Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-09-2007, 17:21
trophus
trophus is offline
Fleurig fladderend vlindertje (20) zoekt stoere rups (20-25) om samen mee te fozen in mijn cocon. Ik maak van jou ook een mooi vlindertje, bel me snel! tel nr. **-********

M 22 zoekt V 18-23
Advertentie
Oud 05-09-2007, 11:34
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Stoere man (22) zoekt levensgezel (18-23). Houdt van hobby's en puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje..

M 25
zoekt V 20-25
Oud 05-09-2007, 11:53
Uice
Uice is offline
Ik heb een replica van het zwaard van Elgar aan mijn muur hangen en daarmee kan ik je als een stoere vigilante beschermen. Als we gaan trouwen wil ik wel een hobbitbruiloft met dansen enzo.

Zoekt V (18-28)
Oud 05-09-2007, 12:11
Vlindertje
Vlindertje is offline
Bijbelvaste jongen (20) zoekt kuis, katholiek meisje (18-28) om diepzinnige discussies en gesprekken mee te voeren. Seks voor het huwelijk is niet gewenst. Denk je dat je mijn hoogstaande niveau aan kan en dat je aan al mijn eisen voldoet, stuur dan een brief met jouw CV. Op zondag ben ik niet bereikbaar, want dan zit ik in de kerk.

V (20) zoekt M (20-25)
Oud 05-09-2007, 14:44
Uice
Uice is offline
Oud 05-09-2007, 14:52
trophus
trophus is offline
Lieve, zachte vrolijke vrouw (20) zoekt man (20-25) om het bed mee te delen, lekker knuffelen en waarschrijnlijk wel meer. SOA's niet gewaardeerd. Vertel het aan EoS en je keel ligt morgen open. Groetjes & Kusjes
Vlindertje
Oud 05-09-2007, 15:09
El Chupacabras
El Chupacabras is offline
Echte man zoekt echte vrouw. Ik werk, jij doet het huishouden. Ik praat, jij zwijgt. Ik zeg, jij doet. Ben jij ouderwetsch romatisch reageer dan per briefkaart!
Oud 05-09-2007, 19:57
fib
fib is offline
Beste dames van Nederland,
Ik ben een leuke twintiger/tiener uit Gelderland. Mijn vrije tijd vul ik graag in, met allerlei activiteten waar ik zin in heb.
Ik zoek een verzorgde dame tussen de 35 en 55 jaar om samen leuke dingen te doen. Ik ben niet opzoek naar een vaste relatie, ik houd van spanning en spel.
liefs
E L
Oud 08-09-2007, 09:39
WolterB
WolterB is offline
Houd jij van de nacht, maak je graag een wandeling door het bos en wil je nachten onder een sterrenhemel doorbrengen? Dan ben je bij mij aan het goede adres.
Ik, leuke, spontane, vrolijke vrouw van 20 zoek een man van 22-28 jaar waarmee ik gezellig moet kunnen praten en veel lol mee kan hebben.
Oud 08-09-2007, 10:20
GRAUW!!
GRAUW!! is offline
ben je ook zo gierig, en hou je toch van spanning en sensatie?
kom dan eens bij me'n geldpakhuis langs misschien dat ik nog een extra muntjespoetser nodig heb.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2007, 12:20
Brian Tevreden
Leuk topic! Hier ben ik wel tevreden mee

Ik ben een hitsige 17 jarige jongen die graag in adamskostuum ronddartelt in het wereldwijde spectrum. Ik zoek een botergeile rijpe meid die al het éen en ander ervaring heeft op sexueel gebied. Gelieve geen lederslaafjes. xXx GRAUW!!

