Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-05-2007, 10:03
Verwijderd
Oeh dat is schokkend nieuws
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-05-2007, 11:51
Ann
Ann is offline
Dat huis vind ik echt bespottelijk!

Ik vind Megg één van de mooiste, Brooke vind ik leuk en Monique is irritant.
Oud 29-05-2007, 12:08
Nuck
Nuck is offline
Ik ben nu voor Brooke en ik vind Monique naar.
Oud 29-05-2007, 13:45
Verwijderd
Ik vind eigenlijk alle foto's mooi, behalve die van Monique. Brooke vind ik ook leuk, al ben ik eigenlijk altijd meer van brunettes (of iig niet van blond).
Met citaat reageren
Oud 29-05-2007, 13:52
Verwijderd
Brooke deed het wel goed tijdens de shoot, maar het is wel een lelijke foto geworden. En ik vind die tweeling niet zo mooi, maar de foto;s zijn dan weer wel mooi. Hm ik weet nog niet voor wie ik ben.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2007, 14:06
bij
bij is offline
wat ik wel opvallend vond was dat de jury bij CariDee zei (tyra althans) : de persoonlijkheid heb je al , maar nu de 'looks' nog.

twas anders niet zo erg opgevallen dat zon boeiende persoonlijkheid had
Oud 29-05-2007, 14:07
Flowtje
Flowtje is offline
Ik vind CariDee, Brooke en A.J. leuk, maar de rest valt tegen. De tweeling vind ik niks (wel een mooie foto tho) en ik zie echt niet in wat er zo mooi is aan het Indiase meisje.

En het huis is (net zoals Tyra) inderdaad echt belachelijk.
Oud 29-05-2007, 14:33
MisterCrawford
MisterCrawford is offline
Anchal heeft een aparte schoonheid die de meeste 'normale' mensen niet zien!
Met citaat reageren
Oud 29-05-2007, 14:42
Brigitte
Brigitte is offline
Citaat:
MisterCrawford schreef op 29-05-2007 @ 15:33 :
En wat is dat dan?
Ik als 'normaal' mens vind haar trouwens erg mooi.

Verder AJ en Brooke wel leuk, verder nog niet echt een favoriet.
Oud 29-05-2007, 15:45
Ann
Ann is offline
Wat ik wel stom vind, één van die tweelingen wil het helemaal niet zo graag maar blijft er wel inzitten, omdat ze een tweeling is. Maar bij elk ander seizoen zeurde Tyra wel over andere meisjes die het wel echt wilden die dan zo voor je in de plaats zouden komen, dat je het niet verdient als je niet echt wilt zeg maar... maar nu is dat geen probleem.
Oud 29-05-2007, 16:57
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
wie zegt dat dan geen probleem gaat worden?
Oud 29-05-2007, 17:44
Shadina
Shadina is offline
Citaat:

Dat is een kwestie van smaak. Apart is ze zeker, maar of ze een schoonheid is? Zie dat neus, haar enge ogen en haar gezichtsbouw. Ik vind haar afschuwelijk en eng. En ohja, ze is ook saai.

Die tweeling vind ik normaal niks, maar ze staan wel erg goed op de foto!
Met citaat reageren
Oud 29-05-2007, 17:53
Verwijderd
Kun je de gemiste afleveringen ook ergens terugvinden? Op RTL gemist staan ze jammer genoeg niet..
Met citaat reageren
Oud 29-05-2007, 18:09
Verwijderd
Zaterdag wel herhaling, iig.
Citaat:
nja, ik snap wat je bedoeld, acnhal heeft meer een 'klassieke schoonheid' en iemand als Brooke is typisch girl-next-door mooi, heel anders

