Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-01-2007, 15:04
Eurotrashgirl
Eurotrashgirl is offline
Ik heb ook gewerkt vanmorgen en dat was bóóóring en nu probeer ik mezelf al 2u aan te zetten om te gaan leren maar zonder resultaat. Concluderend, mijn dag is niet extreem boeiend nee .
Advertentie
Oud 27-01-2007, 15:34
Verwijderd
ik had dure make-up van m'n moeder kapot gegooid gisteravond, en ik had haast, dus ik had het niet echt goed opegruimd. vanmorgen is m'n vader daardoor in een stuk glas gaan staan. vanmiddag wilde ik nieuw spul voor d'r kopen bij de douglas, maar het was er niet meer, dus toen mocht ik de tester gratis meenemen LIEF!!!!

verder ben ik werk aan het zoeken, maar ik ben lui.
Oud 27-01-2007, 15:36
Verwijderd
Vandaag kocht ik een bril en strakjes ga ik naar de opening van een heuse muziekhal in maastricht!
Oud 27-01-2007, 15:50
kuik
kuik is offline
ik heb alweer een week stage achter de rug en het was weer leuk en gezellig en gister had ik een evaluatiegesprek en het was allemaal goed, alleen van mn werkbegeleider moet ik meer uit mijn stage halen door meer met onderzoekn mee te gaan, dus nu gaat hij dat volgende week voor me regelen 's avonds met een vriendin gegeten en in slaap gevallen om half 11 omg. en vandaag uitgeslapen, mn kamer opgeruimd en naar mn ouders gegaan.
Oud 27-01-2007, 15:52
Verwijderd
chagerijnig gewerkt vannacht wegens te weinig slaap, toen 1 uur en een kwartier geslapen, naar schiphol gegaan om mijn zusje uit te zwaaien. nu ben ik weer terug en moet ik zo weer werken. maar eerst even slapen want oh maar tijdens mijn chagerijnige werken is me wel een baan aangeboden
Oud 27-01-2007, 17:49
Haligh
Haligh is offline
ik werd wakker met de ergste kater sinds eeuwen.
en ging repeteren en dat bevorderde de pijn in mijn hoofd niet bepaald.
en straks ga ik carnaval vieren, dus morgen ben ik dood .
Oud 27-01-2007, 18:58
asjdfl
asjdfl is offline
ik ben onvrijwillig aan het luisteren naar mijn lelijke huisgenote die met haar lelijke vriend fugly sex heeft en ik ben te blut om ergens anders heen te kunnen.

en ik had een kaartje voor jeroen tel maar die kan ik ook al niet afhalen.

bitchin'
Oud 27-01-2007, 19:19
Tim
Tim is offline
Niet bepaald een boeiende dag. Zou wat aan 'school' gaan doen. Mislukt.
Oud 27-01-2007, 19:28
Metal
Metal is offline
Beetje bij aan het komen van 3 dagen chaos. Dadelijk film kijken, biertje drinken en nog even met Live kutten.
Oud 27-01-2007, 19:42
Verwijderd
hele dag gewerkt, nu een beetje muziek aan het luisteren/ maken,

straks utrecht(?!?!???) onveilig maken, geen idee of daar wat te beleven is, maar ok.
Oud 27-01-2007, 19:48
Verwijderd
Citaat:
Bartezz schreef op 27-01-2007 @ 20:42 :
hele dag gewerkt, nu een beetje muziek aan het luisteren/ maken,

straks utrecht(?!?!???) onveilig maken, geen idee of daar wat te beleven is, maar ok.
puppclub met kubus
Oud 27-01-2007, 20:21
Verwijderd
Citaat:
rxn schreef op 27-01-2007 @ 20:48 :
puppclub met kubus
zie het ja..

wel dope..
Oud 27-01-2007, 21:56
Verwijderd
Te laat opgestaan en bijna direct door naar de kroeg om te werken, waar het rustig en wat tammetjes is.
Oud 27-01-2007, 22:21
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik werd vanochtend om half 10 wakker en de zon scheen heel fel en ik deed mijn gordijnen open en ik was heel erg blij. dus ik wist dat het een goede dag zou worden.
toen ging ik in mijn lonely planet lezen, ontbijten en naar de stad om daar met mijn moeder te winkelen.
leuke shirtjes en een mooie beha gekocht.
en toen stapte ik in de trein naar alphen a/d rijn om mijn vriendin op te zoeken die ik 4 maanden niet gezien had. daar hebben we de hele middag en avond E! entertainment gekeken (geniaal!!) en lasagne gegeten. om 10 uur de trein terug naar den haag genomen.
nu zit ik achter de computer droge boterhammen zonder beleg te eten en kom ik met het idee om morgen een brood dag te houden. alleen maar brood eten. en dinsdag houd ik een appeldag!
in de poging om misschien een kwart kilo af te vallen voordat ik naar het zonnige australie ga....
Oud 27-01-2007, 23:09
Glory
Glory is offline
ik was heel naief en ik wou een wii kopen, maar ik heb em niet gevonden. toennnn heb ik JezusChr.Superstar gekocht als cadeau en west side story voor mezelf lala.
Oud 27-01-2007, 23:25
Verwijderd
Citaat:
muziekvlinder schreef op 27-01-2007 @ 23:21 :

nu zit ik achter de computer droge boterhammen zonder beleg te eten en kom ik met het idee om morgen een brood dag te houden. alleen maar brood eten. en dinsdag houd ik een appeldag!
in de poging om misschien een kwart kilo af te vallen voordat ik naar het zonnige australie ga....
volgens mij word je van brood juist dik.

ik had avond-weekenddienst en dat was best jolig. morgen wacht me hetzelfde lot.
Oud 27-01-2007, 23:39
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 28-01-2007 @ 00:25 :

hahahaha inderdaad.
Oud 28-01-2007, 01:14
Verwijderd
ik was gisteren naar jeroen tel geweest en het was tof. Daarna was het plan om door te gaan naar waterfront, maar we zijn bij een vriend gaan hangen. Vandaag naar de open dag van WdKA gekeken en daarna even over de markt gewandeld, bier gedronken en lekker gegeten
Oud 28-01-2007, 07:49
Metal
Metal is offline
Ik heb de hele nacht een beetje muziek beetje met Live zitten spelen, ennnn......

bier gedronken

Nu kijk ik een skatevideo, ennnnn

drink ik bier

Ik moet dadelijk nog een aantal dingen opruimen, om 1 uur ga ik naar de friettent want dat had ik afgesproken met een vriend. 's Middags friet/patat eten is echt kei-relaxt.

En daarna is dodgeball toernooi in dynamo. Het begint leuk want we moeten geloof ik zowat gelijk tegen tech-9.

Vanavond is er een of andere show, maar vooral veel bier.

Vanmiddag trouwens ook.
Oud 28-01-2007, 09:50
Broeder
Broeder is offline
Mooie enjambementen.

Ik zoek op google plaatjes van "spachtelpoets".
Oud 28-01-2007, 10:39
Verwijderd
Nou, we zaten ergens tosti's te eten na het uitgaan en ineens was er over rook
Toen gingen we naar buiten stonden er 2 auto's in de fik Dus toen 112 bellen en iemand wilde 't met zijn tuinslang gaan blussen :/
Rond 5 uur was alles geblust en toen gingen we weer naar huis.
Oud 28-01-2007, 11:14
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 28-01-2007 @ 00:25 :
ik heb ooit een dieet gedaan waar je om de dag een brooddag houdt, en ik ben kilo's afgevallen.

brood is inderdaad dikmakend maar als je alleen maar brood eet en verder niks dan is het logisch dat je afvalt. alleen brood eten op een dag is veel minder calorieen en vet dan brood eten in combinatie met beleg, een warme avondmaaltijd, etc.
Oud 28-01-2007, 11:29
Broeder
Broeder is offline
Brood werkt katalyserend op je spijsvertering dacht ik. En je zit er snel vol van.
Oud 28-01-2007, 11:32
kuik
kuik is offline
volgens mij ook. er zitten ook langeketenkoolhydraten in, die je langzamer verteerd, waardoor je langer vol zit en langer vooruit kan zonder te eten.

maar goed. ik ben nu 2 uur wakker en ik luister john mayer en lees een boekje over stage en studie in het buitenland.
Oud 28-01-2007, 11:33
Verwijderd
Citaat:
rxn schreef op 27-01-2007 @ 20:48 :
puppclub met kubus
en wat was de muziek slecht zeg..
Oud 28-01-2007, 13:52
Larry Flint
Larry Flint is offline
ik moet deze week écht mn pws af hebben maar het begint nogal vervelend te worden en dus kan ik me er niet toe zetten om er aan te werken
ik ben verder al best actief geweest want ik heb al 10 km (ofzo?) gefietst om thuis te komen.
Oud 28-01-2007, 13:53
Verwijderd
Ik ben alleen maar aan het leren en dat is fucked up saai dus eehh nee
Oud 28-01-2007, 13:54
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 27-01-2007 @ 23:21 :
Nu zit ik achter de computer droge boterhammen zonder beleg te eten en kom ik met het idee om morgen een brood dag te houden. alleen maar brood eten. en dinsdag houd ik een appeldag!
Bespaar jezelf de ellende, die kwart kilo zit er na het vliegtuigvoedsel toch weer aan.

Ot-> Gisteren eerst gewerkt, was wel ok maar een beetje chaotisch en daarna nog even de stad ingeweest, maar ik vond er niet zoveel aan. Dus was om vier uur alweer thuis. Vanavond weer werken en ik heb er niet zoveel zin in, want ik moet in het (pathe) cafe staan en daar komen nooit zoveel klanten en ik moet tellen.
Oud 28-01-2007, 14:03
Verwijderd
Citaat:
Larry Flint schreef op 28-01-2007 @ 14:52 :
ik moet deze week écht mn pws af hebben maar het begint nogal vervelend te worden en dus kan ik me er niet toe zetten om er aan te werken
waar hou je je pws over?

ik ben net naar de verjaardag van mn nicht geweest waar de helft van mijn familie me niet herkende omdat ik 'ineens' een bril heb en er zo anders uit zie huhahi, volgens mij hebben ze mij dan echt al een jaar niet gezien ofzo maar goed, nu ga ik wat dingen in elkaar knutselen voor het toneelstuk op mn stage morgen en verder niet zo veel
Oud 28-01-2007, 14:09
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
Mijns. schreef op 28-01-2007 @ 15:03 :
waar hou je je pws over?
vrouwen in de tijd van jane austen (zijzelf als vrouw, de vrouwen die zij beschrijft in haar boeken en vrouwen in het algemeen rond 1800), in het engels.
maar ik kom nu met een bepaald deel niet verder omdat ik niet genoeg bronnen heb die vrouwen uit die tijd beschrijven.

Laatst gewijzigd op 28-01-2007 om 14:11.
Oud 28-01-2007, 14:11
Verwijderd
wat in hemelsnaam is een pws?
Larry Flint
Larry Flint is offline
profielwerkstuk
Escapism
Escapism is offline
profielwerkstuk.
Oud 28-01-2007, 14:14
Verwijderd
Citaat:
Larry Flint schreef op 28-01-2007 @ 15:09 :
vrouwen in de tijd van jane austen (zijzelf als vrouw, de vrouwen die zij beschrijft in haar boeken en vrouwen in het algemeen rond 1800), in het engels.
maar ik kom nu met een bepaald deel niet verder omdat ik niet genoeg bronnen heb die vrouwen uit die tijd beschrijven.
tering je geeft jezelf ook wel meteen het 'makkelijkste' onderwerp, wel leuk though. ik deed 'm over achondroplasie oftewel lilliputters, dat was eigenlijk best wel tof.
Oud 28-01-2007, 14:17
Larry Flint
Larry Flint is offline
ja ik wist toen ik er aan begon nog niet beter plus ik heb een nogal strenge/perfectionistische begeleidster ah well.
Oud 28-01-2007, 14:25
*oma*
*oma* is offline
Ik over Plato en ik kan het foldertje van Tores niet vinden.
Oud 28-01-2007, 14:44
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik vind het een leuk onderwerp lary flint

