![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Jij toevallig 'n adres van Fox waar je naartoe kan mailen indien je stukken hebt met dvd's en je één enkele disc moet vervangen zien te krijgen en de winkel wilt niet meewerken? ![]() ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Thanks voor 't zoeken in elk geval, ik heb ook nog iemand die in de Fox-contracten geraakt voor België en zij ging ook eens kijken of ze niets kon vinden. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nu denk ik gelijk dat je het een kutfilm vond, wat natuurlijk kan en mag, maar dan ben ik erg benieuwd waarom. Dus ik kan haast niet wachten. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb trouwens ook nog Arlington Road besteld, maar iemand riep alweer dat die heel slecht is... en ik wil The New World kopen voor mijn studie (vak over Amerikaanse geschiedenis). |
![]() |
|
Hoe lang duurt het meestal voordat een film binnen is als je die bij Amazon.com bestelt?
En ik heb nu wel betalen met een check aangevinkt maar ik neem aan dat ik dat dan gewoon met die betaalcode die ik erbij krijg ook gewoon via internet bankieren kan overmaken? Weet iemand dat? Yume (1990) heb ik besteld ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kijk ook altijd verlekkerd naar alle Mike Leigh-films die ze daar verkopen, maar ik heb er nog nooit wat gekocht want ik snap het niet helemaal. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
na deel 1 nu ook:
![]() Hij staat in pre-order. Komt 2 oktober uit. In dit boxje zitten de volgende titels: Scorpio Rising (1964) Kustom Kar Kommandos (1965) Invocation of My Demon Brother (1969) Rabbit's Moon (1979 version) Lucifer Rising (1981)
||
Citaat:
![]()
|
![]() Humphrey Bogart - The Signature Collection, Vol. 2 (The Maltese Falcon Three-Disc Special Edition / Across the Pacific / Action in the North Atlantic / All Through the Night / Passage to Marseille) Op het moment 51% off. 36 dollar en 50 cent inc. shipping. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Nou het is weer een lijstje, sinds mijn laatste post in dit topic...
- Goodbye, Lenin - Gegen die Wand - Sin City - xx/xy - Happy feet - High School Musical ![]() - Apocalypto - Layercake - The Good Shepherd - The Devil Wears Prada - Titanic S.E. (eindelijk! die wilde ik al zo lang) Dat was het wel geloof ik ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Bouw of verbouw je eigen pc. AgenaX | 18 | 05-01-2009 14:35 | |
Lifestyle |
(bijna) blut & doorgaan met je lifestyle Sooz | 124 | 25-02-2007 17:08 | |
Software & Hardware |
DVD's uit de filipijnen blauwpotlood | 8 | 16-09-2006 19:02 | |
Software & Hardware |
[Systeem] Toekomst deel 2 Verwijderd | 27 | 09-09-2005 07:24 | |
Software & Hardware |
beveiliging van CD afhalen Verwijderd | 19 | 25-07-2005 00:10 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 |