Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-06-2007, 17:34
Verwijderd
Heb sinds dit schooljaar een nieuwe vriendin, die me vaak lieve sms'jes stuurt waarin ze zegt dat ze zo blij is dat we vriendinnen zijn en dat ze van me houdt enzo.

Word ik wel blij van.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-06-2007, 17:37
Ann
Ann is offline
van onze buitenlandse buurvrouw die amper Nederlands kan: Ik heb zo tegen mijn zus gezegd dat ik zo blij ben dat mijn meisjes geslaagd worden en ik hoop dat Mattie ook geslaagd wordt als die groter is. Ik heb gezegd tegen hem dat hij maar naar mijn meisjes als voorbeeld moet nemen.

Ik vond het zo lief en ook zo leuk geformuleerd
Oud 18-06-2007, 18:29
GeleBloem
GeleBloem is offline
Ik vertelde aan de moeder van mijn oppaskindjes over mijn sociale angststoornis en ze zei: Nou, daar merk ik echt niets van!Eerst dacht ik: Slik, misschien vindt ze me nu een aansteller...Maar nu vind ik het eigenlijk wel tof dat ze me normaal vindt En het gezin is gewoon
Oud 18-06-2007, 18:44
niekjuh
niekjuh is offline
Positieve opmerkingen over jou, maar tegen iemand anders klinken nog eens 10x beter

Is me deze week al 3x overkomen, dat ik iemand iets liefs hoorde zeggen over mij tegen iemand anders, terwijl het niet de bedoeling was dat ik het hoorde
Oud 22-06-2007, 11:13
Verwijderd
Een opmerking van Ann. Namelijk: "Als dat gebeurt weet je gewoon dat jullie perfecte vrienden zijn."
Met citaat reageren
Oud 22-06-2007, 12:53
Verwijderd
Een tijdje geleden alweer, maar mijn opa gaf me een soort pasje met daarop:

"Ik kan het, want ik wil het..."

Dat is mij bijgebleven en sinds een tijdje probeer ik er ook naar te leven.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2007, 18:34
Lyne
Lyne is offline
Dat ik veel doorzettingsvermogen heb, en dat ik heel wijs ben.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2007, 08:43
Verwijderd
... en ben trots dat je zo goed leert. You're my rolemodell.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2007, 09:44
RammsteinRulez
RammsteinRulez is offline
afgelopen week zei een collega dat ik niet zo onzeker moest zijn, dat ik er heel goed uitzag en hij me spontaan vond.
gewoon, uit zichzelf. vond ik wel tof!
Met citaat reageren
Oud 24-06-2007, 13:17
Muchacha
Muchacha is offline
Dat ik mezelf niet mag onderschatten. Dat ik ook knap ben (kuch kuch), hersenen heb (kuch kuch) en tof ben en dat ie blij mag zijn dat ik hem zie staan. Leuke egoboost als het niks wordt
Oud 24-06-2007, 13:19
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik nam donderdag afscheid van m'n begeleider op m'n stage en toen zei hij dat hij het erg tof gevonden had met me, dat ik geinteresseerd, gemotiveerd en leergierig was
Oud 24-06-2007, 15:07
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Een vriend van me, die ik een erg goeie muzikant vind, zei dat hij vond dat ik niet zo verlegen moest zijn, omdat ik echt talent heb voor pianospelen en zingen. En dat hij niet had verwacht dat ik zo goed zou zijn. En dat er soms wat 'kinks in the cable' noemde hij het, zijn, maar dat die met genoeg oefening en bemoediging kunnen verdwijnen en dat we misschien volgende keer wat samen moeten doen.
Oud 02-07-2007, 11:13
Little_lady
Little_lady is offline
'Je bent echt heel anders dan je moeder!'

Echt, er is niets mooiers wat ik kan horen. Hard voor de vrouw die me 9 maanden lang rondgezeuld heeft, op de wereld gezet heeft en die al ruim 17 jaar m'n moeder is, toch ben ik er blij mee en zie ik het als een positieve opmerking.
Oud 02-07-2007, 11:20
Verwijderd
Dat ik een leuke/mooie/gezellige kamer heb. Wel een keer of zes gehooord op mijn feestje.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 11:44
Verwijderd
Dat ik het verdien om leuke dingen te doen..
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 12:52
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Dat het leuker is om met mij samen te zijn dan met mijn ex-vriend
Oud 02-07-2007, 14:38
Skilly
Skilly is offline
Je labjorunaal ziet er prachtig uit.

