Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Bekijk resultaten poll: Welke datum voor de meeting komt jou het beste uit?
Vrijdag 6 Juli 21 60.00%
Zaterdag 7 Juli 5 14.29%
Zondag 8 Juli 5 14.29%
Vrijdag 13 Juli 8 22.86%
Zaterdag 14 Juli 5 14.29%
Zondag 15 Juli 3 8.57%
Anders, namelijk... 8 22.86%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 35. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-06-2007, 13:04
Verwijderd
Citaat:
HaWaHaai schreef op 08-06-2007 @ 21:53 :
*zucht* OV-studentenkaart, duh
Uh, daar had ik het over?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-06-2007, 13:58
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Faded-Away schreef op 11-06-2007 @ 14:04 :
Uh, daar had ik het over?
Haha, ik dacht dat jouw opmerking bedoeld was in de zin van 'ik heb ook geen openbaar vervoer in mijn bezit'.

Nou ja, nog steeds kom ik volgens mij niet. Ik durf echt niet.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2007, 14:01
Verwijderd
Citaat:
HaWaHaai schreef op 11-06-2007 @ 14:58 :
Haha, ik dacht dat jouw opmerking bedoeld was in de zin van 'ik heb ook geen openbaar vervoer in mijn bezit'.

Waarom durf je niet? Verlegen?
Met citaat reageren
Oud 11-06-2007, 15:03
Verwijderd
Citaat:
HaWaHaai schreef op 11-06-2007 @ 14:58 :

Idd: waarom durf je niet?
Met citaat reageren
Oud 11-06-2007, 16:05
Verwijderd
Ik wil wel komen maar ik weet nog niet of het gaat lukken. ik ben nog aan het solliciteren voor een vakantiebaantje en ik weet dus niet wanneer ik moet werken. bovendien is geld een groot probleem.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2007, 16:11
Roosje
Roosje is offline
Ahwell op vrijdag de zesde kom ik iig niet, dan ga ik al naar Brussel eah.
Oud 11-06-2007, 18:29
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Roosje schreef op 11-06-2007 @ 17:11 :
Ahwell op vrijdag de zesde kom ik iig niet, dan ga ik al naar Brussel eah.
wanneer kom je wel dan ?
Oud 11-06-2007, 18:40
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 11-06-2007 @ 19:29 :
wanneer kom je wel dan ?
Als we kunnen en als het in Utrecht is
Met citaat reageren
Oud 11-06-2007, 19:26
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Zao schreef op 11-06-2007 @ 19:40 :
Als we kunnen en als het in Utrecht is
Welke datum.
Oud 12-06-2007, 11:41
Verwijderd
Ik heb vrijdag 6 juli gestemd, maar ik denk dat ik niet durf...
Met citaat reageren
Oud 12-06-2007, 13:59
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 11-06-2007 @ 20:26 :
Welke datum.
6,7,8 zijn we weg, 13 is mijn verjaardag, 15< is ze op vakantie, dus daartussenergens
Met citaat reageren
Oud 12-06-2007, 14:16
Verwijderd
Citaat:
Zao schreef op 12-06-2007 @ 14:59 :
6,7,8 zijn we weg, 13 is mijn verjaardag, 15< is ze op vakantie, dus daartussenergens
Dan blijft er lekker veel over (één weekenddag dus maar).
Met citaat reageren
Oud 12-06-2007, 14:42
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 12-06-2007 @ 15:16 :
Dan blijft er lekker veel over (één weekenddag dus maar).
Ik zei toch ook "wij komen misschien"?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2007, 15:32
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Vrijdag de 6e is voor mij prima denk ik maar dan moet er wel 's avonds ook nog wat te doen zijn.
Oud 13-06-2007, 07:18
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 11-06-2007 @ 16:03 :
Idd: waarom durf je niet?
Omdat ik volgens mij heel anders ben 'in het echt' dan hier op het forum, en omdat mijn vriend niet zo graag heeft dat ik 'vreemden van internet' ontmoet. Een ander argument blijft nog steeds de afstand.
Maar ik blijf de ontwikkelingen voor de datum enzo nog even in de gaten houden.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2007, 09:18
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
HaWaHaai schreef op 13-06-2007 @ 08:18 :
Omdat ik volgens mij heel anders ben 'in het echt' dan hier op het forum, en omdat mijn vriend niet zo graag heeft dat ik 'vreemden van internet' ontmoet. Een ander argument blijft nog steeds de afstand.
Ik ben in het echt leuker dan hier, misschien jij ook?
Oud 13-06-2007, 09:20
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
ik ben ook heel anders in t echt dan op een forum enzo.. (denk ik.. ik ben zelfs nanders in mn vriendengroep)
mijn ouders (geen vriend) willen dat soort dingen ook nooit..
dus snap t wel.. weet zelf ook niet zo best of ik durf hoor.
Oud 13-06-2007, 13:57
Yana
Yana is offline
Ik denk dat we in het echt allemaal wel wat anders zijn.

