Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
www.1206.dk |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ted langenbach?
||
Citaat:
Voor de rest heb ik gezien: theDIPLOMAT, joshua, the slackers, vive la fete, bonobo ![]() ![]() Verder heb ik nog joe lally gezien en dat was tof. Kende het totaal niet maar hij is van fugazi dus het zou sowieso wel interessant zijn en dat was het ook. The Frames waren leuk, mellow wat perfect bij het weer paste. Ik werd meegesleurd naar Merzbow maar dat trok ik echt slecht dus ben daarna maar buiten gaan liggen ![]() ![]() Ik heb voor de zoveelste keer the thermals gezien en dat was wel ok. the 1990's vond ik echt schattig, vooral door hun schotse accent daar heb ik een zwak voor ahw <3 black rebel motorcycle club was uiteraard super, alwaar ik nog een crowdsurfende strychnine spotte, daarna naar 65dos, een heel klein beetje dj shadow gezien en het laatste gedeelte van wilco wat ik ook erg tof vond. Juist ja, niet echt een logisch verhaal als ik het nu zo teruglees maar oh well ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
- Ik ben ook naar Dour geweest en aldaar ben ik kapot gegaan en heb ik ontzettend veel gave dingne gezien. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ot: Ik vind het jammer dat ik niet naar Dour kon, maar aan de andere kant ook niet, want ik hoorde van m'n vrienden dat de camping volzat op zaterdag, dus ze moesten wild kamperen op eigen risico. Schijnt nogal ranzig te zijn geweest. Ik ben nogmaals een poging aan het doen tot Geschiedenis leren en aan het wachten tot Flight Of The Conchords aflevering 5 eindelijk te downloaden is. En ik zing mee met de arctic monkeys, waardoor ik schor ben, dus ga ik maar citroen thee drinken. Vanavond nog meer pogingen tot leren en mss maar eens vroeg slapen, want m'n moeder is morgen jarig en m'n zus vrijdag en ik heb nog steeds geen cadeautjes, dus ik moet voor ik ga werken maar even de stad in.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
ik ben net terug van dour waar ik een tent deelde met de te geniale broer van henk mul die ook nog eens een stevig potje kan bouncen
![]() en autechre, amon tobin, clark, brmc en hot chip waren briljant. bright eyes was zo waardeloos dat ik er versteld van stond en justice viel ook zwaar tegen. Citaat:
Laatst gewijzigd op 16-07-2007 om 19:32. |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar verder is mijn tent gemold, kreg ik een schop tegen mijn gezicht, is de tent van 2 vrienden van me gemold, 200 euro/mp3-speler & pinpas,etc. gejat avn een andere vriend , werd het polsbandje op mysterieuse wijse ontvreemd van een andere vriend van me, dus die werd van het terrein geschopt & om het helemaal af te maken was de fiets van weer een andere vriend gejat. poeh poeh ![]()
||
Citaat:
Ik heb hoofdpijn en buikpijn, ben plakkerig en benauwd. Lekker klagen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
compleet andere wereld.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Winston was weinig aan vanavond, al heb ik wel heerlijk gedanst. Lekker een eitje bakken en naar bed. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: Toen ik ging slapen was ik mijn iPod kwijt en dat was verrot want ik moet zo ong. een uur met het OV en zonder muziek is dat kut. Maar hij lag onder mijn kussen ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
I spy with my little eye aka welke film heb jij gezien? WolterB | 462 | 19-11-2014 21:24 | |
Lifestyle |
Je dagelijkse belevenissen Verwijderd | 500 | 20-02-2008 10:02 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
op straat nederlands spreken MightyMarcel | 500 | 22-01-2006 20:33 | |
Liefde & Relatie |
wat moet ik doen? sweetsummergirl | 14 | 27-06-2004 12:27 | |
Psychologie |
Eenzaamheid in welke mate normaal Green Day | 16 | 11-07-2003 15:35 |