![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ja, lijkt me een goed idee. Dan gaan ze lekker buiten hangen en komt het in het criminele circuit terecht, zodat wij, als brave burger met onze FUCKING OOGKLEPPEN OP, nergens last van hebben. Overigens is een Cornel-verbod het eerst punt op mijn agenda als ik de politiek in ga.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ik zou jou trouwens wel graag in een DISCO willen zien. |
![]() |
||
Citaat:
Verkeerd volk ![]() Drugs gebruik (en roken) ![]() Geweld en vechtpartijen ![]() Waardeloze boem, boem muziek ![]() Wispelturig toegangsbeleid ![]() Te dure consumpties ![]() Terugkomend op het rookverbod, snap niet dat de voorstanders (lees rokers) zo fel reageren om de niet rokers hun slechte gewoontes en ongezond gedrag op te dringen!!! ![]() ![]() ![]() Roken is uiteindelijk niks anders dan verbrandingsgassen inademen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben nu trouwens écht gestopt. Ik heb al 6 dagen niet meer gerookt, en nu hou ik het vol. De reden is niet omdat het zooo slecht voor je is (ver van mijn bed show) maar omdat 'het voor mij te duur is'. Als ik stop bepaar ik een hele dikke 100 euro per maand. En daar kan ik veel gavere dingen mee doen. Daarnaast vind ik het ook niet meer zo heel lekker. En de vorige keer ging het fout omdat ik na anderhalve maand dacht dat ik wel 'gewoon af en toe met het uitgaan even kon roken.' Dom dom dom. Oja, mijn stem heb je ook sjoerd.
||
Citaat:
Als je als nietroker naar een discotheek gaat wéét je dat er gerookt gaat worden. En als je in een kroeg gaat werken weet je ook dat er gerookt gaat worden. Dat wil zeggen dat je bereid bent om het schromeloos overdreven risico te nemen. En de overheid is natuurlijk verschrikkelijk hypocriet, want ze vangen natuurlijk lekker accijns op sigaretten en als ze dat kwijt zijn huilen ze uiteindelijk ook.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Ik pleit nog steeds voor gescheiden kroegen zodat iedereen gewoon de keuze heeft. De rokers tussen buiten staan en niet buiten staan en de niet-rokers tussen een rookkroeg en een rookvrije kroeg.
En als je vrienden hebt die er een andere keuze op nahouden dan doe je gewoon om en om. Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Cornel is de nieuwe Daniel.J (Wie hem raadt: 1000 points for the winner... the points dont matter). Hou toch op met dat gemoraalridder man.
Ik stel voor dat sommige plekken beginnen met rokers te weigeren. Zullen we eens zien hoe snel mensen erop terugkomen. De enige manier om het te stoppen is meteen alles verbieden, geen overgangstijd, gewoon een complete stop. Daar ben ik overigens ook tegen, want ik maak zelf wel uit wanneer ik stop en ik wil gewoon kunnen roken als ik op de dansvloer sta. Misschien dat 2 jaar na het rookverbod niemand er meer voor is en iedereen heel blij, maar vergeet niet dat roken al een eeuwenoude traditie is en dat 30% van de Nederlanders rookt . -bron
||
Citaat:
![]() Wat dat betreft mag de nieuwe minister Ab Klink zeker op mijn stem rekenen! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Wat die koffishops en softdrugs gebruik daar wil ik al helemaal niks mee te doen hebben, die hele scene erom heen van stoned zijn en blowen, weet teelt en handel. Niet aan mij besteed! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
en ik denk dat zo iemand als jij zonder dat meeroken ook wel elke dag last van koppijn zou hebben. en je moet helemaal niks, als jij tegen je pa of ma zegt dat je er last van hebt dan hebben zij maar te stoppen met roken dus je hebt het er zelf naar gemaakt imo. en hoeveel uur zit je nou daadwerkelijk thuis als je gewoon naar school gaat/werkt/naar vrienden gaat etcetera.
||
Citaat:
Ik ben nog steeds tegen en voor een gulden middenweg.
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 27-02-2007 om 17:00. |
![]() |
|
uitgaan zou gezond kunnen zijn als je alleen maar sap en spa drinkt en hard danst.
alleen inderdaad jammer dat de rooklucht zweet en scheten niet meer verhult. moet nog hard over nagedacht worden
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je voorbeelden van fabrieken en auto's snijden ook geen hout, omdat vervoer of productie van functionele aard zijn, wat ik daarmee bedoel is dat we eigenlijk niet zonder kunnen. Dit in tegenstelling tot roken wat slechts een vorm van "vermaak/tijdsverdrijf" is. Kwestie geur is van individuele subjectieve aard, met name als het gaat om parfum en dergelijke, pas als een overgrote meerderheid het als last zou ondervinden wordt het een kwestie --> overheid. En dat voorbeeld van ademen is gewoon te dom voor woorden, want we hebben wat dat betreft geen keus, waar we dat bij roken wel hebben. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ben wel benieuwd naar jou oplossing zonder overheidsbemoeienis? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat wil je precies oplossen? Het rook probleem? Dan moet je tabak verbieden, geen cafés aanpassen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De strijd tegen roken (II) hhendrikxx | 450 | 11-06-2007 16:22 | |
Lichaam & Gezondheid |
Poll: rook je? Verwijderd | 106 | 22-05-2007 22:06 | |