Mijzelf kennende ga ik heel vrolijk doen en quasi-spontaan of zo, ongeacht wat ik op dat moment echt voel. En ik ga het echt niet hebben over dingen die ik hier post, tenminste.. niet zomaar uit het niets omdat ik even "mn hart moet luchten"

En of je gaat bepaal je nog altijd zelf en niet je familie en vriend.

maar goed, ik hou ook nog even een slag om de arm
Oud 13-06-2007, 15:48
Nona
Nona is offline
Citaat:
Ik denk dat je vriend het wat eng zou vinden als je mensen één op één zou gaan ontmoeten die je nog niet echt kent, maar in een groep is toch al heel wat anders? Geen uitvluchten hoor.
Oud 13-06-2007, 17:45
Verwijderd
Citaat:
Omdat ik volgens mij heel anders ben 'in het echt' dan hier op het forum
En wat dan nog?

Ik denk dat vrijwel iedereen irl anders is dan op het forum, maar is dat per definitie een probleem? Ik denk het niet.

Citaat:
en omdat mijn vriend niet zo graag heeft dat ik 'vreemden van internet' ontmoet.
Je bent toch oud genoeg om je eigen beslissingen te nemen?
Neem je vriend anders mee, dan kan ie zien dat het best mee valt.
En idd: één op één is anders dan met een groep. Vind ik iig.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2007, 18:47
Ann
Ann is offline
Als ik geld heb en eventueel kan meereizen met iemand met ov dan kom ik denk ik wel.

Maar dat is dus afwachten aangezien ik nu nog maar 7(!) euro heb. En ik ken ook amper iemand omdat ik nou ook niet dagelijks in het ljh topic kom.
Oud 13-06-2007, 21:07
Verwijderd
Citaat:
sonho schreef op 09-06-2007 @ 10:57 :
Wat stel je je er dan bij voor Sylph? Wat zou er zo 'erg' kunnen zijn aan een psychmeeting?
Het lijkt me gewoon vreemd, ik ben best wel een fervent bezoeker van het ljh-topic waar soms best wel schokkende dingen instaan en dan zie je opeens de mensen die bij die verhalen horen.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2007, 21:07
kroot
kroot is offline
woei ik zou het ook wel leuk vinden om te meeten! Maar ik weet ook niet of ik wel durf....
Met citaat reageren
Oud 13-06-2007, 21:09
Yana
Yana is offline
Mensen, er zijn zoveel mensen die hier niet echt durven en die het ergens ook wel spannend vinden. Maar als je nooit iets doet wat je niet durft, dan kom je ook nooit ergens he

Overweeg het tenminste.. doe zoals ik (a)
Oud 13-06-2007, 21:09
rare kwast
rare kwast is offline
ik denk dat er iemand met een boemeltreintje lang iedereen moet die niet durft
Oud 13-06-2007, 21:13
Yana
Yana is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 13-06-2007 @ 22:09 :
ik denk dat er iemand met een boemeltreintje lang iedereen moet die niet durft
Ik denk dat de mensen die als enige reden "niet durven" hebben zich er overheen moeten zetten.

Bedenk: wat is het ergste dat je kan gebeuren?
Nou.. in mijn geval is dat dat mensen me meeega dik vinden, of een gigantisch kutwijf, of dat niemand met me praat en ik helemaal alleen sta, of dat ik niet uit mijn woorden kan komen en heel onzeker doe en weeehhhh dat zou echt een ramp zijn.

