![]() |
||
Citaat:
De gemiddelde uitleg over drugs die een kind krijgt is dat het slecht is en dat je er vanaf moet blijven. Daarnaast is het ook zo dat niet iedereen de interesse voor drugs heeft, en toch zouden al die kinderen dan moeten weten hoe ze drugs moeten gebruiken? Ik vind het een beetje overbodig. Ik vind niet dat je het probleem bij de ouders moet neerleggen. Het is en blijft gewoon belangrijk dat een smartshop de informatie verstrekt. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Bovendien zeg ik niet dat het de schuld van de ouders is. Ik zeg alleen dat ik een klein vraagteken bij hun zet omdat dit kind blijkbaar geen benul had van waar ze mee bezig was. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Een toerist heeft vandaag in Amsterdam voor veel overlast gezorgd na overmatig paddogebruik. De politie moest zelfs een deel van de Martelaarsgracht enige tijd afsluiten voor het verkeer omdat hij compleet door het lint ging in een hotel.
De toerist had eerder vanmiddag samen met een paar vrienden paddo's gebruikt. Hij merkte echter geen effect en besloot daarop nog maar wat extra hallucinerende paddestoelen tot zich te nemen. Dat viel echter niet goed. Rond 16.00 uur draaide hij totaal door. De man begon met glas te gooien, verminkte zichzelf en sloeg de bovenste verdieping van het hotel kort en klein. De politie slaagde erin hem te overmeesteren. De toerist is met ernstige verwondingen naar een ziekenhuis vervoerd. Het is niet de eerste keer dit jaar dat paddogebruik tot ophef leidt in de hoofdstad. In maart sprong een 17-jarige Franse toeriste van een brug bij de IJ-tunnel de dood tegemoet na het nuttigen van paddo's. VVD-kamerlid en oud-hoofdofficier van Justitie Fred Teeven reageerde daarop met de suggestie om ook verse paddo's op de lijst met harddrugs te zetten. Gedroogde staan daar al op. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Kan ik het ff naar iemand doorsturen.. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Je krijgt van mij 10 kuddo's als je z'n naam weet!
|
zou wel erg zijn als het door zoiets verboden zou worden...
WEER een buitenlander en duidelijk iemand die er niks van af wist als je er zo weinig van af weet om niet te blijven vreten tot je wat voelt, dan verwacht je waarschijnlijk stoned te worden en weet je niet wat je overkomt als je bigtime begint te trippen...
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
Is inderdaad erg moeilijk. Maar ik vind wel dat ze op zijn minst kunnen vertellen wat je moet doen om de trip te stoppen.
Ikzelf werk in een smartshop, en ik weet dat sommige mensen ook echt geen behoefte hebben aan die uitleg maar als ze zonder uitleg paddo's willen verkoop ik het niet eens. En ik geef ze altijd informatiefolders mee. En buitenlanders probeer ik ook zoveel mogelijk uit te leggen, in frans/duits/engels. Er moet wel een goed systeem te realiseren zijn.. |
![]() |
|
Natuurlijk is dat er. De regering moet smartshops verplichten middels folders voorlichting te geven. Desnoods ondertekent de koper een contract waarin staat dat hij alles gelezen heeft en begrijpt voor de aankoop.
Helaas zit de regering vol onwaarschijnlijk domme mensen, die hier niets in zien omdat een dergelijke controle doet denken dat de regering paddogebruik goedkeurt. Blijkbaar hechten zij meer waarde aan hun imago dan aan veiligheid en verantwoordelijkheid.
|
Toerist springt uit raam na eten paddo's
Uitgegeven: 13 juli 2007 06:50 Laatst gewijzigd: 13 juli 2007 07:12 AMSTERDAM – Een 19-jarige toerist uit IJsland is vorig weekeinde uit een hotelraam in Amsterdam gesprongen na het gebruik van verse paddo's. De jongen liep breuken aan beide benen en voeten op. Dat meldt de Volkskrant vrijdag. Het is het derde ernstige incident met paddo's in Amsterdam in een aantal maanden tijd. In maart kwam een 17-jarig meisje uit Frankrijk om het leven na het gebruik van paddo's, nadat ze van een brug vlakbij de IJ-tunnel was gesprongen. In juni flipte een 22-jarige Britse toerist na het eten van de geestverruimende paddenstoelen. Hij sloeg zijn hotelkamer aan de Amsterdamse Martelaarsgracht kort en klein en gooide voorwerpen op straat. Daarbij raakte een voorbijganger gewond. Verse paddo's De verkoop van verse paddo's is in Nederland toegestaan. Gedroogde paddenstoelen zijn verboden. De gemeente Amsterdam sloot dit jaar vier smartshops omdat ze de Opiumwet overtraden. http://www.nu.nl/news/1152305/12/Toe...paddo%27s.html |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
http://www.home.nl/nieuws/binnenland/artikel/00313645
Franse toerist slacht hond na paddotrip 15 juli 2007, 13:04 AMSTERDAM - Een 28-jarige Fransman heeft vrijdagavond in Amsterdam onder invloed van paddo's en wiet zijn hond vermoord. Het beest moest met een schaar en mes worden bewerkt om zijn geest vrij te maken, zo verklaarde de man tegen de politie.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Laat het duidelijk zijn dat dit wellicht niet gebeurd was als de regering bereid was smartshops te verplichten voorlichting te geven. Maar dat wil men niet omdat men zich niet met de drugsindustrie wil bemoeien. Oftewel, politiek imago is belangrijker dan welzijn.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
NOS
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Trouwens ook goed kansloos dat Minister Klink zegt dat hij rekening zal houden met de uitslagen van het RIVM, want als hij dat werkelijk zou doen hoeft hij helemaal geen verbod in te stellen omdat uit verschillende onafhankelijke onderzoeken al lang is gebleken dat paddo's niet beroerd schadelijk zijn en waarom zou dat onderzoek van het RIVM in godsnaam ineens anders uitpakken
![]() vind het eerlijk gezegd maar een smerig mannetje, die Klink *haalt neus op* |
![]() |
||
Citaat:
Bij de smartshop waar ik altijd kom geven ze ook altijd heel deskundig advies. En dat vind ik echt goed van ze. |
![]() |
|
Nu op netwerk n reportage ivm recent paddorelaas.
[edit] hehe, vind je t gek al die geflipte fransozen, die kopen natuurlijk ongeïnformeerd allemaal een 4-persoons doos voor zichzef in een souvenirwinkel ipv in een voorlichtende smartshop [/]
Laatst gewijzigd op 16-07-2007 om 19:35. |
![]() |
|
precies, Dutch-Only
Fransman die hond doodde niet onder invloed paddo's 16 juli 2007, 16:20 AMSTERDAM (ANP) - De Fransman die vrijdagavond in Amsterdam zijn hond heeft omgebracht, deed dat hoogstwaarschijnlijk niet onder invloed van paddo's. Hij verkeerde volgens de GGD in een psychose, liet een woordvoerster maandag weten. De man had zelf verklaard dat hij de geestverruimende middelen had ingenomen. Hij zei dat hij de hond met een schaar en mes had bewerkt om zijn geest vrij te maken. Volgens een woordvoerster van de GGD heeft onderzoek van een psychiater aangetoond dat zijn daad niet het gevolg is geweest van paddo's. Agenten troffen de man naakt en onder het bloed aan in zijn busje aan de Herengracht. In het voertuig lagen de geslachte hond en een bebloed mes. De binnenkant van het busje zat onder de bloedspetters. In Amsterdam deden in de eerste vijf maanden van dit jaar 35 mensen een beroep op medische hulp nadat zij paddo's hadden gebruikt. Volgens de zegsvrouw gaat het in 90 procent van de gevallen om toeristen. De GGD constateerde de afgelopen jaren al een stijging van het aantal incidenten met paddo's.
|
Paddo's zijn niet goed voor je! Fred Teeven hoort dat van iedereen, dus dat is zo. En aangezien het zijn heilige taak is als aardsliberaal het leven van iedereen in zo goed mogelijke banen te leiden moet hij paddo's verbieten!
Net als tabak, wiet, alcohol, harde muziek en onveilig neuken. Want het is slecht voor je, we slaan in het buitenland een modderfiguur...en had ik al gezegt dat het slecht voor je is? Slechte dingen sind verboten! Mag niet, kost de verzekering te veel geld en aangezien we al jaren aan het bezuinigen zijn op de zorg is er ook geen plek voor al die doorleefde ex-jeugd. Gewoon ophouden met leven, veel gezonder voor je.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Opmerkelijk drugsnieuws topic Wammus | 130 | 23-01-2010 17:39 | |
Drugs & Alcohol |
Het paddo verbod wann | 277 | 14-04-2009 20:32 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Tussentijdse peiling Verwijderd | 435 | 31-03-2009 17:28 | |
Drugs & Alcohol |
Het Paddoverbod: de praktijk Styhn | 16 | 25-03-2009 21:53 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote izsadc topic #77 - Hallo¿ Wammus | 500 | 23-03-2008 20:16 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' T_ID | 500 | 06-09-2007 14:07 |