Vandaag op school van me docent
Oud 02-07-2007, 15:18
Verwijderd
Ja, ze hebben je alweer aangevraagd voor volgende week op de afdeling.

het uitzendbureau krijgt speciale aanvragen voor mij
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 23:17
Bongalientje
Bongalientje is offline
Een jongen die we net leerde kennen: Ik weet zeker dat je talenten hebt, ik zie je pas 5 minuten en weet er al een hele hoop.
En hij was nog nuchter ook
Oud 08-07-2007, 23:24
Nienna*
Nienna* is offline
Dat hij me gewoon te leuk vindt.

Cru.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 23:37
Ann
Ann is offline
Dat ik positief moet blijven denken over papa en als het even niet gaat ik haar altijd bellen mag. Dat was erg lief.
Oud 09-07-2007, 00:00
rensd
rensd is offline
Dat mijn perfectionisme een goeie eigenschap is, alhoewel ik er soms alleen maar last van heb.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 00:18
trophus
trophus is offline
Een stuk of 5 mensen hebben me vrijdag mede gedeeld dat ik magerder in mijn gezicht was geworden.
^_^ mijn gezonde eetgewoonte en het sporten werpt haar vruchten af.
Oud 09-07-2007, 00:21
Verwijderd
"ik vind het echt stoer dat je het gewoon bent gaan doen"
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 11:55
Missy
Missy is offline
Mijn ouders: '' Met de juiste inzet, heb je dit jaar goed gedaan. Netjes.''
Misschien niet een uitzondelijk compliment, maar na mijn harde werken is het zeker fijn om te horen.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 15:54
Tripp
Tripp is offline
Dat een leraar zei: (Houtgast van anw) Je bent leuk en je bent slim, je zit tenslotte niets voor niets in 5 HAVO.

Ik was op dat moment net van een andere school weg waar de leraar me steeds dom en lui vond. En dat ook steeds zei. Dus die uitspraak deed me echt goed. THANKS meneer Houtgast!!!

Tripp,
Oud 10-07-2007, 16:00
Verwijderd
jongen uit mijn klas:
je bent dan misschien wel klein, maar als ik je op straat tegengekomen was had ik je echt wel gezien!!
Met citaat reageren
Oud 11-07-2007, 15:12
Little_lady
Little_lady is offline
'Maar ik weet wel wat het is hoor... Je kan gewoon niet zonder haar! Ze moet blijven he..'
'Ja, dat moet ze!! Dus, hoe gaan we dat doen?!'

&

'M'n privéchauffeur, zomaar midden in de week'
'Haha, zomaar. Alsof ik je nooit midden in de week naar huis breng..'
'Nee, haha. Je bent lief.'

<3..
Oud 11-07-2007, 22:36
Daimao
Daimao is offline
"Ach, school? Daar hoef jij toch geen moeite voor te doen, of wel soms?" zei mijn vader met een brede grijns op zijn gezicht.
Oud 11-07-2007, 22:49
Verwijderd
''Je hebt smaak''.
En dat ik heel erg lekkere spinazietaart maak.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2007, 23:05
Bongalientje
Bongalientje is offline
Normaal doe je het wel heel goed en nu was het minder.
(kritiek is neit erg als je weet dat het niet jouw fout is)
Oud 15-07-2007, 15:34
Verwijderd
Gisteren zei mijn vriend tijdens een ruzie..

Dat hij er gewoon voor wil gaan, terwijl zen vrienden zeggen dat hij ermee moet kappen.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2007, 15:42
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
'Daan, ik vind je leuk',

'Ik ben blij met je'
Oud 16-07-2007, 10:14
Makaveli
Makaveli is offline
Op een E-card :

'Verder geen excuus om niet zo aardig te doen als jij
Liefs, ...'

Met citaat reageren
Oud 16-07-2007, 18:15
Verwijderd
In een reactie op mijn evaluatie werd gezegd dat ik met goede opmerkingen en adviezen komt.
En iemand noemde me een slimme jongen.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2007, 21:42
GeleBloem
GeleBloem is offline
Je hoeft het niet alleen te doen, meiske, maar met hulp kom je er wel. Je zet goede stappen, kleine stappen, maar goede stappen.
Oud 16-07-2007, 23:42
Skilly
Skilly is offline
De buurman tegen me moeder: Was me dochter maar als jouw dochter. Lief en respectvol en beleeft

Oud 17-07-2007, 06:22
Little_lady
Little_lady is offline
'Ik ga je iets persoonlijks geven en je mag geen nee zeggen.'

