Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar nog steeds, het is idd wel overrated.
||
Citaat:
||
Citaat:
Het is een hele prestatie dat ze zoveel geleerd hebben, maar die anderen hebben ook hoge cijfers. Dus je moet je niet ineens veel beter voelen. Ik zit er tussen in en voel me lekker niet aangesproken. Ik doe msnen
||
Citaat:
Ik doe muziekluisteren.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() OT: ik ben grammatica van Latijn aan het doornemen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
*denkt even na* Nee, het maakt echt niks uit. Maar ik leer sowieso heel gemakkelijk, ik hoef boeken niet twee keer te lezen om een 8 te halen en bijv. woordjes stampen gaat even snel. Het vervelende is wel dat ik me hoe dan ook stom voel als ik een lager cijfer haal, of ik nu wel of niet geleerd heb ![]() OT: Nog steeds aan het vertalen, zucht. Zo eindelijk maar eens pauze houden. (En ik zit ondertussen helemaal geen fanfiction te lezen). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb ook eens zo hard moeten leren voor een herkansing, waar ik vervolgens een 6,5 voor haalde, dat het dat niet waard was. Maar bij mij ligt het echt aan het vak; voor sommige vakken valt er niet hard te studeren, en voor sommige vakken moet 't juist wel gebeuren. Met iedere 8 ben ik blij ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik haal ook wel onvoldoendes, hoor, soms ![]() ![]() OT: Nog stééds vertalen (en fanfiction lezen), verveel me nu wel. Ga straks wel Gilmore Girls kijken. Maar dit moet wel eerst af, zucht. En eigenlijk is het keileuk, want ik moet Toon Tellegen vertalen, maar 10 pagina's op een dag vind ik wel veel. Ik werk te langzaam ![]() Laatst gewijzigd op 01-05-2007 om 19:20. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Duhhuh
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik drink Thee
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Met een goede vriend van me die ergens mee zat! Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #84 Little Phoebe | 500 | 31-03-2011 15:00 | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forumer onder je. #duizend Missy | 500 | 03-01-2011 20:13 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De integratie van moslims in Nederland? Mujahideen | 226 | 07-02-2005 21:12 | |
Liefde & Relatie |
mijn vriend maakt afspraakjes met andere!!?? rare kwast | 54 | 27-06-2003 19:33 |