Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik als 'normaal' mens vind haar trouwens erg mooi. Verder AJ en Brooke wel leuk, verder nog niet echt een favoriet.
||
Citaat:
![]() Dat is een kwestie van smaak. Apart is ze zeker, maar of ze een schoonheid is? Zie dat neus, haar enge ogen en haar gezichtsbouw. Ik vind haar afschuwelijk en eng. En ohja, ze is ook saai. Die tweeling vind ik normaal niks, maar ze staan wel erg goed op de foto! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Zaterdag wel herhaling, iig.
Citaat:
anchal is gewoon een schoonheid ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() De ogen van die Anchal zitten véél te ver uit elkaar, dat vind ik alles behalve klassiek. En d'r kaken zijn even wijd waardoor haar kin te klein lijkt. D'r hoofd is gewoon een beetje in de breedte uitgerekt. Net of m'n tv op breedbeeld staat terwijl het een gewone film is. Die Brooke lijkt trouwens op Reese Witherspoon. En op de foto van pagina 1 vind ik Megan het mooiste, haar gezicht is mooi in evenwicht en ze heeft een puntig kinnetje, hip. Die tweeling vind ik echt helemaal niet knap trouwens (vanuit sommige hoeken zelfs lelijk ![]() /lekker-kritiek-levert-van-achter-beeldbuis |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
als ik ze op het eerste gezicht zie, dan zou ik niet zeggen dat ze een model kunnen worden. Maar op foto's zien ze er echt anders uit. (in positieve zin) |
![]() |
||
Citaat:
Verder vond ik de foto van Megan best mooi, maar vind ik het terecht dat ze er uit ligt. Ze is een soort tweede Kim, maar dan lelijker en rustiger. Buiten de shoots vond ik d'r ook echt niks van een model hebben.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() 'toen ik 17 was ....' 'blablabla' jemig, echt elke 5 min begint ze weer over zichzelf ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Welke series volg jij op dit moment? [fall season 2010] x-spekkie-x | 115 | 25-06-2011 19:33 | |
Films, TV & Radio |
[Spoilertopic] America's Next Top Model x-spekkie-x | 500 | 13-11-2009 11:09 | |
Algemene schoolzaken |
Lingerie enquete ! Help jij me ? (moet er 40 hebben !!!!) Debora v Hoven | 31 | 09-04-2008 15:19 | |
Films, TV & Radio |
Holland's Next Topmodel Jahney | 500 | 26-09-2006 15:59 | |
Films, TV & Radio |
America's next top model 5 GiovsGio | 498 | 17-07-2006 12:47 | |
Films, TV & Radio |
[enquete] phink | 41 | 26-02-2006 15:46 |