'En als ik dat nou toch zeg?' *slecht in aannemen van cadeautjes..

'Dan geef ik je met het laatste beetje kracht wat ik nog in m'n benen heb een schop voor je kont.. Want je verdient het om beloond te worden voor je goede zorgen!'

Oud 17-07-2007, 09:24
Verwijderd
"Nee, maar luister. Ik vind je echt een heel tof mens. Je hebt je eigen mening, je eigen levenswijze, je bent niet op je mondje gevallen, je hebt smaak. Nee serieus, ik vind het super om met je om te gaan." En nog meer bladiebla. Genoeg positieve opmerkingen voor de komende maand of zo.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2007, 09:49
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
'morgen gaan we een feestje vieren', 'ter ere waarvan dan' 'ter ere van dat we elkaar leuk vinden'
Oud 17-07-2007, 13:51
Verwijderd
De paar keer dat mijn zus zei dat ze van me houdt, soms gewoon uit het niets, soms na een moeilijk gesprek Echt, dat is zó fijn om te horen van je zus
Met citaat reageren
Oud 02-08-2007, 19:20
Verwijderd
ja ik vind je zo lief en vriendelijk en je luisterd zo goed en ik kan je echt vertrouwen en ik zou willen dat je altijd bij mij zou komen etc. (mevrouw van 84 waar ik 4x *in 2 weken* als huishoudelijke thuiszorg ben gekomen)

zelfde mevrouw verteld verhaal, wat ze alleen aan mensen vertelde die ze echt vertrouwde, terwijl dat bijna niemand is
Met citaat reageren
Oud 02-08-2007, 22:56
Roos
Roos is offline
"Mag ik een kusje?"

Verwarde 70-jarige patient op m'n afdeling. Leuk, omdat in de status stond dat hij nogal agressief kon zijn, kon slaan en trappen, maar mij vond -ie blijkbaar wel lief
Oud 03-08-2007, 14:04
toothfairy
toothfairy is offline
Van 3 verschillende mensen: "bedankt voor 't gesprek hé" en "met u kan ik tenminste praten en jij begrijpt mij" en "waarom ben je geen psychologie gaan doen?" Ik vond 't vooral leuk omdat ik het niet verwachtte en ze het echt meenden.

Mijn broer toen hij gewoon binnenkwam: (spontaan en verbaasd tegelijk) "amai *kijkt ff* ge ziet er goed uit *lacht beetje verbaasd*" (omdat het van mijn broer kwam en de manier waarop hij het zei)

En het feit dat een paar mensen meteen weer wouden afspreken nadat ik ze had gezien. Door de mensen over wie het gaat en omdat ik het leuk vind/vond dat ze het blijkbaar ook leuk vonden terwijl het heel gewoon en rustig was. (ik kan het niet goed uitleggen )

Van zowel iemand die me goed kent als iemand die me nog niet lang kende: "de jongen die uw hart voor zich kan winnen, zal gelukkig zijn"

Ik vind dit een heel goed topic maar als ik die dingen zo typ, lijkt het alsof dat niet echt is.
Oud 03-08-2007, 15:20
Teddy-chan
Teddy-chan is offline
"Door jou begon ik het jaar altijd vrolijk met de lessen geschiedenis, want je kwam altijd aanhuppelen voor een leuk gesprekje!"

Mijn mentor van vorig schooljaar. Vond ik erg leuk om te horen, want ik ben best verlegen.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2007, 23:28
Little_lady
Little_lady is offline
'Ja hee, ik bepaal zelf wie ik uitnodig en jij hoort bij mij, dús.'

&

'Maar dit was voor jou ook heel wat, zo'n eind met me lopen.. Maar je hebt het er goed vanaf gebracht!'

Oud 04-08-2007, 09:37
Verwijderd
'jeetje. Jij bent echt zo gek als deur. GEWELDIG!'

ja, dat vind ik altijd leuk om te horen
Met citaat reageren
Oud 04-08-2007, 22:52
girl-in-trouble
girl-in-trouble is offline
'Wat zie jij er goed uit.' (Zowel mijn moeder, toen ze terugkwam van vakantie, en de begeleidster van mijn broertje hebben dit het afgelopen jaar tegen me gezegd.)
Oud 06-08-2007, 16:06
Dakoedam
Dakoedam is offline
dat het doorzettingsvermogen in mn bloed zit, dat ik een snel herstellend gestel heb, en dat ik hier een hele grote taak heb op deze wereld, en ik moet blijzijn met wie ik ben, en dat ben ik ook !
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten