![]() |
||
Citaat:
Maar wat wil je dan wel? Dat jullie uitgebreid bespreken wat er gebeurt is en hoe het nu verder moet? Want dat doen mannen gewoon niet. Zoals ik het zie hebben jullie gezoend en hij wil dat je langskomt en dan zien jullie verder wel. Toch?
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() maar ik ben iig afgevallen ![]() soms ben ik echt een irritante egoistische aansteller... vind mezelf zooooo zielig, terwijl er zoveel mensen zijn die het van me "winnen" qua ellende... heb ook alles half weet je... halve eetstoornis, halve automutilatie, halve depressie... eigenlijk ben ik alleen maar ziekelijk onzeker en daar is nou juist zo weinig aan te doen... soms wou ik dat ik echt iets had waar een etiketje op te plakken viel. dan kon het tenminste behandeld worden en ik weet wel dat dat nergens op slaat! ik weet wel dat dat achterlijk is, ik lees hoe het hier gaat met de mensen die echt hardcore problemen hebben, maar toch gaan die gedachten niet uit mn hoofd. ik maal maar en ik maal maar en elke keer denk ik dat het weer helemaal lekker loopt en dan uit het niets kan ik gewoon niet mijn bed uitkomen en houden mijn gedachten niet meer op en dan voel ik dat donkere plekje weer groeien en dat wil ik niet!!! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik herken er wel veel in. vooral de verwarring waarover je zegmaar vertelt. ![]() Ik ben elke dag weer anders, en ik snap mezelf dus niet. Voel me altijd hypocriet (& ik ben het ook) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en wat je zegt... dat heb ik ook. altijd. dank je wel |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() De laatste tijd heb ik wel het gevoel alsof ik alles onder controle heb. Dat er geen terugvallen meer zullen komen, wat eten en zo betreft. Het zal vast nog wel eens slecht gaan, maar hopelijk niet zo donkerslecht. Het enige wat ik nu nog moet gaan doen, is toch een keer een baantje zoeken. Voor in de vakantie dan, anders is het echt te ambitieus. Maar dat moet moet moet gewoon, ik heb zo geen geld genoeg en ik bedel teveel van mijn ouders en zó druk heb ik het toch ook eigenlijk niet, ik doe dagen niets en toch stress ik alleen al bij het idee van mijn tijd ergens te moeten vastleggen ![]() Ik heb straks voor de eerste keer conversatieles Turks en ik ben zenuwachtig ![]()
||
Citaat:
Nog steeds thuis, terwijl ik naar de VU moet, nouja, niet moet, maar ik heb over 1,5 week tentamen en ik moet leren. En ik moet rond 17uur vanavond alweer weg, naar m'n vriend, anders ben ik niet op tijd voor de finale van de Mol. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() @Missy: Hm, ineens herkent iedereen vanalles. En ik bedel niet écht hoor, maar mijn ouders zijn wel redelijk vrijgevig en dat is maar goed ook, anders zou ik het niet echt redden ![]() ![]() College nu. Ja.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En als je ergens een briefje ziet hangen met 'personeel gezocht!', naar binnen gaan en vragen ![]() Ga ik ook doen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het is niet waar dat je overal per se ervaring mee moet hebben om aangenomen te worden. En als je het niet probeert, omdat je 'er toch geen ervaring mee hebt', krijg je die ervaring ook nooit. ![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Nou ik heb het nu voor ongeveer de helft af als de anderen tenminste ook even het kleine beetje wat ze zouden af willen maken. anders moet ik dan óók nog doen ![]() En ik wilde zo graag vandaag al klaar zijn, maar ik moet zo eten bij de ouders van mn vriend (en nou lijkt het net alsof dat stom is, absoluut niet, maar ik had die opdracht ook graag af willen hebben) en ik hoop dat ik m morgen wel voor 5u af krijg en anders krijgt iedereen maar even een of andere erge maar niet dodelijke ziekte want ik loop me uit de naad te werken en ik snap er geen flikker van en dan hadden ze zelf ook maar wat mogen doen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dan geldt precies hetzelfde als voor een ander baantje: solliciteren/reageren op vacatures (die bestaan ook voor vakantiebaantjes) en iedereen in je omgeving vertellen dat je werk zoekt. En desnoods gewoon bedrijven/winkels bellen en/of open sollicitaties sturen, kan ook nooit kwaad. Waar wonen je ouders, als ik vragen mag? In een klein gat kan het natuurlijk een stuk lastiger zijn wat te vinden dan in een grote stad. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |