Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
1) middelbare school, ik kwam net toe, hij vond me interessant, we trokken dag naar zee en hup
2) mijn overbuurjongen had een vriend waarmee hij samen playstationde (?) en was daar dan altijd toevallig (lees: wanneer ik het had gezien door mijn dakraampje) 3) via zijn ex-vriendin (die later spijt kreeg) 4) op een poepsjiek bal (ik kende zijn zus al dus er was een aanspreekpunt) 5) uit mijn vriendenkring 6) uit diezelfde vriendenkring 7) dat is een speciale: hij had me opgemerkt op de universiteit en had flyers opgehangen en mailtjes verstuurd om me te vinden 8) via vrienden die vonden dat hij bij me paste 9) vanop een feestje, toen ik nog samen was met 4 (toen ging ik daar uiteraard niet op in, maar later kwamen we elkaar plots tegen) 10) vanop de trein 11) door 10 te bedriegen op een feestje ![]() 12) discotheek 13) de laatste kan ik niet echt bepalen waar ik 'm van ken; we kennen elkaar sinds we zes zijn
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Eerste vriendin via de NJN (www.njn.nl)
Tweede vriendin via Judo Derde vriendin kende ik nog van school. Huidige vriendin via de Universiteit
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
waar en en hoe heb jij je vriend(in) ontmoet? Patataap | 14 | 13-01-2013 19:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Katten hebben geen remmen - stemmen. Verwijderd | 28 | 12-10-2004 16:49 | |
Liefde & Relatie |
Brief voor ex-vriendin niet of wel versturen? Spray rebel | 52 | 08-10-2004 19:15 | |
Liefde & Relatie |
na hoelang zouden jullie ... (vragenlijstje) Verwijderd | 67 | 14-05-2004 18:42 | |
Liefde & Relatie |
*ik vertrouw niemand meer zelfs me vriend niet,help me aub?!?!* Janet | 29 | 12-05-2003 18:23 | |
Liefde & Relatie |
Ik wil mijn ex terug HipHopSter | 7 | 03-04-2002 21:52 |