Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je gaat erheen voor de mensen, is gewoon gezellig. ![]() Zelf spelen of op tv kijken is inderdaad vrij dodelijk. ![]() |
![]() |
|
Ja, dat zou ik kunnen. Mits het qua politieke voorkeur geen extreem verschil is (in mijn geval LPF/Wilders of andere one-issue partijen).
Al denk ik dat ik met een gebrek aan politieke interesse ook serieus een probleem ga hebben na verloop van tijd ![]() Voetbalclub of andere sportdingen kunnen me gestolen worden. Ik mag graag sport kijken, heb mn voorkeuren, maar kan t ook prima uithouden zonder sport of met iemand die een andere voorkeur heeft ![]()
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose. Laatst gewijzigd op 08-09-2007 om 09:53. |
![]() |
|
Ik zou geen relatie kunnen hebben met iemand die zonder goede redenen een extreem standpunt in neemt. Als er een duidelijke reden achter zit, zou ik op zich nog wel met die persoon een relatie kunnen hebben. Als diegene maar niet elke keer politieke discussies wilt gaan voeren met mij. 1 keer mag, maar vaker niet
![]() Voetbal interesseert me niet heel erg, al vind ik het bij vlagen wel leuk om te kijken. Vooral als er leuke jongens voetballen ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij Ratrom | 2 | 15-01-2013 16:06 | |
Liefde & Relatie |
Ex-prostituees moeilijk aan de man supergirl#1 | 13 | 30-10-2009 14:56 | |
Liefde & Relatie |
zou jij dit kunnen? Verwijderd | 28 | 31-07-2004 19:26 | |
Seksualiteit |
Seksspeeltjes Heartbeat | 52 | 11-04-2003 12:54 | |
Liefde & Relatie |
LOVE enquete defrag | 52 | 28-03-2002 18:05 |