anchal is gewoon een schoonheid
Met citaat reageren
Oud 29-05-2007, 20:35
Tenjé
Tenjé is offline
Citaat:
Ann schreef op 29-05-2007 @ 16:45 :
Wat ik wel stom vind, één van die tweelingen wil het helemaal niet zo graag maar blijft er wel inzitten, omdat ze een tweeling is. Maar bij elk ander seizoen zeurde Tyra wel over andere meisjes die het wel echt wilden die dan zo voor je in de plaats zouden komen, dat je het niet verdient als je niet echt wilt zeg maar... maar nu is dat geen probleem.
Maar ze zei toch ook dat ze daarna wel helemaal om was en het toch wel puik vond ofzo.
Oud 29-05-2007, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Mr Soija schreef op 29-05-2007 @ 19:09 :
Zaterdag wel herhaling, iig.nja, ik snap wat je bedoeld, acnhal heeft meer een 'klassieke schoonheid' en iemand als Brooke is typisch girl-next-door mooi, heel anders

anchal is gewoon een schoonheid
Hmm, ik vind dit meer klassieke schoonheid:

De ogen van die Anchal zitten véél te ver uit elkaar, dat vind ik alles behalve klassiek. En d'r kaken zijn even wijd waardoor haar kin te klein lijkt. D'r hoofd is gewoon een beetje in de breedte uitgerekt. Net of m'n tv op breedbeeld staat terwijl het een gewone film is.

Die Brooke lijkt trouwens op Reese Witherspoon. En op de foto van pagina 1 vind ik Megan het mooiste, haar gezicht is mooi in evenwicht en ze heeft een puntig kinnetje, hip. Die tweeling vind ik echt helemaal niet knap trouwens (vanuit sommige hoeken zelfs lelijk ).

/lekker-kritiek-levert-van-achter-beeldbuis
Met citaat reageren
Oud 29-05-2007, 22:19
Me-ke
Me-ke is offline
die foto van michelle is trouwens geniaal!
heb het seizoen op youtube gezien, dus kijk t nu ook niet eigenlijk, maar keek ff in t topic en zag die fotoos weer. en die van michelle is echt super goed! en ik vind anchal ook lelijk.
en ik vond niet dat christian er als eerste uit moest.
is volgende ep de make-over-ep?
Spoiler
Oud 30-05-2007, 20:13
heavinly
heavinly is offline
Hoe kan ik via Torrentspy de aflevering van afgelopen maandag vinden? Of kan dat niet? Kan iemand me daarover PM'en please?
Met citaat reageren
Oud 31-05-2007, 13:59
Balance
Balance is offline
Ik ben het helemaal met Morgan eens wat betreft die schoonheid van Anchal. Ik vind d'r ook een breedbeeld gezicht hebben

@Me-ke: volgende week zijn de makeovers inderdaad. Ben benieuwd! Dat is altijd een van de leukste afleveringen. Ik zag d'r al weer een janken in het voorstukje

Wat me opviel was dat Tyra nu ineens iedereen ging veranderen bij de jury. Jurkje zus, haar zo. En bij de één moest het haar in een staart, want dan kan je zoveel mogelijk van iemands gezicht zien. Maar bij Anchal moest het juist weer los. Ik vond het wat onduidelijk en vooral overdreven allemaal.
Oud 31-05-2007, 18:00
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Morgan schreef op 29-05-2007 @ 21:58 :
Hmm, ik vind dit meer klassieke schoonheid:

[afbeelding]

De ogen van die Anchal zitten véél te ver uit elkaar, dat vind ik alles behalve klassiek. En d'r kaken zijn even wijd waardoor haar kin te klein lijkt. D'r hoofd is gewoon een beetje in de breedte uitgerekt. Net of m'n tv op breedbeeld staat terwijl het een gewone film is.

Eindelijk iemand die me precies begrijpt! (jij weet het alleen beter te verwoorden )
Met citaat reageren
Oud 03-06-2007, 21:34
Experiment
Experiment is offline
Mijn mening:

Melrose: ik had wel medelijden hoe ze aangepakt werd. Met zo'n massage zou ik ook niet continu op de klok kijken En ze mogen helemaal nooit iemand tegenspreken, lijkt me best moeilijk. Ze deed alleen de fotoshoot niet goed, en dat catwalkloopje vond ik echt belachelijk. Nee geen toppertje.

Jaeda: lelijk en mannelijk, mag er uit van mij

Michelle: echt een super gave foto, wel raar idd dat ze niet zeuren over dat ze niet zoveel 'drive' heeft als de anderen. Hopelijk worden zij en Amanda met de makeover ook in eprsoon wat leuker om te zien

Eugena: ontzettend lelijk, snap niet waarom de jury haar een van mooiste vindt! Ze heeft ook een ontzettend slechte huid, weer zoiets raars. Bij Yaya (seizoen 3) zeurden ze daar continu over maar nu en vorig seizoen bij Furonda helemaal niet.

Brooke: leuk, maar wel op het randje van irritant Ik vond haar de shoot heel goed doen, ik vind het ook een leuke foto.

Anchal: idd een breedbeeld-tv kop, vreselijk! En dan ook nog dat 'onzeker' gezeik... pff hopelijk gaat ze er snel uit.

A.J.: mooi meisje, ik vond dat ze het goed deed. Voor mijn gevoel hebben ze niet de beste foto gekozen? Wel irritant met haar 'ik ben zo anders dan de anderen'.

Christian: beetje saai, maar niet de allerslechtste. Ik was het er niet mee eens dat ze er uit moest, liever Melrose, Eugena, Anchal of Monique.

Megg: beetje irritant, ik vond wel dat ze het heel goed deed, gave foto!

Megan: doet me heel erg denken aan zowel Eva als Kim. Ik vind 'r erg mooi, maar denk dat ze er snel uitgaat omdat ze te onzeker is.

Caridee: deed de shoots als een van de besten vond ik. Niet super mooi in persoon imo.

Amanda: gave foto wel, heeft wel een makeover nodig

Monique: enorm irritant mens, en ook nog een hele rare foto. Van mij mag ze weg.

Irritant inderdaad Tyra's obsessie met gekleurde mensen. 'ja men vindt licht altijd mooier en donkere vrouwen worden altijd lelijker gevonden blabla'. Eeeh we leven in 2007 hoor, lijkt me echt niet meer nodig dit rassen gezeik, zeker na 2 neger ANTM's en een halve neger (en de andere drie met donker haar)
Met citaat reageren
Oud 03-06-2007, 22:29
lithuania
lithuania is offline
Ik vond dat hele 'Tyra is echt géén diva'-verhaal irritant. Aan de ene kant willen ze duidelijk maken dat ze echt geen diva is, maar waarom hangt dan dat hele huis vol met haar hoofd en hebben ze het over haar must-read magazine en...
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 17:01
Brigitte
Brigitte is offline
Ik word daar ook wel een beetje moe van hoor.

Daarnet zat ik de Tyra show te kijken en het enige wat je hoort is, jaa ik had dit ook, en ik had dit ook, en ik vind dit, en ik heb dit ook meegemaakt, maarja daar zal het dan wel de tyra show voor heten, wat betreft antm mag het soms ook net ff wat minder.
Oud 04-06-2007, 19:14
marlene89
marlene89 is offline
Het begint zo weer
Oud 04-06-2007, 19:19
Verwijderd
Ik moet zeggen dat ik er nog niet echt in zit. Maar goed, het is ook nog maar de derde aflevering.

Sorry sorry dat ik dit zeg, maar: ik vind ze dit seizoen wel echt te dun. Normaal stoor ik me er niet aan, maar nu vind ik het echt niet lekker meer om naar te kijken. Die benen van sommigen.

Maar goed.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 19:44
marlene89
marlene89 is offline
Iel dat haar van dat ene meisje word kort
Oud 04-06-2007, 20:48
Verwijderd
Nu al mijn favoriet er uit
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 20:49
Tenjé
Tenjé is offline
Monique is stom.
Ze is irritant en ze doet heeel kinderachtig, eigenlijk vind ik dat best grappig. Een soort Jade alleen dan stommer.