maar ik ben dan ook een jane austen liefhebber
Oud 28-01-2007, 15:35
11
11 is offline
Ik ben al vanaf 12 uur al bezig met inpakken. Verder dan mn koffers openmaken ben ik niet gekomen . Ik heb echt een hekel aan inpakken .
Oud 28-01-2007, 15:42
capibara
capibara is offline
7 uur nonstop portfolio terreur
Oud 28-01-2007, 15:48
DeadNation
DeadNation is offline
Vandaag: Bijkomen van te hard uit gaan aka niks doen. Lekker lam zijn is ook weleens goed.
Oud 28-01-2007, 15:55
ZerO
ZerO is offline
Omg ik kreeg net via de mail een uitnodiging voor een Pleasure Party met hapjes en dildo's ik ga uiteraard
Oud 28-01-2007, 16:03
HenkMul
HenkMul is offline
Er staat hier een hele grote fles Marlot naast me, live vanuit Cafe Daalder, samen met culicarmen, Rosa en P.TIL.
Oud 28-01-2007, 16:24
Verwijderd
Gisteren ging ik uit en dat was kut qua sfeer en omdat mijn band lek was en omdat ik 20 euro had verloren.
Oud 28-01-2007, 17:32
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik had net 15 minuten van mijn tijd besteed aan zorgvuldig alle email adressen van vrienden en familie intiepen naar wie ik de link van mijn australie blog wilde sturen. toen ik eindelijk klaar was drukte ik op send. en toen kwam ik erachter dat ik de link was vergeten mee te sturen

hoe typisch
Oud 28-01-2007, 18:02
Haligh
Haligh is offline
ik ging gister naat het carnaval.
en toen moest ik mijn fiets ophalen die bij een vriend stond (waraom weet ik niet) en toen liep ik daar met een vriend heen.
maar hij was niet thuis, maar de oppasser van zijn broertje wel, dus gingen we daar de wijn opmaken.
en toen keken we mee naar het msn gesprek van die 16 jarige funkybabe ( ) en TOEN BEGON IEMAND ZICH OP DE WEBCAM AF TE TREKKEN!!

gadverdamme /
Oud 28-01-2007, 18:13
Larry Flint
Larry Flint is offline
oh ernstig ja ik vraag me af waarom er zoveel jongens zijn die dat doen en waarom überhaupt

ot: ik heb mijn poging aan mn pws te werken opgegeven en nu wil ik iets doen om mezelf bezig te houden maar zelfs daar lijk ik in te mislukken .
Oud 28-01-2007, 18:18
terror koekjes
terror koekjes is offline
ik ging naar een niet erg wilde partij met heel veel oude mensen en dat was heel erg saai en toen ik wegging kwam ik een hitsige jonge knul tegen maar ik ging weg want ik was inmiddels bijzonder ontstemd en vandaag kwam ik erachter waarom toch waarom waarom waaarom waarom valt dit leven mij zo zwaar? MENSTRUATIE! aaah, dat geeft weer hoop.
Oud 28-01-2007, 18:20
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik ging naar een of andere punkband in roosendaal in een zaal me kroonluchters en bloemstukken toen was ik dronken denk ik en ging ik thuis eten. hahahaha.
Oud 28-01-2007, 18:32
Luna
Luna is offline
gister kwam er een vriendin eten en daarna gingen we garden state kijken<3
en veel wijn drinken en daarna gingen we naar filemon maar dat was écht stom. dus toen hadden we allebei hoofdpijn gekregen en zijn we naar huis gegaan.
vandaag doe ik pogingene tot leren. en soms lukt het en soms niet.
nu kook ik.
Oud 28-01-2007, 20:00
Verwijderd
gister had ik een verjaardag van een vriendinnetje en ze hadden heel veel drank dus dat was wel prima. Ik ging al vroeg weg om naar de Ekko te gaan met vriendinnetjes en dat was gaaf Vanmorgen werd ik wakker gemaakt door een overactieve scarlett en toen gingen we lunchen in utrecht. Daarna moest ik werken en nu ben ik brak.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten