Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-04-2007, 08:15
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
regendruppel schreef op 24-04-2007 @ 08:43 :
ik ben naar de dokter geweest eindelijk is het me gelukt ... ik was superzenuwachtig, maar deze keer was hij heel aardig. Hij kon niks vinden aan mn keel, maar omdat ik altijd zo moe ben laat hij me bloedprikken. En hij heeft me uitgelegd dat die knakkende pijnlijke gewrichten komen doordat ik te weinig/geen kraakbeen heb tussen m'n gewrichten. Helaas was daar niks aan te doen.
Ik ben een beetje blij. kleine overwinning voor mij!!!

ik heb zo'n zin in komende 2 weken, de blijheid bruist door mijn lijf. het zal ook wel door het weer komen

@rare kwast
heb je nu al iets gehoord van de dokter over je rug? Ik las net vluchtig iets over kraakbeen, maar ik hoop dat het niets ernstigs is.
*knuf*
wat goed he dat je geweest bent! super..

ik moet vanmiddag nog een keer bellen naar de arts die het beter of verder kan uitleggen ofzo.. was beetje vaag..

*knuft terug*
Oud 24-04-2007, 09:07
Pruts0r
Pruts0r is offline
yay, t kan echt niet beter

Ik heb haar die brief eindelijk gestuurd, waarin ik uitleg wat ze voor me betekent, want dat probeerde ik laatst aan al, maar als je dat irl moet doen, is dat wel heel erg lastig en er kwam echt geen zinnig woord uit...

Ik ben wel benieuwd wat ze van die brief vindt, want laatst toen ze zich rot voelde, zei ze al dat het veel voor haar betekende dat ze iets voor mij kon doen en dat ze iets voor IEMAND betekende.. Nja, in die brief, 13 kantjes, staat alles heel duidelijk opgeschreven dus... Kweet niet of ze verwacht had dat ze zoveel voor me betekende...

Ik zit sowieso al een hele tijd heel lekker in m'n vel ohja en ik ben sinds Pasen ruim 1,5 kilo afgevallen zonder echt specifiek te letten op mn voeding... Ik eet sowieso wel gevarieerd enzo, maar mss komt dat doordat ik nauwelijks pindakaas en ander vet spul eet en ik eet ook nauwelijks chocola op dit moment...

Vandaag moet ik nog wel effe heel hard aan mijn PWS werken, want ik wil dat namelijk vó'r vrijdag in hebben geleverd.. Nu ga ik dus effe hard werken. De muziekdatbase is bijgewerkt, iets waar ik best wel veel mee bezig ben, dus nu kan ik aan school gaan werken
Oud 24-04-2007, 09:13
Verwijderd
Hm mn zus heeft net te horen gekregen dat er bij haar niet drie maar twee bloedvaten in de navelstreng lopen. Dat hóeft niet ernstig te zijn, maar kan wel. Morgen heeft ze spoedecho en ik ga met haar mee. Wel kut dat ik dan mijn onderzoekspracticum mis en volgende week ook al en daar gaan ze niet blij mee zijn (hopen dat ik niet uitgesloten wordt van de cursus..) maar ik vind het belangrijker om er voor mn zus te zijn. Stel nou dat ze wél wat ergs hoort, dan kan ze daar toch niet alleen zitten? En haar man en mn moeder kunnen allebei echt niet. Ik hoop maar dat het niets ergs is...
Oud 24-04-2007, 09:15
Pruts0r
Pruts0r is offline
Damn, de harde schijf waar ik mn pws had op geslagen is naar de maan Ik hoop echt dat ik dat geval nog op de mail heb staan Wss wel, want die had ik laatst nog naar de begeleidster gestuurd... Het zijn iig de laatste loodjes

@Ave: Veel sterkte
Oud 24-04-2007, 11:11
Verwijderd
Eindelijk weer internet thuis!

En studieontwijkend gedrag: heb over 2 uur tentamen en echt geen zin om nog iets te doen terwijl ik het écht niet zo goed ken .
Naja, als er geen hele rare dingen gevraagd worden maak ik wel een kans .

En therapie: diepe zucht.
Weet nu echt niet meer waar ik goed aan doe, wat ik mag/kan verwachten.
Oud 24-04-2007, 11:36
Verwijderd
Iedereen die het nodig heeft: sterkte.

OT: Ik ga zo geloof ik toch maar even naar buiten...van de hele dag binnen zitten ga ik me toch niet vrolijker voelen oid en het is best lekker weer buiten (helaas voor de hooikoorts, maar verder is het natuurlijk beter).
Oud 24-04-2007, 12:16
rare kwast
rare kwast is offline
nou de vervangende huisarts gebeld.. lang, vaag verhaal (hij was wel heel vriendelijk!)
dr is dus iets met mn kraakbeen tussen de ruggewervels dat verkalkt is (weet niet precies meer hoe het heet.. osteo nog wattes (nee geen osteoporose))
en het als ik het had toen ik nog wat jonger was (komt dus ook op jongere leeftijd voor) dan hadden ze een corstet kunnen aanmeten o.i.d maar nu is het gewoon een kwestie van leer er maar mee leven..
evt. kan je fysio of manuele therapie volgen maar het verlicht maar even waarna het gewoon terug komt..
Oud 24-04-2007, 12:21
Verwijderd
morgen her wiskunde, en ik ben nu al ernstig zenuwachtig. normale verdeling moet lukken, dat wentelen+dinamische modellen wordt ramp.

hoesten wordt nog niet echt minder, codeine lijkt ook niet heel erg te werken :$
Oud 24-04-2007, 12:49
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 24-04-2007 @ 13:16 :
nou de vervangende huisarts gebeld.. lang, vaag verhaal (hij was wel heel vriendelijk!)
dr is dus iets met mn kraakbeen tussen de ruggewervels dat verkalkt is (weet niet precies meer hoe het heet.. osteo nog wattes (nee geen osteoporose))
en het als ik het had toen ik nog wat jonger was (komt dus ook op jongere leeftijd voor) dan hadden ze een corstet kunnen aanmeten o.i.d maar nu is het gewoon een kwestie van leer er maar mee leven..
evt. kan je fysio of manuele therapie volgen maar het verlicht maar even waarna het gewoon terug komt..
Vervelend.. Weet wat het is om met zo'n fijne rug te leven.. Sterkte *knuffel*
Oud 24-04-2007, 12:56
Verwijderd
Ik had gewoon precies het zelfde proefwerk voor mijn neus liggen maar ik heb het alleen nog maar harder verknald! haha, het kan me echt niks meer schelen want ik kreeg ook te horen dat ik een 7,6 had voor het allerlaatste proefwerk dus ik sta er sowieso goed voor. Die 5,5 blijft sowieso staan, alleen als ik de herkansing beter heb gemaakt telt de herkansing. Nouja, pech dus als het slechter was.
Verder heb ik absoluut geen zin in leren voor morgen maar ik denk dat ik toch maar even wat ga doen, ookal sta ik er zo goed voor, het zou leuk zijn als dat zo zou blijven .
Oud 24-04-2007, 13:27
Verwijderd
Citaat:
Vogelvrij schreef op 24-04-2007 @ 09:02 :
Ik zag het, fijn toch? Ongeveer iedereen heeft tussen de zes en de zeven, wel grappig. Paar uitschieters naar boven natuurlijk, maar dat houd je altijd.
Ja, jij ook toch? Ik vond het alleen erg moeilijk dus het cijfer valt me nogal mee, vandaar dat ik verbaasd was. Ik had hoogstens een zesje verwacht. Nouja, prima dus
Oud 24-04-2007, 14:22
Daboman
Daboman is offline
Ik heb vandaag het cijfer teruggehad van een vak dat ik vorig jaar ook niet heb gehaald. Dit keer dus ook niet. Helaas is het een 4, geen verbetering op alle andere cijfers die ik voor het vak heb gehaald. Dat betekent volgens mij dat er echt iets is waardoor ik het vak niet haal. Misschien is het inzicht. Normaal kan ik compenseren met doorzettingsvermogen en veel discipline, maar ik heb voor dit vak alles gegeven (echt alles gegeven) en ik weet niet hoe ik nu verder moet. Misschien moet ik tot de conclusie komen dat de studie toch te zwaar is, ik liep al vanaf 3 vwo op m'n tenen.
Oud 24-04-2007, 14:57
Sagana
Sagana is offline
Bedankt moon en Fantôme..
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 23-04-2007 @ 19:49 :
({) ik weet hoe je je voelt... ik heb me ook heel kut gevoeld toen mijn huisdiertje overleed... ik had toen hetzelfde als jou. Het wordt wel wat minder straks... maar neem er iig ff de tijd voor
Het is onvoorstelbaar hoeveel verdriet je kan hebben om zo'n diertje...
Oud 24-04-2007, 15:00
duivelaartje
duivelaartje is offline
Haaa, met een 6,1 de examens in voor engels. Whoej!!!

En ik sta zo hoog voor scheikunde dat ik geen puf heb om te leren, maar ik moét, want het gaat juist over iets wat ik moeilijk vind (en onvoldoende voor had). Meh.
Oud 24-04-2007, 15:29
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 24-04-2007 @ 13:16 :
oh wat vervelend voor je!! Het is ook echt bemoedigend: leer er maar mee leven... Ik vind t heel vervelend voor je. Sterkte!!
Oud 24-04-2007, 15:47
Roosje
Roosje is offline
Ooooomg mijn vriendje is de leukste die er is. (L)
Oud 24-04-2007, 15:54
Nijn*
Nijn* is offline
Wat een onwijze kutdag. Ik begon zo ontzettend positief vandaag, maar wat is er van terecht gekomen? Ik kom op school, gaan we een film kijken met Duits, dat viel nog wel mee. Daarna me zitten vervelen in een tussenuur, toen Frans maar m'n docente was niet aanwezig want die had een mondeling (ze kunnen echt niet plannen op mijn school) maar vervolgens krijg ik op m'n flikker als ik een sigaretje ga roken, terwijl niemand verder ook maar iets uitvoert. Fuckers. Toen wéér een tussenuur, toen tekenen wat nergens over ging, kreeg wel een 7.5 terug voor het eerste deel van m'n serie!!! Daarna gym, maar ik had niet genoeg (niets) gegeten dus ik ging aan het begin al bijna van m'n stokje, maar toen toch nog het hele uur hyper mee gedaan met softbal, geen idee waar ik de energie vandaan heb getrokken? Ik vraag me echt af waarom ik in godsnaam nog op school kom?!

Maar wat een zeikerds op mijn school zeg, niet te geloven! En nu ben ik tot half 8 alleen thuis en ik wil alleen maar slapen, maar ik moet nog zoveel doen! Pff, dit is echt niet mijn dag. Ik begrijp ook niet waar de omslag in zit, want het begon zo goed! 'Ik ga alles anders doen' Yeah right. Loser.
Oud 24-04-2007, 15:55
Verwijderd
Hm, in de war? Wel, niet? Toch maar even praten dan, vanavond Verder, blanco. Best goed
Oud 24-04-2007, 16:51
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Hoeveel afwijzingen, triggers en alles kan een mens verdragen??? Vandaag werd het teveel en ging het weer mis. En nu wil ik alleen maar slapen.

Net nog wel een vriendinnetje van vroeger gesproken, was erg leuk Ze gaat dezelfde opleiding doen als ik maar dan niveau 4 en werken -leren tegelijk. DAmn, waarom denk ik dan altijd dat wat een ander doet beter is en wat ik doe niet goed is.

maar ja..
Oud 24-04-2007, 16:52
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 24-04-2007 @ 17:48 :
Wil ik eigenlijk wel over 5 maanden al co-schappen lopen Het komt opeens zo dichtbij Ik moet aangeven of ik in september wil beginnen en verder wat mijn tweede keus dan zou zijn. Misschien moet ik - als het in september toch niet kan - een half jaartje iets anders doen? Maar dan heb je van die rare zomervakanties die midden in de winter vallen. Hmm.

Verder gaat het goed, al moet ik een beetje streng voor mezelf zijn, anders verandert er natuurlijk nooit wat. En dat ging ik proberen.
Maar werken in het vak waarvoor je hebt geleerd is toch juist heel leuk. Ik kijk juist uit naar m'n stage. Volgens de planning had ik al stage moeten lopen, maar dit en de tweede helft van het vorige schooljaar is bizar gelopen voor mij. Vandaag bereikte mij ook nog eens het bericht dat de ellende nog lang kan gaan voortduren (in de vorm van een onvoldoende voor een herkansing).
Oud 24-04-2007, 17:10
Verwijderd
ik baal een beetje.. elke keer als ik probeer met hem te praten op msn, klap ik dicht. Hij is echt een superleuke jongen, aardig, helemaal mijn type, maar toch kan ik niet praten. Ik wil daar zo graag van af, maar het idee om te praten, msn of reallife, word ik al enorm zenuwachtig van. Hoe kun je op die manier ooit een vriend krijgen, of daten en al die dingen???
het lijkt wel of ik nooit normaal kan doen
Oud 24-04-2007, 17:22
Verwijderd
Tentamen=gemaakt, maar of ik het ook gehaald heb????
Kan alle kanten op.

Voel me nu leeg. Maar blij dat het klaar is. Voor nu in ieder geval .
Oud 24-04-2007, 18:07
darkfairy
darkfairy is offline
en nog ben ik pissig van gisteren enzo
Oud 24-04-2007, 18:15
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 24-04-2007 @ 14:27 :
Ja, jij ook toch? Ik vond het alleen erg moeilijk dus het cijfer valt me nogal mee, vandaar dat ik verbaasd was. Ik had hoogstens een zesje verwacht. Nouja, prima dus
Jawel

En o, mijn vak van talen en literaturen van het midden-oosten is echt superinteressant, echt maf dat er maar tien mensen of zo dat doen, want het is echt hartstikke leuk En Literatuur en Christendom is volgens mij ook wel oké, dus eigenlijk zie ik dit blok best positief in
En ik mis haar, pfff, ben ook echt een beetje te emo soms
Oud 24-04-2007, 18:18
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
regendruppel schreef op 24-04-2007 @ 16:29 :
oh wat vervelend voor je!! Het is ook echt bemoedigend: leer er maar mee leven... Ik vind t heel vervelend voor je. Sterkte!!
thanx.. hij zei het gelukkig niet zo bot maar het is wel een feit

@ da leentjuh

ook jij bedankt.. ik geloof dat ik wel eens eerder ergens gelezen hebt dat jij ook rugklachten hebt..
best balen
knuffel
Oud 24-04-2007, 18:28
Verwijderd
Fijne nieuwe opdracht van m'n socio. Dobbelen met beleg. Dan weet je dus nooit van te voren welk beleg je neemt. Meteen al 2 keer vruchtenhagel, pindakaas en hagelslag. Ik vind het niet leuk. Hmm. *zucht* Maar zondag...: Hihihihi.
Oud 24-04-2007, 18:30
Nona
Nona is offline
Bah. Cranberrysap is helemaal niet lekker. Maar het schijnt te helpen tegen blaasontsteking, dus het moet maar.
Oud 24-04-2007, 18:43
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 24-04-2007 @ 19:30 :
Bah. Cranberrysap is helemaal niet lekker. Maar het schijnt te helpen tegen blaasontsteking, dus het moet maar.
Weet je wat wel lekker is? Rode druivensap! Maar ik weet niet of het helpt tegen blaasontsteking

Heb je er geen antibioticum voor?
Oud 24-04-2007, 18:45
Verwijderd
Citaat:
Je kunt ook Cranberrypilletjes kopen! Die ruiken wel vies, maar je slikt het toch meteen door. Het helpt echt goed!

Nog bedankt voor de mensen die op mijn "kamers" post hadden gereageerd.
Oud 24-04-2007, 18:50
Nona
Nona is offline
Citaat:
Faded-Away schreef op 24-04-2007 @ 19:45 :
Je kunt ook Cranberrypilletjes kopen! Die ruiken wel vies, maar je slikt het toch meteen door. Het helpt echt goed!
Hm ja, de drogist was al dicht. Die hebben ze toch zeker wel bij de drogist?
Oud 24-04-2007, 18:51
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Je mag het wel verdunnen hoor.

Ontopic:
Gemengde gevoelens. Ik kan steeds slechter tegen alleen zijn, maar tegelijk wil ik niet continu weg en bezig zijn. Raar, een half jaar geleden vond ik die vrije dagen geen probleem. Nu zie ik er bijna tegen op.
Volgende week toch een beetje vakantie. Maar twee dagen op de uni, alleen moet dan wel veel gebeuren.
Goed, vanavond lekker vrij, want morgen ga ik pas weer met m'n studie bezig.
Oud 24-04-2007, 18:57
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 24-04-2007 @ 19:50 :
Hm ja, de drogist was al dicht. Die hebben ze toch zeker wel bij de drogist?
Ze hebben ze ook bij de Kruidvat enzo.
Oud 24-04-2007, 18:58
Verwijderd
zo, gegeten en de afwas gedaan, nu ga ik een uurtje hard leren en dan mag ik een vriendin bellen om iets leuks te gaan doen. Dat motiveert wel.
Oud 24-04-2007, 18:59
Verwijderd
moe
hoofdpijn
leeg

Oud 24-04-2007, 19:02
Verwijderd
oké, ik ben goed bezig!

- gestofzuigd
- gedweild
- raam in de kamer schoongemaakt + vensterbank
- badkamer + wc schoongemaakt
- boodschappen gedaan
- gekookt
- was opgevouwen, twee wassen in de wasmachine, en daarna opgehangen toen het klaar was.

Ik denk dat dit de eerste keer is in maanden dat ik echt het gevoel heb dat het hier schoon is, heerlijk.
Oud 24-04-2007, 19:05
indigo
indigo is offline
Ik wil gewoon nog een keer dit weekend beleven, en nog een keer, en nog een keer en dan blijf ik echt voor altijd met zo'n grote grijns rondlopen denk ik . Die hyper-heid komt er deze week niet meer uit, whoej, het was zooo tof. Nu resten alleen nog wat vage internetcontacten. En ik wil hem spreken, irl. Nu leren, yeah, en zelfs daar heb ik zin in
Oud 24-04-2007, 19:08
kroot
kroot is offline
jesus idioot, nee ik til al maanden geen dienbladen meer, ne dat mag ik niet ivm mijn elleboog. Nee dan moet je niet zeggen dat ik me aanstel en dat het onzin is, want nu ben ik erg pissig!!
Doe zelf eens wat!!!!
Oud 24-04-2007, 19:11
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Arme hij. Ik weet al te goed hoe hij zich moet voelen. Ik hoop zo dat hij niet opgeeft.
Het kan me niet schelen als ik dan naief ben, maar ik geloof in Happy Endings voor goede mensen. Mensen zoals hij mogen niet alleen blijven.
Oud 24-04-2007, 19:57
Ann
Ann is offline
Het is uit met zijn vriendje en het voelt alsof het mijn schuld is.. Ik moet ook niet alles naar mezelf trekken.

En ik ben blij dat ik mijn konijntjes heb, mama vroeg wat voor krassen ik nou weer op mijn arm had. Misschien moet ik de psycholoog maar eens mailen dat het stoppen echtniet zo'n goed idee was.
Oud 24-04-2007, 20:14
Verwijderd
Zo <3 En het wordt alleen maar fijner En ik ben klaar met school, dat wil zeggen, we moeten nu met Kompas beginnen (megawerkstuk voor 10 studiepunten) maar aangezien dat ongelofelijk veel werk is en ik mijn studie toch niet meer haal, hou ik het voor gezien. En het is niet gaaf en dat weet ik ook wel, maar ik trek dat werkstuk echt niet met zo weinig motivatie. Eerst maar eens tijd besteden aan leertesten en dergelijken, belangrijkere dingen.
Oud 24-04-2007, 20:31
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik word getuige *gaat handtekening oefenen*

Ineens gaat alles weer goed of zo (ja, ik weet dat dat tijdelijk is)
Oud 24-04-2007, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Vogelvrij schreef op 24-04-2007 @ 21:31 :
Ik word getuige *gaat handtekening oefenen*

Ineens gaat alles weer goed of zo (ja, ik weet dat dat tijdelijk is)
Voor wie word je getuige?

OT: ik baal want ik heb dat baantje niet waar ik zo op gehoopt had. *mopper*
En ik ben nog steeds niet lekker. *mopper*
En ik wou dat ik (...) had.
*mopper*

Ik ben uit eenzaamheid aan jou geketend.

Isn't it strange that we can't look back and say just what went wrong?
Isn't it strange that the world seems to turn away when I try to explain

Laatst gewijzigd op 24-04-2007 om 21:29.
Oud 24-04-2007, 20:57
Little Sister
Little Sister is offline
Ik had dus een 8,8 voor mijn tentamen wiskunde. Dat is het hoogste cijfer dat ik ooit, in mijn 6 jaar durende VWO- carrière heb mogen halen. Verder vrijwel altijd onder de 7. En nou niet aankomen, met máár het is wiskunde A1, daar haalt iedereen een 10 voor, nee. I rock.
Oud 24-04-2007, 21:23
Verwijderd
Het is niet erg om helemaal opnieuw te beginnen leren strijken met viool, als het daar beter van wordt.
Verder wil ik misschien wel iets met journalistiek doen, of eigenlijk wil ik gewoon hele dagen taal en schrijven en lezen en zelf die indeling ook maken. Ik houd van de literatuurlessen.
Ik moet nog veel doen: Nijmegen, Duits, Engels, brief schrijven aan J , briefje/kaartje naar M , Verhaal voor CKV schrijven, douchen, slapen, Spaans boekje lezen (Die moet donderdad uit en je moet nog beginnen!), bellen om mijn sollicitatie te verplaatsen omdat ik op vakantie ben, mijn kamer opruimen en spullen in de was doen voor de vakantie.
In de vakantie naar Barcelona. Ik houd van Spanje..
Oja, als R nog zo blijft zeuren en zielig doen heb ik geen zin meer in haar. Ik kan niet eeuwig alles voor haar opzij zetten omdat ze -bij wijze van- last heeft van haar kleine teen. Het zit tussen haar oren, ze gaat naar de psycholoog, eindelijk, en die moet haar helpen. Ik niet, ik kan niet de verantwoordelijkheid op mij dragen. Ze sleurt me mee in haar ellendigheid.

Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt!

@LittleSister (Je naam doet me denken aan een liedje van Twarres, 'Little Sister', dat luisterde ik vroeger samen met mijn vriendinnen.) Maar, goed gedaan, je cijfer. Ik doe het je niet na. Bij mij staat er heel groot 'Hoera' boven het blaadje als ik een 5.5 heb.
Oud 24-04-2007, 21:31
duivelaartje
duivelaartje is offline
Shitshit. Morgen om 3 uur mondeling muziek en ik ken net de helft! Want ik heb ook nog scheikunde tentamen, wat ik ga verneuken, want ik haal alles door elkaar.

Nú gaat ik nog even muziek doorkijken en morgen na scheikunde stug alles leren. Oooh, hier kan ik zo niet tegen.
Oud 24-04-2007, 21:47
Roosje
Roosje is offline
Haha mijn gedachten gaan harder dan het licht, bij wijze van spreken dan, maar ik ben wel een beetje moe en mijn weekend was geweldig want het lijkt alsof het maanden heeft geduurd. En het was maar vier dagen maar then again, hoe langer hoe beter.

Ik houd mezelf niet eens meer bij. Moet alles maar niet zo gaaf zijn.
Oud 24-04-2007, 22:04
Verwijderd
auwauwauw
veel pijn, goede muziek
Oud 25-04-2007, 01:12
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
ik vind mijzelf een idioot, maar zelfs dat geloof ik niet, dus ben ik een idioot.

Oud 25-04-2007, 07:25
Ann
Ann is offline
Ik had allang op school moeten zijn maar ik heb geen zin? Nu mis ik Nederlands en zo denk ik ook nog Frans. Ik word gek van die examens oefenen jezus hee. Nog maar even en dan vakantie Maar ik ga zo maar eens richting school dan kan ik nog de halve les van frans meemaken ofzo?
Oud 25-04-2007, 07:35
Verwijderd
Bijna op vakantie...maar waarom is het in Nederland warmer dan daar? Het is in Nederland (samen met Frankrijk en Italië) op dit moment zo ongeveer het warmst in Europa. Echt idioot...en ik hoop heel erg dat het overal nog een beetje opwarmt, want ik wil ook gewoon 25 graden hebben op mijn vakantie.
Ik ga zo, denk ik, misschien toch nog maar eens kijken voor een mp3-speler...dan kan ik in de maanden dat ik geen training heb zelf tenminste wat doen...en als het zwembad af is natuurlijk ook zwemmen, maar dat zal nog wel even duren, dus zal ik het voorlopig met hardlopen moeten doen (hoewel we misschien toch stiekem door gaan trainen ). Ik weet nog niet of ik wel in het eerste wil spelen, maar het mogen is al leuk.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten