik een half jaar in Barcelona gewoond en dat was echt heel tof. Alles is er (bergen, strand, winkels, uitgaansgelegenheden, leuke mensen) en ik heb gerealiseerd dat ik zeker niet m'n hele leven in Nederland wil wonen. Eind januari vertrek ik daarom weer naar het buitenland, ik ga nu 6 maanden in Boston (VS) wonen
Met citaat reageren
Oud 29-12-2006, 16:38
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Avelon schreef op 25-12-2006 @ 23:10 :
ik zou sowieso noooit in china willen wonen. zelfs niet shanghaai. die kloof tussen de chinezen en expats (? ) is zo groot!
maar dat ligt puur aan henzelf.
ze doen weinig tot geen moeite om in te burgeren en uit persoonlijke ervaring heb ik gemerkt dat ze alleen maar kritiek op alles leveren, want oh oh wat zijn de chinezen toch dom.

je kan heel makkelijk met chinezen omgaan en de kloof is net zo groot als voor een chinees die hier in nederland gaat wonen (of elk ander mens met een ander cultuur).
mijn vader woont in shanghai en heeft een hele hoop chinezen vrienden, dus het ligt gewoon aan de arrogantie van de expats.
Oud 01-01-2007, 19:10
ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Citaat:
jøss_1991 schreef op 19-12-2006 @ 18:56 :
ik zou wel eens naar Ierland willen, Dublin .
Ik heb 4 maanden in Ierland gewoond en gewerkt waarvan 2 in Dublin. Geweldig. Vind het een hele gave stad, eigenlijk alles in het centrum is goed te belopen (moet je alleen niet in een buitenwijk gaan zitten maar afijn) en de sfeer is goed. Pubs & Bulmers Grote kans dat ik terug kom. Weet alleen nog niet of het om te werken is of om gewoon alle mensen weer te bezoeken!

Owh mocht je er nog willen werken, ze zijn wanhopig voor nederlands-sprekenden
Oud 02-01-2007, 23:32
igfy
igfy is offline
Ik ging vroeger bijna nooit buiten NL op vakantie, dus heb nu een hoop in te halen. Maar ik vind de steden Florence en Rome echt geweldig. Over een maand ga ik met mijn vriendje een weekendje naar Brussel (ben benieuwd) en met pasen ga ik voor het eerst naar Parijs, lijkt me ook erg leuk..
Reageren

Regels voor berichten