Ik ben Brian Tevreden en ik zoek een meid die van het leven geniet en samen met mij tevreden wilt zijn
Met citaat reageren
Oud 08-09-2007, 20:21
Verwijderd
Brian Tevreden (Amsterdam, 26 november 1981), die een Nederlandse profvoetballer is, die zijn carrière begon bij FC Volendam waar hij in 2004 na twee seizoenen vertrok richting FC Emmen, die op meerdere posities uit de voeten kan, die het beste tot zijn recht komt als verdedigende middenvelder, die in het seizoen 2006/2007 weinig aan spelen toekomt, die door een conflict met de trainer van de beloften tijdelijk uit de selectie van FC Emmen wordt verbannen, die in de winterstop verhuisde naar de Griekse eerste divisie club Panthrakikos, waar hij een contract voor anderhalf jaar tekende, zoekt een vriendin.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2007, 21:27
trophus
trophus is offline
Vrouw (19) zoekt lief, zacht vriendje . pref. gespierd, lang blond haar, luisterend naar de naam Fabio. Ben jij mij "masculine angel?" kom me halen en breng mij naar de hemel. Kus -x- Lisaaah

man (22) zoekt vrouw (18-24)

(misschien moeten we nog iets toevoegen aan t topic om t interresant te houden extra persoonlijke eisen voor de volgende persoon oid)
Oud 09-09-2007, 12:05
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Man (22) zoekt vrouw (18-24) om lekker klef mee te doen. Ik ben meteoroloog van beroep en kan dus precies vertellen wanneer het gaat regenen. Denk jij dat de vonk (of bliksemschicht) tussen ons kan overslaan reageer dan nu!
Oud 09-09-2007, 12:55
TRA
TRA is offline
LOTR freak zoekt een engel of andere sprookjesachtig figuur om enge dingen mee in de bossen te doen en daarna samen hopeloos verdwaald te zijn.
Kan ik met jou wortelen?
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 13:00
Verwijderd
Welke godin wil met mij in de trein stappen, op weg naar een nieuw avontuur?
Ik wacht op je, in de achterste coupé, met een kopje thee en een gevulde koek, uit de Kiosk.
Ik zal je meenemen langs plaatsen waar je nog nooit geweest bent en waarvan je nog niet eens geweten had dat ze bestonden.
Stap in!
(en bel me)
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 13:02
TRA
TRA is offline
Ben jij mijn toneelspeler die mij geiler laat worden op het podium? Overigens kunnen we nog veel meer doen op dat podium. Dus, staan de spotlights straks op ons gericht, kom dan auditie doen!
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 13:13
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Ik zoek een levensgezel om samen mee naar de treinen te kijken. Liefst geen vliegtuigspotter.
Oud 09-09-2007, 19:09
Verwijderd
M (25) zoekt V (65+) voor erotisch gezelschap tijdens een queeste om de heerschappij van Midden Aarde!
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 21:26
Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
V (21) zoekt V (18-25) om lekker voor haar te koken en leuke dingen te doen. Handig als je niet bang bent voor muizen.
Oud 09-09-2007, 21:29
trophus
trophus is offline
Vrouw (21) zoekt gespierde Braziliaan om de schouders en voeten te masseren "en misschien wel meer" Kookvaardigheid en poetsdrift zijn ook welkom.

aanbod: eerlijk, lief, open, ruimdenkend
eisen: zacht, eerlijk, open, ruimdenkend, knap, vleugjes temperament
Oud 09-09-2007, 21:30
Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Citaat:
Vrouw (21) zoekt gespierde Braziliaan om de schouders en voeten te masseren "en misschien wel meer" Kookvaardigheid en poetsdrift zijn ook welkom.

Braziliaan.
Oud 09-09-2007, 21:31
trophus
trophus is offline
Citaat:
Braziliaan.
Heb je liever mij?
Oud 09-09-2007, 21:32
Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Citaat:
Heb je liever mij?
Nee, ook niet. Er is maar één iemand voor mij...
Oud 09-09-2007, 21:32
trophus
trophus is offline
Citaat:
Nee, ook niet. Er is maar één iemand voor mij...
Fernando, de gespierde Braziliaan of geef je die aan Sylph?
Oud 09-09-2007, 21:34
TopDrop
TopDrop is offline
Man (22) - Ik zoek een vrouw. Ben jij degene die ik zoek? Sms dan 'ik ben degene die jij zoekt' naar 4444.
Oud 09-09-2007, 21:36
trophus
trophus is offline
Oh oh, vrouw van drop, waar ben je nu
Oh oh vrouw van drop ik zoek je continu
Oh oh vrouw van drop ik lik je af
oh oh vrouw van drop dat is je straf
groetjes Topdrop (m)

Oud 09-09-2007, 21:39
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Omg Denk je dat je serieus genomen wordt als je dat ergens plaatst?
Oud 09-09-2007, 21:40
trophus
trophus is offline
Citaat:
Omg Denk je dat je serieus genomen wordt als je dat ergens plaatst?
Nee, daarom moeten jullie er iets van maken hihi
Oud 09-09-2007, 23:40
Vlindertje
Vlindertje is offline
Man (22) zoekt mooie dame (18-24) die hem bij zijn passievolle, seksuele avontuurtjes wilt begeleiden. Ik ben voor alles in en wil alles uitproberen, dus ruimdenkendheid is een pré. Ik hou niet van vrouwen met baarden, dus ik zou het op prijs stellen als je zachte wangetjes hebt. Denk je dat je mij aan kan (ook in bed), reageer dan nu door een pm met (naakt)foto te sturen.

V (20) zoekt M (20-25)
Oud 10-09-2007, 01:50
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Vrouw (20) zoekt een leuke jongeman om mij af te leiden van mijn relatieproblemen met mijn huidige vriend. Ik wil alles een keer geprobeerd hebben en ben zeker niet verlegen op seksueel gebied. Ben jij tussen de 20 en 25 jaar en heb je niét de neiging om alcohol belangrijker te vinden dan mij, bel me dan en we zullen eens kijken of jij me aan kunt.

M (19) zoekt V (18 - 22)
Oud 10-09-2007, 08:23
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Marokkaanse man (19) zoekt tweede vrouw (18-22). Ben jij een moslima die volgens de regels van de Sharia leeft en wil je vader je graag uithuwelijken laat je vader mij dan aanspreken op vrijdagmiddag in de moskee. Ik heb het liefst een vrouw met burqa, maar ik ben heel ruimdenkend: een niqaab is ook goed. Ik ben een man die je met net zoveel respect zal behandelen als mijn eerste vrouw: ik zal je drie keer per dag slaan en je moet drie meter achter me lopen op straat. Heb je interesse laat je vader dan opschieten want anders heb ik al een tweede vrouw genomen en kun je alleen nog maar mijn derde vrouw worden...

M 25
zoekt V 20-25
Oud 10-09-2007, 17:59
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
charm. M(25) zkt aantrekkelyke blonde V 20-25 om ns lkkr gepypt te wrdn, tel: 06-429857403895710485431530875038175081437584137504635716045735831-9860189476143653708473504816504150437659813645981746501475031948750193 4650174356014750493857098465174650134760587093184751493856 bel m dan kunnen w gauw wt afsprkn

V 15
zoekt V of M 16-19
Met citaat reageren
Oud 10-09-2007, 18:28
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
jonge maagd (15) zoekt prins (16) op wit paard (19) om een eigen sprookje te beleven. Heb je interesse kom me maar wakker kussen. Ik lig in de hoogste toren van het kasteel achter de gigantische doornhaag. Maar wel oppassen voor het spinnenwiel...

M 25
zoekt V 20-25
Oud 10-09-2007, 18:43
Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Gemene kerel zoekt vervelend meisje om voor andere mensen de toekomst te verpesten.

V (21)
zoekt M (19-25)
Oud 10-09-2007, 18:45
TRA
TRA is offline
Aanstaand dokter zoekt iemand in witte jas om in de operatiekamer andere dingen te doen dan opereren. Genees jij mij van de eenzaamheid?
Met citaat reageren
Oud 10-09-2007, 18:45
Vlindertje
Vlindertje is offline
Vrouw (21) zoekt haar prins op het witte paard (19-25) om samen heel erg gelukkig mee te worden. Wil je mij gelukkig maken? Reageer dan nu..

V (20) zoekt M (20-25)

Dr. Korsakov dus
Oud 10-09-2007, 18:46
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Geleerde vrouw (21) zoekt aantrekkelijke jongeman (19-25) om samen een toekomst op te bouwen. Uiterlijk is niet belangrijk, ik ben echter wel op zoek naar iemand van mijn niveau. Een Drs., Dr., Prof. of Ir. is dus gewenst. Mensen die hun school niet hebben afgemaakt hoeven niet te reageren.

M25
zoekt V20-25

lol, deze was ook al voor korsakov
Oud 10-09-2007, 18:47
TRA
TRA is offline
Hé.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2007, 18:51
Vlindertje
Vlindertje is offline
Man zoekt vrouw om samen de wereld en meer mee te ontdekken. Denk je dat je mooi, lief en zacht genoeg bent voor mij? Reageer dan snel voordat de seinen weer op rood staan.

V (20) zoekt M (20-25)
Oud 10-09-2007, 18:56
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Mooi meisje met rondingen op de juiste plaatsen (20) zoekt duistere heerser (20-25) om samen mee te heersen over Midden-Aarde. Rode ogen is geen beletsel, zelfs niet als je er maar 1 hebt. Als je naam géén Sauron is hoef je niet te reageren.
Ik ben heel goed in het opsporen van Hobbits en ik ben dol op mooie glimmende ringen.

M 25
zoekt V 20-25
Oud 10-09-2007, 21:45
Verwijderd
Hey....! Heb je ook wat tijd over? Zullen we die dan samen overhebben? Snap je, tijd overhebben voor elkaar gnagna... Als je lekker bent en tussen de 20 en 25, en oja, vrouwelijk, dan wil ik je wel. En ohja, ik ben 25, maar dat kon je vast al wel merken aan mijn enthousiaste taalgebruik.

V19 zoekt M 18-25
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 12:15
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Enigzins mollig meisje (19) zoekt een gespierde bodybuilder (18-25) om leuke dingen mee te doen. Mannen die geen 250 kilo kunnen optillen hoeven niet te reageren, want ik ben romantisch van aard dus ik wil een man die mij over de drempel kan dragen...

M25
zoekt V20-25
Oud 11-09-2007, 12:17
trophus
trophus is offline
Man (25) zoekt gespierde vrouw (20-25) snor is een pre, geen must. Kan jij 8 meloenen op in 1 uur tijd? heb je een baan gehad als chauffeur van een truck? bel dan nu.

Man 20 zoekt vrouw (18-23)
Oud 11-09-2007, 18:25
Verwijderd
Lieve dames! Ik heb een skippybal obsessie, alleen vinden mijn vrienden het wel leuk geweest. Ik zoek dus nu een nieuw skippybalmaatje! Heb je zin in romantische tochtjes door het bos, of misschien wel stuiteren over de snelweg? En ben je tussen de 18 en 23 jaar? Reageer dan nu! Je 22-jarige skippyheld

P.S. Ik heb nog wel wat extra ballen liggen dus dat kan geregeld worden als je een groentje bent.

Edit: Ohja V19 zoekt M18-25
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 21:25
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
leuke gothic (19) zoekt man (18-25) om samen mee naar foute muziek te luisteren en wiet te roken. Schijt aan de wereld hebben is een pre. Als je nu reageert laat ik misschien wel mijn klitpiercing zien..

M 25
zoekt V 20-25
Oud 06-02-2008, 18:54
Verwijderd
Hoi! Mijn naam is Joost (25) en ik ben op zoek naar een lieve dame om mijn seksuele frustraties te stillen. Ben jij tussen de 20 en 25 en vind je het niet erg onze diepgaande liefdesaffaire geheim te houden voor mijn huidige vriendin, reageer dan nu per pm!

V19 zoekt M18-25
Met citaat reageren
Oud 06-02-2008, 18:56
TopDrop
TopDrop is offline
Seks.

19V -> 18-22M/V
Oud 06-02-2008, 19:04
Verwijderd
Luilaksmurf zoekt luilaksmurfin

19V zoekt M18-25

En niet weer he maarten
Met citaat reageren
Oud 06-02-2008, 19:04
Verwijderd
Man met twee sikken zoekt vrouw om te likken.

Excusez moi, te laat. Bovenstaande was voor Dropje, nu voor Lisaaah.

Spamslet zoekt bedslet.

V, 21 zoekt M 20-30
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten