Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Gekocht; stokbrood, rosbief, bier lens cap canon e58 ketting voor vriendin |
![]() |
||
Citaat:
Twijfel zelf tussen monitors en floorstanders. De floorstanders hebben enorm veel drive nodig met 4 ohm/86dB gevoeligheid. Aan de andere kant studio monitors zoals BM15P zouden ook mooi zijn, jammer dat er geen front grill op kan ivm stof. Toch ben ik echt overtuigd door het geluid van het studio spul, bijv BM8A gaat heel erg laag voor zo'n klein kastvolume ![]() Ach ja. De kabels heb ik al klaar liggen dus.. Kelvin K120 a 7 euro de meter (top spul voor het geld doet niet onder voor dure Van Den Hul a 18 euro). Banaanplugjes van ViaBlue en een Kimber PBJ interconnect. Als ik je een mag aanraden; dit is een erg neutrale kabel. En op ebay staan ze voor weinig (30) met een winkelprijs 105 euro /0.5m. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik heb: Logitech speakersetje voor aan m'n laptop, met woofer die zelfs de muren laat trillen als 'ie op minimaal staat. Zwarte HEMA boxer Zwarte HEMA BH Gestreepte HEMA sokken Opberg doosjes Gestreepte theepot Heul Veul boodschappen.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Maar als je naar Hex gaat wil ik 'm best speciaal voor jou aandoen hoor, alleen moet ik dan bedenken wat ik er boven aan kan zonder dat het gelijk doet denken aan Avril Lavigne ![]() - - - Ik heb een Fame klantenpas en nu krijg ik allemaal korting yess ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
- nare staande schemerlamp
- witte lampenkap met zwart kant er overheen om de bovengenoemde lamp gaver te maken - tafelvariant schemerlamp met zo'n zelfde lampenkap - ubergave vaas die bij de schemerlampen past - ubernare kaars die bij de schemerlampen past Cadeautjes voor gristentrouwerijen. En verder heb ik ook de sleutels tot 1,5 kamer in Amsterdam nieuw. ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Duits Verhalen scholier19 | 15 | 09-01-2012 22:13 | |
Wie wil mijn duits spreekbeurt nakijken? stroopwafel123 | 5 | 19-05-2011 12:11 | |
Controle Duits boekbespreking Wouterh | 3 | 17-05-2010 19:57 | |
Duits Boekverslag, nakijken? sten-vvv | 2 | 30-04-2006 16:08 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Meeroken schadelijker dan gedacht Gatara | 125 | 20-11-2003 11:32 | |
Duits spreekbeurt: Vertaling gevraagd lauwerens | 4 | 16-02-2003 16:14 |