Maar voor hetzelfde geld gaat het heel gezellig zijn. En dat ga ik nooit weten tenzij ik gewoon ga. Want stel al vinden jullie me een gigantische bitch en wordt het helemaal niet leuk..dan ben ik zo weer weg hoor. En ja, dat zou vast heel kut zijn, maar het is ook niet het einde van de wereld. Dan heb ik iig een reden om af te kicken
Oud 13-06-2007, 21:16
rare kwast
rare kwast is offline
maar er zijn misshien ook mensen met een sociale angst of pleinvrees
Oud 13-06-2007, 21:16
kroot
kroot is offline
@ yana: je hebt wel gelijk. Maar ik kan ook zoveel erge dingen bedenken: dat mensen me dik, lelijk, niet gezellig enzo vinden. Maar inderdaad je hebt gelijk: je kan ook zo weer weg.
Dus ik zit nu in de twijfelstand
Met citaat reageren
Oud 13-06-2007, 21:19
Yana
Yana is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 13-06-2007 @ 22:16 :
maar er zijn misshien ook mensen met een sociale angst of pleinvrees
Dat is misschien een ander soort angst, als het echt een fobie is zal "je er over heen zetten" wat meer moeite kosten idd.

Citaat:
kroot schreef op 13-06-2007 @ 22:16 :
@ yana: je hebt wel gelijk. Maar ik kan ook zoveel erge dingen bedenken: dat mensen me dik, lelijk, niet gezellig enzo vinden. Maar inderdaad je hebt gelijk: je kan ook zo weer weg.
Dus ik zit nu in de twijfelstand
Laat een negatief zelfbeeld géén reden zijn om niet te komen, maar juist een uitdaging. En echt, het is niet alsof ik denk dat ík nou "zoo gezellig" zal zijn dat ik er perse bij moet zijn.. maar ik ga niet bij voorbaat al zeggen dat ik niet kom omdat het me te eng lijkt. Angsten zijn er om aan te gaan.
Oud 13-06-2007, 21:21
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Yana schreef op 13-06-2007 @ 22:19 :
Dat is misschien een ander soort angst, als het echt een fobie is zal "je er over heen zetten" wat meer moeite kosten idd.
ik denk dat dat in veel gevallen dus te veel moeite kost om nu mee te gaan maar goed.. dit is een zijstraat

Citaat:
Yana schreef op 13-06-2007 @ 22:19 :
Laat een negatief zelfbeeld géén reden zijn om niet te komen, maar juist een uitdaging. En echt, het is niet alsof ik denk dat ík nou "zoo gezellig" zal zijn dat ik er perse bij moet zijn.. maar ik ga niet bij voorbaat al zeggen dat ik niet kom omdat het me te eng lijkt. Angsten zijn er om aan te gaan.
waarom klinkt dit veel te wijs?
Oud 13-06-2007, 21:24
Yana
Yana is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 13-06-2007 @ 22:21 :
ik denk dat dat in veel gevallen dus te veel moeite kost om nu mee te gaan maar goed.. dit is een zijstraat

waarom klinkt dit veel te wijs?
Als je echt sociale angst/fobie hebt, waarom zou je dan nu al zeggen dat je niet komt? Waarom niet even aankijken hoe je je..let's say, 5 juli voelt, om dan te beslissen of je misschien net een betere periode hebt en het aandurft? Maar dat is idd aan jezelf. Ik denk dat juist bij een psych meet iedereen wel weet dat mensen moeite hebben met bepaalde dingen en dat iedereen gewoon aardig gaat doen. En zo niet, ja.. nou, dan zoek ik het wel ergens anders.

Weet ik niet Misschien omdat ik heel hard voor mezelf aan het relativeren ben, en dingen altijd in theorie wel weet maar er in de praktijk ook moeite mee heb
Oud 13-06-2007, 21:26
rare kwast
rare kwast is offline
ik had t trouwens niet over mezelf met een pleinvrees overigs.. ik ben van de gewone angst.. die ik waarschijnlijk aanga, heb ik ook met sonho gedaan (daar heb ik ruim een jaar over gedaan totdat we gingen meeten dus.. grin)

en ik ken t.. theorie ok, praktijk
Oud 13-06-2007, 21:44
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Sylph schreef op 13-06-2007 @ 22:07 :
Het lijkt me gewoon vreemd, ik ben best wel een fervent bezoeker van het ljh-topic waar soms best wel schokkende dingen instaan en dan zie je opeens de mensen die bij die verhalen horen.
je moet wel komen, ben benieuwd naar jou!
Oud 13-06-2007, 22:18
Verwijderd
Volgens mij kunnen we een complete meeting organiseren voor de mensen die niet durven .
Ik hoor er ook bij. En wat ik lees over het toch aangaan brengt me aan het twijfelen. Weet het nu niet meer....
Met citaat reageren
Oud 13-06-2007, 23:11
Verwijderd
ik ben in het echt nog veul enger
Met citaat reageren
Oud 14-06-2007, 00:37
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 13-06-2007 @ 22:44 :
je moet wel komen, ben benieuwd naar jou!
Hehe.

Ik durf wel, daar gaat het niet om. Het gaat erom dat ik me waarschijnlijk (erg) ongemakkelijk zou voelen.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2007, 07:02
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 13-06-2007 @ 18:45 :
Je bent toch oud genoeg om je eigen beslissingen te nemen?
Neem je vriend anders mee, dan kan ie zien dat het best mee valt.
En idd: één op één is anders dan met een groep. Vind ik iig.
Ja, dit is ook absoluut niet zo bedoeld dat mijn vriend me dingen verbiedt ofzo, maar hij vindt sowieso dat ik (te) veel forum . Als de meeting op vrijdag is, moet ik sowieso met 't OV wat ik zelf moet betalen (omdat hij moet werken en daarbij de auto nodig heeft), en aangezien ik nu geen werk heb, moet hij het dan dus in feite betalen. En dat vind ik toch een beetje stom, als hij er eigenlijk tegen is.
*zucht* ik lijk nu vast echt zo'n dom kind met een vriendje wat alles controleert en verbiedt, maar dat is eigenlijk helemaal niet zo.

@ Yana: je hebt gelijk met wat je zegt. Maar toch
Met citaat reageren
Oud 14-06-2007, 07:32
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Ann schreef op 13-06-2007 @ 19:47 :
Als ik geld heb en eventueel kan meereizen met iemand met ov dan kom ik denk ik wel.

Maar dat is dus afwachten aangezien ik nu nog maar 7(!) euro heb. En ik ken ook amper iemand omdat ik nou ook niet dagelijks in het ljh topic kom.
Het lijkt me anders wel echt leuk om jou te meeten
Oud 14-06-2007, 08:18
Verwijderd
Misschien kunnen de mensen die het eng vinden msnadressen uitwisselen van te voren? Dan "ken" je sommige wat beter en dan is het meteen wat minder eng.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2007, 08:35
Verwijderd
@HaWaHaai: Niet voor anderen denken. Je lijkt geen dom kind (niet op de manier die je nu zegt, maar ook op andere manieren niet), ik geloof zelfs niet eens dat je het bent. Je moet helemaal zelf weten of je komt, ik bedoel alleen te zeggen dat ik het (heel!) leuk zou vinden als je komt (er even vanuitgaand dat ik er zelf ook ben ). Als je niet komt doe dat dan omdat je het zelf niet wilt (bv. omdat je geen geld hebt of omdat je vriend het moet betalen of wat dan ook), niet om wat je denkt dat anderen van je zullen vinden (het probleem daar mee is dat andere vaak een hele andere mening hebben dan jij zelf). Ik snap dat het niet altijd zo eenvoudig is, maar je kunt het wel proberen.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2007, 08:38
Verwijderd
Lol@kwast. En kroot moet ook komen hoor, tenminste als ik kan (anders mag je ook wel hoor).

En@Sylph, ik snap wel wat je bedoelt, maar bij de meeting waar ik toen een keer was, nou ja, toen niks eigenlijk. Het was wel raar om mensen ineens irl te zien maar niet raarder door de verhalen erachter ofzo. Iig, zo heb ik het niet ervaren.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2007, 08:43
Verwijderd
Citaat:
sonho schreef op 14-06-2007 @ 09:38 :

En@Sylph, ik snap wel wat je bedoelt, maar bij de meeting waar ik toen een keer was, nou ja, toen niks eigenlijk. Het was wel raar om mensen ineens irl te zien maar niet raarder door de verhalen erachter ofzo. Iig, zo heb ik het niet ervaren.
Ik vond de psychmeeting ook niet zo heel veel anders dan welke andere meeting dan ook, als ik eerlijk ben...behalve dan dat er 's avonds idd vaak een groep nog wat gaat eten, dat is bij bv. een psychmeeting meestal niet het geval (hoewel er vorige keer ook mensen waren die dat wel gedaan hebben ).
Met citaat reageren
Oud 14-06-2007, 08:53
Verwijderd
Citaat:
Sylph schreef op 14-06-2007 @ 01:37 :
Hehe.

Ik durf wel, daar gaat het niet om. Het gaat erom dat ik me waarschijnlijk (erg) ongemakkelijk zou voelen.
Nou en? Ze eten je niet op
Met citaat reageren
Oud 14-06-2007, 10:31
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Repelsteel schreef op 14-06-2007 @ 00:11 :
ik ben in het echt nog veul enger
Viel wel mee hoor
Oud 14-06-2007, 10:52
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 14-06-2007 @ 09:53 :
Nou en? Ze eten je niet op
ik wel als ik honger heb
Oud 14-06-2007, 11:30
Pruts0r
Pruts0r is offline
Ik kom ook

Mss is het ook leuk om even te plaatsen welke treinroute je aflegt, zodat eventueel mensen op kunnen stappen en bij jou in de trein kunnen gaan zitten....

Nja, ikzelf vertrek vanuit Tegelen... Dan doe ik de volgende stations aan in deze volgorde:

Venlo
Blerick
Venray
Vierlingsbeek
Boxmeer (hier pik ik al iemand op..)
Cuijk
Nijmegen Heijendaal
Nijmegen

hier stappen we over op de intercity richting Den Helder

dan komen de volgende stations:

Arnhem
Ede-Wageningen
Veenendaal-De Klomp
Utrecht Centraal...

Het zou wel cool zijn als er voor de mensen hier mogelijkheden zijn om daar op- of over te stappen op die stations, zodat we met een leuke groep in de trein zitten

Oh btw, als de meeting rond twee uur zou beginnen, dan ben je kom je met die trein om 13:37 aan op Utrecht Centraal Dat zag ik toevallig, vandaar dat ik deze mogelijkheid kies

Laatst gewijzigd op 14-06-2007 om 12:21.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2007, 12:10
Verwijderd
Citaat:
Yana schreef op 13-06-2007 @ 22:13 :
Ik denk dat de mensen die als enige reden "niet durven" hebben zich er overheen moeten zetten.

Bedenk: wat is het ergste dat je kan gebeuren?
Nou.. in mijn geval is dat dat mensen me meeega dik vinden, of een gigantisch kutwijf, of dat niemand met me praat en ik helemaal alleen sta, of dat ik niet uit mijn woorden kan komen en heel onzeker doe en weeehhhh dat zou echt een ramp zijn.
't Is geen lifestylemeeting
Met citaat reageren
Oud 14-06-2007, 12:15
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Als ik kom dan kom ik uit Delft en ga ik waarschijnlijk via Rotterdam Centraal - Gouda - Utrecht, eventueel kan ik ook via Den Haag Centraal gaan mocht dat handiger uitkomen voor iemand. Ik kom sowieso pas 's avonds.
Oud 14-06-2007, 12:17
Ann
Ann is offline
Citaat:
Pruts0r schreef op 14-06-2007 @ 12:30 :
Ik kom ook

Mss is het ook leuk om even te plaatsen welke treinroute je aflegt, zodat eventueel mensen op kunnen stappen en bij jou in de trein kunnen gaan zitten....

*treinroute*
Als ik kom dan stap ik in Arnhem op. Dat zou wel leuk zijn om mee te reizen.
Oud 14-06-2007, 12:18
Yana
Yana is offline
Oja, ik wilde nog even zeggen dat ik overdag wil komen.. mits ik niet moet werken, en dat zit er in principe wel in.

Dus
Reageren

Regels voor berichten