Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ontopic: ik heb een negen voor mijn statistiek tentamen. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dan heb ik weer wat minder tijd voor het forum en zal ik hier dus ook minder posten. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() En nu ben ik supertrots op mezelf ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En een negen, wow! ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ga me ook nog echt voor de zomer inschrijven. @ Sterrenmeisje: volgens mij heb ik ook wel eens monchou-taart gemaakt zonder mixer (die had ik toen nog niet) Het duurt alleen allemaal wat langer en je krijgt een lamme arm van de garde. OT: weer wat regeltjes erbij getypt ![]() Over een uurtje de trein in, naar vriendje, waar ik dan hopelijk 3,5 uur later aankom (als de NS mee werkt, maar ik ga al een half uur eerder weg dan normaal...) Fijn weekend iedereen! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar morgen pas ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind het raar dat mijn "kleine" zusje haar rijbewijs heeft gehaald, en dat ze een 'soort van' vriendje heeft. Dat hoort niet bij kleine zusjes, zegt mijn gevoel, al weet ik dat ze al lang niet meer klein is. *zucht* |
![]() |
||
Verwijderd
|
't Was toch een nogal ambitieus plan voor één middag...
Citaat:
Alleen dat studeren moet dit weekend écht nog dit weekend, want ik te weinig gedaan deze week. Morgen maar.... En oja, ik heb m'n vader gesproken en over gisteren gehad en 't was wel ok... |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik ga niet heel veel om met limburgers en ik ken ook nog niet veel limburgse woorden. Maar ik weet wel hoe je Maastricht zegt in het limburgs, al ga ik het niet proberen uit te spreken. ![]() ![]() Ontopic: ik voel me vies, ik heb jeuk en ik ben moe. Conclusie, douchen en slapen. ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |