Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik had avond-weekenddienst en dat was best jolig. morgen wacht me hetzelfde lot. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
brood is inderdaad dikmakend maar als je alleen maar brood eet en verder niks dan is het logisch dat je afvalt. alleen brood eten op een dag is veel minder calorieen en vet dan brood eten in combinatie met beleg, een warme avondmaaltijd, etc.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ot-> Gisteren eerst gewerkt, was wel ok maar een beetje chaotisch en daarna nog even de stad ingeweest, maar ik vond er niet zoveel aan. Dus was om vier uur alweer thuis. Vanavond weer werken en ik heb er niet zoveel zin in, want ik moet in het (pathe) cafe staan en daar komen nooit zoveel klanten en ik moet tellen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik ben net naar de verjaardag van mn nicht geweest waar de helft van mijn familie me niet herkende omdat ik 'ineens' een bril heb en er zo anders uit zie huhahi, volgens mij hebben ze mij dan echt al een jaar niet gezien ofzo maar goed, nu ga ik wat dingen in elkaar knutselen voor het toneelstuk op mn stage morgen en verder niet zo veel |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar ik kom nu met een bepaald deel niet verder omdat ik niet genoeg bronnen heb die vrouwen uit die tijd beschrijven.
Laatst gewijzigd op 28-01-2007 om 14:11. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
pirates of the caribbean 2: dead man's chest Menahem | 227 | 23-08-2006 22:42 | |
Verhalen & Gedichten |
ik ben een verhaal aan het schrijven cactus metro | 7 | 02-05-2004 18:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Nog maar wat columns Shitonya | 3 | 27-03-2004 11:18 | |
Beleidszaken |
Forumbaas DK erbij? Negrotiator | 76 | 19-01-2004 16:34 | |
Drugs & Alcohol |
drinktest.nl Blenderhead | 18 | 18-01-2004 16:50 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 |