![]() |
||
Citaat:
Ik word para van dit spel ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik vond het eerst ook wel verdacht overkomen, maar aan de andere kant, zou je als je een slechte functie hebt zomaar van strategie veranderen en daarmee opvallen en verdacht overkomen? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Omkeer psychologie ![]()
||
Citaat:
![]() Omkeer x2 psychologie ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|||
Citaat:
![]() Ik vond dat 'geruzie' juist heel irrant ![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 12-05-2007 om 20:05. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Inderdaad, ik ben een dorpeling. Jullie zullen me op mijn woord moeten geloven. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Oh, ben ik ook niet. Ik vind het spel leuker als ik gewoon mijn mening geef, dan als ik stil ben in de hoop te overleven.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik wil dat er meer mensen zijn..
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik weet nog niet zeker op wie ik ga stemmen
||
Citaat:
Ik denk dat ik een random doe, op het begin kun je je toch al geen goed beeld vormen en ik vind het niet leuk om een actieve nu al weg te stemmen. Veel posten is leuk! Aan de andere kant kun je nu ook moeilijk iemand wegstemmen op basis van stil-zijn, omdat je dat helemaal niet weet. Waarschijnlijk een random dus ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb heel veel vermoedens ![]() Ik vind random stemmen niet leuk, ik heb te veel redenen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
http://www.random.org/integers/ voor random stemmen en ik bied me hierbij aan als vraagbaak voor de newbies
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Om maar niet helemaal te spammen: Het is niet verstandig om allemaal wat anders te kiezen, maar heel veel schade kan het ook weer niet. Het gebeurt elke ronde, en er zijn pas een stuk of 6 mensen die hebben aangegeven op wie ze stemmen.. ![]()
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() Ik vind biertank niet verdacht (ook niet verdacht-vrij ofzo) en op hem kan je duisent keer omgekeerde psychologie toepassen, dus dat heeft geen nut. Hij heeft gewoon een permanente 'pokerface'. ![]() ![]() Ik stem Dark Phoenix ook (en houd in mn achterhoofd dat ie mss wolf of tovenaar is). ![]() Laatst gewijzigd op 13-05-2007 om 10:01. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() je moet toch iets. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het is wel duidelijk nu. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik stem dus DP, en ik heb al gezegd dat hij wellicht wolf of tovenaar is, dus je argumentatie klopt sowieso niet helemaal meer. ![]() ![]() Maar hierbij ben jij mn eerste echte verdachte; een beetje een waterdoorlatende flutreden bedenken om de confused smilie te gebruiken. Very wolflike. ![]() Stemlijstje is were up2date. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel 72 deel 2 Heksjuh | 273 | 15-09-2010 08:12 | |
De Kantine |
Veranderingen op DK. Missy | 0 | 09-07-2007 19:32 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #33 twinkebel | 6 | 07-05-2007 20:02 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #19 Saarah | 500 | 09-07-2006 21:01 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 | |
De Kantine |
s.com-wie-ben-ik Jon | 79 | 21-03-2004 16:50 |