En Jaeda die zo moest janken, blegh. Doe normaal, ze koos er zelf voor om mee te doen.
Oud 04-06-2007, 21:02
Verwijderd
Grappig, de tweeling vind ik echt niet mooi, maar op foto's zijn ze echt gaaf.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 21:16
Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Citaat:
Poggy schreef op 04-06-2007 @ 22:02 :
Grappig, de tweeling vind ik echt niet mooi, maar op foto's zijn ze echt gaaf.
Jaa, dat viel me ook op

als ik ze op het eerste gezicht zie, dan zou ik niet zeggen dat ze een model kunnen worden. Maar op foto's zien ze er echt anders uit. (in positieve zin)
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 22:20
marlene89
marlene89 is offline
wat een is dat mens een trut die bijna 4 uur aan de tel hangt
Oud 04-06-2007, 22:21
marlene89
marlene89 is offline
wat is dat*
Oud 04-06-2007, 22:56
Verwijderd
Wat is Jay toch een schatje hè.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 05:42
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Foto's van de shoot

AJ

Amanda

Anchal

Brooke

Caridee

Eugena

Jaeda

Megan

Megg

Melrose

Michelle

Monique
Oud 05-06-2007, 08:31
Balance
Balance is offline
Citaat:
marlene89 schreef op 04-06-2007 @ 23:20 :
wat een is dat mens een trut die bijna 4 uur aan de tel hangt
Ik vraag me af of dat echt waar is.. Want toen Monique werd 'aangevallen' door die meiden zei er eentje dat ze 'like an hour' aan de telefoon had gehangen. Nou, als iemand 3,5 uur heeft getelefoneerd zeg je dat niet zo. Het kan best zijn dat ze dat er in gemonteerd hebben om het wat heftiger te laten lijken.

Verder vond ik de foto van Megan best mooi, maar vind ik het terecht dat ze er uit ligt. Ze is een soort tweede Kim, maar dan lelijker en rustiger. Buiten de shoots vond ik d'r ook echt niks van een model hebben.
Oud 05-06-2007, 08:34
Verwijderd
Citaat:
Brigitte schreef op 04-06-2007 @ 18:01 :
Ik word daar ook wel een beetje moe van hoor.

Daarnet zat ik de Tyra show te kijken en het enige wat je hoort is, jaa ik had dit ook, en ik had dit ook, en ik vind dit, en ik heb dit ook meegemaakt, maarja daar zal het dan wel de tyra show voor heten, wat betreft antm mag het soms ook net ff wat minder.
uhuh, zei ik ook nog een keer tegen mn zus, dat ze altijd weer over haarzelf begint tijdens een interview.
'toen ik 17 was ....' 'blablabla' jemig, echt elke 5 min begint ze weer over zichzelf
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 10:50
Verwijderd
Weet iemand waar je het kan terugkijken? Zaterdag kan ik nl. ook niet
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 11:10
Solid
Solid is offline
heeft iemand een link naar de afl van gister? ik durf niet te zoeken ivm spoilers
Oud 05-06-2007, 11:13
Fleurop
Fleurop is offline
Citaat:
Mala schreef op 05-06-2007 @ 11:50 :
Weet iemand waar je het kan terugkijken? Zaterdag kan ik nl. ook niet
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 11:17
Lyne
Lyne is offline
Citaat:
Balance schreef op 05-06-2007 @ 09:31 :
Ik vraag me af of dat echt waar is.. Want toen Monique werd 'aangevallen' door die meiden zei er eentje dat ze 'like an hour' aan de telefoon had gehangen. Nou, als iemand 3,5 uur heeft getelefoneerd zeg je dat niet zo. Het kan best zijn dat ze dat er in gemonteerd hebben om het wat heftiger te laten lijken.

Verder vond ik de foto van Megan best mooi, maar vind ik het terecht dat ze er uit ligt. Ze is een soort tweede Kim, maar dan lelijker en rustiger. Buiten de shoots vond ik d'r ook echt niks van een model hebben.
Ze heeft volgens mij wel zo lang gebeld, maar niet aaneengesloten. Er stond ook 'totale beltijd' dus ik denk dat ze ondertussen wel van de telefoon is geweest.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 12:45
Rachel
Rachel is offline
Megan is zo mooi op die foto
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 13:15
marlene89
marlene89 is offline
Anchal is zo mooi op die foto
Oud 05-06-2007, 13:24
bij
bij is offline
die mond van melose ze lijkt wel een kikker op deze foto

A J heeft wat mij betreft echt niks van een model weg en haar 'nieuwe' haar vind ik net zo bagger als dat oude van haar .. ze heeft gewoon niets sierlijks of model-like's in zich.
Oud 05-06-2007, 14:01
Qinqi
Qinqi is offline
Citaat:
Rachel schreef op 05-06-2007 @ 13:45 :
Megan is zo mooi op die foto
Lijkt net of ze een bochel heeft.
Oud 06-06-2007, 10:45
Ann
Ann is offline
AJ: mooi meisje, verder alleen irritant dat ze haar haar weer in de oude stijl draagt. Ik bedoel de jury geeft haar toch niet voor niets een kapsel wat 'glad' zit.

Amanda: hele lelijke foto, verder saai, dat wil zeggen, ik krijg er niet veel van mee.

Anchal: na de voorhoofdvergroting heeft ze nog steeds een rond hoofd, ik zie de schoonheid ook niet zo.

Brooke: springerig, een beetje als onze tweeling dit jaar. Verder maakt ze wel goede foto's maar als ze staat komt ze niet echt als een model over

CariDee: Mooie vrouw, maar ik denk dat ze op een gegeven moment achteruit gaat of te goed wordt (Nenna seizoen...?)

Eugena: een slechte huid inderdaad en ik snap ook niet wat de jury in haar ziet. Want zowel in 'rl' als op de foto's komt ze niet mooi over

Jeada: doet me denken aan Iris uit Onm, hoekig/mannelijk gezicht. Die reachtie van haar op haar haar was echt te erg.

Megan: die foto is niet mooi, goed dat ze eruit is. Alleen ik vond haar foto wel beter dan die van Amanda bijvoorbeeld.

Megg: lekker vrolijk, in 'reallife' vind ik haar leuk, maar ze staat niet mooi op foto's (nou ja de vorige was wel mooi) maar deze is zo stoned.

Melrose: krijg ik nog niet echt iets van mee...

Moniqeu: jak!! zoals elk seizoen zit er weer een bitch in die met het seizoen erger wordt.

Michelle: hele mooie foto, als enige ook echt een bijzondere pose.
Oud 06-06-2007, 14:45
Girl89
Girl89 is offline
Pff vind het nu wel weer ff genoeg geweest,
Deel 1 was geweldig deel 2 alweer minder..
Maar ik vind dat ze momenteel echt TE ver gaan met de delen..
Komop zeg hoevaak gaan ze dit nog doen? Tot deel 20?
Oud 06-06-2007, 22:14
Verwijderd
Citaat:
Girl89 schreef op 06-06-2007 @ 15:45 :
Oh, ik vind het altijd wel leuk om te kijken. Ik kijk ook niet meer zo vast, maar het mag van mij wel gewoon doorgaan hoor
Met citaat reageren
Oud 07-06-2007, 16:27
Verwijderd
Ik vind die blonde/witte haren wel mooi bij megg, mooier dan dat haar wat ze nu heeft gekregen. Volgens mij weet ze zelf ook niet goed hoe ze nu met dr haar om moet gaan.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2007, 22:27
Verwijderd
Citaat:
Girl89 schreef op 06-06-2007 @ 15:45 :
Mjah, of ze doen een keer een mannelijke variant... ben wel benieuwd hoe dat zal zijn.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2007, 22:50
Verwijderd
mannen zijn echt saai, dus lijkt me gene goed plan
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten