Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-08-2007, 19:19
poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
Citaat:
zoef de haas schreef op 02-08-2007 @ 20:11 :
Heet ie toevallig guus?
hahaha nee geen guus
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-08-2007, 08:56
llell
llell is offline
Ik deel mn huis met 7 (sinds kort 6) anderen. Ze zijn geen van alle echt gezellig, ik weet niet eens hoe ze allemaal precies heten en ik woon er al een jaar. Over een week of 3 verhuis ik!
Met citaat reageren
Oud 07-08-2007, 04:05
Rob
Rob is offline
Ik woon samen met mijn hospita (die wonen beneden, ik boven). Ik kan prima met ze opschieten, maar de relatie is eigenlijk puur zakelijk.

Ik vind het eerlijk gezegd heerlijk: geen huisgenoten behalve hun.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2007, 23:37
Droomz
Droomz is offline
Ik woon samen met 4 harige monsters. 2 zijn er altijd blij, de derde is niet zo boeiend en nr 4 houdt erg van wcpapier en rozijnen.
En verder woon ik met mijn moeder
Oud 11-08-2007, 17:30
zeep007
zeep007 is offline
Toen ik nog huisgenoten had, deed ik helemaal niks met ze.
Ik had een gozer die zichzelf gigantisch hip vond, met verschrikkelijke balvrienden, die Schnappie leuk vonden.
Een meisje die 17 was, gigantisch kak, ook met balvriendjes.
Een gozer die 30 was en alleen maar blowde, die gast vond ik wel zwaar relaxed moet ik zeggen. Hij was alleen altijd 'ver weg'.
Mijn laatste huisgenoot was een gigantische bemoeial.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2007, 19:16
Verwijderd
Oeh ik heb een nieuwe knappe huis-Duitser. Als die een beetje los komt, kan dat nog wel leuk worden Arme knul, wel, met alleen maar meiden in een huis
Met citaat reageren
Oud 16-08-2007, 02:26
Verwijderd
Ik huur een huis samen met een van mn beste vrienden die ook tevens drummer uit m'n band is. Zwaar relaxed, als je dan toch een huisgenoot hebt is het natuurlijk ideaal als je daar al goed mee op kon schieten
Met citaat reageren
Oud 16-08-2007, 21:26
Jones
Citaat:
Morgan schreef op 11-08-2007 @ 20:16 :
Oeh ik heb een nieuwe knappe huis-Duitser. Als die een beetje los komt, kan dat nog wel leuk worden Arme knul, wel, met alleen maar meiden in een huis
Dat is echt mijn ergste nachtmerrie.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2007, 21:47
Verwijderd
Citaat:
Jones schreef op 16-08-2007 @ 22:26 :
Dat is echt mijn ergste nachtmerrie.
Nu zal het bij ons wel meevallen want we zijn niet zo'n giegelhuis. Ja die vriendin van mij en ik kunnen wel heel erg zijn, en de meiden boven ook redelijk maar die blijven wel boven. En zij zijn smeriger dan veel jongens volgens mij, laten hun afwas weken staan, dus dan kan ie zich daarbij thuisvoelen.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2007, 21:50
Jones
Citaat:
Morgan schreef op 16-08-2007 @ 22:47 :
Nu zal het bij ons wel meevallen want we zijn niet zo'n giegelhuis. Ja die vriendin van mij en ik kunnen wel heel erg zijn, en de meiden boven ook redelijk maar die blijven wel boven. En zij zijn smeriger dan veel jongens volgens mij, laten hun afwas weken staan, dus dan kan ie zich daarbij thuisvoelen.
Ik doelde vooral op het getut, gegiechel en geroddel. Het lijkt me even leuk maar volgens mij wordt iedere gast gillend gek na een tijdje.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2007, 21:53
Verwijderd
Citaat:
Jones schreef op 16-08-2007 @ 22:50 :
Ik doelde vooral op het getut, gegiechel en geroddel. Het lijkt me even leuk maar volgens mij wordt iedere gast gillend gek na een tijdje.
Nou ja, dat valt dus erg mee in ons huis. Ik ben nog het meeste tut, dus heel erg is het niet
Met citaat reageren
Oud 16-08-2007, 21:56
Jones
Citaat:
Morgan schreef op 16-08-2007 @ 22:53 :
Nou ja, dat valt dus erg mee in ons huis. Ik ben nog het meeste tut, dus heel erg is het niet
Maar ik wil natuurlijk ook niet samenwonen met een stel hippievrouwen/tuinbroeklesbo's Maar natuurlijk zijn er huizen waarin het minder is. Ik denk dat ik ook niet echt in een typisch mannenhuis woon.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2007, 23:33
Verwijderd
Citaat:
Jones schreef op 16-08-2007 @ 22:56 :
Maar ik wil natuurlijk ook niet samenwonen met een stel hippievrouwen/tuinbroeklesbo's Maar natuurlijk zijn er huizen waarin het minder is. Ik denk dat ik ook niet echt in een typisch mannenhuis woon.
Ik ook niet Duurt alleen zo lang voordat de oude garde 'm peert. Nja. Vriendin en ik willen, als de anderen er eindelijk uit gaan, ook zeker meer jongens binnenhalen. En leuke meiden van onze leeftijd. Maar goed. Nu is er geen kip behalve de Duitser (ik heb de neiging om hem nu nog te vragen of hij wijn met me wil drinken, maar ik heb geen wijn ), dus nu is het sowieso okee.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2007, 23:38
trophus
trophus is offline
Een van mijn huisgenotes kwam net thuis, damn wat kan zij knap zijn
Heel gezellig gesprek mee gehad
Oud 17-08-2007, 10:14
Jones
Citaat:
Morgan schreef op 17-08-2007 @ 00:33 :
Ik ook niet Duurt alleen zo lang voordat de oude garde 'm peert. Nja. Vriendin en ik willen, als de anderen er eindelijk uit gaan, ook zeker meer jongens binnenhalen. En leuke meiden van onze leeftijd. Maar goed. Nu is er geen kip behalve de Duitser (ik heb de neiging om hem nu nog te vragen of hij wijn met me wil drinken, maar ik heb geen wijn ), dus nu is het sowieso okee.
Ik moet ook ineens op zoek naar een nieuwe huisgenoot. Gelukkig wordt dat hier allemaal een beetje geregeld via studentenvereniging maar ik haat instemmingen/hospitaties. Zo'n vervelend sfeertje altijd.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2007, 10:48
Iduna
Iduna is offline
Ik woon in een studentenflat en op mijn gang wonen 7 mensen (incl mezelf). We zien elkaar af en toe in de gezamelijke keuken als we aan het koken zijn of we komen elkaar tegen op de gang. Dan zeggen we elkaar gedag, maken een nietszeggend praatje en/of lopen we te bitchen over de puinhoop in de keuken en wie we daarvan verdenken.

Het is erg onprettig als je weer thuis komt en de fruitvliegen en maden je tegemoet komen in de keuken. Ik vraag me altijd af wie graag schimmels laat groeien in hun borden.. Het is een kleine moeite om je spullen af te wassen of te weken in water of zo. Of laat je ranzige spullen lekker op je eigen kamer rotten..
Maar goed, verder hebben we geen last van elkaar.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2007, 14:24
Verwijderd
Citaat:
Jones schreef op 17-08-2007 @ 11:14 :
Ik moet ook ineens op zoek naar een nieuwe huisgenoot. Gelukkig wordt dat hier allemaal een beetje geregeld via studentenvereniging maar ik haat instemmingen/hospitaties. Zo'n vervelend sfeertje altijd.
Hm, officieel mogen wij er dus ook weinig over zeggen, maar de helft van de tijd krijgen we als huis wel toestemming om iemand te kiezen. (Vooral als de huisbaas+organisatie te lui zijn om een kijkavond te organiseren). Het lijkt me juist erg leuk om een kijkavond te houden, zodat je tenminste iemand kan uitkiezen met wie je meteen al kunt lachen en praten.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2007, 15:38
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 17-08-2007 @ 11:48 :
Het is erg onprettig als je weer thuis komt en de fruitvliegen en maden je tegemoet komen in de keuken. Ik vraag me altijd af wie graag schimmels laat groeien in hun borden.. Het is een kleine moeite om je spullen af te wassen of te weken in water of zo. Of laat je ranzige spullen lekker op je eigen kamer rotten..
en dan voel ik me bijna schuldig als ik mijn schone pannen een dag op het aanrecht laat staan . nou hebben wij dan ook een vaatwasser en iedereen is hier heel christelijk, dat zal wel schelen.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2007, 20:09
Jones
Citaat:
Morgan schreef op 17-08-2007 @ 15:24 :
Hm, officieel mogen wij er dus ook weinig over zeggen, maar de helft van de tijd krijgen we als huis wel toestemming om iemand te kiezen. (Vooral als de huisbaas+organisatie te lui zijn om een kijkavond te organiseren). Het lijkt me juist erg leuk om een kijkavond te houden, zodat je tenminste iemand kan uitkiezen met wie je meteen al kunt lachen en praten.
Maar stel je eens voor: Er komen 30 gasten op af, de helft kan je eigenlijk meteen op eerste indruk al weer naar huis sturen en na een uurtje praten met iedereen hou je ongeveer 5 mensen over. Dan moet je met 4 huisgenoten (die allemaal heel erg verschillend zijn) gaan bepalen wie van die 5 er in je huis komt wonen en dat allemaal op basis van 2 uurtjes praten.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2007, 22:41
Verwijderd
Citaat:
Jones schreef op 17-08-2007 @ 21:09 :
Maar stel je eens voor: Er komen 30 gasten op af, de helft kan je eigenlijk meteen op eerste indruk al weer naar huis sturen en na een uurtje praten met iedereen hou je ongeveer 5 mensen over. Dan moet je met 4 huisgenoten (die allemaal heel erg verschillend zijn) gaan bepalen wie van die 5 er in je huis komt wonen en dat allemaal op basis van 2 uurtjes praten.
Zo nodig kan ik érg dominant doen Denk niet dat er snel iemand in zou komen die ik echt niet zou zien zitten.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2007, 23:55
Jones
Citaat:
Morgan schreef op 17-08-2007 @ 23:41 :
Zo nodig kan ik érg dominant doen Denk niet dat er snel iemand in zou komen die ik echt niet zou zien zitten.
Nee, natuurlijk probeer je dat met z'n allen uit te vechten. Maar de algemene sfeer is echt niet zo geweldig. Al kan ik me voorstellen dat als je altijd maar random mensen in je huis krijgt gegooid dat je dan graag eens een keer zelf de keuze zou willen maken.

Laatst gewijzigd op 19-08-2007 om 11:14.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2007, 02:16
Verwijderd
Citaat:
*Juliah* schreef op 17-08-2007 @ 11:48 :
Ik woon in een studentenflat en op mijn gang wonen 7 mensen (incl mezelf). We zien elkaar af en toe in de gezamelijke keuken als we aan het koken zijn of we komen elkaar tegen op de gang. Dan zeggen we elkaar gedag, maken een nietszeggend praatje en/of lopen we te bitchen over de puinhoop in de keuken en wie we daarvan verdenken.

Wat goed helpt: smerige afwas onder het kussen van de betreffende persoon leggen.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2007, 11:11
Verwijderd
Citaat:
Jones schreef op 19-08-2007 @ 00:55 :
Nee, natuurlijk probeer je dat met z'n allen uit te vechten. Maar de algemene sfeer is echt niet zo geweldig. Al kan ik me voorstellen dat als je altijd maar random mensen in je huis krijgt gegooid dat je dan graag eens een keer zelf de keuze wou willen maken.
Ik denk dat wij eerlijk gezegd ook te lui zouden zijn om meer dan 10 mensen te vinden/uit te nodigen (moet je ze ook nog bellen enzo ), dus ik denk dat het sowieso wat relaxter zou gaan Maar ik kan me voorstellen dat het met veel huisgenoten en veel wannabe-huisgenoten nogal een bedoening wordt.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2007, 14:03
vixen
vixen is offline
Ik woon met 9 anderen in een huis. Het zijn stuk voor de stuk de beste jongens en meisjes die je je voor kan stellen, maar natuurlijk heb ik met sommigen wat meer dan met anderen.
Zo woont hier een ex-vriend van een ex van mij, die heel aardig is, en een meisje dat bij Veritas of Unitas (ik weet dat nooit) die ook heel cool is. De broer van een meisje die hier ook woont vind ik dan weer cooler dan het meisje en de twee nieuwste mensen hebben hun plek in het huis nog niet helemaal gevonden.
Qua 'interne' relaties is er in het verleden wel wat voorgevallen tussen het verenigingsmeisje en de broer van het meisje, en het verenigingsmeisje en een ex-huisgenoot, maar dat geeft geen spanningen. Gelukkig.
Eigenlijk heb ik gewoon de beste huisgenoten ooit.
Reageren

Regels voor berichten